Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Thijs
Berichten: 471
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 14:27
Locatie: Nijmegen

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Thijs »

Joshua schreef:En waar de oude herenkleding zaak zat
Waar is dat precies?
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Joshua »

Bij de Taxi's zeg maar. Dus niet midden in de hal.
Maar goed deze plannen kunnen allemaal nog gewijzigd worden. Ik heb het ook maar van horen zeggen binnen de Servex muren.
flipje
Berichten: 1249
Lid geworden op: di 02 nov 2010, 10:36
Locatie: Zwolle e.o.

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door flipje »

Connexxion heeft nog grotere plannen...
Connexxion breidt haar dienstverlening uit met verzekeringen. Klanten kunnen voortaan ook voor hun auto-, reis- en huisdierenverzekering terecht bij Connexxion. Dit aanbod wordt op termijn nog verder uitgebreid tot een groter pakket. De verzekeringen worden aangeboden in samenwerking met Delta Lloyd Groep.
Bron: http://www.verkeersnet.nl/5396/connexxi ... ingen-aan/

Is dit nou allemaal ter compensatie van de verliezen op concessies? (A)
flipje
Berichten: 1249
Lid geworden op: di 02 nov 2010, 10:36
Locatie: Zwolle e.o.

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door flipje »

Ze laten er geen gras over groeien... De site van 'verzekerings' maatschappij Connexxion is al online!!
https://www.connexxionverzekeringen.nl/ :lol:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Klaasje »

Schoenmaker blijf bij je leest? -o-
Ik kan het nog begrijpen als ze een project starten met een "mobiliteitskaart" waarmee je kan tanken of goedkoop gebruik kunt maken van het ov, maar verzekeringen zijn wel behoorlijk anders dan taxivervoer en openbaar vervoer.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door find_your_spot »

Klaasje schreef:Schoenmaker blijf bij je leest? -o-
Connexxion bioxxscopen, Connexxion worxxshops, Connexxion bungalowparxxen, Connexxion Datinxxg, Connexxion Festivaxxls, Connexxion attraxxieparken, Connexxion Golfxxen, Connexxion cadeauxxs, Connexxion 4 Kidxxs en Connexxion cocktailexxperiences :Y
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Suus »

Connexxion cadeauxxs
Dat heb je al met Connexxion Reis je Rijk: Na 3 weken enquetes invullen heb je al een schuurmachine. Na een jaar meedoen heb je al een iPod.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door fogeltje »

Joshua schreef:Nou er zit in Nijmegen wel een grote verbouwing aan te komen rondom de Servex formules. Zo komt er op de huidige plek van de Free Record Shop een Shakies (ja hij komt terug). Cafe T moet plaats maken voor een Julia's en Starbucks. En waar de oude herenkleding zaak zat komt een HEMA. En dan waarschijnlijk wel zo gemaakt dat je aan 2 kanten een ingang krijgt. Zowel vanaf het spoor als vanaf de weg kant.

Maar goed wat er van deze plannen waar wordt gemaakt is een tweede.
Gaat de FRS helemaal weg?
"Een touringcar is geen bus"
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:
Connexxion cadeauxxs
Dat heb je al met Connexxion Reis je Rijk: Na een jaar meedoen heb je al een iPod.
Dit is niet waar. Ik ben in februari 2009 begonnen met REIS JE RIJK en pas in april 2011 had ik genoeg punten voor een iPod Shuffle van 45 euro...

Dus dat je na 1 jaar al een iPod hebt is dikke onzin. Overigens heb ik nog nooit enquetes van ze gemist, het sparen ging gewoon tergend traag...

Afbeelding
Ik heb overigens voor de blauwe gekozen.
For Your Railroad Adventures
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Joshua »

fogeltje schreef:
Joshua schreef:Nou er zit in Nijmegen wel een grote verbouwing aan te komen rondom de Servex formules. Zo komt er op de huidige plek van de Free Record Shop een Shakies (ja hij komt terug). Cafe T moet plaats maken voor een Julia's en Starbucks. En waar de oude herenkleding zaak zat komt een HEMA. En dan waarschijnlijk wel zo gemaakt dat je aan 2 kanten een ingang krijgt. Zowel vanaf het spoor als vanaf de weg kant.

Maar goed wat er van deze plannen waar wordt gemaakt is een tweede.
Gaat de FRS helemaal weg?
De Free Record Shop is niet van Servex, dus ik heb geen idee wat daar de plannen mee zijn.
Bluearrow
Berichten: 286
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 12:50
Locatie: Huizen

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Bluearrow »

Ik denk dat het gewoon een trend is, die je ook in het buitenland wel vaker terugziet.
Bijvoorbeeld in Engelse supermarkten kan je ook terecht voor verzekeringen.
Het gaat erom dat bedrijven met een grote naamsbekendheid (bijv. Connexxion dus) een uitgebreid pakket 'diensten' verkoopt, en of dat nou verzekeringen zijn of telecomdiensten, dat maakt niet uit.

