Het Grote Blundertopic #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door AppleMoose »

Moeders: We gaan om 6 uur eten.
Ik: Ow, moeten jullie weg ofzo?
Moeders: Jij had toch rijles om 7 uur?
Ik: Oja :oops:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Tsov en ik hadden een dringende behoefte aan een setje imbussleutels, en dan vooral een van 8 millimeter.

Tsov rijdt dus in zijn Fiat naar de Gamma, koopt een setje imbussleutels, volgens het bordje tot maat 8. Komt hij weer terug, past die zogenaamde 8 niet. Lees ik later nog eens goed wat er op de grootste sleutel staat: 6mm :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door tsov »

Moet je wel het hele verhaal vertellen. Over die boutfiets (letterlijk en figuurlijk) van jou :6
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daantje »

Kan je niet gewoon ff bij de Ikea langsgaan, daar liggen al die dingen gratis voor het oprapen bij de klantenservice.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door tsov »

Ook in die grote maten?
Enniewee, het hele verhaal stond dus al in Mag ik even kwijt :oops:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daantje »

Dat weet ik eigenlijk niet maar ik heb in de loop van de jaren een aardige collectie opgebouwd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Daantje gaat je fiets wel even fiksen hoor ik net Bee :pos: :mrgreen:

En dan mag jij koken :D
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dafdriver »

Daantje schreef:Kan je niet gewoon ff bij de Ikea langsgaan, daar liggen al die dingen gratis voor het oprapen bij de klantenservice.
Zal je net zien is het geen 6 maar 5 mm.

Afijn mijn blunder van vanochtend. Sta inmiddels al uren te wachten bij een klant. GSM kwijt. Zat toch te MSNnen dus ik naar mijn collega die ook zit te MSNnen laat mijn GSM eens "overgaan". Na dit getypt te hebben krijg ik de ingeving om mijn laptop op te pakken en warrempel wat ligt er onder de laptop. Yep de GSM.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Vandaag per post een factuur ontvangen van Sligro van een levering die nooit heeft plaatsgevonden. Normaal krijg je de factuur gelijk van de chauffeur bij levering, logisch ook dat ie daarom deze keer per post kwam want er is niks geleverd...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

STF schreef:Vandaag per post een factuur ontvangen van Sligro van een levering die nooit heeft plaatsgevonden. Normaal krijg je de factuur gelijk van de chauffeur bij levering, logisch ook dat ie daarom deze keer per post kwam want er is niks geleverd...

Wel snel betalen hoor, anders over 2 weken een loei kwaaie brief dat gerechtelijke stappen bla bla geneuzel bla voor uw rekening bla bla tok tok tok etc :o
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Me vader heeft vanmidag gelijk gebeld met Sligro en daar beweerden ze dat we de bestelling waren komen afhalen, ja tuurlijk... Ten eerste hebben we niks besteld en ten tweede laten we alles altijd bezorgen.

Geld wordt overigens automatisch van de rekening geschreven dus boze brieven krijg je niet snel.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Vanavond liep ik met 2 vriendinnen in de IKEA in Breda. Vriendin S. bedacht zich dat ze nog een afwasborstel nodig had:

Vriendin S: "Deze is te klein en te hard. Dit is een kut-borstel!"
Vriendin E reageerde droogjes: "Nou, daar zou ik 'm niet voor gebruiken als ik jou was."

_O-
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

Als een man zoiets tegen een vrouw zou zeggen krijgt ie meteen een handtasje in zijn gezicht gebonjourd. Of valt dat bij vriendin S. wel mee? :lol:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Vanavond liep ik met 2 vriendinnen in de IKEA in Breda. Vriendin S. bedacht zich dat ze nog een afwasborstel nodig had:

Vriendin S: "Deze is te klein en te hard. Dit is een kut-borstel!"
Vriendin E reageerde droogjes: "Nou, daar zou ik 'm niet voor gebruiken als ik jou was."

