Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
De chauffeur was op een parkeerstrook aan de Hundelgemsesteenweg gestopt omdat hij moest plassen. Mogelijk scheelde er iets aan de remmen of was de handrem niet ingeschakeld, want de bus bolde 100 meter verder in de licht afhellende straat. De chauffeur hoorde een plof en moest daarna vaststellen dat de bus een woning had geramd. Het incident zorgt voor verkeershinder op de plaats van het ongeval.
Gelukkig, dan hoef ik daar verder niet eer op te letten. Morgen of nou jah, eigenlijk nu, is mijn pa jarig en daar wilde ik ze al niet mee naartoe nemen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dat is de beroemde lijn met spoorstaven van dropveters en een beveiligingssysteem van spekkies. Het is dat er geen bovenleiding hangt anders zou die om de paar dagen naar beneden vallen...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Er is iets met die assentellers daar. Het laatst hoorde ik dat er een assenteller op een punt ligt waar nog wel eens een wiel wil staan tijdens het halteren van de trein. Ja, dan kan dat ding niet echt goed tellen ja....
bij de vergunningaanvraag moet een vervoersplan zitten. Qdance kiest er dus zelf voor om ondanks een negatief ns-advies de vergunning aan te vragen, dat de gemeente vervolgens ook nog accepteert......
Caspar schreef:Ligt het aan mij, of is Arnhem- Winterswijk altijd in storing? Als ik met een schuinoog even naar 751 kijk zie ik het er zo ongeveer altijd staan...
Uit de stats van rijdendetreinen.nl blijkt dat Arnhem-Winterswijk ongeveer twee keer zo vaak storing heeft als het tweede traject in de top 10...
Wijzigingen nog niet zichtbaar
Tot ongeveer 3 weken van tevoren zijn deze wijzigingen niet zichtbaar in de NS Reisplanner. Als je nu je treinreis wilt bekijken lijkt het geen probleem, maar dat is het dus wel!
Wil ik zo graag een parlementaire enquete en de NS de grond in boren. We leven in 2011: hoe eens op met prutsen en doe het eindelijk eens goed. Hup, begin vanaf 0 en maak eens een dienstregelingssysteem waar je wat aan hebt, niet dit gepruts...
Freek schreef:bij de vergunningaanvraag moet een vervoersplan zitten. Qdance kiest er dus zelf voor om ondanks een negatief ns-advies de vergunning aan te vragen, dat de gemeente vervolgens ook nog accepteert......
Het maakt mij verder ook niet zoveel uit, vindt het alleen apart en vraag me af of Q-Dance bij de NS danwel ProRail is langsgeweest..
Zon 40.000 mensen met de bus vervoeren is andere koek dan met de trein =O
(Alhoewel het op mysteryland ook prima gaat)
Nu zijn evenementvergunnningen niet helemaal mijn ding, maar volgens mij is de organisator verplicht het vervoersplan te maken, daarvoor zijn ze echt wel bij de NS langs geweest. Er zal geen enkele gemeente een vergunning accepteren (voor een dergelijk groot evenement) waarbij geen advies van de NS ligt.
Q-dance organiseert ook andere feesten die helemaal niet per trein bereikbaar zijn. Zo ben ik eens naar Q-base geweest. 4 uur lang in een touringcar zitten vanaf Alkmaar. (was overigens geen pretje)
Er zijn genoeg bedrijven die vanuit heel het land voor schappelijke tarieven ritten aanbieden met een touringcar naar zulk soort festivals. Meestal goedkoper dan een retourtje NS en je hoeft geen rekening te houden met je laatste treinaansluitingen enzo. Ik zie het probleem dan ook niet echt.
Vandaag chauffeurskeuring gehad. 2 punten wat een probleem kan zijn. Punt 1: Mijn rechteroog is het zicht niet genoeg. Dus ik heb al een afspraak gemaakt bij de opticien. Punt 2: Mijn medicijn