Mag ik even kwijt #81

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door find_your_spot »

Vraag mij niet hoe dit kan. Maar zojuist open ik een brief van de ING:

"Geachte FYS,

U heeft ons gevraagd uw rekening te beëindigen. Dat hebben we voor u gedaan. Het resterende saldo is overgeboekt naar rekeningnummer xxxxxx.

Met vriendelijke groet,
ING"
For Your Railroad Adventures
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Etienne »

Vandaag is er weer een doos met een legio aan busboekjes binnengekomen uit de 80'er en 90'er jaren. :D

Hoeveel heb ik er ondertussen wel niet :X
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Geert »

Ennes schreef:
Wubbo schreef:'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'

Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.

Lees verder
:shock: hopelijk toch niet een of andere bekentenis dat hij een Schoenen Fetish heeft :roll:
Of dat hij de nieuwe voorzitter wordt van het IMF! :shock:

(Schaamteloos gejat ;))
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Dexter »

Fles schreef:
Dexter schreef:Kunnen wekkers vliegen? Die van mij wel, want die heb ik een klein uurtje geleden vliegles gegeven. Na een broodje en een bakkie maar eens zum bahnhof gehen. Hurry hurry hurry, gaap, gaap, gaap. :')
"Dames en heren. De trein naar Amsterdam Centraal heeft door logistieke problemen een nog onbekende vertraging. Zodra de machinist gearriveerd is, houden we u op de hoogte." :D
Het was vanmorgen meer: "Dames en heren, onze machinist is slechts lichamelijk aanwezig. Wij wachten nog tot het geestelijke deel is binnengekomen en gecombineerd is met het lichamelijke deel."

Neuj hoor, geen vertraging vandaag maar het was wel onmenselijk vroeg dus ik ben lekker even teruggekropen en voel ik me weer helemaal fit. :Y Deurbel uit, gsm-geluid uit en heerlijk even ongestoord bijgeslapen. :Y Bestaat er overigens niet een soort deur-voicemail om berichten achter te laten als je niet thuis bent/niet open kunt/wil doen?

Toen ik vanmorgen het perron op zwalkte, werd ik begroet door Minoes de Stationspoes, die op me af kwam rennen. Leuk dat er voor de verandering eens iemand op je af komt rennen die geen lastige vragen wil stellen of komt klagen. :D
Vallend blad maakt rails glad.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Wubbo »

Dexter schreef:Bestaat er overigens niet een soort deur-voicemail om berichten achter te laten als je niet thuis bent/niet open kunt/wil doen?
Jawel hoor, die heet brievenbus. Gisteren heeft iemand daar bij mij de boodschap in achtergelaten dat ik de bos bloemen bij de buren kon ophalen ;-)
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Fles schreef:
Dexter schreef:Kunnen wekkers vliegen? Die van mij wel, want die heb ik een klein uurtje geleden vliegles gegeven. Na een broodje en een bakkie maar eens zum bahnhof gehen. Hurry hurry hurry, gaap, gaap, gaap. :')
"Dames en heren. De trein naar Amsterdam Centraal heeft door logistieke problemen een nog onbekende vertraging. Zodra de machinist gearriveerd is, houden we u op de hoogte." :D
Het was vanmorgen meer: "Dames en heren, onze machinist is slechts lichamelijk aanwezig. Wij wachten nog tot het geestelijke deel is binnengekomen en gecombineerd is met het lichamelijke deel."

Neuj hoor, geen vertraging vandaag maar het was wel onmenselijk vroeg dus ik ben lekker even teruggekropen en voel ik me weer helemaal fit. :Y Deurbel uit, gsm-geluid uit en heerlijk even ongestoord bijgeslapen. :Y Bestaat er overigens niet een soort deur-voicemail om berichten achter te laten als je niet thuis bent/niet open kunt/wil doen?

Toen ik vanmorgen het perron op zwalkte, werd ik begroet door Minoes de Stationspoes, die op me af kwam rennen. Leuk dat er voor de verandering eens iemand op je af komt rennen die geen lastige vragen wil stellen of komt klagen. :D
Afbeelding je kan zoiets aan je deur hangen
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Caspar »

De kassa-meid was blijkbaar erg afgeleid door het praatje met haar collega over wat te gaan eten in de pauze, want na inspectie klopte er helemaal niets van mijn bon. Zo had ze mijn half brood 2x gescand en mijn kratje Brand-bier helemaal niet aangeslagen, terwijl ik het toch echt aan haar liet zien, waarbij ze zij: kratje van 12 flesjes meneer?
Ach een half brood te veel aangeslagen is niet zo erg als ik 6 euro winst heb gemaakt op het kratje bier.

Verder ben ik doodop, had mijn fiets vanmiddag even mee in de trein naar Den Haag genomen, en ben daarna naar Hoorn gefietst. Eigenlijk iets te veel van het goede...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Dexter »

Ben je van Den Haag naar Hoorn gefietst? Jeetje. :shock:

Bij de AH-To-Go nabij de Oosttunnel in Asd stond de jongen achter de kassa vanmorgen ook niet op te letten. Ik kreeg het juiste bedrag aan losgeld terug, maar hij vergat een briefje van vijf euro erbij te geven dus daar heb ik hem wel even subtiel op gewezen. Niet gek ook, want hij stond ondertussen geld te wisselen en te beppen met de meid ernaast.
Vallend blad maakt rails glad.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Mark »

Zo, flink ongeluk met een goederentrein in het Duitse Mülheim als ik het zo op de radio hoor...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Mark schreef:Zo, flink ongeluk met een goederentrein in het Duitse Mülheim als ik het zo op de radio hoor...
Mülheim / Ruhr of Köln-Mülheim?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

oh, Müllheim (Baden). Tussen Freiburg en Basel. ff lezen
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Justin »

Amai, Den Haag-Hoorn. Misschien moet ik ook maar fietsen van Wageningen naar Zwijndrecht... Hummm... Nee laat maar. Delft-Zwijndrecht vind ik ver zat :).

Wilde ik vandaag om 15:30 kantoor uitgaan, ben ik alsnog om 18:30 de deur uitgegaan, door een klusje... Tja, kan zo wel m'n uren maken, laten we maar zeggen :P.

Maar het duurt nog een half uur voordat ik in Ddr ben en vervolgens nog naar huis moet fietsen...

En oh ja, kreeg net dit in m'n inbox:



Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u tickets aangevraagd voor de Olympische Spelen 2012 in Londen. In de bevestigingsmail hebben wij u laten weten, dat we trachtten u uiterlijk 28 mei te berichten over de toewijzing van de entreekaarten. Vanwege de grote interesse van de Nederlandse markt voor de Olympische Spelen en de hoeveelheid aanvragen die wij hebben ontvangen, hebben wij helaas meer tijd nodig om de toewijzing af te ronden. Wij laten u uiterlijk 17 juni weten welke tickets u krijgt toegewezen. Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,

Projectteam Olympische Spelen




Zucht, nog langer wachten....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Fles schreef:oh, Müllheim (Baden). Tussen Freiburg en Basel. ff lezen
Topicje aan gewijd
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door ODRAIL »

Hmm, ik kom er zojuist achter dat ik al 17 jaar een bril draag.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door AppleMoose »

Wubbo schreef:'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'

Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.

Lees verder
Waarom verbaast het me nou niet dat juist JIJ dit bericht op dit forum post? :wink: :') :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Caspar »

Ach volgens posters die ik op het station heb zien hangen vergaat de wereld morgen, dus we zullen het toch niet meer mee gaan maken...
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door MdJ »

Ronaldussen schreef:
Wubbo schreef:'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'

Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.

Lees verder
Waarom verbaast het me nou niet dat juist JIJ dit bericht op dit forum post? :wink: :') :mrgreen:
Zal ik de grap maar even uitleggen... Wat krijg je als je 5-12 omdraait.... En welke datum is het morgen...? Link die twee ff aan elkaar en klaar :)
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

MdJ schreef:Zal ik de grap maar even uitleggen... Wat krijg je als je 5-12 omdraait.... En welke datum is het morgen...? Link die twee ff aan elkaar en klaar :)
En wat is er leuk aan? Die "grap" had ieder jaar gemaakt kunnen worden? :?:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Wubbo »

Morgen komt ook clown Bassie in Voorburg!

Op de een of andere manier moest ik daarbij aan Ronaldussen denken, geen idee hoe dat kwam ;-)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door AppleMoose »

Heel gek inderdaad (A) :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Caspar »

Afbeelding
Jammer van mijn naam... Achterop de kaart: Bassie productions bv Vlaardingen :lol:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door AppleMoose »

Jaloers is -o- :X :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Jammer van mijn naam... Achterop de kaart: Bassie productions bv Vlaardingen :lol:
Die moet je bewaren! Nog afgezien van de emotionele waarde, kan het ook best weleens wat waard worden. En een wonder dat je geen trauma hebt overgehouden aan dat mensen van jouw tweede A zo vaak een E maken. :lol:

Ik ga de was aanzetten, want ik heb nog een grote achterstand weg te werken. Iemand nog was die mee moet? :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Ennes »

Afbeelding

Net zo fake als die 2 zijn kan je natuurlijk ook gewoon de naam "GOED" faken :wink:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Mag ik even kwijt dat ik op dit moment precies 400 weken langer in dit studentenhok woon dan al mijn huisgenoten bij elkaar? :mrgreen:

Ja ja, wees er maar trots op :') Het eindis in zicht gelukkig *O*
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 36 gasten