Mag ik even kwijt #83

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door ODRAIL »

Ook een leuke: Ik zocht over een bepaald onderwerp een plaatje op het internet. En waar kwam ik op uit... ... Ja, precies. Op m'n eigen website :X :wink:.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Holy crap we hebben een min of meer bruikbare mobiele layout *O*

Afbeelding [Mobiele post]
Dat was mij opgevallen :wink:. Het werkt in iedergeval. Hulde aan het beheerteam.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door TheKnitter »

htm_tram schreef:Heb ik lopen opzoeken, maar ik ben te dom om al die computer taal te begrijpen...
Wat zijn de foutcodes die je krijgt dan, tijdens het herstellen via iTunes?
Al eens op een andere PC geprobeerd (en heb je de nieuwste versie van iTunes?)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Hoewel dit niet het computertopic is, was er de afgelopen week wel wat gedoe met de nieuwste iTunes versie (dat is 10.3.1). Versie 10.3 word/werd niet via Software-update aangeboden, als je hem wilde hebben moest je die zelf downloaden. De update naar 10.3.1 was nog sneakier, want die heeft niet eens een eigen changelog. Verder niet relevant aan de problemen met de iPhone. Ik vermoed eerder ergens een corrupt bestand (waarschijnlijk de iOS image) in de database van iTunes, daardoor ontstaan altijd de meeste fouten aldus de beweringen van vrienden van mij.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Zo, ik wacht nog op de bevestiging van één hostel in Karlsruhe en het treinkaartje moet nog gekocht worden, maar dan is de vakantie volledig geplanned. Eigenlijk het eerste deel van de vakantie, want mijn vakantie eindigt in een ICE tussen Mannheim en Berlijn, waarmee ook meteen de tweede vakantie begint: 5 dagen Berlijn op kosten van mijn ouders :P

Nu nog een nieuwe ID-kaart halen bij de gemeente, mijn huidige verloopt vandaag :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Nu nog een nieuwe ID-kaart halen bij de gemeente, mijn huidige verloopt vandaag.
Had je dat nog niet gedaan dan? nu heb je geen geldig legitimatiebewijs meer, dat moet je wel hebben. En zorg ook dat deze dan niet beschadigd raakt (zoals een scheurtje). Want dan moet je ook een nieuwe halen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

Die van mij verloopt volgende week maar ik laat hem niet meer verlengen, is een hoop werk aangezien je dan naar de Nederlandse ambassade moet en in de afgelopen vijf jaar heb ik hem geen enkele keer hoeven gebruiken of tonen.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Gekko123 »

In jouw geval is dat ook niet zo erg, zolang je een geldig Luxemburgs legitimatiebewijs hebt :roll:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Mark »

KM46 schreef:
Bee schreef:Nu nog een nieuwe ID-kaart halen bij de gemeente, mijn huidige verloopt vandaag.
Had je dat nog niet gedaan dan? nu heb je geen geldig legitimatiebewijs meer, dat moet je wel hebben. En zorg ook dat deze dan niet beschadigd raakt (zoals een scheurtje). Want dan moet je ook een nieuwe halen.
In mijn vorige ID heft jarenlang een scheur gezeten. Nooit een probleem geweest ergens.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Holy crap we hebben een min of meer bruikbare mobiele layout *O*

Afbeelding [Mobiele post]
Dat mobiele post icoontje is wel extreem retarded though. We krijgen toch ook geen Posted with FF/Chrome/IE/Apple Fuckintosh icoontje onder een post?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

Ik hou trouwens ontzettend veel van de Foo Fighters <3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

KM46 schreef:
Bee schreef:Nu nog een nieuwe ID-kaart halen bij de gemeente, mijn huidige verloopt vandaag.
Had je dat nog niet gedaan dan? nu heb je geen geldig legitimatiebewijs meer, dat moet je wel hebben. En zorg ook dat deze dan niet beschadigd raakt (zoals een scheurtje). Want dan moet je ook een nieuwe halen.
Binnen Nederland is het niet echt een probleem als hij een paar dagen verlopen is. Het is geen rijbewijs :roll: Bovendien, de vorige kostte mij door een vermissing 83 euro vanwege de vermissingstoeslag, dan wil ik natuurlijk wel het maximale uit mijn geld halen :mrgreen:

Alleen moest en zou ik eerst naar de kapper Hair Studio voordat ik pasfoto's zou maken. Daar had ik vorige week woensdag pas tijd voor. Daarna had ik geen tijd meer om bij het fotocentrum langs te gaan omdat ik de rest van de week aan het werk was. Nu was het dan wel pasfotoweek op mijn werk omdat we na 2 jaar vertraging eindelijk fatsoenlijke medewerkerspassen krijgen, maar die worden dus alleen digitaal gemaakt :(

Dus zaterdag eindelijk foto's gemaakt, maar ik woon in een kleine gemeente dus het gemeentehuis is niet zo vaak open (je moet er wat voor overhebben om absoluut niet met Amsterdam te willen fuseren :mrgreen: ) en al helemaal niet in het weekend.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door AppleMoose »

Weer terug in het land helaas.

Verder verbazingwekkend dat op het vliegveld van Porto 's nachts niet 1 winkel/barretje open is om koffie/thee/eten te halen -o-
Enige restaurant van het vliegveld is open van 12.00 uur tot 15.00 uur, de 2 cafe's van 05.00 - 00.00 uur en het zelfbedieningsafdeling van dat ene restaurant is slechts open tot 23.00 des avonds, moet je wel eerst goed zoeken waar het zit, het mag blijkbaar niet gevonden worden. klanten zijn eng ofzo :mrgreen:

Helemaal verbazingwekkend, vanmorgen een kwartier boven het "gezellige" Eindhoven mogen zweven omdat vanwege 2e Pinksterdag het vliegveld pas om 10 uur 's morgens openging :X :X :X :X :')
Moet je in Portugal mee aankomen. Zo Katholiek als het maar zijn kan maar bijna alles is open op zon- en feestdagen, en de 1e vluchten vanuit Porto gingen om 06.30 (wij om 06.40) :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Er is een verschil he. Katholieken zijn een stuk gemakkelijker en gezelliger dan Protestanten (hervormden, vrijgevochten, gereformeerden en al het andere wat je maar kan verzinnen), die zijn sober en strenger in de leer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door AppleMoose »

Het is maar wat je *gezelliger* wil noemen :')

Vreemd is dan weer dat Frankrijk weer "strenger" is in dat soort dingen, eveneens een Katholiek land.
Zelfs in Parijs is op zondag 80% van de winkels gesloten.
Of gooien we het er op dat Fransen gewoon eigenwijs zijn? (A) :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

In Frankrijk zijn de meeste supermarkten gewoon geopend op zondagochtend. Alleen hebben ze daar net zoals België wetgeving dat een winkel minstens een keer per week een aaneengesloten periode van 24 uur gesloten moet zijn. In Nederland had je ook dergelijke wetgeving maar is die bepaling geschrapt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door microshit »

deadlock schreef:
Fles schreef:Holy crap we hebben een min of meer bruikbare mobiele layout *O*

Afbeelding [Mobiele post]
Dat mobiele post icoontje is wel extreem retarded though. We krijgen toch ook geen Posted with FF/Chrome/IE/Apple Fuckintosh icoontje onder een post?
Zodat je kunt zien waarom die post misschien korter is of spelfouten bevat :p
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

In Luxemburg moeten winkels ook minimaal eens per week 24 uur achtereen gesloten zijn

[vaste PC post]
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

microshit schreef:
deadlock schreef:
Fles schreef:Holy crap we hebben een min of meer bruikbare mobiele layout *O*

Afbeelding [Mobiele post]
Dat mobiele post icoontje is wel extreem retarded though. We krijgen toch ook geen Posted with FF/Chrome/IE/Apple Fuckintosh icoontje onder een post?
Zodat je kunt zien waarom die post misschien korter is of spelfouten bevat :p
Shit inderdaad het had posticoontje moeten zijn.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

Vanavond politie over de vloer, ik dacht al bijna dat ze find_your_spot zijn plantage onder de blokhut hadden ontdekt maar het bleek te gaan over de vechtpartij op de bushalte, eerder deze avond.

Een dronkenlap begon naar de borsten van een vrouw te grijpen en aan haar kleding te scheuren, toen kwam een andere dronkenlap die vent in elkaar schoppen en slaan.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Wat een hoop rare mensen heb je toch in dat Reisdorf, je zou het bijna het Diemen van Luxemburg gaan noemen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

In Castricum met 15.000 inwoners is volgens mij welgeteld 1 raar persoon, maar hier in Reisdorf met nog geen duizend inwoners is een kwart zo gek als een deur... :?

[Luxemburg post]
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

Gekko123 schreef:In jouw geval is dat ook niet zo erg, zolang je een geldig Luxemburgs legitimatiebewijs hebt :roll:
Ja die heb ik, alleen ziet die er wel zo vreselijk nep uit, find_your_spot en htm_tram dachten serieus dat ik het zelf had gemaakt toen ze het een keer onder ogen kregen. Echte Luxemburgers krijgen gewoon zo'n zelfde soort pasje als in Nederland het geval is maar alle buitenlanders in Luxemburg krijgen een papieren vodje waar de pasfoto met een popnagel aan vast hangt.
Die heb ik de afgelopen jaren trouwens al diverse malen moeten laten zien, telkens aan de politie als ik weer eens getuige was geweest van een raar voorval in de straat.

[Postduif post]
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Ardan »

Lig ik nog even wakker te worden in bed, hoor ik de hele tijd de buurvrouw langslopen.. OP SLIPPERS! Dus de hele tijd flip-flop-flip-flop-flip-flop-flio-flop van links naar rechts en van rechts naar links :evil:

[Acer laptop vanuit Deventer post]
Ik doe ook maar wat
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door microshit »

Zo, zusje is op schoolkamp, heerljk rustig nu. Vanmiddag nog ff naar Utrecht...

Afbeelding [Mobiele post]
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten