Mag ik even kwijt #81

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Caspar »

find_your_spot schreef:
Caspar schreef:Het is iets psychisch dus de beste remedie is afleiding zoeken.
Ik snap dat het goed bedoelt is, maar zelf weet ik dat het erfelijk is overgebracht.

Wat betreft psychologisch zit ik helemaal gezond in elkaar, sterker nog bij het prikken kijk ik nooit.
Het is echt een lichamelijke reactie van mijn lichaam die een naald, wond, bloed inziet als indringers en het systeem plat gooit...

Zal jullie op de hoogte houden morgen! Tijd voor genoeg slaap dat doet vaak ook wonderen!
Het zijn je hersenen die dat zo ervaren. Ieder lichaam kan een naald verdragen tenzij de naald besmet is ofzo. Flauwvallen is alleen een schrikreaktie van je hersenen. Lichamelijk gezien valt iemand niet van een 0,1 liter bloedverlies op de grond.
Misschien zou je bij het prikken dan wel eens moeten kijken, dan kan je op die manier je lichaam (hersenen) prikkelen dat er eigenlijk helemaal niets aan de hand is
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Michael »

@ F_Y_S,

Bij mijn medische keuring hoefde ik geen bloed af te staan. Alleen maar in potje pissen en wat standaard testen.

Ik ben maandag gebeld door Randstad of ik de uitslag al had ontvangen. Heb ik nog steeds niet ontvangen. Blijkt ie op 12 mei al verstuurd te zijn maar is niet aangekomen. Dus sturen ze hem opnieuw.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door MdJ »

find_your_spot schreef: Wat betreft psychologisch zit ik helemaal gezond in elkaar, sterker nog bij het prikken kijk ik nooit.
Het is echt een lichamelijke reactie van mijn lichaam die een naald, wond, bloed inziet als indringers en het systeem plat gooit...
Heb je hetzelfde ook bij een wondje, ofzoiets? Of echt alleen bij een naald?
Bij twijfel: gebruik beton.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Dexter »

Chauf21 schreef:
Dexter schreef:Vorig jaar gaf ik ook al een dergelijk groot cadeau en dat heb ik toen gewoon op de logeerkamer gezet, wat rotzooi ervoor en er bovenop gezet en niemand die het door had. Maar dat trucje gaat dit jaar dus niet lukken. :N Ideas anyone?
Probeer de buren eens :) OF een van je dinnetjes, natuurlijk *O*
Ik heb een oplossing gevonden! Vorig jaar heb ik via Marktplaats voor een tientje een krakkemikkige oude opzetkast voor bovenop mijn bestaande kast gekocht bij een oude vrouw in Hoogezand-Sappemeer (2 x 260 km rijden). Die kan nu goede diensten bewijzen. Doos erin, wat rommel ervoor en niks meer te zien! :D

De Hide-In-Plain-Sight-strategie (van Osama Bin Laden afgekeken, ghehe) heb ik vorig jaar al gebruikt, dus dat gaat nu niet meer werken.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door STF »

find_your_spot schreef:
STF schreef: Stuur je toch gewoon wat van mijn bloed op, ik ben volgens alle testen toch zo gezond als een vis...
Zal je zien dat er met jouw bloed uit de test komt dat ik hartstikke ziek ben en allerlei enge ziektes heb.
Tja dan weet ik nog wel een andere oplossing; meng vijf liter water met een fles tomatenketchup, voeg een aantal vitaminetabletten, wat zout en een pakje roomboter (voor het cholesterol effect) toe, goed roeren en klaar is je bloedmonster.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Caspar »

Ik zag net dit op de NS site:
NS Thriller Wissel
Ruil je oude spannende boek gratis om voor een nieuwe.
Kom op woensdag 1 juni naar station Leiden Centraal. Want op de NS Thriller Wissel...
Mijn eerste ingeving bij het zien van de titel binnen een fractie van een seconde: Dat moet wissel 1021 bij de Asra wel zijn :oops:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door find_your_spot »

Een meevaller. Sinds 01-01-2011 is het niet meer verplicht bloed af te nemen. Dus dat hele circus is mij bespaard gebleven!

Sta nu inmiddels alweer buiten en ben voor de rest kern gezond verklaard.
For Your Railroad Adventures
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Ennes »

Caspar schreef:Ik zag net dit op de NS site:
NS Thriller Wissel
Ruil je oude spannende boek gratis om voor een nieuwe.
Kom op woensdag 1 juni naar station Leiden Centraal. Want op de NS Thriller Wissel...
Mijn eerste ingeving bij het zien van de titel binnen een fractie van een seconde: Dat moet wissel 1021 bij de Asra wel zijn :oops:
Als het maar niet bevriest allemaal!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Caspar »

De postbode kwam net een pakketje voor de buren afgeven. Een doos waar op staat: Army Gear. Ik weet dat de buurman in het leger zit, ben wel benieuwd wat er in zit. Straks blijk ik een of ander wapentuig in huis gehaald te hebben :lol:

Verder heb ik (een hoop) nieuwe kleren gekocht, want in het weekend heb ik diverse feesten voor de boeg :D 8-)
Bij het passen in de winkel kreeg ik al een ongevraagd compliment van een vrouw die zich ook bij de pashokjes ophield: Staat je leuk! :)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door AppleMoose »

Waarom zijn er nou nergens meer slippers met dunne zolen te krijgen? :?

Denk je "ff" een boek te verlengen bij de bieb...
2x geprobeerd bij zo'n zelfscanding (kan niet anders meer bij ons...), telkens kreeg ik einddatum op vandaag.. :N
Toen maar ff naar de servicebalie, en daar zat blijkbaar een vrouw die graag (lang!) contact wilde hebben met klanten.
Nadat ze uitgelegd had hoe dat verlengen werkte (drukte op verkeerde button), sleurde ze me meer naar een andere computer om uit te loeggen dat verlengen ook via de website kan en allerlei andere mogelijkheden die hun website tegenwoordig biedt... 10 minuten bezig geweest met iets wat in 1 a 2 minuten had gekund... :X

Ik geloof dat ik nu wel alles heb voor de vakantie. Wel lastig om met vliegtuig op vakantie te gaan. Het is ec.ht uitzoeken wat wel en niet meekan, zelfs het soort t-shirt wat je meeneemt is al van invloed op het gewicht :roll:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door find_your_spot »

Ronaldussen schreef:Wel lastig om met vliegtuig op vakantie te gaan. Het is ec.ht uitzoeken wat wel en niet meekan, zelfs het soort t-shirt wat je meeneemt is al van invloed op het gewicht :roll:
Waar vlieg je naar toe?

Overigens gewoon een kwestie van geen vloeibare spullen in je handbagage en wat je wel mee wilt in je handbagage moet je in een doorzichtig afsluitbaar plastic zakje proppen. Niks aan de hand.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door AppleMoose »

Naar Portugal.
Ik heb al eens eerder gevlogen, en neem ook zeker geen vloeibare stoffen mee in handbagage.
Heb gewoon een reisrugzak waar ik m'n kleren indoe, maarja, morgen komt er nog het een en ander aan kampeerspul bij als ik naar m'n reisgenoot ga, en het maximale gewicht dat je mee mag nemen is 20kg. Dus het is flink puzzelen. Wat is licht en wat is echt te zwaar. Qua handbagage heb ik alleen mijn fototas (rugzakvorm) waar ook een boek en een puzzelboekje + adressenboekje bijkomt, meer kan gewoon niet.

Maargoed, ik heb het idee dat ik nu wel alles mee heb en er nog genoeg ruimte en gewicht overblijft voor de kampeerspullen. *O*

Nog anderhalve nacht slapen en dan lekker 18 dagen naar Portugallll *O* *O* *O* *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Caspar »

Nog drie weken en dan barst hier (in Zwaag) om de hoek het Beiers Festival los.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gIqnq5l3Vdk[/youtube]
Dit is de headliner van het programma :lol: Ik denk dat ik het maar aan me voorbij laat gaan... *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Als er een biertent is en Bratwurst kom ik :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Ronaldussen schreef:Waarom zijn er nou nergens meer slippers met dunne zolen te krijgen? :?

Denk je "ff" een boek te verlengen bij de bieb...
2x geprobeerd bij zo'n zelfscanding (kan niet anders meer bij ons...), telkens kreeg ik einddatum op vandaag.. :N
Toen maar ff naar de servicebalie, en daar zat blijkbaar een vrouw die graag (lang!) contact wilde hebben met klanten.
Nadat ze uitgelegd had hoe dat verlengen werkte (drukte op verkeerde button), sleurde ze me meer naar een andere computer om uit te loeggen dat verlengen ook via de website kan en allerlei andere mogelijkheden die hun website tegenwoordig biedt... 10 minuten bezig geweest met iets wat in 1 a 2 minuten had gekund... :X
Ons zelfscanding kan niet verlengen en eerlijk gezegd mis ik die functie niet. Het grootste deel van onze leners verlengt al via het internet, anders kunnen ze even langs de balie lopen waar ik het met een paar muisklikken voor ze regel. Ik vraag altijd wel of ze weten dat het via internet kan, maar ik ga niet direct een uitleg geven. Al had ik daar vandaag wel zin in, want het wordt met de dag rustiger aan de balie nu de zomervakantie nadert. Maar gelukkig gaan we pas over 6 weken dicht :D

Oh, en als mensen niet met de zelfscan willen werken wil ik dat ook nog wel doen hoor, zo flauw ben ik ook weer niet. Mensen met automaatvrees enzo, ach, laat ze lekker :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Straks om 19:25 op Nederland 2: Rail Away

Voor velen van ons wel herkenbaar terrein denk ik :)
Het startpunt van deze treinrit is
Luik,op het futuristische nieuwe
station Luik-Guillemins.Met de
InterCity gaat de reis dwars door de
Ardennen naar het Duitstalige Eupen.

Daarna wordt de draad weer opgepakt in
Verviers.Hier vertrekt de stoptrein
naar Spa,de stad die bekend is om het
bronwater uit de Ardennen.Onderweg
passeren we talrijke kleine stations.
Enjoy *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Daarnet ging ik de banden van mijn fiets oppompen, ben een half uur bezig geweest door een schattig meisje.

Of ik op de Hollandse school zat (ze bedoelt daarmee inHolland)
Ze mocht ook van mij de band oppompen. Ze vond het heel moeilijk maar zei heel stoer dat het voor haar helemaal niet zwaar was.

Zo schattig :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Een fietsje maken met Bas :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Nog drie weken en dan barst hier (in Zwaag) om de hoek het Beiers Festival los. [...]
Dit is de headliner van het programma :lol: Ik denk dat ik het maar aan me voorbij laat gaan... *O*
Ik ga nog liever over tot rituele zelfverbranding. :lol: Hoewel het me dan wel weer leuk lijkt om eens naar het Oktoberfest in München te gaan, gewoon om eens te kijken en de sfeer (dus geen bier) te proeven.

Nee, dan kan je beter naar een schuurfeest gegaan. Mijn vrienden hebben me ongeveer een jaar lang proberen over te halen en zaterdag ben ik dan eindelijk eens gegaan. Ik had van tevoren al horrorbeelden van hossende boeren op Frans Duits in gedachten en was al gewaarschuwd voor een bierdouche (en we hebben ook daadwerkelijk een paar glaasjes bier door de lucht zien vliegen) maar we hebben het droog gehouden: :Y

Afbeelding

Het was in de schuur van een boer, ergens diep in de polder ver weg buiten de bebouwde kom. Het was allemaal goed georganiseerd en de sfeer was echt superleuk. Om de vooroordelen te bevestigen: Ja, er waren een paar boeren en ja, ik heb ook Frans Duits voorbij horen komen. Maar verder draaiden ze van alles, veel Top 40 en Dance en ook een blokje met 90s Dance krakers. *O* Ik zat na afloop wel tot boven kniehoogte onder de blubberspatten, omdat de vloer volliep door gemorste drankjes. Verder heb ik echt een superavond gehad, dus wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Vallend blad maakt rails glad.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Klaasje »

Mag ik even kwijt dat ik het rijtempo van sprinters tussen Almere Buiten en Almere Oostvaarders de naam "sprinter" niet waard vindt? (En ja Dex, ik weet dat dat komt door die "geel-6Knipper, geel-4, geel," combinatie komt.)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Fles »

Wat een kleuterfeest was dat zeg Dex :P
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Daantje »

find_your_spot schreef:Een meevaller. Sinds 01-01-2011 is het niet meer verplicht bloed af te nemen. Dus dat hele circus is mij bespaard gebleven!

Sta nu inmiddels alweer buiten en ben voor de rest kern gezond verklaard.
Als je toch nog een keer geprikt moet worden moet je gewoon vragen of je liggend geprikt kan worden. Moet eigenlijk altijd mogelijk zijn en waarschijnlijk levert het dan geen problemen op.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Gertjan »

Mag ik kwijt dat mijn werktelefoon een eigen leven heeft ... ik raak dat ding niet aan, en elke 5 minuten gaat dat kreng opnieuw opstarten.
Lang leve HTC.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door MdJ »

Met mijn HTC (Desire HD) geen probleem mee.

Zelfs als ik hem perongeluk (haha) laat vallen blijft die het doen, terwijl een ei-foon van de Apppel meteen krasjes in de barst krijgt *O*
Bij twijfel: gebruik beton.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door mb90 »

Op de Kalmthoutse Heide in Belgie woedt een flinke heidebrand. De rookpluim was vanavond zelfs weliswaar in sluiervorm bij Rotterdam te zien, zoals hier in Ouderkerk a/d IJssel:
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 44 gasten