Mag ik even kwijt #81

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

@Dexter: Ik heb alle was bij mijn moeder gedumpt :mrgreen: Ik moet morgen en overmorgen op de hond passen omdat ze naar een feest moeten omdat twee mensen 60 (!!!) jaar getrouwd zijn en dan mag ze best vandaag en morgenochtend de was doen en zondagavond alles strijken :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Stefan »

Fles schreef:Mag ik even kwijt dat ik op dit moment precies 400 weken langer in dit studentenhok woon dan al mijn huisgenoten bij elkaar? :mrgreen:

Ja ja, wees er maar trots op :') Het eindis in zicht gelukkig *O*
Geen idee hoelang ze al met je huis bezig zijn, maar volgens mij heb je 't zo langzaam aan wel verdiend. :mrgreen: Nog even geduld, hoelang nog eigenlijk? 8-)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Stefan schreef:
Fles schreef:Mag ik even kwijt dat ik op dit moment precies 400 weken langer in dit studentenhok woon dan al mijn huisgenoten bij elkaar? :mrgreen:

Ja ja, wees er maar trots op :') Het eindis in zicht gelukkig *O*
Geen idee hoelang ze al met je huis bezig zijn, maar volgens mij heb je 't zo langzaam aan wel verdiend. :mrgreen: Nog even geduld, hoelang nog eigenlijk? 8-)
Waarschijnlijk ergens tussen de 8 en 15 weken. Een peuleschil op de 636 die ik hier nu woon :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Zo'n buurman had ik bij mijn vorige kamer, die woonde er al ergens sinds de jaren 90, toen de flat niet meer van de UvA maar van de sociale woningbouw was en het campuscontract nog niet was ingevoerd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Ik word er nu ook uitgetrapt :Y

zit sinds eind maart in Blessuretijd, heb nog dispensatie tot eind van dit jaar eventueel :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door STF »

Ik ben met mijn bankrekening eigenlijk ook al zes jaar lang in "overtreding" want het is nog zo'n rekening waarbij je rente krijgt die alleen voor studenten bedoeld is. :wink:
Een paar jaar terug nam de bank contact met mij op of ik eigenlijk nog student was? "Ja ik loop momenteel stage bij een camping in Luxemburg als onderdeel van mijn opleiding aan de hotelschool in Amsterdam" :mrgreen:

Het gaat me totaal niet om het rentebedrag want die rekening is het hele jaar door zo goed als leeg maar vind het wel grappig om te testen tot welk jaartal ze blijven geloven dat ik student ben.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door STF »

Justin schreef:Heeft iemand toevallig nog een werkende demo voor de NS kaartautomaat, en niet zoals die van NS zwaar vervormd is en gericht op OVC-gebruikers? Ik moet aan buitenlandse studenten uitleggen hoe dat werkt, en die hebben doorgaans niet een OVC :p. http://webdemo.ns.nl doet het niet in elk geval...

En dan bedoel ik ermee dat het vrij te gebruiken moet zijn, en niet doelgericht. Bij de twee papieren voorbeelden moet je perse drukken wat er staat -- kan niet op ENGELS drukken, of FYRA toeslag bijvoorbeeld...
Is dit wat? :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=45IqbufeEo0[/youtube]
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Ennes »

Mag ik ff kwijt dat ik op mijn vrije dag al om 6.00 uur wakker was :roll: -o-
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Caspar »

Ik had de wekker om 8.50 gezet, en hem tegen 8u uitgezet, ben daarna toch weer een beetje ingedommelt. Wordt ik stipt om 8u50 wakker omdat de buurman met zijn winkelwagentje langsrolt. Ik had sowieso die wekker niet hoeven zetten want de buurman komt iedere zaterdag stipt om 8u50 langs met een winkelwagentje. Verder baal ik want ik was vergeten dat er werkzaamheden zijn tussen Zaandam en Hoorn en nu kom later op mijn afspraak dan ik van plan was. :oops:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Ik was gisteren niet thuis toen mijn pakket bezorgd werd, maar ik had een briefje in de brievenbus gekregen waarmee ik de bezorging kon uitstellen. Ik heb dus de bezorging uitgesteld tot maandag, wat denk je dat er net aan mijn deur stond terwijl ik niet thuis ben: De postbode :evil: Nu kan ik dus een enorm pakket op het postkantoor gaan halen, ben benieuwd hoe ik dat ooit thuis ga krijgen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door webguy »

Met de fiets?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Ja, ik ga een fiets op een fiets thuiskrijgen :')

Kan mij voorstellen dat de chauffeur van buslijn 44 van het centrum van Diemen naar mijn kamer in Diemen Zuid ook niet te wachten zit op een enorme doos (ik ga er iig van uit dat de fiets nog niet volledig gemonteerd is) :')
Laatst gewijzigd door Suus op za 21 mei 2011, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door webguy »

Ach, vrij normaal in de IT wereld hoor, dat soort dubbelzinnigheden: een server kan een of meerdere servers zijn, en een compiler kan zichzelf compileren :)
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Klaasje »

Bee schreef:Ja, ik ga een fiets op een fiets thuiskrijgen :')

Kan mij voorstellen dat de chauffeur van buslijn 44 van het centrum van Diemen naar mijn kamer in Diemen Zuid ook niet te wachten zit op een enorme doos (ik ga er iig van uit dat de fiets nog niet volledig gemonteerd is) :')
Niet naar het postkantoor op de Hoogoorddreef in zuid-oost? dat is dichterbij schat ik zo in.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Nee, het hele postcodegebied 1112 hoort bij hetzelfde postkantoor, en dat postcodegebied begint al bij de Diemerbrug wat wel vlakbij het postkantoor is.

Bovendien, dat postkantoor op de Hoogoorddreef ligt helemaal onhandig, dat is precies in de hoek Hoogoorddreef/Flierbosdreef. Bij het winkelcentrum van Diemen heb je tenminste nog een bushalte vlak voor de uitgang :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Thom91 »

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... do___.html
Het blijft de telegraaf dus zeker is anders, maar dit is wel bizar hoor, 180 miljoen..
Kan je half Afrika een jaar eten voor geven...
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Daantje »

Bee schreef:@Dexter: Ik heb alle was bij mijn moeder gedumpt :mrgreen: Ik moet morgen en overmorgen op de hond passen omdat ze naar een feest moeten omdat twee mensen 60 (!!!) jaar getrouwd zijn en dan mag ze best vandaag en morgenochtend de was doen en zondagavond alles strijken :mrgreen:
Wij waren afgelopen weekend een weekendje weg omdat opa en oma 55 jaar getrouwd waren, ook een heel eind :) En m'n 30-graden was ligt klaar om te strijken, de witte was hangt op en de gekleurde was zit er nu in.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door hauptbahnhof »

Hij kan toch niet een willekeurige postkantoor kiezen waar ie zijn pakketje gaat halen? :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Nou, eigenlijk kon dat wel met die code, maar ja, wat heb je aan een code als de TNT gewoon maar wat doet :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:Mag ik ff kwijt dat ik op mijn vrije dag al om 6.00 uur wakker was :roll: -o-
Hoe kan dat nou? :shock: Ik heb lekker lang uitgeslapen tot 10:30u, toen ben ik nog maar even blijven liggen en tegen 11:30u eruit gegaan. Lekker een ontbijtje op bed gemaakt voor ons 2en, bankzaken gedaan en nu staat was #2 te draaien.
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Ennes schreef:Mag ik ff kwijt dat ik op mijn vrije dag al om 6.00 uur wakker was :roll: -o-
Hoe kan dat nou? :shock: Ik heb lekker lang uitgeslapen tot 10:30u, toen ben ik nog maar even blijven liggen en tegen 11:30u eruit gegaan. Lekker een ontbijtje op bed gemaakt voor ons 2en, bankzaken gedaan en nu staat was #2 te draaien.
zat nog iets te veel in mijn vroege ritme denk ik, en toch niet zo vroeg naar bed gegaan gisteravond
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door webguy »

Ik ben net terug van de opendag voor de dive-under bij Arnhem, de ruwbouw is nu klaar. Gratis koffie en koek was lekker in de schaduw, en even heen en weer door de tunnel gelopen. Deze keer geen leuke Prorail gadgets, was bij de aquaduct in Abcoude wel zo, heb ik een leuke stappenteller aan overgehouden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Volgende week is trouwens de Dag van de Bouw, bedacht ik mij net aan de hand van jouw post.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door webguy »

Ja, geloof dat ze dat niet konden doen voor dit project, de ruwbouw was nu af :) Dag van de bouw was handiger geweest inderdaad.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Tja, ik heb nog ergens een ProRail meetlat, omdat Rotterdam Centraal nogal passen en meten is :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 36 gasten