In het verleden ging AH ook van start met telecomdiensten, en de Hema verkoopt geloof ik ook verzekeringen.
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Joshua »

Hema, Kruitvat, Albert Heijn. Dat zijn zo al 3 winkelketens die inderdaad ook verzekeringen verkopen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Suus »

De Albert Heijn had ook een bank, maar die is ook weer vrij snel verdwenen :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Mark »

fogeltje schreef:
Joshua schreef:Nou er zit in Nijmegen wel een grote verbouwing aan te komen rondom de Servex formules. Zo komt er op de huidige plek van de Free Record Shop een Shakies (ja hij komt terug). Cafe T moet plaats maken voor een Julia's en Starbucks. En waar de oude herenkleding zaak zat komt een HEMA. En dan waarschijnlijk wel zo gemaakt dat je aan 2 kanten een ingang krijgt. Zowel vanaf het spoor als vanaf de weg kant.

Maar goed wat er van deze plannen waar wordt gemaakt is een tweede.
Gaat de FRS helemaal weg?
Zou me niks verbazen, in Enschede is de FRS laatst ook al vervangen door de Döner Company. Mensen kopen op het station nou eenmaal eerder een broodje döner dan het nieuwe album van Guus Meeuwis denk ik zo... ;)

Volgens mij is de Café T ook helemaal aan het uitsterven, die is in Enschede een tijd geleden al vervangen door de AH to go en ik zag gisteren in Heerlen ook een dichtgetimmerde vestiging van die zaak.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
The best
Berichten: 503
Lid geworden op: wo 01 jun 2011, 10:21

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door The best »

Ik vind een FRS op het station ook best wel onzinnig eigenlijk. Waarom zou ik in hemelsnaam op het station een cd kopen? Ik ben toch op een station om te reizen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Suus »

Het was vroeger logischer in de tijd van de discman en de walkman en de bijbehorende CD's en casettebandjes. Als je een lange reis ging maken kon je die daar even kopen. Net zoals je bij een AKO/Bruna een tijdschrift/boek kocht om in de trein te lezen. Tegenwoordig heb je muziek als MP3 of nog hipper, stream je het met Spotify ofzo.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Daniel »

Mark schreef:Volgens mij is de Café T ook helemaal aan het uitsterven, die is in Enschede een tijd geleden al vervangen door de AH to go en ik zag gisteren in Heerlen ook een dichtgetimmerde vestiging van die zaak.
Sommige formules willen echter maar niet uitsterven... Gorinchem heeft nogsteeds een "Het Station Koffieshop"
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Vinny »

Café T vond ik wel een beetje zielig. Het was een formule waar je kwaliteitskoffie kon krijgen, die iets duurder was dan bij de rest van Servex. Toen de Starbucks opende op Utrecht Centraal stonden er lange rijen bij deze koffieboer, terwijl bij Café T slechts eens per kwartier een eenzame klant kwam. Terwijl de koffie notabene lekkerder en goedkoper is dan bij de Starbucks...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door fogeltje »

Ik vind een FRS op het station wel wat hebben. Ik heb aardige DVD collectie en het grootste deel is op stationwinkels gekocht. Daar kwam ik toch dagelijks, vaak had ik wat tijd, dan kijk ik of er wat leuks is. Of ik ga gericht, het voordeel is dat ik toch op station kom als vanuit het dorp naar de stad ga en dan niet de stad in hoef. Ik ben geen vrouw, als ik gericht voor iets naar de stad moet en dat meteen kan krijgen, dan ben ik ook meteen weer weg zonder dat ik eerst nog twintig winkels in moet lopen :mrgreen:

Ik weet niet hoeveel reizigers gebruik maken van zo een winkel, maar zinloos is het zeker niet. Juist mensen die een wat langere overstap hebben zouden daar rustig even kunnen kijken. Wat dat betreft vind ik een ETOS eigenlijk zinlozer.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Vinny »

Dat laatste is omdat je geen vrouw bent... :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Suus »

Etos is juist heel nuttig. Snoepjes, pleisters, tandpasta, tandenborstel, zeepje, shampootje, deodorantje. Als je iets vergeten bent kan je het snel nog even halen.

Ook een bloemenwinkel is nuttig op een station, bijvoorbeeld als je iemand af komt halen die je lang niet hebt gezien :)

Minder nuttige winkels vind ik zelf de natuurlijke kruidenwinkel die op Amsterdam Centraal zit. En er is ook ergens in Nederland een station met een kapper. Dat is nu iets wat ik niet op een station zou doen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door fogeltje »

Ik zou die zooi dan juist weer kopen op de plek waar ik aankom.
"Een touringcar is geen bus"
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Freek »

Die kapper zit (of zat?) in Nijmegen. Etos vind ik ook nog wel handig, scheelt weer een ritje de stad in. FRS is vooral voor tijdsopvulling, zal het niet echt missen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door Fles »

FRS kom ik nooit meer op het station. Etos nog wel met enige regelmaat. Het is gewoon de bereikbaarste drogist :)

En vrij simpele dingen (deo, shampoo, scheerzeep) zijn minstens de helft goedkoper dan bij de Spar :')
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Connexxion begint met levensmiddelenverkoop

Bericht door find_your_spot »

Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die na Hitzone 2000 geen cent meer heb uitgegeven aan films, software en muziek?

Afbeelding [Mobiele post]
For Your Railroad Adventures
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten