Het Grote Blundertopic #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door microshit »

Vandaag bij de verkeerde tramhalte uitgestapt... kwam er gelukkig achter voor de deuren dicht waren :P
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Ik bracht vanochtend mijn nieuwe broek weg om die te laten inkorten. Toen ik binnenkwam was het winkelmeisje met iets onder de balie bezig en schrok zich het apenzuur toen ze omhoog kwam en mij zag. Ik zei: "Ik weet dat er niet op mijn best uitzie na een vroege dienst, maar ZO lelijk ben ik nou toch ook weer niet?!" :lol:

En net staan we bij de KFC aan het Marconiplein in Rotterdam (mensen die schrikken van pauperbuurten en dito volk zou ik ten sterkste afraden daarheen te gaan) en ik bestelde een Zinger Burger zonder sla, tomaat én kaas, dus ik vraag aan het meisje achter de balie: "Ben ik erg lastig?" Meisje: "Ja!" :@ Vervolgens moesten we hard lachen en ging de bestelling op dezelfde wijze verder. Na het pinnen zei ze bijvoorbeeld: "Okay, nu mag u uw pas en pincode hier achter laten..."
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Omdat ik gisteren er zo vroeg uit moest had ik de wekker om 6:26 gezet. Echter kon ik vandaag een uur langer slapen maar was ik vergeten de wekker weer terug te zetten naar 7:27 :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Was het niet makkelijker trouwens om de wekker naar 6:27 uur terug te zetten, of kon je wel met een minuutje minder slaap :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Klaasje »

Als hij een uur later op moet staan, staat de wekker op 8:28. Is het 3 uur later dan ook 10:30? *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Als ik om 10:30 wakker moet zijn zet ik de wekker om 9 uur.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Milco »

Ik zat net op school in de les en ik kwam tot de conclusie dat ik mijn rekenmachine gisteren in een ander lokaal had laten liggen. En die had ik nodig. Dus ik even heen-en-weer naar dat lokaal. Ik pakte in dat lokaal mijn rekenmachine, ik stoot tegen een stoel aan die op een tafel staat, dondert die stoel van de tafel af en een andere stoel die op een andere tafel stond dondert ook op de grond. Het resultaat: iedereen die in dat lokaal zat, zat gelijk overeind van schrik... :@
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door TheKnitter »

Daniel schreef:Was het niet makkelijker trouwens om de wekker naar 6:27 uur terug te zetten, of kon je wel met een minuutje minder slaap :wink:
Reken je dat echt op de minuut uit :shock: :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daantje »

Dexter schreef:
En net staan we bij de KFC aan het Marconiplein in Rotterdam (mensen die schrikken van pauperbuurten en dito volk zou ik ten sterkste afraden daarheen te gaan) en ik bestelde een Zinger Burger zonder sla, tomaat én kaas, dus ik vraag aan het meisje achter de balie: "Ben ik erg lastig?" Meisje: "Ja!" :@ Vervolgens moesten we hard lachen en ging de bestelling op dezelfde wijze verder. Na het pinnen zei ze bijvoorbeeld: "Okay, nu mag u uw pas en pincode hier achter laten..."
Nee, als je eten wil halen in een gezellige buurt ga je natuurlijk naar de KFC op de Bergweg :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

TheKnitter schreef:
Daniel schreef:Was het niet makkelijker trouwens om de wekker naar 6:27 uur terug te zetten, of kon je wel met een minuutje minder slaap :wink:
Reken je dat echt op de minuut uit :shock: :lol:
Het heeft twee redenen:
1. Praktisch. Als de wekker om half acht staat en je wil het half acht journaal op TV kijken, dan mis je precies het eerste stukje. Zet je de wekker iets voor half acht, dan zie je het eerste stukje wel :)
2. Het is een mooier tijdstip dan 7:30 of 6:30, dat zorgt voor een lach op je gezicht :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Justin »

Och je bent niet de enige. De mijnes staat regelmatig op tijden als 7:27 en 8:03 :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Mark »

Bee schreef:
TheKnitter schreef:
Daniel schreef:Was het niet makkelijker trouwens om de wekker naar 6:27 uur terug te zetten, of kon je wel met een minuutje minder slaap :wink:
Reken je dat echt op de minuut uit :shock: :lol:
Het heeft twee redenen:
1. Praktisch. Als de wekker om half acht staat en je wil het half acht journaal op TV kijken, dan mis je precies het eerste stukje. Zet je de wekker iets voor half acht, dan zie je het eerste stukje wel :)
2. Het is een mooier tijdstip dan 7:30 of 6:30, dat zorgt voor een lach op je gezicht :D
Haha, of het nou 6:30 of 6:27 is, dergelijke vroege tijdstippen zorgen bij mij nooit voor een lach. _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Stefan »

Ik zet m'n wekker ook altijd op de meest achterlijke tijden, werkt wel prima altijd. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Mijn wekker gaat altijd vrij snel voorlopen. Dus tja, ik zet 'm gewoon op normale tijden en wordt dan alsnog op de meest achtelijke tijden wakker.
Heeft ook als voordeel dat ik 's ochtends makkelijk nog even 10 minuten kan blijven liggen voor m'n gevoel, terwijl ik dan in de praktijk gewoon opsta op het moment dat ik dat van plan was te doen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

:D stelletje autisten _O-
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Stefan »

Gaat ook niet echt meer over blunders dit. :lol:

Had er vandaag nog eentje.. Stond met m'n Oystercard voor de kaartlezer in de bus. Geen succes. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door MdJ »

Ik haal altijd op vrijdagavond mijn zusje met de auto van het station.. En dan mag je in Apeldoorn het Qpark op. Eerste half uur is gratis, moet je ff je pinpas (met Chipding) in de Incheckpaal steken en op de terugweg ook. Dat werkte altijd.

Vandaag iets minder, na het inrijden zette ik hem op de parkeerplaats... Pinpas kwijt. Geen idee waar dat ding ineens gebleven is. Auto over de kop gehaald (Ford Fiesta.. Dus zo groot isssie ook weer niet) zakken nagekeken... Niets.

Nouja.. pas blokkeren en klaar.. Maar dan kan je er nogsteeds niet uit.

Dus nummer gebeld.. Neehoor, zijn niet bereikbaar. Verder is er niemand van de NS op het station, ook geen ahtogo of kiosk open (alhoewel.. wat moesten zij doen dan, vraag ik me nu af) dus dan maar de politie gebeld (wel het 0900 T'UIG-nummer..). Verhaal uitgelegd.. En uiteindelijk iemand van de Qpark te pakken gekregen. Moesten ze eerst de chipkaart van m;n zusje inboeken en mijn kaart uitboeken. Afijn: Dat duurde een kwartier(!). Uiteindelijk een rijtje met auto's achter mij... heel fijn :X

Les voor de volgende keer: Pinpas in het vakje in het dashbord doen. Altijd. :lol:
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Autobestuurders zijn zulke verliezers :') Bij vlagen meelijwekkend gewoon _O-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Ben ik even blij dat ik een grasmaaierbestuurder ben... :Y

Gisteren kwam er een vrouw binnen; de douche gaat niet uit! Dus mijn vader maar eens kijken wat ze bedoelde want van een douche die niet uit zou willen hebben wij nog nooit gehoord, bleek ze de kraan niet te hebben dichtgedaan... Nogal logisch dat het water dan eindeloos blijft stromen... Tuurlijk zijn er ook campings met een bewegingssensor of drukknop in de douche maar ze heeft bij ons toch zelf die kraan opengezet dus moet het toch niet zo moeilijk zijn om hem na het douchen weer dicht te doen?

Ook kwam een kampeerder melden dat hij geen elektriciteit had, maar in onze aansluitkast stonden alle zekeringen en aardlekschakelaars gewoon ingeschakeld dus de fout kon niet bij ons zitten. Ziet me vader ineens dat het aansluitsnoer van die kampeerder uit twee delen bestaat en de stekker van het ene deel niet in de contrastekker van het andere deel is gestoken, vind je het vreemd dat je dan geen spanning hebt...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Ik ben een half uur bezig geweest de fles WC Eend Energy Power Superreiniger Gel te zoeken, stond hij gewoon naast het toilet :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door microshit »

Ach, zo heb ik gisteren 4 keer in een kwartier tijd naar m'n rolmaat moeten zoeken, lag naast m'n toetsenbord, op de bank en 2 andere willekeurige plekken...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Na een week lang opmerken dat de ijsjes toch wel erg stijf bevroren waren en gisteren zelfs opgemerkt te hebben dat een kipfilet die nieteens in het vriesvak lag enigzins bevroren was kwam ik er vandaag al achter dat ik waarschijnlijk met het inruimen te temperatuurknop van m'n koelkast ongemerkt verzet had... koeling stond op vol vermogen terwijl de handleiding die stand alleen aanraadt voor als de deur langdurig open is (en dat is'ie bij mij eigenlijk nooit) :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Meltrain »

STF schreef: Gisteren kwam er een vrouw binnen; de douche gaat niet uit! <knip>Tuurlijk zijn er ook campings met een bewegingssensor of drukknop in de douche maar ze heeft bij ons toch zelf die kraan opengezet dus moet het toch niet zo moeilijk zijn om hem na het douchen weer dicht te doen?
Bij julie werken de douches toch op muntjes? Dan stopt het water toch gewoon na een bepaalde tijd (volgens jullie site na zes minuten)? Ik snap dus niet echt waar die vrouw over zeurt. :?

Oh, en volgens de Google Toolbar is jullie site in het Afrikaans geschreven. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Ja het warme water werkt via een muntautomaat maar dat is niks anders dan een magneetklep in de toevoerleiding naar de douchekraan dus als je een muntje inwerpt en de kraan dichtlaat komt er geen druppel warm of koud water uit de douchekop. Zodra de tijd van het muntje verstreken is blijft er uiteraard koud water uit de douchekop stromen, net zo lang tot je de kraan sluit.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

Pff wel weer wat blunders meegemaakt afgelopen dagen. Gisteren ging ik met een paar vrienden stappen, en op een gegeven moment kwam er een jongenman in zijn eentje tegenover me hangen in een soort loungehoek waar we zaten. De twee meiden van het gezelschap gingen naar het rookhok de trap op, en mijn mannelijke compagnon kwam in gesprek met een zwerver :shock: Gevolg, ik zat even in mijn eentje. De jongenman tegenover me begon me te knipogen. Ik wist niet waarom ie dat deed, ik was er vanuit gegaan dat ie het deed uit soort van medelijden omdat we maar niet van die zwerver afkwamen. Dus ik lach vriendelijk terug naar hem. Nou dat had ik beter niet kunnen doen, want nu dacht ie volgens mij dat ik een oogje op hem had en zei ie dat ie me lief vond etc :shock: Helaas voor hem val ik op vrouwen. Maar ik weet me dan geen houding te geven en vindt het weer zielig voor zo'n jongenman om hem abrupt af te wimpelen. Zo van: ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik zijn weekend daarmee verknal... Maargoed ik ben dus soms niet zo taktvol met dit soort zaken... :oops: :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 54 gasten