_O-
waarom zie ik dat nou weer voor me :? :?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Als een man zoiets tegen een vrouw zou zeggen krijgt ie meteen een handtasje in zijn gezicht gebonjourd. Of valt dat bij vriendin S. wel mee? :lol:
Ik kan een potje breken bij vrouwen. :wink: Vriendin S. junior (die was dus gisteren het lijdend voorwerp) is niet zo moeilijk. Maar vriendin S. senior (zijn zussen van elkaar) is heel principieel: Die heeft een aantal jaren geleden op de Kerstmarkt in Valkenburg een mechanische robot-kerstman-rendier een klap met haar tasje gegeven omdat die met zijn bel tegen haar kont sloeg want ze stond te dichtbij en ze eerst dacht dat het een echt levend persoon was. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Ik kwam vandaag in de supermarkt een man tegen met een rode trui. Op de rug stond het volgende:

Libresse
=
Niet voor de poes!

En nee, het was geen promoteam :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Waarom bestaat zo'n trui vraag je je dan af :?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Om voor lul te lopen en zeker weten geen date met een vrouw te krijgen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Vanmiddag een grondboor voor een paar uur gehuurd, liep dat ding bij het tweede gat vast; met drie man hebben we na een halfuur gevloek en getier met veel moeite dat ding weer los weten te krijgen. Stom dat er geen knop op dat ding zit om de draairichting van de boor te veranderen.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door AppleMoose »

Tijd voor weer een ouderwetsche typische Ronactie

2 weken terug logeerde ik bij een goede vriend.
Afgelopen weekend vond ik *ineens* in m'n linkerjaszak iets vreemds. Ik haal het voorwerp eruit, bleek het een rol drop te zijn. Geeeeeen idee hoe ik daar aan kwam, bleek die vriend het dus in m'n jas gestopt te hebben als cadeautje :lol:

Dat ik die rol drop een week te laat vind is nog tot daar aan toe.
zonet echter, vond ik pas het briefje wat hij erbij had gedaan (in dezelfde jaszak) :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Ik zat vanmiddag bij de fysiotherapeut en wilde een vervolgafspraak maken. Daarbij schreef hij eerst de afspraak van vandaag nog even op m'n kaartje, waarop ik reageerde met "25 mei? hmm, volgens mij had ik dan al wat". Ik had inderdaad wat in de agenda staan voor de 25e... die afspraak waarvoor ik daar op dat moment zat :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Zaterdag was ik dus naar een schuurfeest. Het was allemaal hartstikke illegaal en je mocht alleen naar binnen als je een kaartje had (via-via-via-via verkregen) en aan de deur moest je 20 euro betalen, waarna je de hele avond mocht drinken zoveel als je wilde. Na het betalen kreeg je een grote rode stempel op je hand met in koeieletters: "BETAALD" erop.

Na dat feest sprong ik thuis onder de douche, gooi mijn witte boxershort in de wasmand en ik zie ineens aan de binnenkant op kruishoogte iets roods. :shock: Ik dacht nog: "Ik ben toch niet ongesteld ofzo...?" Kijk ik wat beter, staat er:

"BETAALD"
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ardan »

Zozo, en nou maar hopen dat je andere helft van je trouwboekje het niet ontdekt als die de was gaat doen! Anders heb je denk ik heeeeeel wat uit te leggen...
(volgens mij weet je zelf niet eens hoe die stempel daar komt, he? :P )
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Justin »

Heuh, hoe krijg je dat voor elkaar :') _O-
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Eeeeuuuuh, nee eerlijk gezegd weet ik dat inderdaad niet... :@ (Maar ik ben kort na binnenkomst wel even wezen toiletteren in een pikdonkere Dixie, dus vermoedelijk is het tijdens het zoeken in het donker gebeurt)

@Ardan: Ik heb 't de volgende dag zelfs gewoon aan de andere helft van mijn trouwboekje (Ik vind 't wel een goeie, hoe kom je erop?) :lol: gevraagd, maar die wist ook geen antwoord. En nee, ik heb niets hoeven uitleggen of een mep gehad. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten