Mag ik even kwijt #81

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door ODRAIL »

En het geeft als voordeel dat je nooit je snoer door kunt snijden.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Daantje »

KM46 schreef:Je bedoeld zeker dat het fietspad langs de Schieweg is afgesloten? Dan is vanaf het Sint Fransiscus Gasthuis het handigst om via de Kleiweg, Straatweg en Bergweg te fietsen. Ja ik weet het, het is een eindje om maar dan ben je wel weer een flink eind opweg naar het centrum.
Dat had ik beter kunnen doen idd, maar dan kom ik bijna langs m'n huis en mijn plan was ziekenhuis - stad - huis.
Geert schreef:Je kunt toch gewoon over het fietspad van het Kleinpolderplein fietsen, de A20 over en dan langs de Stadhoudersweg het centrum in? Of was daar ook wat afgezet :P
Je kon niet vanaf het SFG langs de KIeiweg/GK van Hogendorpweg richting A20 fietsen dus ben ik op de Overschiese Kleiweg terecht gekomen en dan ga je sowieso al een heel eind de verkeerde kant op.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door STF »

KM46 schreef:En het geeft als voordeel dat je nooit je snoer door kunt snijden.
Daar heb ik nog nooit last van gehad, totdat ik een vriend van mij eens een stukje van de heg liet knippen; binnen een kwartier had hij het snoer al door midden geknipt (vroeger had ik een elektrische heggenschaar). Ik ken ook genoeg mensen die al meerdere malen het snoer van hun zaagmachine o.i.d. hebben doorgezaagd...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Daniel »

Ach, toen ik op m'n werk voor het eerst samples moest zagen voor om ze geschikt te maken voor mechanische sterktetesten ben ik allereerst naar de naburige Praxis gelopen om een nieuwe verstekbak te kopen... m'n voorgangers waren zo enthousiast aan het zagen geweest dat de verstekbak nog net niet doormidden gezaagd was :mrgreen:

En nou toch maar eens langzaamaan m'n bedje opzoeken, anders wordt 't niks met m'n planning voor morgen... slechts zes verschillende projecten tegelijk en voor een daarvan ben ik ook nog met twee verschillende dingen bezig.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Zo, hoewel ik vorige week een muis van het balkon naar beneden heb gemikt en ik het gat rondom de afvoer van de douche in de keuken heb gedicht met stukjes hout zodat er geen muizen meer doorheen kunnen, heb ik nu toch nog wat muizenvallen opgesteld. Nu hoop ik maar dat ze niet nodig zijn :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door STF »

De Zoover award 2011 is ook weer gearriveerd, je krijgt er alleen geen fotolijstje meer bij zoals in 2009 en 2010 wel het geval was dus heb maar gewoon die van 2009 eruit gehaald en daar 2011 voor in de plaats gedaan.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Chauf21 »

Dexter schreef:Vorig jaar gaf ik ook al een dergelijk groot cadeau en dat heb ik toen gewoon op de logeerkamer gezet, wat rotzooi ervoor en er bovenop gezet en niemand die het door had. Maar dat trucje gaat dit jaar dus niet lukken. :N Ideas anyone?
Probeer de buren eens :) OF een van je dinnetjes, natuurlijk *O*
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Ardan »

NEEEEE!!! Had ik net met veel pijn en moeite een verslagje van Bad Bentheim getikt, kreeg ik 'Je bericht bevat te weinig tekens'!!! Alles kwijt!
Zucht. Dan maar morgen opnieuw proberen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Daniel »

Kopieer dan zoiets ook even voordat je op "Bevestig" klikt, scheelt ergernis... meestal zit de fout dan trouwens in een BBCode waarbij iets ontbreekt. Heb 't zelf laatst ook gehad en dat was toch een gezoek...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Of neem een fatsoenlijke browser, waar als je op terug klikt alles meteen weer tevoorschijn komt 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:Of neem een fatsoenlijke browser, waar als je op terug klikt alles meteen weer tevoorschijn komt 8-)
http://www.mozilla.com/nl/firefox/ _O_
For Your Railroad Adventures
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door find_your_spot »

Zojuist werd deze opdracht uitgedeeld.

Kan iemand mij bij elkaar vegen? Wie het eerst alle fouten heeft, wint!

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Vinny »

Uhm, los van alle fouten die er instaan: Ik moet de tekst twee keer lezen voor ik hem begrijp en dan snap ik hem nog niet... :') (Wat heeft de verbetering van het onderwijs in godsnaam met een commercial voor Gameconsole te maken?)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door deadlock »

Na een stroomstoring met toch slechts een half uur vertraging op kantoor!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Freek »

Vinny schreef:Uhm, los van alle fouten die er instaan: Ik moet de tekst twee keer lezen voor ik hem begrijp en dan snap ik hem nog niet... :') (Wat heeft de verbetering van het onderwijs in godsnaam met een commercial voor Gameconsole te maken?)
Dat je het niet snapt. Je hebt A. En dan B. Logisch toch :mrgreen:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door find_your_spot »

Dacht dat we alle grappen vandaag al gehad hebben. Krijg ik net dit formulier onder m'n neus.

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Freek »

Leuke 2de vraag. Ze gaan er dus al vanuit dat niemand alle lessen volgt. :wink:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door AppleMoose »

Stufi is weer lekker bezig.

Eerste zin brief 1: "Volgens onze gegevens zit je in je laatste studiejaar en doe je binnenkort examen".
Eerste zin brief 2: "Volgens onze gegevens doe je komendjaar een opleiding waarvoor je lesgeld moet betalen"

Beide brieven op dezelfde dag binnengekregen :')

Het is helemaal een topdag, vandaag ook een brief binnengekregen geadresseerd aan ene A. (mijn achternaam). Terwijl mijn voorletter toch echt R is. :X (rest van het gezin begint ook niemand met een a. )
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Gertjan »

Mag ik even kwijt dat het vandaag gewoon een grote *piep*zooi was ... En ik helaas een stewarddienst had.
De 1e rit ging wel lekker, beetje staan schrijven op de terugweg. Op de 2e rit kreeg ik het gevoel dat ik moest poepen ... geen probleem, normaal heb je daar de tijd voor in Leerdam. Sta je in Sliedrecht, geen tegentrein ... "hij komt eraan" 5 minuten later konden we weg.
Gorinchem ... geen tegentrein, terwijl we op vertrektijd binnenkomen. 8 minuten na vertrektijd ... aanwijzing voor 10 overwegen (Storingsmelder bij de Trdl stuk ofzo) :roll:
Wonder boven wonder optijd aangekomen in Gdm, en optijd vertrokken. Tot Leerdam ging het goed, alleen daar 10 minuten op de tegentrein kunnen wachten (en me collega steeds maar zeggen; "nog 1 minuut, ben er zo" Toen weer voor 10 overwegen die aanwijzing gehad ... gevolg +18 :lol: Mn tegentrein in Gorinchem kon al niet meer door, omdat er nu ook nog eens een sectiestoring bij was gekomen.
Omdat ik daarna maar 30 minuten pauze had, leek het mij handig om toch even de bijsturing te bellen (A) "Ik mag er toch wel even een half uur af in Ddr hè?"
'Nou, liever niet'
"Maar ik moet heel nodig poepen, en dat gaat niet in de trein. En ook niet voor de trein want we staan overal niet lang genoeg stil"
'Hmm, nou ga dan maar even lekker poepen en dan horen we het wel als je weer de trein op kan'

Uiteindelijk nog 3x op en neer gegaan naar gorinchem hen héél veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. Officieel zou ik tot 14:01 aanwezig moeten zijn, maar van de bijsturing kon ik om 13:37 al naar huis ... en ja, dat laat ik me geen 2x zeggen :mrgreen:
(Ben altijd minimaal een half uur voor aanvang dienst aanwezig, dus ik vond dat ik dit half uur wel kon 'jatten')
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Dexter »

Moeten piesen is al vreselijk, maar moeten poepen is al helemaal erg. Ik heb er s'nachts in Rtd weleens 10 minuten een trein voor aan de kant gezet, geen wanklank over gehoord trouwens. Maar waar kan je poepen dan in Ldm? In het NS-tijdperk was daar nooit een verblijfje of een toilet, alleen in Ddr of Gdm en als de restauratie open was kon je in Gr. Ik zag trouwens in Ddr idd dat het een zooitje was op de MLL en zo te lezen heb je dat laatste half uurtje dik verdiend.
Vallend blad maakt rails glad.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Gertjan »

Vroeger huurde Arriva het stationsgebouw van Ldm. Daar was een toilet aanwezig. Tegenwoordig is het het oude toilet voor de invalide medemens. (grote viro) In Gr kunnen we overigens nog gezellig koffie halen en naar de wc gaan bij de buschauffeurs, of in het loket.

Had het er onderweg nog over met een collega dat ik dus bijna naast de trein ging poepen ... die begon er over dat er dan minstens een ijs parasolletje in moet ter decoratie :lol:
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

En dan nu eindelijk mijn nieuwe fiets af kunnen halen op het postkantoor. De flinke doos in de oude Fiat Chroma van tsov gestopt en op de binnenplaats van het complex uitgepakt. Het bleek nog een heel bouwpakket. Met wat buurman en buurman-imitatieacties is het in elkaar zetten gelukt, alleen de standaard zit er nog niet onder door een missend imbussleuteltje, de verlichting wordt naverzonden :? en het spatbord van het voorwiel moest eerst even opnieuw in elkaar gezet worden, want dat was fabrieks-af erg slordig gemonteerd en liep aan :')

En de gehele fiets was geadresseerd aan mevrouw Bee, niet aan meneer Bee :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door find_your_spot »

Mag ik even kwijt dat mijn medische keuring na 7 maanden is afgekeurd en dat ik morgen opnieuw moet langs komen om een potje vol te piesen en mijzelf weer flauw te laten vallen...
For Your Railroad Adventures
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door tsov »

Bee schreef:Fiat Chroma
Als het botermerk :')
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Ja, ik zat al te twijfelen en moest inderdaad aan de bakboter denken :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten