geen excuus
geen excuus
Dit was inderdaad schandelijk!
HEEN
We wilden met bus Connexxion 89 van Sassenheim, Zuiderstraat naar den Haag Centraal om 09:50. Die kwam om 10:05 aanrijden. Geen woord van de chauffeur van "sorry mensen, ik zat in de file".
In Leiden Transferium wisselde de chauffeur voor een "verse" opvolger.
TERUG
Op den den Haag Centraal zou Connexxion 89 vertrekken om 15:10. Om 15:00 komt een Connexxion 89 aan en gaat rusten. Boekje, sigaretje, natuurlijk dat dat mag.
Om 15:20 komt een nieuwe Connexxion 89 aanrijden, verlost zijn passagiers en komt ons ophalen. Geen woord van de nog na kauwende chauffeur van "sorry mensen, ik ben te laat". We hebben de reis volbracht naar Sassenheim. Ik heb een chauffeur vaak hufterig voelen rijden, maar hij haalt een record!
CONCLUSIE
Nooit meer met Connexxion 89 naar den Haag. Is dat soms de bedoeling van de directie?
OPLOSSING
Dan hebben ze nu hun zin: volgende keer pakken we de auto wel...
Dick Stomp
Sassenheim
met OV chip
HEEN
We wilden met bus Connexxion 89 van Sassenheim, Zuiderstraat naar den Haag Centraal om 09:50. Die kwam om 10:05 aanrijden. Geen woord van de chauffeur van "sorry mensen, ik zat in de file".
In Leiden Transferium wisselde de chauffeur voor een "verse" opvolger.
TERUG
Op den den Haag Centraal zou Connexxion 89 vertrekken om 15:10. Om 15:00 komt een Connexxion 89 aan en gaat rusten. Boekje, sigaretje, natuurlijk dat dat mag.
Om 15:20 komt een nieuwe Connexxion 89 aanrijden, verlost zijn passagiers en komt ons ophalen. Geen woord van de nog na kauwende chauffeur van "sorry mensen, ik ben te laat". We hebben de reis volbracht naar Sassenheim. Ik heb een chauffeur vaak hufterig voelen rijden, maar hij haalt een record!
CONCLUSIE
Nooit meer met Connexxion 89 naar den Haag. Is dat soms de bedoeling van de directie?
OPLOSSING
Dan hebben ze nu hun zin: volgende keer pakken we de auto wel...
Dick Stomp
Sassenheim
met OV chip
Re: geen excuus
Er zal misschien een beetje nare sfeer hangen in Den Haag rond de bezuinigingen en de daaruit voortkomende stakingen. Het hangt denk ik heel erg van de persoon af hoe ze reageren. Dit lijkt inderdaad niet zo gepast. Maar ik hoor ook weinig excuses voor vertraagde bussen of gemiste aansluitingen. Maar als je met de chauffeurs in gesprek raakt, tonen ze meestal wel interesse in je situatie. Overigens een klein lichtpuntje: Vanaf eind dit jaar is de trein ook een alternatief en waarschijnlijk een stuk sneller! Bij de NS wordt vaak en zelfs steeds vaker toelichting gegeven, mocht er vertraging worden opgelopen. Dan is het daarnaast ook al vaak bekend op het station. En de trein komt niet zo snel in een file terecht.
Re: geen excuus
Zucht, 1x in de zoveel tijd de bus pakken en het gaat toevallig die keer mis, dan maar nóóit met de bus meer, met de auto staan we gelukkig ook nooit in de file. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: geen excuus
Wat erg!DickStomp schreef:Dit was inderdaad schandelijk!
Ooit gedacht aan de drukte van de Keukenhof in Lisse?DickStomp schreef: We wilden met bus Connexxion 89 van Sassenheim, Zuiderstraat naar den Haag Centraal om 09:50. Die kwam om 10:05 aanrijden.
Maar goed, in Den Haag moest jij op tijd zijn voor een zeer belangrijke wereld deal die je moest tekenen. Je had immers een afspraak met een zeer belangrijk persoon. Je gaat immers niet voor je plezier met de bus.
Wat zei je zelf toen je instapte?DickStomp schreef: Geen woord van de chauffeur van "sorry mensen, ik zat in de file".
Gelukkig, hij zal maar beschimmeld zijn.DickStomp schreef: In Leiden Transferium wisselde de chauffeur voor een "verse" opvolger.
Deze bus zat waarschijnlijk ook in de vertraging van de Keukenhof en de drukte op de N208.DickStomp schreef: Om 15:20 komt een nieuwe Connexxion 89 aanrijden, verlost zijn passagiers en komt ons ophalen. Geen woord van de nog na kauwende chauffeur van "sorry mensen, ik ben te laat".
Wat versta jij onder "hufterig voelen rijden"? Last van jezelf?DickStomp schreef: Ik heb een chauffeur vaak hufterig voelen rijden, maar hij haalt een record!
Gelukkig heb jij dit de chauffeur gemeld voor het uitstappen, zodat de chauffeur iets eraan kan doen, ja toch?
Misschien kunnen mensen zoals jij inderdaad maar beter nooit meer met het OV gaan.DickStomp schreef: Nooit meer met Connexxion 89 naar den Haag.
Die ene busrit in de maand wordt je nog fataal
Ja, puik plan! Laat ze maar voelen wat er gebeurd als jij met de auto gaat!DickStomp schreef: Dan hebben ze nu hun zin: volgende keer pakken we de auto wel...
Waar parkeer jij je auto op Den Haag Centraal?
Zo Zo. Helemaal met je tijd mee. Met OV chip! Misschien de aanschaf van die plastic kaart terug eisen?DickStomp schreef: Dick Stomp
met OV chip
For Your Railroad Adventures
Re: geen excuus
Vervelend dat uw reis niet is verlopen zoals u had verwacht. Voor een inhoudelijke reactie kunt u zich wenden tot de klantenservice van Connexxion; telefonisch via 0900 - 266 63 99 (lokaal tarief, op werkdagen bereikbaar van 08.00 - 19.00 uur) of per brief naar antwoordnummer 1860, 2000 WC Haarlem.
Re: geen excuus
Moet je vooral doen. Dan kan je in de auto (lekker) anoniem gaan zitten mauwen en schelden op al die honderden of duizenden die precies op dezelfde tijd als jij ook op de weg moeten zitten en waardoor jij ook niet op tijd komt voor je enorm belangrijke afspraak. Gelukkig kan een dergelijk belangrijk individu zoals jij gratis parkeren in Den Haag omdat jouw status heeft gezorgd dat de gemeente je vrijstelt van alle parkeertarieven.DickStomp schreef:OPLOSSING
Dan hebben ze nu hun zin: volgende keer pakken we de auto wel...
Dick Stomp
Sassenheim
met OV chip
Re: geen excuus
Wat is dit nou voor manier van reageren. Verder weinig inlevend.find_your_spot schreef: -knip-
Deze beste man is een keuzereiziger die een keer de bus heeft geprobeerd. Dat is hem blijkbaar niet bevallen omdat het busbedrijf niet heeft geleverd, in de ogen van deze klant, wat men beloofd.
Reizigers afwimpelen als zeikerd en behandelen alsof ze blij mogen zijn dat er uberhaupt een bus rijdt en ze bij jou in mogen stappen is zo 1980.
Ik zou als commercieel bedrijf de feedback serieus nemen en proberen de dienst te verbeteren. Service gerichtheid is iets dat tegenwoordig op prijs wordt gesteld.
immer kwaliteits posts
Re: geen excuus
Geachte heer Stomp,
Helaas lees ik uw relaas nu pas. Bij deze wil ik graag namens ons bedrijf mijn excuses overbrengen. Aankomende maandag zal ik er op kantoor gelijk werk van maken.
Nogmaals onze welgemeende excuses,
Henk Vree
Klantenservice Connexxion
Helaas lees ik uw relaas nu pas. Bij deze wil ik graag namens ons bedrijf mijn excuses overbrengen. Aankomende maandag zal ik er op kantoor gelijk werk van maken.
Nogmaals onze welgemeende excuses,
Henk Vree
Klantenservice Connexxion
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: geen excuus
Doe jij eens even rustig beste vriend :)DickStomp schreef:Dit was inderdaad schandelijk!
HEEN
We wilden met bus Connexxion 89 van Sassenheim, Zuiderstraat naar den Haag Centraal om 09:50. Die kwam om 10:05 aanrijden. Geen woord van de chauffeur van "sorry mensen, ik zat in de file".
In Leiden Transferium wisselde de chauffeur voor een "verse" opvolger.
TERUG
Op den den Haag Centraal zou Connexxion 89 vertrekken om 15:10. Om 15:00 komt een Connexxion 89 aan en gaat rusten. Boekje, sigaretje, natuurlijk dat dat mag.
Om 15:20 komt een nieuwe Connexxion 89 aanrijden, verlost zijn passagiers en komt ons ophalen. Geen woord van de nog na kauwende chauffeur van "sorry mensen, ik ben te laat". We hebben de reis volbracht naar Sassenheim. Ik heb een chauffeur vaak hufterig voelen rijden, maar hij haalt een record!
CONCLUSIE
Nooit meer met Connexxion 89 naar den Haag. Is dat soms de bedoeling van de directie?
OPLOSSING
Dan hebben ze nu hun zin: volgende keer pakken we de auto wel...
Dick Stomp
Sassenheim
met OV chip
20 minuten en je doet alsof de wereld vergaat :') Pak lekker je autootje de volgende keer :pos:
Enneh, excuses? Kan je daar je huur mee betalen, een kop koffie, anything? Wat heb je aan excuses? Waarom val je zo dood over iets wat je toch niks brengt? Welkom in de grote-mensen-wereld :)
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: geen excuus
Als ik dit lees mag ik aannemen dat je op de Connexxion Klantenservice werkt.deadlock schreef:Bij deze wil ik graag namens ons bedrijf mijn excuses overbrengen. Aankomende maandag zal ik er op kantoor gelijk werk van maken.
Waarom heb jij nog nooit excuses of werk gemaakt van mijn klachten die ik op dit forum heb geplaatst?
Notabene nog gemeld op het forum als bij de klantenservice dat ik door de uit al van een bus 20 min te laat op cursus kwam.
Waar was je toen om excuses aan te bieden namens Connexxion?
For Your Railroad Adventures
Re: geen excuus
De calimero´s druipen weer van mijn beeldscherm vanmorgen...
Overigens zie je in concessiegebieden waar de vervoerder al enige tijd actief is, dat de vertragingen oplopen, omdat de toenemende verkeersdrukte niet verwerkt is in niewe rijtijdmetingen en er tegenwoordig behoorlijk scherp aan de tijd gepland wordt.
Overigens zie je in concessiegebieden waar de vervoerder al enige tijd actief is, dat de vertragingen oplopen, omdat de toenemende verkeersdrukte niet verwerkt is in niewe rijtijdmetingen en er tegenwoordig behoorlijk scherp aan de tijd gepland wordt.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: geen excuus
Zeggen dat je -als leider- het zal aanpakken en maandag meteen gaat regelen (en dan vervolgens niets doen) werkt het beste... Werknemer wordt niet op iets aangesproken en dus blijft denken dat er niets aan de hand is... Klant blij omdat "er iets aan gedaan wordt".find_your_spot schreef:Als ik dit lees mag ik aannemen dat je op de Connexxion Klantenservice werkt.deadlock schreef:Bij deze wil ik graag namens ons bedrijf mijn excuses overbrengen. Aankomende maandag zal ik er op kantoor gelijk werk van maken.
Waarom heb jij nog nooit excuses of werk gemaakt van mijn klachten die ik op dit forum heb geplaatst?
Notabene nog gemeld op het forum als bij de klantenservice dat ik door de uit al van een bus 20 min te laat op cursus kwam. Waar was je toen om excuses aan te bieden namens Connexxion?
Uiteraard, tenzij er grove overtredingen gedaan worden, maar dit kun je daar niet onder laten vallen... :')
En doen voor als "leidinggevende" is in het geval van lastige klanten altijd goed
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: geen excuus
Oh sorry. Bij deze: Excuses namens Connexxion *O* Ook voor jouw peilloze leedfind_your_spot schreef:Als ik dit lees mag ik aannemen dat je op de Connexxion Klantenservice werkt.deadlock schreef:Bij deze wil ik graag namens ons bedrijf mijn excuses overbrengen. Aankomende maandag zal ik er op kantoor gelijk werk van maken.
Waarom heb jij nog nooit excuses of werk gemaakt van mijn klachten die ik op dit forum heb geplaatst?
Notabene nog gemeld op het forum als bij de klantenservice dat ik door de uit al van een bus 20 min te laat op cursus kwam.
Waar was je toen om excuses aan te bieden namens Connexxion?
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: geen excuus
Dat vind ik heel netjes van u dat u dit aanbied.Fles schreef: Oh sorry. Bij deze: Excuses namens Connexxion *O* Ook voor jouw peilloze leed
Overigens heb ik mijzelf gelijk ingedekt door hetzelfde te doen als deze meneer. De laatste 22 cursus avonden heb ik de auto gepakt. :Y
For Your Railroad Adventures
Re: geen excuus
Stuk prettiger ook. Kan je gaan wanneer je wilt naar de plek waar je wél heel wilt. En je kan nog je eigen muziek kiezen *O* én geen last van horkering personeel. De auto is het nieuwe OV *O*
immer kwaliteits posts
Re: geen excuus
Ik vraag me uberhaupt af of de 'schrijver' van het bovengenoemde mooie epistel wel een serieuze reiziger is.
Persoonlijk denk ik dat hij één van ons is, hobbyisten en/of medewerker van een vervoersbedrijf, die ons weer eens op de kast wil jagen, en alleen uit is op opgefokte schrijverij (dit is slechts de tweede post van hem op dit forum).
Persoonlijk denk ik, meneer Stomp....maak je niet druk, en voor alle andere forumleden, gewoon negeren dit soort onzinnig gebrabbel.
Persoonlijk denk ik dat hij één van ons is, hobbyisten en/of medewerker van een vervoersbedrijf, die ons weer eens op de kast wil jagen, en alleen uit is op opgefokte schrijverij (dit is slechts de tweede post van hem op dit forum).
Persoonlijk denk ik, meneer Stomp....maak je niet druk, en voor alle andere forumleden, gewoon negeren dit soort onzinnig gebrabbel.
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
Re: geen excuus
Wie ben jij dan? Pas 30 berichten op dit forum, ben je geen kloon?
immer kwaliteits posts
Re: geen excuus
Bluearrow is vooral heel actief in het "t Gooi" topic. Dat zou jij best mogen weten. :pos: :) (omdat je daar zelf ook actief bent...)
Re: geen excuus
Jemig, iemand plaatst een keer kritiek en dan wordt ie gelijk voor van alles en nog wat uitgemaakt. Zullen we het hier weer gewoon over de inhoud van de post hebben, in plaats van de hoeveelste post het is en of het een kloontje is? Dat maakt het gezelliger, en dan heb je ook nog de kans dat de topicstarter er wat mee kan doen in plaats van dat ie alleen maar wegrent.
Re: geen excuus
Ja, pas 30 berichten. Geef misschien een indicatie dat ik niet overal op wil reageren. Ik vind het best dat iemand voor elke poep en een scheet op elk bericht reageert, prima, vooral doen. Maar ik dus niet. Zo nu en dan een berichtje.willy84 schreef:Wie ben jij dan? Pas 30 berichten op dit forum, ben je geen kloon?
Met mijn voorgaande bericht in dit topic wil ik aleen aangeven dat (en dat is mijn persoonlijke mening) ik denk dat er iemand is die ons in de maling wil nemen en ons (schrijvers op dit forum) tegen elkaar wil uitspelen om te reageren.
Wellicht heb je het idee dat ik misschien een groentje ben in het OV-wereldje. Niet dus. Ex-buschauffeur (nu beroepschauffeur) en nog steeds hobbymatig zeer geinteresseerd in alles wat met het OV te maken heeft. Wil je echt weten wie ik ben, en hoe ik over sommige dingen denk, kijk eens op http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl en klik op het tabje columns. Er staan er zo'n stuk of 80 op......
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
Re: geen excuus
Sorry menee Dick, maar de chauffeurs van Lisse zijn meestal klantvriendelijk, u omschijft een chauffeur met een boek en zijn sigaretje, die beschrijving komt mij bekend voor. Met hem ga ik af en toe een dienstje mee en het is echt een chauffeur met wie je kan lachen. iets wat u ook vaker moet doen in de auto blijkbaar ;)DickStomp schreef:Dit was inderdaad schandelijk!
HEEN
We wilden met bus Connexxion 89 van Sassenheim, Zuiderstraat naar den Haag Centraal om 09:50. Die kwam om 10:05 aanrijden. Geen woord van de chauffeur van "sorry mensen, ik zat in de file".
In Leiden Transferium wisselde de chauffeur voor een "verse" opvolger.
TERUG
Op den den Haag Centraal zou Connexxion 89 vertrekken om 15:10. Om 15:00 komt een Connexxion 89 aan en gaat rusten. Boekje, sigaretje, natuurlijk dat dat mag.
Om 15:20 komt een nieuwe Connexxion 89 aanrijden, verlost zijn passagiers en komt ons ophalen. Geen woord van de nog na kauwende chauffeur van "sorry mensen, ik ben te laat". We hebben de reis volbracht naar Sassenheim. Ik heb een chauffeur vaak hufterig voelen rijden, maar hij haalt een record!
CONCLUSIE
Nooit meer met Connexxion 89 naar den Haag. Is dat soms de bedoeling van de directie?
OPLOSSING
Dan hebben ze nu hun zin: volgende keer pakken we de auto wel...
Dick Stomp
Sassenheim
met OV chip
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Re: geen excuus
Probleem grondig opgelost:
Connexxion speelt niet meer mee en opvolger Arriva heeft lijn 89 opgeheven...
Connexxion speelt niet meer mee en opvolger Arriva heeft lijn 89 opgeheven...
Re: geen excuus
Ik ben blij voor u........
Lijn bestaat trouwens al een tijd niet meer?
Lijn bestaat trouwens al een tijd niet meer?
Laatst gewijzigd door Zugführer op zo 26 mar 2017, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Re: geen excuus
Het gaat over een kwestie van 6 jaar geleden.
Re: geen excuus
Ik schrok al dat ik had gereageerd in het topic over excuses. Kon me het al niet herinneren. :')
Bij twijfel: gebruik beton.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 gasten