Mag ik even kwijt #83

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

STF schreef:Dat is geen man, dat is een vrouw...
Meen je dat nou? Ik dacht een forse snor te zien :oops:

Verder vandaag: ik had niet zo goed geslapen dus dat eiste zo z'n tol; had een smsje voor een leuke meid naar mijn broer gestuurd, die het wel ludiek opvatte :) Daarna belde ik nog iemand op wat helemaal niet de bedoeling was, dus heb mijn telefoon maar even wat verder van me af gelegd.
In de trein van Amsterdam naar Hoorn had ik wel even behoefte aan wat rust, dus was in de stilte zone van de 1e klas gaan zitten. Nog geen minuut na vertrek uit Amsterdam kwam er een man met een accordeon aanzetten -o- Nadat ie om geld vroeg en ik zei: No, I don't like your music, begon ie: Please mister I'm a poor Albanian etc etc. Toen was ik er helemaal klaar mee. Heb verder maar niets meer gezegd tegen hem.
Goed op Sloterdijk stapte ie weer uit dus dacht ik, rust...
Stapt er een man in die zijn hele verhaal over een kapot gelopen relatie door de telefoon aan het vertellen was. Vervolgens hangt ie vlak voor Purmerend (15 minuten later) eens op en vraagt ie: Stoppen we niet in Purmerend? tegen een man die een krant zat te lezen. Deze krantmeneer zei: Sorry had u het tegen mij? Zegt de man van de kapot gelopen relatie: Ja sorry... Begon ie vervolgens tegen de krant lezende meneer: Ja sorry ik ben een beetje afwezig want mijn relatie is gisteren kapot gelopen, mijn vriendin dacht dat ik een andere vrouw had... bla bla bla. Tot aan Hoorn aan toe begon ie tegen een vreemde man zijn relatie problemen te vertellen in een stilte coupé :(
Toen ik vervolgens ging uitstappen was er een andere reiziger zo vriendelijk om het klapdeurtje ipv open te houden voor de medereiziger, deze extra hard dichtsloeg tegen mijn knieen, wat een enorm 'boink' geluid genereerde. En ook niet even opkijken ofzo :roll:
Wie er wel op reageerde was mijn buurvrouw van het appartementencomplex; hoorde ineens: Hee buurman!!! van achter me... :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Vinny »

Treinreizen: Je beleeft elke dag een nieuw avontuur... :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Dexter »

@Caspar: Haha :lol: Hoort die van dat smsje niet in het Blundertopic thuis? :wink: Pijnlijk, maar gelukkig was het je broer maar. Dat van je knie lijkt me pijnlijker en ik had in jouw plaats dan ook hard: EN BEDANKT HE?" geroepen. :N
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Ik hoor dat er hier om me heen steeds meer Duits gesproken wordt de laatste dagen. Volgens mij heeft dat te maken met het aanstaande pinksterweekend;
Afbeelding
Dit is het hoogtepunt van het dorp waar iedereen naartoe aan het leven is.
(bekend van dit nummer wat ik ook al eens eerder in het muziek topic plaatste)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gIqnq5l3Vdk[/youtube]

Hoorde ook al een aantal mensen praten over ''los gaan op de kermis''
Dus ik denk, ga even kijken wat de kermis is hier:

Afbeelding
Het blijkt puur en alleen om deze feesttent te gaan :lol:
Denk dat 90% van Nederland bij een kermis toch aan draaimolens of een reuzenrad denkt...

Ik ben dit weekend 125 km verderop, hè wat jammer nou :lol: 8-)
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door marvinkok »

Komen hier ineens 5 politieauto's en en 4 brandweerwagens met loeiende sirenes de straat in jagen, blijkt er 2 huizen verderop brand binnen te zijn :shock:
nog geen 5 minuten nadat de brandweer naar binnen was gegaan werd er "onder controle!" geroepen. Inmiddels alleen nog een tankautospuit en dienstwagen van de brandweer en 3 polietautos over.
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door MdJ »

Ik zag al zoiets langskomen op de Facebook van mijn broer+vriendin. Die wonen "in die flat"... (En als dat niet bekend is.. dan zal het een andere brand geweest zijn :X )
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Ardan »

Vanmiddag heb ik mailcontact gehad met degene die over de machinistenopleiding gaat, aan het STC in Rotterdam. Ik heb mijn gegevens verstuurd en ik krijg het aanmeldingsformulier thuisgestuurd, waarna er een intake en medische/psychische keuring volgt en in augustus/september is het beginnen :D
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Caspar »

Tof, ben je goed met concentratie testen etc?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Thom91 »

Ardan schreef:Vanmiddag heb ik mailcontact gehad met degene die over de machinistenopleiding gaat, aan het STC in Rotterdam. Ik heb mijn gegevens verstuurd en ik krijg het aanmeldingsformulier thuisgestuurd, waarna er een intake en medische/psychische keuring volgt en in augustus/september is het beginnen :D
cool!
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door marvinkok »

MdJ schreef:Ik zag al zoiets langskomen op de Facebook van mijn broer+vriendin. Die wonen "in die flat"... (En als dat niet bekend is.. dan zal het een andere brand geweest zijn :X )
Het blijkt nu ook nog om een wietplantage te gaan. er hing ook al wel een wietlucht. Nu nog politie ter plaatse samen met een vuillnniswagen van Twente Milieu. Minstens 3 milieumensen in witte pakken naar binnen zien gaan.
De rest lees ik morgen wel in de krant, tis bedtijd. Morgen weer om 0613 beginnen met werken... :|
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Stefan »

@Ardan: Leuk! Als je daar op school terecht komt, moeten we samen maar eens een biertje gaan drinken bij het Verhip aan het eind van de Lloydstraat. Dat was mijn 'stamcafé' tijdens mijn STC-tijd. 8-) Maar nu zit ik alsnog vrij dicht bij het STC op school, Hogeschool Rotterdam aan de G.J. de Jonghweg, bijna aan de 'overkant'. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Daantje »

GJ de Jonghweg heb ik ook m'n dagen op het HLO gesleten :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Suus »

marvinkok schreef:
MdJ schreef:Ik zag al zoiets langskomen op de Facebook van mijn broer+vriendin. Die wonen "in die flat"... (En als dat niet bekend is.. dan zal het een andere brand geweest zijn :X )
Het blijkt nu ook nog om een wietplantage te gaan. er hing ook al wel een wietlucht. Nu nog politie ter plaatse samen met een vuillnniswagen van Twente Milieu. Minstens 3 milieumensen in witte pakken naar binnen zien gaan.
De rest lees ik morgen wel in de krant, tis bedtijd. Morgen weer om 0613 beginnen met werken... :|
Ah, dan is de SEON ook actief :mrgreen: Zover ik weet het enige particuliere bedrijf dat het alarmnummer op hun voertuigen heeft staan. Als je het SEON is er 95% kans dat er een wietplantage geruimd gaat worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

Waarom lijken oploopremmen van aanhangers en caravans nou nooit goed te werken? Bij onze vorige aanhanger was de oplooprem dermate ongevoelig dat ik bij steile afdalingen de auto telkens tot noodremmen moest trappen, bij minder remkracht remde de aanhanger niet mee. Bij onze caravan is de oplooprem juist overgevoelig, met vooruitrijden is dat niet zo'n bezwaar maar tijdens achteruitrijden een ramp. En bij onze nieuwe aanhanger is de oplooprem met name tijdens het achteruitrijden onvoorspelbaar, het ene moment blijft de motor elke paar meter afslaan doordat de rem er weer volledig op klapt en het andere moment kun je probleemloos kilometers lang achteruit blijven rijden. :?

Ik ben nog altijd aangespoeld zand van het kampeerterrein aan het weghalen... :N
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #82

Bericht door Gertjan »

Ardan schreef:Vanmiddag heb ik mailcontact gehad met degene die over de machinistenopleiding gaat, aan het STC in Rotterdam.
Een van die 2 heb ik vorige week nog een aai over de bol gegeven op het werk :lol: :wink:
Schijnt overigens de oude module van het RTSC van Spoorflex te zijn die ze daar hebben. (Zelfde mensen die door het STC zijn overgekocht)

Oja, ik mag vandaag op mn vrije dag toch nog naar het werk. Altijd leuk, een bijeenkomst van de Business Unit ... Veel kantoorpersoneel uit Zuid - Denemarken eeeh Groningen en Fryslân aanwezig enzo.
Oja, en een groot warm buffet na afloop :D
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door tsov »

Er liep net een pauw rond op het pleintje voor de supermarkt. Zal wel ontsnapt zijn uit de kinderboerderij verderop. De buurtkinderen vonden het in ieder geval geweldig ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door huibe »

Grrr werk, wat moet je ermee. Ondanks verlof van een collega, moest ik gewoon de straat op. Helemaal op ingesteld, krijg ik een telefoontje dat ik morgen toch maar op kantoor werkzaamheden moet gaan uitvoeren. Ze kunnen het op dit moment met een mannetje minder namelijk niet aan... :?
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Dexter »

... Dat ik vandaag precies 21 maanden getrouwd ben? :D Op naar de twee jaar!
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Justin »

Congrats!

en mag ik even kwijt....

dat ik EINDELIJK mijn vaders as op de plaats bestemming krijg morgen. Het heeft zes maanden geduurd, twee-drie maanden langer door vergunningen en misdrukken op de urn... maar het is wel effe voor mij het mooiste verjaardagscadeautje even :). Morgen om 16:00 naar Dordrecht om het op te halen
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Ardan »

@Dexter: van harte beiden! :mrgreen:
@Justin: Hehe, dat werd ook hoogste tijd! Fijn dat dat hoofdstuk nu eindelijk afgesloten kan worden..
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

_O_ Netjes Justin :pos:

En gefeli Dexter *O* Is er bier? Dan kom ik ook :mrgreen:
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door microshit »

Vandaag voor het eerst gehospiteerd, gelijk de kamer gekregen. Vanaf volgende week woensdag Utrecht nog onveiliger maken :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Fles »

microshit schreef:Vandaag voor het eerst gehospiteerd, gelijk de kamer gekregen. Vanaf volgende week woensdag Utrecht nog onveiliger maken :D
Vanaf volgende week woensdag nog harder wegrennen dus :mrgreen:

Maar gefeli *O* Waar ongeveer?
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door microshit »

Haltes 5 mei plein, Kanaleneiland, Churchillaan en Marshallaan :p
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

Vandaag een iets betere foto gemaakt voor Caspar:
Afbeelding

De sloop gaat vrij vlot:
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten