Het Grote Blundertopic #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Ik neem net in Rtd een trein over van een afstappende collega. Hij droeg de trein aan mij over met de mededeling hoeveel bakken het waren: "Zesje!" Zegt een bijdehandte uitstappende reiziger: "Was dat het cijfer voor zijn rijstijl?" :mrgreen:

En misschien dat ik wel aan vakantie toe ben, want de laatste tijd heb ik er steeds een handje van om per ongeluk het woord 'trein' door allerhande uitspraken en gezegden te gooien. Laatst na de verjaardag van een vriendin: "Dat cadeautje voor haar kostte ons bloed, zweet en treinen!" Talk about beroepsdeformatie... :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door ODRAIL »

Dexter schreef:En misschien dat ik wel aan vakantie toe ben, want de laatste tijd heb ik er steeds een handje van om per ongeluk het woord 'trein' door allerhande uitspraken en gezegden te gooien. Laatst na de verjaardag van een vriendin: "Dat cadeautje voor haar kostte ons bloed, zweet en treinen!" Talk about beroepsdeformatie... :@
Gewoon een midweekje op vakantie doet al wonderen, zo heb ik het idee. Ben net weer een weekje aan het werk na een weekje vakantie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Ik kwam met de fiets thuis en haalde de post uit de brievenbus. Vervolgens fiets ik via het calamiteitenhek de binnenplaats op en wil ik mijn fiets op slot zetten. Verrek, waar is mijn sleutelbos. Die hing dus nog aan de brievenbus.

Dus ik terug naar de brievenbus, en ja hoor, daar hing hij nog. Nou, sleutelbos gepakt en naar boven gelopen. Eenmaal binnen kom ik erachter dat ik de envelop van de ING mis die bij de post zat.

Dus ik weer terug naar de brievenbus gelopen, lag hij daar inderdaad op de grond. Opgeraapt en weer terug naar boven gelopen.

Leg ik mijn sleutelbos op tafel neer, bedenk ik me opeens dat mijn fiets nu dus nog niet op slot staat.

Dus weer naar beneden om de fiets op slot te zetten :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Ik neem net in Rtd een trein over van een afstappende collega. Hij droeg de trein aan mij over met de mededeling hoeveel bakken het waren: "Zesje!" Zegt een bijdehandte uitstappende reiziger: "Was dat het cijfer voor zijn rijstijl?" :mrgreen:

En misschien dat ik wel aan vakantie toe ben, want de laatste tijd heb ik er steeds een handje van om per ongeluk het woord 'trein' door allerhande uitspraken en gezegden te gooien. Laatst na de verjaardag van een vriendin: "Dat cadeautje voor haar kostte ons bloed, zweet en treinen!" Talk about beroepsdeformatie... :@

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door microshit »

Blunder niet helemaal van mij, maar wel over mij.

Op een papier stond in mijn e-mail adres "maartje" ipv "maarten", terwijl ze me vorige week nog wel op het goede adres wisten te bereiken...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door webguy »

Ach, m'n vriendin heet Tirza, en zo schrijft ze haar haam altijd, maar iedereen maar er standaard Thirza van, hoevaak je ook Tirza schrijft...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Ach, m'n vriendin heet Tirza, en zo schrijft ze haar haam altijd, maar iedereen maar er standaard Thirza van, hoevaak je ook Tirza schrijft...
Ik heette bij de kartbaan vandaag weer eens Bas Pernis. Schijnbaar is het kopiëren en plakken van Penris heel erg moeilijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ardan »

Ik heb een behoorlijk moeilijke naam die ik altijd eerst een paar keer moet spellen. Wanneer om mijn naam wordt gevraagd en ik noem mijn achternaam, die ik daarna spel, denkt iedereen dat ik Bart Holomeus in plaats van (Ardan) Bartholomeus heet :lol:
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Wat is Dexter ineens rustig in dit topic?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

Eentje van 2 collega´s die ik zelf wel leuk vind:
Collega nr 1 wandelt met een paar honden door een bos nabij Almere. Omdat er verder geen andere mensen zijn laat hij zijn honden daar los zodat ze lekker kunnen ravotten.
Collega nr 2 rijdt op een paard in dat zelfde bos. Vervolgens duiken de honden op voor het paard van collega 2 en ziet collega 2 de rug van collega 1. Het paard schrikt van de honden die zo maar rondlopen en collega 2 is daardoor geirriteerd en roept in een opwelling: Hee klootzak (en zo nog wat woorden) kan je die honden niet gewoon aanlijnen! Dit is een ruiterpad! En zet vervolgens een galop in de andere kant op. In het langsgalopperen ziet ze uit haar ooghoek dat het om een collega ging waar ze op het werk goed mee kan lachen etc en geneert ze zich zo dat ze niets durft te zeggen...

Tot op de dag van vandaag geneert ze zich voor het voorval en weet de collega met honden niet dat ze elkaar op deze manier toevallig ontmoet hebben.
Dit wordt een leuke annekdote voor op een bedrijfsfeestje ofzo 8-) :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

STF schreef:Wat is Dexter ineens rustig in dit topic?
Ja, dat doe ik bewust want straks krijg ik nog een naam: Dex de Blunderkoning ofzo. Stel je voor zeg... :lol:

Maar STF, speciaal voor jouw gemoedsrust hier weer een verse:

Vanmorgen vroeg zat ik me in Rtd al helemaal te verheugen op mijn slagje Vl met de BDs/1700, want zo'n lange rit en dan ook nog eens met getrokken materieel (een 'echte' trein noemen ze dat bij NS) komt niet veel meer voor.

Toen het tijd was om te gaan, zei ik tegen mijn collega's: "Zo, ik ga mijn grote, stoere trein maar eens opzoeken!" 8-) Een collega-mcn zei: "Zo, dat klinkt romantisch!" :lol: Waarop ik meteen antwoordde: "Je bent gewoon jaloers!" :P
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daantje »

Ik ging net m'n knoop terug aan m'n blousje naaien (die er bij de verjaardag van Justin afviel en ik tenauwernood in de tuin terugvond :p ), was net lekker bezig toen ik erachter kwam dat ik hem aan de verkeerde kant er op aan het naaien was (binnenkant van de stof ipv buitenkant) :oops:
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Gekko123 »

Zelf vanavond ook nog lekker geblunderd. Ik was er op de automatische piloot vanuit gegaan dat mijn sportschoenen in de sporttas zaten, bleek er maar een schoen in te zitten. En daar kom je uiteraard pas achter als je er al bent. Dat werd toen maar weer op en neer fietsen om de tweede schoen te halen :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Ik ben de hele week bezig vuilniszakken te kopen maar na drie dagen is het nog steeds niet gelukt :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Ennes »

Bee schreef:Ik ben de hele week bezig vuilniszakken te kopen maar na drie dagen is het nog steeds niet gelukt :X
Hmm zoiets is wel erg herkenbaar
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

Nu jullie het over vuilniszakken hebben; rond 23.00 uur draai ik altijd de garage op slot en dan heb ik daarna spontaan iets nodig zoals een nieuwe rol vuilniszakken, pedaalemmerzakken, toiletpapier, afwasmiddel, etc. Alles is in bulkverpakkingen in de garage opgeslagen en in het gebouw zelf ligt slechts een kleine gebruiksvoorraad, maar die kleine gebruiksvoorraad wordt regelmatig te laat aangevuld. :wink:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Ennes schreef:
Bee schreef:Ik ben de hele week bezig vuilniszakken te kopen maar na drie dagen is het nog steeds niet gelukt :X
Hmm zoiets is wel erg herkenbaar
Uitermate herkenbaar ja. Vooral met dat soort dingen die ik niet bij het boodschappen doen direct kan meenemen. (M'n vuilnisbak is smal en hoog, daar gaat dus een speciale maat zakken in)

Maar het kan erger hoor... ben toch al een aantal weken van plan de prullenbak in m'n badkamer eens te legen, maar blijf er maar dingen in proppen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door microshit »

Gisteren DRIE keer naar de AH geweest, maar niet gehaald waar ik telkens voor ging: een tandenborstel en tandpasta :p
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Een blunder van mijn glazenwasser vanmorgen. Ik heb een vreselijk luidruchtige glazenwasser, waar ik me al zo lang als ik hier woon aan erger. Zijn komst valt op de een of andere manier altijd samen met mijn late diensten of vrije dagen, momenten waarop ik eindelijk eens kan en wil uitslapen. Om te beginnen gooit hij zowat de ladder door het raam en stapt vervolgens luidruchtig bellend op zijn ladder, zodat ik mag aanhoren hoeveel hij in het weekend weer heeft gezopen en wat hij in Salou allemaal heeft uitgespookt. Geloof me, dat zijn geen verhalen waar je op zit te wachten als je wil uitslapen... :roll: En als hij me ziet liggen, roept ie ook vrolijk: "HEE HIER LIGT ER NOG EEN OP ZIJN NEST TE STINKEN!" Heel fijn. -o-

Dus vanmorgen stond hij eerst bij de buren voor het raam een paard na te doen en bij mij voor het raam staat hij vervolgens keihard (en loeivals) een nummer van Pitbull te zingen: EVERYBODY IN THA HOUOUOUSE TO... (ik was het zat en opende het raam) :x ...night

Ik zeg: "Goedemorgen, zou jij wat zachter willen doen, want ik heb nachtdienst gehad dus ik wil nu slapen en jij bent altijd nogal luidruchtig. Of run jij tegenwoordig ook een wekservice?" Hij: "Euh, en slaap je dan overdags?" Ik: "Ja, als je s'nachts werkt, dan moet je wel he?" Het was meteen duidelijk dat ik met een onuitputtelijke bron van intelligentie van doen had. :P

(Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen nachtdienst had gehad, maar tot vroeg in de ochtend bij een vriendin was blijven hangen, maar dat neemt niet weg dat ik daarna natuurlijk wel wilde slapen) :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

De nachtdienst smoes doet het altijd goed heb ik gemerkt in zulk soort gevallen 8-)
Ik heb het trouwens ook wel eens om 16u smiddags gehad dat er iemand voor de deur stond en ik net mijn bed uit was na een nachtdienst. Waren het de jehovas, dus ik deed vrolijk open in een badjas zonder gel in mijn haar etc :lol:
In een soortgelijk geval heb ik ook eens de Elders van de Mormonen aan de deur gehad rond 21u toen ik al in badjas rondliep om naar bed te gaan tussen een hoop vroege diensten in.
Laatst gewijzigd door Caspar op do 23 jun 2011, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Ik ging net na het eten koffie zetten, maar vergat toch wel iets heel essentieels... de koffiepad :mrgreen: Toch maar een nieuwe poging ondernomen, had niet zo'n trek in suikerwater :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Abracadabram
Berichten: 241
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 02:56

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Abracadabram »

Daniel schreef:Ik ging net na het eten koffie zetten, maar vergat toch wel iets heel essentieels... de koffiepad :mrgreen: Toch maar een nieuwe poging ondernomen, had niet zo'n trek in suikerwater :P
Zoiets heb ik ook wel eens gehad. Maar dan met de thee. Ik kwam er alleen pas achter toen ik terug kwam bij het aanrecht voor een tweede kop en het theezakje ongeopend zag liggen.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door TheKnitter »

Ik vandaag was niet al te snugger. Vanochtend zet ik een fles drinken en brood klaar om mee naar school te nemen. Mijn tas moest ik nog pakken, en loop naar mijn kamer. Ga voor de PC zitten, doe wat dingen, pak de tas, loop huis uit, naar beneden (woon in flat op 3e verdieping), en wil weg rijden op de scooter. Ik bedenk mij dat ik iets vergat, en maar op ging halen. Eenmaal boven pak ik mijn laptop (die ik ook vergeten was) en loop naar beneden. Eenmaal beneden bedenk ik mij dat ik mijn eten en drinken vergeten ben, maar om de trein te halen geen tijd meer om terug naar boven te gaan..
Dan maar even langs de Spar bij het Maasstadziekenhuis in Lombardijen (heeft heerlijke verse broodjes ;)).
Op school bedenk ik dat mijn pinpas thuis, in de ramdom reader zit, en ik geen contant geld bij me heb -o-
Gelukkig kon ik geld lenen van een klasgenoot (die het morgen terug krijgt, is laatste dag v/h jaar)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Ik heb vroegah toen ik nog een heel klein flesje was, weleens thuis thee moeten zetten. Dat hield dus in dat ik bij de pot die nog halfvol zat met koude een inktzwarte thee van de ochtend, gewoon wat blaadjes en een ketel water mikte. Vonden m'n ouders niet zo geslaagd :')

Maar is echt al HEEL lang geleden hoor, velen van jullie moesten toen nog bedacht worden :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door deadlock »

Toen ik een klein flesje was :D:D

:D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 64 gasten