Ik vraag me af of dit nu verstandig is. Ik begrijp dat het handiger is vanwege TSN. Maar is dit qua afstand wel handig? Als die MAN's zoveel problemen hebben... Valleilijn 12 km tegenover ruim 40 km voor de Veluwelijn...Alle MANs blijven in principe in Apeldoorn. Hiervoor is gekozen omdat deze bussen in onderhoud zijn bij TSN Apeldoorn (dichter bij het vuur)
Concessie Veluwe (Syntus)
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Ergens eerder gelezen dat er een bestelling bij MAN en niet bij Mercedes is gedaan, omdat MAN een heel voordelig aanbod deed. Los van het oplossen van de problemen bij de eerdere levering.Xanland schreef:Dus er is eigenlijk meer voorkeur voor Mercedes-Benz dan MAN, maar door dat gedoe met het oplossen van de problemen van de MANs bestellen ze der maar een paar. Zo vat ik het tenminste op als ik het hier zo hoor.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
90: Apd -> Zl (21.34 Horsthoek -3)Milco1995 schreef:Een tip: http://n794b.webcam.nl/flash/ Dit is een webcam van het transferium in Heerde, je kunt zelfs inzoomen op het vertrektijdenbord. Hoef je niet te werken, maar kun je wel alles in de gaten houden.robinzes schreef:Iemand de MAN bussen vandaag al op de veluwelijn gezien ? Ik hoef vandaaag niet te werken,
dus ontspring mooi de dans.
90: Zl -> Apd (21.28 Horsthoek +5): Had beter de halte kunnen overslaan om tijd in te lopen!
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Hamvraag dan, wat als er iemand staat. Dan heeft ie recht tot klagen (ja, zoéén ben ik er ook, maar meer om Syntus te "helpen" dan eigen belang), en is ie nog een half uur langer onderweg.
Want hoe wil je dan zien of er iemand staat. Daarnaast zijn bepaalde ritten van de 90 (van .11 en .14 en half uur later) verplicht om op Transferium Horsthoek te halteren. Mag jij raden waarom.
Daarnaast +5 haal je met beide lijnen met gemak in! :+
Want hoe wil je dan zien of er iemand staat. Daarnaast zijn bepaalde ritten van de 90 (van .11 en .14 en half uur later) verplicht om op Transferium Horsthoek te halteren. Mag jij raden waarom.
Daarnaast +5 haal je met beide lijnen met gemak in! :+
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
ja inderdaad, een beetje gas ( letterlijk en figuurlijk ) erbij en door. meestal als je een stukje 80 rijd heb je al zo
- 2 minuten of zelfs meer te pakken.
- 2 minuten of zelfs meer te pakken.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
We - Mark en ik - vertrokken met +6 uit Apeldoorn, Horsthoek +3 weg en op de Carpoolplaats A50 bij Hattem waren we optijd. In de spits met een MAN. (En daar hielp de techniek ookbij: die Mannetjes kunnen 90:))
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Ja, 's avonds kan je sowieso wel met kleiner materieel rijden dan die gelede bussen, dus bijvoorbeeld MAN. Als je daarmee iets sneller bent, zou je omloop 's avonds ook wel in 2 x 1 uur en een kwartier = 2 en een half uur kunnen. Dan spaar je nog een bus uit ook. Niet dat je 's avonds te hard moet rijden, maar als je makkelijk vertraging eruit rijdt, heb je waarschijnlijk een iets ruime planning.
Kan je niet zien of iemand bij de halte staat vanaf de hoofdweg? Ik dacht dat dat mogelijk was. Hoe bestuur je trouwens de camera op http://n794b.webcam.nl/flash/?
Kan je niet zien of iemand bij de halte staat vanaf de hoofdweg? Ik dacht dat dat mogelijk was. Hoe bestuur je trouwens de camera op http://n794b.webcam.nl/flash/?
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Je kan niet echt zien of er iemand staat bij de halte, aangezien bijv. richting Apeldoorn de Zwolse halte eerst staat. De andere kant op is het uiteraard andersom.
Hoe bedoel je btw met MAN kan 90 (qua volhouden dan of...?). De MB-C's kunnen dat toch ook gewoon, of mis ik nu iets. Die MANs kunnen daarintegen dan weer geen 294 (wel S94) filmen, volgens mij nog een bugje. (sowieso 1 grote bug die lijnfilms, kunnen niet samenwerken met init(usa)) Daarbij is de MAN ook geen kleiner materieel bij mijn weten. Heeft alleen iets meer staan-, en iets minder zitplaatsen dan de MB-C's.
Planning is sowieso de hele dag aardig hetzelfde, niet helemaal, maargoed.
Camera is btw te besturen d.m.v. die linkjes rechts. :+
Hoe bedoel je btw met MAN kan 90 (qua volhouden dan of...?). De MB-C's kunnen dat toch ook gewoon, of mis ik nu iets. Die MANs kunnen daarintegen dan weer geen 294 (wel S94) filmen, volgens mij nog een bugje. (sowieso 1 grote bug die lijnfilms, kunnen niet samenwerken met init(usa)) Daarbij is de MAN ook geen kleiner materieel bij mijn weten. Heeft alleen iets meer staan-, en iets minder zitplaatsen dan de MB-C's.
Planning is sowieso de hele dag aardig hetzelfde, niet helemaal, maargoed.
Camera is btw te besturen d.m.v. die linkjes rechts. :+
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Ik bedoel dat je 's avonds met grotere bussen rijdt dan nodig. Je hebt dan relatief veel lege zitplaatsen. Vandaar dat je kan afvragen of het zinnig is om 's avonds met gelede bussen te rijden.
Overdag zijn de aansluitingen in Apeldoorn op de treinen (met name intercity's) niet ideaal. Vooral de bus die .27/.57 in Apeldoorn aankomt op de tijd dat de intercity vertrekt. 's Avonds zijn de aansluitingen ook verre van ideaal. Vooral als je kijkt op de reisplanner 9292, zie je dat je vooral met hele ruime overstappen te maken hebt. In praktijk kan je soms een bus eerder halen. Daar zou je volgens mij wel wat kunnen verbeteren. En natuurlijk moet de aansluiting op 294 ook behouden blijven, maar die kan je in je tijden meeschuiven.
Die + zie ik trouwens niet, maar dat zal dan wel aan mijn browser liggen.
Overdag zijn de aansluitingen in Apeldoorn op de treinen (met name intercity's) niet ideaal. Vooral de bus die .27/.57 in Apeldoorn aankomt op de tijd dat de intercity vertrekt. 's Avonds zijn de aansluitingen ook verre van ideaal. Vooral als je kijkt op de reisplanner 9292, zie je dat je vooral met hele ruime overstappen te maken hebt. In praktijk kan je soms een bus eerder halen. Daar zou je volgens mij wel wat kunnen verbeteren. En natuurlijk moet de aansluiting op 294 ook behouden blijven, maar die kan je in je tijden meeschuiven.
Die + zie ik trouwens niet, maar dat zal dan wel aan mijn browser liggen.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Als je 's avonds weer non-geleed gaat rijden, heb je weer een ander problem. Namelijk dan moet je weer een andere omloop gaan aanmaken.
Regel met omlopen is namelijk, zoals robinzes zegt, dat daar geen voertuigen mogen/kunnen worden gewisseld. 294 is daar aardig een uitzondering op, aangezien ik meerdere malen wel voertuigwisselingen heb gezien!
:+ is btw gewoon een emoticon (). Zie jij die "tig" linkjes rechts dan niet (met camera # <nr>)...? ;)
Regel met omlopen is namelijk, zoals robinzes zegt, dat daar geen voertuigen mogen/kunnen worden gewisseld. 294 is daar aardig een uitzondering op, aangezien ik meerdere malen wel voertuigwisselingen heb gezien!
:+ is btw gewoon een emoticon (). Zie jij die "tig" linkjes rechts dan niet (met camera # <nr>)...? ;)
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Ja, ok, maar je kan dus niet zeggen: naar links draaien, inzoomen, enz.
En misschien kan je vanaf het moment dat 294 (tegen 20 uur) niet meer rijdt met deze bussen op lijn 90 rijden. Dan ga je toch over op een halfuurdienst. De gelede bussen kunnen dan naar de garage. Beide lijnen rijden toch tussen Apeldoorn en Zwolle met een stop op Horsthoek. Of is dat ongebruikelijk?
En misschien kan je vanaf het moment dat 294 (tegen 20 uur) niet meer rijdt met deze bussen op lijn 90 rijden. Dan ga je toch over op een halfuurdienst. De gelede bussen kunnen dan naar de garage. Beide lijnen rijden toch tussen Apeldoorn en Zwolle met een stop op Horsthoek. Of is dat ongebruikelijk?
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Ik heb even een half uurtje bekeken:
Apeldoorn -> Zwolle
18.21 binnenkomst -3, vertrek +3 (waarom is mij onbekend)
18.31 binnenkomst -5, vertrek -3 (waarom is mij wederom onbekend)
Op die manier heeft een 10 minutendienst natruurlijk geen zin... Daardoor is de volgende waarschijnlijk laat... en ja...
18.41 binnenkomst +2, vertrek +2 (294 rijdt in het zicht weg)
18.51 binnenkomst -5, vertrek -1
19.01 binnenkomst -6, vertrek Op Tijd!
18.24, 18.28, 18.43, 18.50, 19.01... heeft weinig weg van een tien minuten dienst
In omgekeerde richting wel heel stabiel
Apeldoorn -> Zwolle
18.21 binnenkomst -3, vertrek +3 (waarom is mij onbekend)
18.31 binnenkomst -5, vertrek -3 (waarom is mij wederom onbekend)
Op die manier heeft een 10 minutendienst natruurlijk geen zin... Daardoor is de volgende waarschijnlijk laat... en ja...
18.41 binnenkomst +2, vertrek +2 (294 rijdt in het zicht weg)
18.51 binnenkomst -5, vertrek -1
19.01 binnenkomst -6, vertrek Op Tijd!
18.24, 18.28, 18.43, 18.50, 19.01... heeft weinig weg van een tien minuten dienst
In omgekeerde richting wel heel stabiel
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Vandaag bij syntus gehoord, Er komen GEEN nieuwe MAN gasbussen. Maar er komen definitief zes ex arriva citybussen uit groningen. Deze zullen dan denk ik na de zomerdienst, eind augustus begin september in dienst komen. Waarom de aankoop van de nieuwe MAN bussen niet door gaat is mij niet bekend. Ik denk dat syntus die ex arriva bussen goed genoeg vond. Dat denk ik ook zolang ze hun INIT boordcomputer er maar goed op kunnen instaleren en dat je dus niet die taferelen krijgt zoals nu op de bij de ex veolia man's.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Slimme keuze, moet ik eerlijk toegeven. Die bussen zijn uit 2008, toen voor het eerst gebruikt in ieder geval volgens RDW. Daarnaast heb je het voordeel dat je ook nog 2 extra bussen overhebt, wat ook geen kwaad kan. Kennelijk denkt/dacht Syntus er ook zo over.
Hoop wel inderdaad dat ze een goede connectie kunnen maken met de lijnfilms. Kans maakt het al iets kleiner, als ik zo kijk dat Arriva Albatros gebruikt, en Veolia Prodata (waar Albatros van afstamt). Maargoed, ze hebben nu tijd zat, dus gok dat ze het wel weten te fixen. Die MB-C's hadden een tijdje ook hetzelfde probleem (deels) met dingen als "0Geen Dienst". Kan uiteraard ook nog zijn dat er andere lijnfilms in zitten in die MANs. :D Ben benieuwd in ieder geval.
Ze zijn btw nu ook nog bezig om de Valleilijn's te herbestickeren naar Veluwelijn, althans mee begonnen. Deel is nu Valleilijn en deel is ook lijn.
Hoop wel inderdaad dat ze een goede connectie kunnen maken met de lijnfilms. Kans maakt het al iets kleiner, als ik zo kijk dat Arriva Albatros gebruikt, en Veolia Prodata (waar Albatros van afstamt). Maargoed, ze hebben nu tijd zat, dus gok dat ze het wel weten te fixen. Die MB-C's hadden een tijdje ook hetzelfde probleem (deels) met dingen als "0Geen Dienst". Kan uiteraard ook nog zijn dat er andere lijnfilms in zitten in die MANs. :D Ben benieuwd in ieder geval.
Ze zijn btw nu ook nog bezig om de Valleilijn's te herbestickeren naar Veluwelijn, althans mee begonnen. Deel is nu Valleilijn en deel is ook lijn.
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Heeft iemand het al opgemerkt?
De DRIS-panelen van de Syntus Gelderland lijnen in Zwolle passen zich nu ook aan aan de positie van de bussen, net als de andere panelen in Overijssel (met Syntus Overijssel-bussen) al deden.
Er verschijnt dus een busje als de bus bijna bij de halte is.
De DRIS-panelen van de Syntus Gelderland lijnen in Zwolle passen zich nu ook aan aan de positie van de bussen, net als de andere panelen in Overijssel (met Syntus Overijssel-bussen) al deden.
Er verschijnt dus een busje als de bus bijna bij de halte is.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Zou syntus ook het interieur van de 6 man bussen aanpakken ( in stijl voor veluwelijn= comfortabele stoelen )?
nu is het nog zo:
bron: http://www.busfoto.nl
nu is het nog zo:
bron: http://www.busfoto.nl
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Ik weet niet zo snel of het MAN-interieur dat toelaat, als ik zo kijk naar de oud-Valleilijnbussen. Daar heb je namelijk ook niet zo heel veel mogelijkheden. Als ze die hoge rugleuningen willen hebben moeten ze wel de hele stoel eruithalen.
De 15xx-bussen van Syntus hebben ze namelijk ook zo gelaten, maar de 51xx (nieuwe) weer ook met hoge rugleuningen. Die/Dat zit(ten) overigens wel fijner! :)
De 15xx-bussen van Syntus hebben ze namelijk ook zo gelaten, maar de 51xx (nieuwe) weer ook met hoge rugleuningen. Die/Dat zit(ten) overigens wel fijner! :)
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Hallo,
De 6 ex-Arriva 255-260 MAN's worden Syntus 5280-5285, voor gebruik op lijn 90/294, samen met de 5251-5257 MAN's en 5258-5272 MB's, met de 5273-5279 op lijn 88. De ex=Arriva wagens, met slechts 80.000-90.000 km op de teller, en enkel gebruikt van 9-'08 tot 12-'09, komen i.p.v. de oorspronkelijk geplande aanschaf van 4 nieuwe MAN's. Dit is goedkoper, en levert 2 bussen extra op. De interieurs worden ook aangepast. In ieder geval met de juiste soort stof, mogelijk ook ander type meubilair.
Ik heb zelf de 257 opgehaald uit Groningen, en ga mogelijk nog meer van de verplaatsingen doen. Ombouw is bij TSN Zwolle, spuiten bij Cosmo Trucks in Utrecht.
De MAN's zullen allemaal in Apeldoorn hun onderhoud hebben, vandaar ook inzet op de Veluwelijn. MB's zijn naar Ede gegaan zodat daar alleen Aardgas MB's rijden, in onderhoud bij Mercedes zelf.
Groet, Michel
De 6 ex-Arriva 255-260 MAN's worden Syntus 5280-5285, voor gebruik op lijn 90/294, samen met de 5251-5257 MAN's en 5258-5272 MB's, met de 5273-5279 op lijn 88. De ex=Arriva wagens, met slechts 80.000-90.000 km op de teller, en enkel gebruikt van 9-'08 tot 12-'09, komen i.p.v. de oorspronkelijk geplande aanschaf van 4 nieuwe MAN's. Dit is goedkoper, en levert 2 bussen extra op. De interieurs worden ook aangepast. In ieder geval met de juiste soort stof, mogelijk ook ander type meubilair.
Ik heb zelf de 257 opgehaald uit Groningen, en ga mogelijk nog meer van de verplaatsingen doen. Ombouw is bij TSN Zwolle, spuiten bij Cosmo Trucks in Utrecht.
De MAN's zullen allemaal in Apeldoorn hun onderhoud hebben, vandaar ook inzet op de Veluwelijn. MB's zijn naar Ede gegaan zodat daar alleen Aardgas MB's rijden, in onderhoud bij Mercedes zelf.
Groet, Michel
Michel van den Hof, Lelystad
www.htm-lijn-11.nl
www.htm-linie-11.de
www.htm-route-11.com
HTM tramlijn 11 in 2009, op een 30 meter lange tram modelbaan in H0.
www.htm-lijn-11.nl
www.htm-linie-11.de
www.htm-route-11.com
HTM tramlijn 11 in 2009, op een 30 meter lange tram modelbaan in H0.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39183
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Ze worden gestickerd, niet gespotenSnorkel schreef:spuiten bij Cosmo Trucks in Utrecht.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Of ze nou gespoten of bestickerd werden, dat maakt toch niks uit, het gaat om het resultaat
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Nieuw Syntus-BusTicket vanaf 30 juni
Vanaf donderdag 30 juni is de strippenkaart niet meer geldig in de bussen en treinen in Oost-Nederland. Dit geldt niet alleen voor Syntus maar ook voor Arriva, Connexxion/Breng en Twents. De verkoop van de strippenkaart in de bus door de chauffeur verdwijnt, maar hier komen andere papieren kaartjes voor in de plaats. Bij Syntus noemen we de kaartjes Syntus-BusTickets. U kunt dus altijd contant een kaartje bij de chauffeur blijven kopen.
