Mag ik even kwijt #82

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door mb90 »

Bee schreef:Vanaf de Kapelaan Meereboerweg tot de Lisztstraat is die straat volledig begaanbaar.
Begin deze maand was de Lippe-Biesterfeldweg ook afgesloten bij de kruising met de Oranjewoudstraat. Dan wordt het lastiger om ook daar dicht bij de trambaan te rijden en dan kun je lijkt mij beter de hele periode dezelfde route rijden dan telkens een andere.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Zo ik ga nu eens lekker een dagje naar het strand bij Castricum :D
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Gertjan »

Dexter schreef:Nou hopelijk is de chaos rond Asd opgelost, want daar mag ik nu naar toe.
Mag jij raden waarom ik zo blij ben dat ik geen tunnels op mn baanvak heb :wink:
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Zo ik ga nu eens lekker een dagje naar het strand bij Castricum :D
Welja, wrijf het er maar in. :D
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Gatverdamme. Ik dacht, ik neem een paar kroepoekjes terwijl ik een film kijk dus ik open een zakje AH Thaise Kroepoek Curry. De eerste paar kroepoekjes waren lekker, maar opeens zat er een ontzettend bittere tussen. De volgende was weer normaal en die daarna weer ontzettend bitter. Omdat je niet kan zien welke bitter zijn en welke niet heb ik de zak nu maar weer weggelegd en ga ik mijn geld terugvragen morgen :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Thom91 »

Goedemorgen deze morgen :)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Zo, vandaag vanaf mijn huis naar station Almere Oostvaarders gefietst. 37 kilometer in net iets minder dan 2 uur. Bij de oprit van de Hollandsebrug in Muiderberg was men bezig met filmopnames en werd het verkeer regelmatig tegengehouden. Toen ik er langs kwam werd het net weer een paar minuutjes vrijgegeven.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Thom91 »

Fiets je heel veel? Lees heel veel fiets verhalen van jou ;)
Ben je semi professionele wielrenner?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Ik ben alles behalve een prof, ik heb zelfs een krat op mijn fiets :')

Alleen heb ik besloten de 65 kilometer van de Dam tot Dam fietstocht te doen, en dan moet je toch enigszins voorbereid zijn :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door marvinkok »

Een busclaxon klinkt behoorlijk door in een tunnel... Schrok zelf zo ongeveer van mn eigen claxon, benieuwd hoe de chauffeur voor me reageerde toen ie te druk was om het witte licht te zien :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Nou mijn driedaagse verjaardagsfeest is afgelopen. Nondeju wat was het gaaf vrijdag. Meer dan 100 man zijn op komen dagen en zelfs bezoek uit Denemarken zonder dat ik het wist. Nu is iedereen weer weg. Ik moet alleen de rekening in de kroeg nog gaan betalen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Klaasje »

Thom91 schreef:Fiets je heel veel? Lees heel veel fiets verhalen van jou ;)
Ben je semi professionele wielrenner?
37 km in 2 uur is niet bepaald semi-professioneel. Dan zou die afstand toch echt in minder dan 1:15 uur gefietst mogen worden. :wink:
Overigens heb in afgelopen donderdag ook nog een lekker stukje gefietst (45 km). Via de groene route vanuit Almere Stad naar de Stichtse brug, toen via Huizen naar de bospaden bij het Gooimeer, toen langs oud Valkeveen en Naarden-vesting weer terug naar de Flevopolder. Daar door het kromslootpark, beginbos en langs het Weerwater weer terug naar huis. :Y Ik heb hier ongeveer 2 uur over gedaan. (Helaas zakte mijn tempo door vermoeiing bij Naarden nogal in. :X )
@Bee: Je hebt toch niet over het spoorbaanpad gefietst? :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Nadat ik de Hollandsebrug over was volgde ik de bordjes Almere Buiten en kwam ik in het Kromslootpark terecht. Dat stukje tussen de 1e Blanchardbrug en de 2e Blanchardbrug was een echte hel trouwens. Op een gegeven moment werd ik dat rechte fietspad in het Beginbus nogal zat en toen heb ik heel stout niet meer Almere Buiten maar Almere Stad-Centrum gevolgd. Onder de A6 en de Paralleldreef door en de busbaan overgestoken vlakbij de halte Spanningsveld, fietspad gevolgd, weer overgestoken bij Stedenwijk Zuid en dan over de Oeverpromenade. Dwars door het centrum heen, naar de Filmwijk. Een heel stuk langs de Cinemadreef gefietst en later wordt dat de Parkwijklaan. Bij de Hoge Vaart ben ik inderdaad naar het Spoorwegpad omhooggeklommen tot station Almere Buiten. Daarna het laatste stukje langs de Evenaar gefietst tot het Insulindeplein. Ik weet dat ik een veel leukere route had kunnen maken, maar op het laatst begon ik een beetje moe te worden :')

Het viel mij trouwens op dat er drie bestemmingen buiten Almere consequent bewegwijzerd waren voor fietsers: Amsterdam, Lelystad en Nijkerk. Ik miste Zeewolde eerlijk gezegd :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

Okee, ik ga nu echt een beetje aan mijn eigen wereldbeeld twijfelen.
Fotoshoot bij een bevriende fotograaf. Enige dat ik op heb is kohlpotlood, mascara, oogschaduw en een klein beetje vaseline op m'n lippen.

Naturel :Y
Serieus, we hebben het hier absoluut niet over een fashionista, maar over een oer-hollandse nuchtere meid van 23. Ik zal jullie de foto besparen, maar er is echt niets mis mee.

Toch, als ik deze uitspraak vergelijk met
Ik rij de Tour de France. Enige wat ik op heb is EPO, CERA, Clenbuterol en amfetamine *O*

Naturel *O*
dan word IK voor gek versleten. Ben ik dan echt ZO raar als ik "naturel" "naturel" vind? Hoe maakt de gemiddelde OVNL'er zich op en tot waar durft hij of zij dat "naturel" te noemen? :?:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Ardan »

Ik ben altijd naturel, ik doe NOOIT make-up op xD
Ja, hooguit dat ik, als ik zo'n dingetje zie liggen, dat ik mijn (heel lange) wimpers met zo'n borsteltje uit de knoop haal :P
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Ze heeft het mis hoor, ik denk dat ze eerder Nude bedoelt. Heeft het toch zin gehad om die 3 minuten lange cosmeticareclames voor youtube filmpjes niet weg te klikken :mrgreen:

En kwa cosmetica kom ik niet verder dan af en toe Nivea-creme op een te droge huid smeren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door webguy »

Cremetjes zijn voor vrouwen...

Verder dan verzorgende Dove douche gel of Axe ofzo kom ik niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door STF »

Ongeveer hetzelfde als dat Belgische echtpaar op de camping wat kwam klagen dat er geen elektra meer was, aangezien ik de zekeringautomaat erg warm aan vond voelen vroeg ik wat ze eigenlijk aan hadden staan; ow bijna niets, was het antwoord. Aangevuld met; alleen de waterkoker, koffiezetapparaat, elektrisch kacheltje en de frituurpan.

"Bijna niets"...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

:D dat is gauw 3500-4000 watt samen of? :o _O-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door STF »

4830 watt (21 ampere) stond er aan op een zekering van 10 ampere.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Gaan we weer, vroege dienst 5 van 5. :')
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Fles schreef:dan word IK voor gek versleten. Ben ik dan echt ZO raar als ik "naturel" "naturel" vind? Hoe maakt de gemiddelde OVNL'er zich op en tot waar durft hij of zij dat "naturel" te noemen? :?:
Ik doe met een fles deo een jaar en was mijn haren twee keer per week met shampoo.

Dat zijn alle middelen die ik gebruik.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daniel »

STF schreef:4830 watt (21 ampere) stond er aan op een zekering van 10 ampere.
Da's niks... we hadden hier op 't werk tijdelijk 6x 2000 W op eenzelfde zekering :P Wonderlijk genoeg is 'ie er zelfs niet uitgeklapt toen vijf apparaten aan stonden, maar dat zal zijn geweest doordat ze niet tegelijk stroom vroegen.\
(Boel is nu wel naar een zwaardere groep verplaatst overigens...)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door find_your_spot »

De enige cosmetica die ik gebruik is een bus deo, pot gel van 0,60 cent voor een liter, fles mango shampoo en iets tegen schimpie op me teen.

Medicijnen als zelfs een paracetamol heb ik al 7 jaar niet meer geslikt.

Ben ik nu naturel?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door ODRAIL »

Ja :Y.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten