Gewonden bij busongeval Rotterdam

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Gewonden bij busongeval Rotterdam

Bericht door Daniel »

Gewonden bij busongeval Rotterdam
11 juli 2008

Afbeelding
Meer foto's: 1, 2
Drie personen zijn vrijdagmiddag op de Kreekhuizenlaan in Rotterdam gewond geraakt door een aanrijding tussen een bus en een vrachtwagen.

De buschauffeur en een passagier zijn overgebracht naar het MCRZ, locatie Zuiderziekenhuis. Het andere slachtoffer is ter plaatse behandeld. Volgens een woordvoerder van vervoerder RET is er geen sprake van levensbedreigende situaties.

De materiële schade is aanzienlijk. De vrachtwagen met op de oplegger een shovel heeft de linkerflank van de bus opengereten. Ook is een deel van de ruiten van de bus gesneuveld.

Aan de linkerzijde van het voertuig bevonden zich zo'n acht personen. Behalve de drie gewonden, kwamen die met de schrik vrij. ,,Dit had ook heel anders kunnen aflopen'', aldus woordvoerder.

Bron: Rijnmond.nl
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Gewonden bij busongeval Rotterdam

Bericht door mb90 »

Behoorlijke schade voor de 232 en gelukkig niet zoveel bij de passagiers. Die 232 zal wel voorlopig of zelfs helemaal niet meer op de weg te zien zijn.

@ Reiziger Ddrs: Gezien je foto's uit de reisverslagje was je overigens nog in de buurt van de plek des onheils.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gewonden bij busongeval Rotterdam

Bericht door Geert »

Ik zag toevallig gisteren op het NOS Journaal een item over dit ongeluk en die bus leek me behoorlijk beschadigd, ik vraag me af of die nog wel op de weg komt :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten