Mag ik even kwijt #82

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

Stel je gerust, ook JOU krijgen ze wel aan de Chip :twisted: Is het niet goedschiks, dan ehh wat minder goedschiks :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door webguy »

Sterker nog: ik had het record saldo van 24.00 op mn kaart staan omdat in met trein/bus naar Garderen ging. In Garderen zou het nog een half uur duren todat de bus naar Ede er was, maar kon naar Barneveld Noord worden gebracht, dat was iets sneller, maar bij CXX kan je nog altijd niet OVC'en
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Ik heb tegen mijn vader gezegd dat ik voor m'n verjaardag een tilt-shift lens wil maar ik geloof niet dat hij erin trapt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Ik was even in de war en dacht dat het aanstaande zaterdag al Luilak was, maar dat is dus volgende week. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Ik heb tegen mijn vader gezegd dat ik voor m'n verjaardag een tilt-shift lens wil maar ik geloof niet dat hij erin trapt.
Die zijn poepkakduur gek :lol:
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door marvinkok »

Dat het best apart is als je na anderhalve week weer eens pauze in Enschede hebt en er dan bouwhekken om de kantine heen staan? Blijkt dat we twee panden naar rechts zijn verhuisd... Kantine ziet er nu wel een stuk beter uit, vooral wat groter wat geen overbodige luxe is. Moeten nu alleen wel door de ruimte van de infobalie naar de kantine... Weet nog niet of dat zo fijn is...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Dat ik gisteren niet 1, maar liefst 2 reisjes naar Parijs heb geboekt per Thalys in Comfort 1 en compleet met een lekker luxe hotel met zwembad? 8-)

En... Dat ik gisteren een last-minute ballonvaart heb gemaakt met de grootste hetelucht-ballon ter wereld? :o

Twee vriendinnen en een vriend hadden al een jaar geleden een ballonvaart geboekt, maar telkens zat het weer tegen. Gisteren was het dan eindelijk zover en voordat ik ze zou gaan uitzwaaien, kwam de andere vriendin binnenzetten met het nieuws dat ze een smsje had gekregen dat er nog vier plaatsen over waren en of ik zin had om mee te gaan! :shock: Ik hoefde niet lang na te denken en een half uur later stonden we op een braakliggend terrein, waar een grote mand werd uitgeladen plus een enorme ballon die 25 meter lang was. Een klein uurtje later stegen we op voor een rondvlucht over De Biesbosch, Hoekse Waard en West-Brabant. Om het verhaal kort te houden: Het was een adembenemende ervaring, het uitzicht was geweldig en bovenin was vreemd genoeg geen zuchtje wind te voelen.

Bij de landing in een veld ergens bij Etten-Leur sloeg de mand om, waardoor iedereen bovenop elkaar terecht kwam. Dat schept wel een band: Een ouder echtpaar naast bij lagen nogal ongelukkig op elkaar, dus besloot ik eens galant te zijn en de vrouw de mand uit te dragen als een bruid over de drempel. Na de ballon weer opgevouwen te hebben (ook dat schept een band) en een uur vernikkelen in een boerenveld (omdat de bus die ons zou oppikken ons niet kon vinden) volgde een tocht te voet door de koeienvlaaien en over het terrein van een boerderij, kreeg iedereen een heus brevet uitgereikt onder het genot van een glaasje champagne. Het was een onvergetelijke ervaring en ik zou het dus iedereen aanraden! Ik heb ook veel mooie foto's, waaronder enkele van treintjes vanuit de ballon, dus die zal ik binnenkort eens posten.
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:Ik heb tegen mijn vader gezegd dat ik voor m'n verjaardag een tilt-shift lens wil maar ik geloof niet dat hij erin trapt.
Die zijn poepkakduur gek :lol:
Mja ik heb ook gezegd op facebook dat hij zijn huis maar moet verkopen en dat hij niets voor zijn oudste overheeft :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Mijn huisgenoot heeft een paar borrels gedronken en een paar jointjes gerookt en de Family Guy aflevering was afgelopen en het duurde 30 seconden voor ik de afstandsbediening vond voor de volgende en hij riep half slapend 'put on moving picturees!' :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Zo, ik begin eens aan een fietstochtje naar huis uit Amsterdam. Alle feestkilo's van afgelopen week eraf...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Zo, ik begin eens aan een fietstochtje naar huis uit Amsterdam. Alle feestkilo's van afgelopen week eraf...
Ga je over de Afsluitdijk of zo? :D
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Nee ben weer veilig thuis. Even lekker doorgetrapt. :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Zo, ik begin eens aan een fietstochtje naar huis uit Amsterdam. Alle feestkilo's van afgelopen week eraf...
Feestkilo's? Welke feestkilo's? :D
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Zitten tussen mijn oren :lol: Heb ondertussen ook nog even de afwas gedaan, maar nu is het toch mooi geweest voor vandaag met alle inspanningen. Alhoewel... Ik word bestookt met allemaal emails :lol: :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Zitten tussen mijn oren :lol:

Waterhoofd?? :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Zo, vandaag is een schitterende dag om het tramnet van Den Haag onveilig te maken :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Michael »

Dat ik van 15.00 gistermiddag tot 5.00 vanochtend heb gewerkt. En dan hoor ik 2 pauzes te krijgen mijn eerste had ik om 18.30 gekregen. En ik hoorde nog een 2e te krijgen. Maar toen ik om die 2e vroeg mocht ik opeens maar 10 minuten :x .

Dus zometeen effe langs het werk en mijn beklag doen bij de 1e manager
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door TheKnitter »

Bee schreef:Zo, vandaag is een schitterende dag om het tramnet van Den Haag onveilig te maken :D
Of die van Amsterdam, zoals HTM_Tram en ik gedaan hebben, maar ook veel de bussen gezien (hebben volgens mij maar 15-20 minuten in 1 tram gezeten :') )
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39165
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daniel »

Tja, 't was ook een mooie dag om het tramvervangend vervoer van lijn 2 in Den Haag onveilig te maken :mrgreen: Man, wat een onmogelijke route rijden ze, nog met gelede wagens ook, in Loosduinen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Daniel schreef:Tja, 't was ook een mooie dag om het tramvervangend vervoer van lijn 2 in Den Haag onveilig te maken :mrgreen: Man, wat een onmogelijke route rijden ze, nog met gelede wagens ook, in Loosduinen...
Dat hele traject in Loosduinen komt niet eens in de buurt van de trambaan :X En borden neerzetten waar je dan wel moet zijn is ook te moeilijk voor de HTM :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39165
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daniel »

Lippe Biesterfeldweg (daar ligt de trambaan in de rijbaan) zal wel open liggen... dan heb je weinig andere mogelijkheden dan de route die nu gereden wordt.
Zijn trouwens maar twee haltes waar de bus niet langs komt, waarbij de halte in de Lisztstraat nog best vlak bij de tramhalte ligt. De noodhalte in de Willem III straat ligt echter wel erg vroeg in die straat, die zou wat zuidelijker een stuk dichter bij de tramhalte die 'ie vervangt liggen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Vanaf de Kapelaan Meereboerweg tot de Lisztstraat is die straat volledig begaanbaar.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39165
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daniel »

Hmm, ik zag borden die aangaven dat 'ie afgesloten was... maar dan had die route ook prima gereden kunnen worden inderdaad. Volg je alleen tussen de laatste twee haltes in de trambaan niet aangezien je daar met eenrichtingsverkeer zit.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Whaaa, een meisje uit Hamburg had een verjaardagsfeestje op Facebook gezet. Maar het stond open voor iedereen en er waren daardoor bijna vijftienduizend aanmeldingen. Daar had het meisje niet echt zin in dus is het feestje gecancelled en werd de politie ingezet. Uiteindelijk kwamen er toch nog 1500 mensen opdagen :shock:

Het meisje zelf schijnt ondergedoken te zijn bij opa en oma :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Nou hopelijk is de chaos rond Asd opgelost, want daar mag ik nu naar toe.
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten