Mag ik even kwijt #82

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daantje »

Ik gebruik (zeker voor een vrouw denk ik) niet heel veel cosmetica. Ik ben een chemische fabriek maar dat komt omdat ik zonder medicijnen niet functioneer en dat is zeker niet m'n eigen keuze. Verder was ik m'n haar met shampoo, m'n lijf met douchegel, gebruik ik tandpasta, deodorant, dagcreme voor m'n gezicht, bodylotion voor na het douchen en heel af en toe mascara en nu in de zomer zonnebrandcreme/aftersun en in de winter juist weer veel purol voor m'n lippen.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Vinny »

Van alle cosmetica producten die je opnoemt kan ik ze allemaal thuisbrengen (dat gebeurt me niet bij alle vrouwen), behalve "Purol". Is dat een soort Labello, en zo ja, werkt het ook beter? Want dan ga ik het ook proberen (ok tenzij het een echt vrouwenproduct is natuurlijk...) :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door TheKnitter »

Lekker boemelen naar Eindhoven. Krijg je nog een SLT ook zeker -o- :lol:
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door TheKnitter »

Caspar schreef:Een HC vanochtend tijdens een controle ronde kwam langs mij en zegt terwijl ik mijn pasje ergens vanuit mijn tas opgraaf: Is gezien. En gaat vervolgens met de andere reizigers om me heen verder... Volgens mij had ie nog niets gezien. Herkende hem ook verder niet van gezicht ofzo.
Dat heb ik ook zovaak :lol:
Zit ik met mijn werkjas (waar toevallig een klein logo van NedTrain op staat) in de trein (opweg naar Amf of komend vanaf Amf) en regelmatig zegt hij dan "is wel goed" of "Je hebt toch vervoer"
Alhoewel ik niet eens bij NedTrain werk en gewoon op een dagkaart reis :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daantje »

Tis een soort vaseline dus geschikt om je lippen mee in te smeren of andere ruwe plekjes op je handen ofzo. Nooit gezien zo'n blikje:

Afbeelding

Ik vind het fijner dan labello en je kan er ook wat meer kanten mee op omdat het niet speciaal voor je lippen is (al heb je ook zo'n stick voor je lippen ervan en ook handcreme). Labello is eigenlijk ook helemaal niet goed voor je lippen omdat er een stofje in zit wat je lippen als het ware verslaafd maakt aan dat spul omdat ze van zichzelf steeds minder vet aan gaan maken waardoor je steeds meer smeert met dat spul.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Thom91 »

En stel, het is vrouwelijk, like anybody care's? ;)
Je moet er alleen niet mee gaan overdrijven. :P Mijn vriendin scrubt mijn huid ook wel eens, super relaxend :D
En in de zomer na een dag vol water aan zee altijd een crème op me gezicht tegen de droge huid!
Komt wel goed schatje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Daantje schreef:Tis een soort vaseline dus geschikt om je lippen mee in te smeren of andere ruwe plekjes op je handen ofzo. Nooit gezien zo'n blikje:

Ik vind het fijner dan labello en je kan er ook wat meer kanten mee op omdat het niet speciaal voor je lippen is (al heb je ook zo'n stick voor je lippen ervan en ook handcreme). Labello is eigenlijk ook helemaal niet goed voor je lippen omdat er een stofje in zit wat je lippen als het ware verslaafd maakt aan dat spul omdat ze van zichzelf steeds minder vet aan gaan maken waardoor je steeds meer smeert met dat spul.
Mijn ex vriendin deed van tijd tot tijd lipgloss op. Ik vind dat zo vies smaken (niet dat ik het ook opdoe) zou er niet aan moeten denken om de halve dag zoiets op mijn lippen te moeten proeven. Als ik dan eens een zoentje kreeg, had ik ook allemaal glimmende plekken op mijn wangen of lippen. :lol:
Maar ik vind dat meestal wel leuk staan bij een meid/vrouw.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Klaasje »

Dilemma: Zoenen met foute smaak of niet zoenen zonder foute smaak. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Ik heb van een vriendin geleerd dat Lipgloss in alle fruitsmaken verkrijgbaar is. Aardbei, ananas, appel, citroen, framboos, mandarijn en ga zo maar door :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Mark »

Morgen waarschijnlijk een wisseling van auto: mijn Mazda maakt plaats voor een Volvo 440. :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Justin »

Het is nog best lastig kiezen, al die vakanties... nog steeds geen knoop doorgehakt =P.

Anyhow, heb de laatste tijd weer dromen dat ik met m'n pa dingen doe... waarschijnlijk vrijdag a.s. eindelijk dan in de urnen en sieraden stoppen... Dat zoiets ruim 6 maanden duurt :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Stefan »

Zo, ik ben weer terug van een weekendje Londen, veel te snel voorbij gegaan.. Dusja, dan volgende maand maar weer richting Engeland (maar dan voor 2 weken)! :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

Vandaag bij de IKEA geweest *O*

Allerlei voorraaddozen zodat geen muis meer bij de inhoud kan, mocht hij ooit terugkeren. Ook een nieuwe vuilnisbak, de andere had last van terugkerende schimmel aan de binnenkant. En een broodkast, een echte Scandinavische met een deurtje :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door webguy »

En ik heb mijn afstudeerverslag af en uitgeprint. Morgen nog iets van inbinden doen, en dan inleveren.
Was me een gedoe vanavond: volgende keer pak ik een kleuren laser printer ofzo, moest 3x de 53 pagina's uitprinten en dat duurde wel even op een goedkope all-in-one inkjet. Had ook tijd stilgestaan, dus moest alles schoonmaken en rechtzetten...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Daantje schreef:Ik gebruik (zeker voor een vrouw denk ik) niet heel veel cosmetica.
Less is more Daantje, zeker qua make-up. Bepaalde vrouwen kunnen niet zonder een laag plamuur, maar veel vrouwen komen juist met minimale make-up, dus bijna naturel het beste tot hun recht. (#Leco Zadelhoff-modus uit#)
Justin schreef:Anyhow, heb de laatste tijd weer dromen dat ik met m'n pa dingen doe... waarschijnlijk vrijdag a.s. eindelijk dan in de urnen en sieraden stoppen... Dat zoiets ruim 6 maanden duurt :(.
Dromen weerspiegelen veelal je diepste verlangens. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Ardan »

@werkkleding: Ik heb van een bevriende ex-buschauffeur (die nu bij de Syntus-klantenservice werkt) na de overgang van CXX naar Syntus een heul grote doos met CXX-kleding gekregen :D kan me echt kleden als CXX-chauffeur. Moet eigenlijk zo eens voor de grap op een Amstelveen busstation gaan staan, een random bus binnonlopen en zeggen 'Hoi, ik kom je aflossen!' :lol:
Er zitten ook twee zwarte nette broeken bij, met maar een klein XX-logootje boven de zakken, dus die trek ik altijd aan naar mijn werk :) En bij een verkleedfeest? Juist, ik ben de buschauffeur :D

@cosmetica en medicijnen: zelf hou ik echt niet van medicijnen en pillen. Mijn vriend heeft medicijnen voor zijn hart, die hij zo weer kan kalmeren als-ie weer iets te hard gaat slaan. Zijn hart is zogal gevoelig en slaat bij te heet douchen of te veel opwinding op hol. Energydrink mag hij bijvoorbeeld niet hebben. Ook is-ie nogal van de ibuprofen. Zelf ben ik daar nogal huiverig voor. Ik moest ze slikken bij het trekken van verstandskiezen en het is (mijns insziens) een echt paardenmiddel die je niet zomaar bij een random hoofdpijntje moet slikken, doe het dus echt heel af en toe bij lange hoofdpijn maar verder niet. Mijn vriend vraagt als ik ergens een beetje pijn heb meteen of ik een 'ibu'tje' moet, maar nee, alsjeblieft.. Heb zelf niet eens medicijnen in huis!
En verdere cosmatica.. nat scheren vind ik wel het fijnste, bij een apparaat heb ik zó die draaiende mesjes in mijn keel hangen. Beetje aftershave erop daarna en klaar is Ardan :) Prodent tandpasta, en gel heb ik bijna nooit in aangezien ik buitenshuis altijd mijn petje draag. Behalve als ik moet werken, bij het COC kan ik mijn petje rustig oplaten maar verder niet. Ik heb alleen heel moeilijk haar dat gigantisch gaat krullen aan de einden hoewel ik stijl haar heb. Kan natuurlijk de helft afknippen maar ietsjes langer haar wil ik wel hebben, niet dat superkorte.
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Ben ook geen medicijnen type. Alhoewel, straks gaat de wekker weer om 7.30u iemand tips om de dag toch fris te starten?
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

Probeer dit eens: :lol:
Caspar schreef:Ik zag laatst een collega camouflage stift opdoen onder zijn ogen na een nachtje slecht slapen, dat vind ik dan weer te ver gaan voor een man...
Ruim op tijd opstaan, lekker douchen (niet te warm) een goed ontbijtje met een kopje koffie of thee en vervolgens door de frisse ochtendlucht op de fiets of scooter naar het werk/station rijden doen wonderen voor een frisse start.

Een koude plens water in je gezicht of een appel eten helpt prima tegen dipjes tussendoor. Maar kunstmatige wakkerhouders zoals een blikje Red Bull, Dextro Energy of een kop zwarte, veel te sterke drab zijn niet goed voor je.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door STF »

Ardan schreef: Moet eigenlijk zo eens voor de grap op een Amstelveen busstation gaan staan, een random bus binnonlopen en zeggen 'Hoi, ik kom je aflossen!' :lol:
Zou wel een stunt zijn Ardan! :mrgreen:

Ik heb helemaal geen bedrijfskleding nodig om een chauffeur te laten denken dat ik zijn collega ben, bij het instappen zeg ik meestal: "ik rij even een ritje met je mee", vervolgens wordt je direct als collega begroet.

We hebben hier op het forum ook iemand die elk gesprek opent met: "was u ook bij de barbeque?" Bijna altijd antwoorden de chauffeurs met "ja" en ontstaat er gelijk een heel gesprek. :Y
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daniel »

webguy schreef:Was me een gedoe vanavond: volgende keer pak ik een kleuren laser printer ofzo, moest 3x de 53 pagina's uitprinten en dat duurde wel even op een goedkope all-in-one inkjet.
En hoe vaak heb je tussendoor de inktcartridges moeten vervangen? :P
Kleurenlaserprinter kan trouwens ook best lang duren merkte ik tijdens m'n stage. Vooral ook omdat na de eerste keer iets van 80 pagina's printen bleek dat er een verkeerde pagina tussen zat ergens in de bijlagen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door deadlock »

Ik wil niet vergaderen tot 23:00 uur :'(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door webguy »

Daniel schreef:En hoe vaak heb je tussendoor de inktcartridges moeten vervangen? :P
Kleurenlaserprinter kan trouwens ook best lang duren merkte ik tijdens m'n stage. Vooral ook omdat na de eerste keer iets van 80 pagina's printen bleek dat er een verkeerde pagina tussen zat ergens in de bijlagen :P
Het viel allemaal wel mee: alleen de zwarte was aan het begin leeg. Had een heel pakket nieuwe cartridges gekocht maar had alleen de zwarte dus niet nodig. Enige wat gebeurde is dat halverwege de nozzles beetje verstopt raakten. Paar pagina's hebben door de zwarte tekst een rare witte streep. Goed leesbaar, maar storend. Ze moeten het er maar mee doen :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daantje »

webguy schreef:En ik heb mijn afstudeerverslag af en uitgeprint. Morgen nog iets van inbinden doen, en dan inleveren.
Was me een gedoe vanavond: volgende keer pak ik een kleuren laser printer ofzo, moest 3x de 53 pagina's uitprinten en dat duurde wel even op een goedkope all-in-one inkjet. Had ook tijd stilgestaan, dus moest alles schoonmaken en rechtzetten...
M'n eerste stageverslag heb ik idd op het werk geprint met de kleurenlaserprinter en m'n afstudeerscriptie heb ik (op kosten van m'n afstudeerplaats) laten printen bij een copyshop, werd wel supermooi al zitten er altijd dingetjes in die je zelf anders had gewild ook al leg je het nog zo goed uit.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door webguy »

Ach, ik heb een rothekel aan alles qua drukwerk. Er zaten inderdaad dingen in die niet klopten. Ik geloof dat 90% van het document was geformateerd op Letter ipv A4, dat is 2-3 cm meer aan de onderkant van je pagina. Oops... En bij het inbinden zat er een beetje scheef. Maar ja, het gaat vooral om de inhoud, als ze je laten zakken om een zoiets kleins moeten ze me maar een digitale PDF laten inleveren (die wel mooi was).

De persoon voor me in de rij bij het inleveren had overigens 3 boeken laten drukken, en waren geseald in plastic, zag er erg professioneel uit, maar daar deed ze dan ook Communicatie en multimediadesign voor.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Daniel »

Afstudeerverslag had ik laten afdrukken op de repro-afdeling op m'n afstudeerbedrijf... maar die was notabene nog wat minder fraai als het stageverslag wat gewoon uit 'n laserprinter kwam en door het secretariaat was ingebonden :P

Wat betreft de opmaak zelf: daar was ik altijd wel vrij goed in. Netjes onderverdeeld in secties zodat er indien nodig een bijlage liggend tussen de rest van de staand geprinte pagina's kon zitten enzo. Leverden dan ook, vergeleken met het gemiddelde van de opleiding, een mooi hoog cijfer op beide keren :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten