Mag ik even kwijt #82

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Poetst niemand hier hun tanden ofzo? Tandpasta is ook cosmetica :P

Als tandpasta heb ik de Blue Gel van de Albert Heijn. Eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren.

Ik was met zeep van de AH, mijn haren was ik met Shampoo, na het uitspoelen gaat er conditioner in. Als dat is uitgespoeld nog wat Krul Control crème zodat het haar zacht blijft gedurende de hele dag. Ik gebruik de hele serie Perfecte Krul van Andrélon.

Dan heb ik nog een heel assortiment aan deodorants van Gilette staan, in verschillende geuren zodat ik altijd kan kiezen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Scheerschuim/gel is natuurlijk ook cosmitica. Ik gebruik ook die van Gilette voor de gevoelige huid. Bij andere merken zit ik vaak met zo'n trekkende huid of met bloederige wondjes.
find_your_spot schreef:pot gel van 0,60 cent voor een liter
Die vind ik stinken, plus dat er zo'n vies plakkerig effect ontstaat. Ben daarom sinds een aantal jaren overgestapt op een A-merk uit een tube. Veel minder nodig voor zelfde effect. Verder vind ik dat een crème ook bij mannen kan. Ik zag laatst een collega camouflage stift opdoen onder zijn ogen na een nachtje slecht slapen, dat vind ik dan weer te ver gaan voor een man...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door webguy »

Ok, ok... Ik gebruik inderdaad ook AH scheerschuim voor de normale huid, heb AH blue gel tandpasta, en een klein tubetje Gilette creme voor na het scheren.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Vinny »

Creme voor na het scheren doe ik echt nooit op :)
Ik ben zelf niet zo'n fan van cosmetica. Vind tandpasta al erg genoeg :P doe ik wel af en toe gel in mijn haar en als het droog weer is smeer ik mijn huid in met Rozenglycerine en in de winter smeer ik me lippen in met Labello ook omdat mijn lippen niet goed tegen droge kou kunnen.

Afijn naturel zal wel bedoeld zijn in de context dat ondanks de lagen plamuur die er op het gezicht geschilderd zijn de foto nog steeds natuurlijk oogt.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:Poetst niemand hier hun tanden ofzo? Tandpasta is ook cosmetica :P
Tanden poetsen? Nee, daar hebben wij geen geld voor.
Caspar schreef: Die vind ik stinken, plus dat er zo'n vies plakkerig effect ontstaat.
Zelf heb ik stijl haar, worden allemaal prachtige stekels en plakt niet.


Ben ik trouwens de enige die droog scheert met een scheerapparaat?

Nat scheren is met mijn huid onmogelijk, bloed, bloed en nog eens bloed.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Onderdeel van het man worden in onze familie is dat je een eigen scheerapparaat krijgt, dus ik scheer elektrisch. Makkelijk zonder enig gedoe.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door webguy »

Vind Gillette Fusion met trilfunctie wel fijn. Heb ik alweer 5 jaar en maar een keer de batterij verwisseld. Scheert perfect, maar mesjes schrik je van de prijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

Gilette :N

Wilkinson :pos:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Scheren met een apparaat als er eten in m'n baard blijft hangen :pos:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:dus ik scheer elektrisch. Makkelijk zonder enig gedoe.
Zo denk ik er ook over. Geen gezeik met scheerschuim, wondjes, afspoelen of delen vergeten.

Overigens kan mijn scheerapparaat met 1 opgeladen accu 5 weken mee. Zelf scheer ik om de 2 dagen. :Y
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Scheren met een apparaat als er eten in m'n baard blijft hangen :pos:
Ja hoor, dakloze :lol: Bedankt voor deze Mental Image _O-
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ik gebruik ook die van Gilette voor de gevoelige huid. Bij andere merken zit ik vaak met zo'n trekkende huid of met bloederige wondjes.
Die gebruik ik ook, anders heb ik zelf ook een bloederige bakkes. Maar dat kan ook komen doordat ik tegen de baardgroei in scheer, maar da's meer omdat ik zo veel meer weg haal dan met de baardgroei mee.

@Bee: Ik heb het scheerapparaat van mijn vader geërfd: Een Philips ergens uit de jaren '80, gortdroog, zelfs een heggeschaar is nog beter voor je huid. :lol: Een jaar of 10 geleden heb ik een Coolskin geprobeerd en dat beviel ook heel goed, maar sinds 5 jaar scheer ik nat. Dat geeft toch het meest frisse gevoel. En natscheren is - naast de mogelijkheid om in alle gewenste richtingen te kunnen plassen - voor mij het ultieme gevoel van man-zijn. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door webguy »

Ik had eerst eentje van mn vader inderdaad: gecombineerd met het aantal puisten op mn gezicht 8 jaar geleden was dat een ramp, kon nog beter schuurpapier gebruiken.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

Dexter schreef:En natscheren is - naast de mogelijkheid om in alle gewenste richtingen te kunnen plassen - voor mij het ultieme gevoel van man-zijn. :Y
Ik doe dat altijd tegelijk _O-

Onder de douche dan (A)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Geert »

@Fles: Bedankt voor deze Mental Image _O-
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

:D _O-

Graag gedaan :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daniel »

Een leuke...
- Ga naar http://maps.google.com
- Klik op "Routebeschrijving"
- Vul in van Taiwan naar China
- Kijk wat er op regel 23 staat :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door find_your_spot »

For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Meltrain »

Ik krijg net op Mijn Syntus een reactie op een opmerking van mij van 2 januari, dat de dienstregelingen van Syntus Overijssel een beetje verkeerd werkten. :lol:
Leuk dat ik een reactie krijg, maar het is een beetje laat en enigszins overbodig. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Vinny »

Het is irritanter dat in een Nederlandstalige routebeschrijving de straatnamen allemaal Chinese en Japanse karakters hebben. Ja wat kan ik daar nou mee... :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Een HC vanochtend tijdens een controle ronde kwam langs mij en zegt terwijl ik mijn pasje ergens vanuit mijn tas opgraaf: Is gezien. En gaat vervolgens met de andere reizigers om me heen verder... Volgens mij had ie nog niets gezien. Herkende hem ook verder niet van gezicht ofzo.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Meltrain schreef:Ik krijg net op Mijn Syntus een reactie op een opmerking van mij van 2 januari, dat de dienstregelingen van Syntus Overijssel een beetje verkeerd werkten. :lol:
Leuk dat ik een reactie krijg, maar het is een beetje laat en enigszins overbodig. :P
Kan je al live zien per halte of de bus vertraging heeft of zijn we nog steeds 10 jaar terug in de tijd?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Een HC vanochtend tijdens een controle ronde kwam langs mij en zegt terwijl ik mijn pasje ergens vanuit mijn tas opgraaf: Is gezien. En gaat vervolgens met de andere reizigers om me heen verder... Volgens mij had ie nog niets gezien. Herkende hem ook verder niet van gezicht ofzo.
Heb jij niet iets 'spoors' bij je, waarvan je je niet (meer) bewust bent? Ik gebruik soms mijn grote NS-rugzak of in de winter mijn NS-sjaal en soms op de scooter mijn NS-regenjasje. En nee, daar staan geen grote logo's op, maar het zijn wel hele algemene artikelen die iedereen in de spoorbranche wel heeft. Of je hebt gewoon een spoor-hoofd. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Fles »

Dexter schreef: Of je hebt gewoon een spoor-hoofd. :mrgreen:
Dat zal het wel zijn :lol:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Thom91 »

Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten