Mag ik even kwijt #84

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Mag ik even kwijt #84

Bericht door STF »

Ik geloof dat ze vandaag bij de fietsaanhanger zijn vergeten de stekker aan te sluiten, geen enkel lampje werkt. Nou ja, het is maar een vrij laag ding en de lampen van de bus zitten tamelijk hoog dus in het donker zie je het evengoed wel.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Vinny »

Justin schreef:Nou, morgen maar weer terug naar de Essenhof, dit keer voor de uitvaart van de moeder van een vriend van me... Van de week was ook al de buurman overleden... gaat lekker hier...

Ondertussen maar wat nieuwe modelletjes in elkaar flansen, en m'n thesis weer stukje inkorten qua prototype ontwikkeling... :neg:
Jemig Justin, je hebt ook een abonnement op ellende zeg... :shock:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Meltrain »

Enorm veel sterkte ermee, Justin. :(
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Justin »

Thanks, denk dat die maat van me echt alle steun kan gebruiken... Was een mooie uitvaartplechtigheid, maar die maat had het er zichtbaar moeilijk mee, maar toch wel mooi dat ie nog wat kon zeggen. I know how he feels, sadly... Maar goed, het was wel een hippe moeder, want er werd gewoon Coldplay en Muse gedraaid.

Aangezien het toch op hetzelfde uitvaartcentrum was, als waar m'n pa's uitvaart was, kwam wel eventjes alles terug; m'n pa's as moet daar ergens nog liggen (was wat miscommunicatie vorige week, moest alleen de spullen brengen, hoop toch dat ie aankomende week hier mag zijn!!). Zelf nog even langs m'n tante gegaan, die paar jaar geleden al aan longkanker was overleden...

Het is een dag vol uitersten, want van de uitvaart, ben ik nu op de verjaardag van m'n zus... het is me toch wat :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door htm_tram »

Vandaag me 2e dag bij de AH2GO. Mensen die ruzie maken over wie er voor stond in de rij. Buiten hebben ze het uitgevocgten... Politie en S&V gelukkig bijnnen 1 minuut al terplaatsen... :(

Afbeelding [Mobiele post]
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door TheKnitter »

Sebas, doet je iPhone het weer? Je reageert niet op mijn sms en WhatsApp bericht..? :mrgreen:
Ging mij om zondag 10 juli, hoelaat wij vertrekken enzo

En STF, ik verwacht dat je niet serieus bent wat betreft die overnachting daar?
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door htm_tram »

Begint een beetje te wennen zonder (I)phone, lekker rustig. Ga maandag of dinsdag langs de HI winkel om me abbo te verlengen met een nieuwe Iphone4. Me oude iphone doet het weer maar hij kan geen netwerk vinden of er staat geen service... Je kan me nu het beste even mailen denk ik.

Afbeelding [Mobiele post]
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

Foute grappen ftw!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Bastiaan schreef:Ik sta op de Klimaatkombi-blog van ons aller geliefde AOD *O*
Op de een of andere manier moest ik toch weer aan die man denken toen ik dit las: Naakt op de fiets door Renkum ...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door webguy »

Ik inderdaad ook, helemaal omdat 'ie laatst met een Rijnlijn kwam tussen Wageningen en Arnhem...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

Bee schreef:
Bastiaan schreef:Ik sta op de Klimaatkombi-blog van ons aller geliefde AOD *O*
Op de een of andere manier moest ik toch weer aan die man denken toen ik dit las: Naakt op de fiets door Renkum ...
Natuurlijk doen daar alleen oude lelijke mensen aan mee.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door find_your_spot »

Versgepest Sap, Cola Licht, Kopje Sop, Niveau Stijling, Douche Sensatie Gel, Simnt

Kom naar voren en pak die korting:

http://ah.pondres.nl/14244/YCECAKWDPIFMISYKEXIJ.pdf
For Your Railroad Adventures
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Michael »

Dat de afgelopen dagen in Noord-Holland erg gezellig waren. flink veel busfoto's gemaakt. Gisteren wou ik pendelbussen gaan platen die voor concert @ sea reden maar dat is lichtelijk in de soep gelopen aangezien het afgelast werd. We hadden uiteindelijk wel de parkeerplaats van de bussen gevonden dus toch nog wat plaatjes kunnen maken. en nog een lift gekregen van een vriendelijke TCR chauffeur.

Afbeelding [Mobiele post]
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door mb90 »

Zo, net alles ingepakt voor de allerlaatste excursie met school. Dit keer gaat het niet net als vorig jaar naar Dubai, maar nu blijven we iets dichterbij en gaan we naar Kopenhagen en Malmo. Vanaf Malmo wordt ook nog Goteborg voor een dagje bezocht en in Malmo gaan we ook naar de nieuwe Citytunnel. Als ook nog het weer een beetje meezit vind ik het prima. :)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door webguy »

Pfft, jij hebt echt wel een leuke opleiding met excursies he? Moet je overigens zeker redelijk wat voor betalen, of wordt het heel zwaar gesubsidieerd?
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Gertjan »

Ik zag gister dat ze een bijlage aan mn dienstkaartje voor morgen geniet hadden. Schoot me daarnet weer te binnen, dus ik denk ik kijk even wat het is.
Aanvraag voor groepsvervoer ... een groep van 52 personen (44 kindertjes + 8 volwassenen) mee van Bsd naar Ddrs. Gezien het tijdstip past dat wel, alleen ik ben bang dat ik dus de klos ben. Ik denk dat ik me maar op ga sluiten in de achterste cabine ofzo :lol:
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door mb90 »

webguy schreef:Pfft, jij hebt echt wel een leuke opleiding met excursies he? Moet je overigens zeker redelijk wat voor betalen, of wordt het heel zwaar gesubsidieerd?
Het zijn allemaal geen gratis reisjes inderdaad. Dubai was zo'n 800-900 euro met wat geld van bedrijven uit de infra erbij en dit is zo'n 400 euro, volgens mij zonder geld van bedrijven erbij. Daarnaast ben ik drie jaar terug naar Berlijn geweest wat ook zoiets kostte volgens mij. Daarbij zit alleen de reis, hotel en ontbijt. Tussendoor eten en drinken en dat soort dingen is voor onze eigen rekening. Overigens gaat voor deze reis naar Zweden de wekker vannacht om 3 uur, waarna de bus een uur later vertrekt. Lekker vroeg dus. :P
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door microshit »

find_your_spot schreef:Versgepest Sap, Cola Licht, Kopje Sop, Niveau Stijling, Douche Sensatie Gel, Simnt

Kom naar voren en pak die korting:

http://ah.pondres.nl/14244/YCECAKWDPIFMISYKEXIJ.pdf
Dankjewel! In ruil:

http://ah.pondres.nl/14244/OENSIAAGJWIVHRSMEHJD.pdf
http://ah.pondres.nl/14244/IJDRTUWWMBJBKNGFABMY.pdf
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Suus »

Kijk toch gewoon op www.ahkorting.tk :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door STF »

Elk jaar help ik een ouder echtpaar met de voortent opzetten, elk jaar evenveel werk maar de beloning wordt elk jaar groter. Ze zijn ooit begonnen met 5 euro te geven, onderhand is het al 25 euro geworden. Van mij hoeven ze er uberhaubt geen vergoeding voor te geven maar daar willen ze niks van weten.
Ik betwijfel of we ze volgend jaar nog zullen terug zien, aangezien alleen de man een rijbewijs heeft en bijna niks meer ziet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door deadlock »

mb90 schreef:Zo, net alles ingepakt voor de allerlaatste excursie met school. Dit keer gaat het niet net als vorig jaar naar Dubai, maar nu blijven we iets dichterbij en gaan we naar Kopenhagen en Malmo. Vanaf Malmo wordt ook nog Goteborg voor een dagje bezocht en in Malmo gaan we ook naar de nieuwe Citytunnel. Als ook nog het weer een beetje meezit vind ik het prima. :)
Aanrader in Kopenhagen: Hard Rock Café tussen 15:00 en 16:00; Twee halve liters voor de prijs van één.

Oh en Rådhuspladsen (het grote centrale plein) ligt open vanwege de bouw van een metrohalte. Het is dus echt nét alsof je in Amsterdam bent.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door microshit »

Bee schreef:Kijk toch gewoon op http://www.ahkorting.tk :wink:
Eej handig, die kende ik nog niet :D

Plannetje voor de zomer: een website die ze allemaal verzamelt én waar je zelf je vellen kunt samenstellen :p
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Michael »

Vorige week is mijn achterlicht van mijn fiets spoorloos verdwenen :evil: . Dus ik ga nu maar even een nieuwe halen
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Meltrain »

Van mijn Delftse fiets is het achterlicht ook eraf getrokken. :evil:
Dat is echter niet erg nauwkeurig gedaan, want de onderste helft zit nog op de fiets. :roll:
Nou ja, gelukkig gebruik ik die fiets toch zelden in het donker.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #83

Bericht door Thom91 »

Net tentamen vloeistofmechanica gedaan, goed wonderbaarlijk goed:D (mag ook wel voor 3e herkansing)
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten