Mag ik even kwijt #82

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Wat ben ik vandaag eigenlijk raar vroeg met me nachtwerk begonnen want was rond 1.30 uur al klaar, meestal ben ik dan net van start gegaan (en dus tot minimaal 3.15 uur bezig).
Kun je eidelijk een keertje op tijd naar bed.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Meltrain »

Dexter schreef:Mag ik even kwijt dat ik een supergezellig middag/avond heb gehad?
Ik ook al. :D
Gisteravond/-nacht was het heel erg uitgestelde kerstdiner tussern mijn jaarclub en een vrouwen-jaarclub en dat was weer supergezellig. :D
Een lekker (door ons zelf klaargemaakte) 6-gangen diner, veel wijn en daarna nog een feest. :D
Gelukkig mocht ik bij een vriend blijven slapen, dus dat was helemaal mooi. :pos:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door STF »

KM46 schreef:Kun je eidelijk een keertje op tijd naar bed.
Nee dat kan helemaal niet; sinds ik al weer wat maanden half ziek rondloop moet ik er heel erg op letten dat ik altijd op dezelfde tijden eet, drink en slaap, anders gaat het direct een stuk slechter met me.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Justin »

deadlock schreef:Dat is geloof ik ook wat wij hier verplicht meekijken :D

Ik hoop dat je snel weer beter bent 8-)
Cool. Ik kan veel wedstrijden niet zien ivm lokalisatie van ip's enzo.

Thanks


Net terug van de Pasar Malam in Den Haag, allemachtig, wat een drukte zeg. Gelukkig hadden wij e-tickets en waren binnen 1 minuut binnen. Maar wel lekker hapjes gegeten en spulletjes gekocht!

Nu maar weer in de s1900 naar Ddr en dan per auto naar Oosterhout voor een indo gebeuren...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Ik krijg net van drie verschillende mensen een SMS of ik naar de stad ga vannacht. Nou was ik dat niet van plan maar als zij ook gaan...
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

Ik ga niet iig :P

Lekker Champions League finale kijken *O*
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Jammer!

Veel plezier :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Zo, leuk dagje vandaag. Met de Fyra naar Rotterdam, afgesproken met mijn vriend.

Rondleiding gedaan vanochtend bij Rotterdam Centraal, de allereerste groep onder begeleiding van een dweilorkest en een cameraploeg. Eerst de parkeergarage, daarna even bij de hijskraan gekeken, vervolgens uitgebreid het dak van het station, de perrontunnel van bovenaf, daarna van achter naar voren door de hele tunnel gelopen (good old memories) en dan via het kantoorgebouw naar buiten.

Dan met de Fyra terug naar Amsterdam, nu met mijn vriend naast me.

Daar eerst ingeschreven voor de rondleiding, even bij metrostation Rokin naar beneden geweest (erg diep!), daarna terug naar CS. Halverwege de rondleiding weggegaan, want die man ging alleen maar praten en geen bouwterrein laten zien. Dus daarna zelf maar metrostation CS bezocht. Daarna nog een uur in de rij gestaan om in de startschacht van de boormachines af te dalen, we zijn de tunnel ingeweest tot ongeveer de ingang van de Beurs van Berlage :D

En dan nu Lasagnetijd :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daniel »

Rondleiding Rotterdam was 'n mooie ja... en een mooie toevalstreffer dat de groep die ik had precies tijdens de officiële doop bij de kraan was :) Verslagje volgt...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Reiziger Delft »

Mag ik even kwijt dat Arriva een nieuwe website heeft! De hinderlijke opdeling in regio's die vervolgens niet consequent werd aangehouden is verdwenen. *bus*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door STF »

Pff ik merk het nu wel aan me benen dat ik al twee middagen achter de kleine grasmaaier loop. Gelukkig groeit het gras momenteel alleen op de schaduwrijke stukken en dat bedraagt slechts een klein deel van de camping want zo zonder zitmaaier schiet het maaien nou niet bepaald op. Is natuurlijk ook nogal een verschilletje tussen beide machines: maaibreedte 102 cm met 12 km/u of maaibreedte 53 cm met 5,2 km/u.

Laat het nog maar heel lang droog weer blijven want die zitmaaier zie ik voorlopig niet terugkomen, hij staat nu alweer ruim twee weken bij de dealer maar die heeft al contact gezocht met de fabrikant omdat ze er zelf niet uit komen hoe ze die rare storingsmeldingen kunnen verhelpen... Om een leen-machine ga ik niet vragen want dan krijg ik zeker weten onze vorige zitmaaier weer terug, die is nog gebrekkiger dan de nieuwe.
Tref ik nou elke keer precies de maandagmorgen-exemplaren van Etesia? Want er zijn ook genoeg gemeentes e.d. die met hetzelfde merk zitmaaier de parken en plantsoenen maaien en op internet kom ik ook uitsluitend goede recensies tegen over dit merk.
Maarja zo gaat het bij mij meestal hoor; apparatuur die heel slecht staat aangeschreven doet het bij mij perfect en apparatuur die heel goed staat aangeschreven is bij mij doorgaans al defect bij aankoop.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Ardan »

Zo, ik heb net het COC-café van Deventer op slot gedraaid en ga zo lekker slapen. Het was niet superdruk, maar wel gezellig! Enige minpuntje is een stel dat uit Litouwen kwam. Ongeveer 40 jaar oud en spraken allebei zeer gebrekkig steenkolen-Engels. Naja goed, ik begreep nog wel als ze iets drinken wilden, maar soms stelden ze me vragen waar ik de helft niet van begreep en me begon af te vragen of ze niet iets raars van plan waren. Op een gegeven moment kregen we zelfs klachten over hen en heb ik ze eruit moeten zetten wat nogal wat voeten in de aarde had. Mede doordat we elkaar nauwelijks verstonden/begrepen, en één van het stel zelfs een beetje agressief werd en nogal veel op had... gelukkig waren er nog wat stamgasten die me hielpen bij het uitzetten, want met mijn kleine postuur had ik het niet tegen ze op kunnen nemen..
Dus: aan mijn horeca-ervaringlijstje kan ik weer een functie toevoegen. Wat kan ik allemaal?
-Snacks bereiden
-Met een vol dienblad lopen
-Met vier borden lopen
-Bier tappen, dôôôh
-(omgangs-)ervaringen met publieken van snackbar tot dance-event tot viersterrenhotel
-Nachtwaker
-Uitsmijter.....
Als ik maandag niet word aangenomen bij mijn waarschijnlijke nieuwe werk weet ik het ook niet meer! :P
Welterusten lieve allemaal!
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door STF »

Ik ga ook maar eens slapen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Ik heb echt een megakater. Auw.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Zo, ik heb net het COC-café van Deventer op slot gedraaid en ga zo lekker slapen. Het was niet superdruk, maar wel gezellig! Enige minpuntje is een stel dat uit Litouwen kwam. Ongeveer 40 jaar oud en spraken allebei zeer gebrekkig steenkolen-Engels. Naja goed, ik begreep nog wel als ze iets drinken wilden, maar soms stelden ze me vragen waar ik de helft niet van begreep en me begon af te vragen of ze niet iets raars van plan waren. Op een gegeven moment kregen we zelfs klachten over hen en heb ik ze eruit moeten zetten wat nogal wat voeten in de aarde had. Mede doordat we elkaar nauwelijks verstonden/begrepen, en één van het stel zelfs een beetje agressief werd en nogal veel op had... gelukkig waren er nog wat stamgasten die me hielpen bij het uitzetten, want met mijn kleine postuur had ik het niet tegen ze op kunnen nemen..
Dus: aan mijn horeca-ervaringlijstje kan ik weer een functie toevoegen. Wat kan ik allemaal?
-Snacks bereiden
-Met een vol dienblad lopen
-Met vier borden lopen
-Bier tappen, dôôôh
-(omgangs-)ervaringen met publieken van snackbar tot dance-event tot viersterrenhotel
-Nachtwaker
-Uitsmijter.....
Als ik maandag niet word aangenomen bij mijn waarschijnlijke nieuwe werk weet ik het ook niet meer! :P
Welterusten lieve allemaal!
Naar. Het COC verdient geld zat en ze moeten gewoon bewaking aan de deur neerzetten in plaats van dat geimproviseerde werk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Ardan »

Nah, dat is bij ons nou ook weer niet nodig. Bovendien hebben we normaal op zaterdag al wel een derde man die op dat soort dingen let. Enne, we zijn allemaal maar vrijwilligers, je gaat het niet voor elkaar krijgen iemand de hele avond aan de deur te laten staan.
(hebben ze in Zwolle trouwens wel op zaterdag. Maar die krijgen ook een kleine vergoeding.)
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Nah, dat is bij ons nou ook weer niet nodig. Bovendien hebben we normaal op zaterdag al wel een derde man die op dat soort dingen let. Enne, we zijn allemaal maar vrijwilligers, je gaat het niet voor elkaar krijgen iemand de hele avond aan de deur te laten staan.
(hebben ze in Zwolle trouwens wel op zaterdag. Maar die krijgen ook een kleine vergoeding.)
Nee, in Zwolle staat geen security. Daar staat een 'wacht'. Als ze security hadden zouden ze tot 05:00 open mogen zijn.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Ardan »

Nee, inderdaad. Nu moeten ze daar om 3 uur dicht (cq moet iedereen om 3 uur weg zijn of in ieder geval bezig zijn met het pand te verlaten). Mijn vriend doet dat zelf ook ééns per maand. Ze nemen je jas aan, je betaalt de entree bij ze en ze houden de boel in de gaten. 'Watch-it' noemen ze het.
(maar ik doelde in de vorige post eigenlijk meer op 'iemand bij de deur' ipv 'security' ;) )
Hoe weet jij dat trouwens allemaal xD De schreeuwindo kende je ook al :P
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Er stappen net bij Sloterdijk 3 mannen in de trein naar Asd waarvan 1 het blijkbaar normaal vindt om een andere broek aan te gaan trekken in de coupé. Ik zit niet zo op zulk uitzicht te wachten... En maar druk tetteren in een Afrikaanse taal tegen elkaar. Gelukkig heb ik in de Fyra een heel rijtuig voor mezelf.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Nee, inderdaad. Nu moeten ze daar om 3 uur dicht (cq moet iedereen om 3 uur weg zijn of in ieder geval bezig zijn met het pand te verlaten). Mijn vriend doet dat zelf ook ééns per maand. Ze nemen je jas aan, je betaalt de entree bij ze en ze houden de boel in de gaten. 'Watch-it' noemen ze het.
(maar ik doelde in de vorige post eigenlijk meer op 'iemand bij de deur' ipv 'security' ;) )
Hoe weet jij dat trouwens allemaal xD De schreeuwindo kende je ook al :P
Mijn broertje heeft lang vrijwilligerswerk bij het COC gedaan en hij deed daar ook altijd mee aan het songfestival (en heeft diverse keren gewonnen) en hij deed altijd zijn beklag daarover.

Zelf erger ik me helemaal stuk aan de snelheid van het barpersoneel daar. Oh en de schreeuwindo komt veel in mijn stamkroeg en de coffeeshop. En in tegenstelling tot wat je nu denkt; nee ik blow niet maar ik ging met mijn huisgenoot bijna iedere dag een potje schaken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door STF »

Altijd wel lollig dat kampeerders die een probleem met hun mobiele telefoon hebben direct op mij aflopen, ik ben nou juist een van de weinige in mijn leeftijdscategorie zonder mobieltje dus ben er ook niet uitermate handig mee. :lol:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door htm_tram »

Ik zal in juli een mobieltje voor je meenemen. ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Heh, wat heb ik een leuk weekend gehad zeg! Zaterdag is mijn zusje 30 geworden en mijn wederhelft was ook jarig, groot feest dus en de hele huiskamer zat dan ook vol. Zondag ook groot feest, want toen vierde een vriendin van me haar 30e verjaardag, weer groot feest dus tot diep in de nacht. Vandaag is ze echt jarig en dan gaan we gezellig met de hele vriendenclub uit eten! En dit weekend hebben we ook een logee in huis, dus gezelligheid kent geen tijd! :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Ardan »

Proficiat met je zusje en je wederhelft *O*
Als ik niet beter wist zou ik het zo toevallig vinden dat ik haast zou denken dat je zusje je wederhelft ís xD

Oh ja en ik zag net dat we ergens gisteren of vandaag hiero de 150 000 berichtjes gepasseerd zijn, wie had de eer?
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door STF »

htm_tram schreef:Ik zal in juli een mobieltje voor je meenemen. ;)
Waarom?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 52 gasten