Geldigheid
Het Syntus-BusTicket is geldig in alle bussen van Syntus Gelderland. Het Syntus-BusTicket is niet geldig op lijn 43 tussen Dieren en Arnhem en lijn 86 tussen Wageningen en Arnhem. Deze trajecten rijden wij in opdracht van Connexxion/Breng;
Kosten
Het Syntus-BusTicket is een kaartje van € 2. Het bedrag dat u moet betalen wordt bepaald door het aantal zones waardoor u reist. Afhankelijk daarvan betaalt u € 2, € 4, € 6 of € 8. U ontvangt dan 1, 2, 3 of 4 kaartjes.
1 of 2 zones: € 2 (1 kaartje)
3 of 4 zones: € 4 (2 kaartjes)
5 of 6 zones: € 6 (3 kaartjes)
7 zones of meer: € 8 (4 kaartjes
Verkrijgbaarheid
Het ticket is alleen verkrijgbaar bij de chauffeur en moet bij uitgifte afgestempeld worden;
Overige voorwaarden
Het Syntus-BusTicket is geldig voor een enkele rit voor 1 persoon;
Overstappen of terugreizen met het Syntus-BusTicket is bij Syntus Gelderland NIET toegestaan.
Vanaf donderdag 30 juni is de strippenkaart niet meer geldig in de bussen en treinen in Oost-Nederland. Dit geldt niet alleen voor Syntus maar ook voor Arriva, Connexxion/Breng en Twents. De verkoop van de strippenkaart in de bus door de chauffeur verdwijnt, maar hier komen andere papieren kaartjes voor in de plaats. Bij Syntus noemen we de kaartjes Syntus-BusTickets. U kunt dus altijd contant een kaartje bij de chauffeur blijven kopen.
Geldigheid
Het Syntus-BusTicket is geldig in alle bussen van Syntus Gelderland. Het Syntus-BusTicket is niet geldig op lijn 43 tussen Dieren en Arnhem en lijn 86 tussen Wageningen en Arnhem. Deze trajecten rijden wij in opdracht van Connexxion/Breng;
Kosten
Het Syntus-BusTicket is een kaartje van € 2. Het bedrag dat u moet betalen wordt bepaald door het aantal zones waardoor u reist. Afhankelijk daarvan betaalt u € 2, € 4, € 6 of € 8. U ontvangt dan 1, 2, 3 of 4 kaartjes.
1 of 2 zones: € 2 (1 kaartje)
3 of 4 zones: € 4 (2 kaartjes)
5 of 6 zones: € 6 (3 kaartjes)
7 zones of meer: € 8 (4 kaartjes
Verkrijgbaarheid
Het ticket is alleen verkrijgbaar bij de chauffeur en moet bij uitgifte afgestempeld worden;
Overige voorwaarden
Het Syntus-BusTicket is geldig voor een enkele rit voor 1 persoon;
Overstappen of terugreizen met het Syntus-BusTicket is bij Syntus Gelderland NIET toegestaan.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Maar... Het SyntusCityTicket (het buskaartje binnen de stadsgrenzen van Apeldoorn, Harderwijk en Ede, maar ook Zwolle en Deventer) blijft wel gewoon geldig toch?
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Ik denk/hoop het wel.
Anders kan syntus op heel veel reizigersverlies verwachten.
Anders kan syntus op heel veel reizigersverlies verwachten.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
ik hoop/denk het niet, want weet zeker dat zo is.
Re: Syntus Gelderland (Veluwe) Topic #4
Apart.
In Overijssel (Midden Overijssel en ZHO) heeft Syntus ook het Syntus-BusTicket en daarmee mag men wel gewoon overstappen (zelfs van MO op ZHO lijnen (en omgekeerd)). Vreemd dat men op de Veluwe dus een andere aanpak kiest. :?
In Overijssel (Midden Overijssel en ZHO) heeft Syntus ook het Syntus-BusTicket en daarmee mag men wel gewoon overstappen (zelfs van MO op ZHO lijnen (en omgekeerd)). Vreemd dat men op de Veluwe dus een andere aanpak kiest. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Stefan en 49 gasten