Mag ik even kwijt #84

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:Ik heb vandaag voor de derde keer in 1 week tijd de aller-aller-allervroegste dienst. Wat een marteling. :')
Pff mij kan je dan wel opvegen na een paar van die dagen... Ik kom net pas mijn bed uitgerold, volgens mij ben jij alweer klaar met je dienst?
Er staat vanavond een picknick met de school van mijn zusje op de planning, maar het regent hier nu af en toe zit dus eigenlijk op een afmelding te wachten :oops:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Thom91 »

Dexter schreef:Ik heb vandaag voor de derde keer in 1 week tijd de aller-aller-allervroegste dienst. Wat een marteling. :')
je zal er vast naar betaald worden ;)
Komt wel goed schatje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Caspar »

Bij Prorail is het zo dat late diensten meer geld oplveren qua onregelmatigheidstoeslag dan een vroege dienst. Terwijl zo'n vroege dienst voor een hoop mensen veel zwaarder is. Die CAO's zijn zeker allemaal ontworpen een eeuw geleden toen de spoormedewerkers nog voor dag en dauw de koeien moesten melken, alvorens aan een dienst te beginnen, en het dus normaler was om tegen 5u al op te staan ofzo.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Fles »

tekenend voor de realiteitszin bij een gemiddeld Nederlands spoorbedrijf, wel :lol:
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Gertjan »

Dexter schreef:Ik heb vandaag voor de derde keer in 1 week tijd de aller-aller-allervroegste dienst. Wat een marteling. :')
Hoe vroeg begin je dan? 4:27 uur?
Ik had het geluk dat er dit weekend 2 diensten 'over' waren. Moest me vrije zaterdag en zondag verruilen voor een vrije donderdag en vrijdag (niet erg, ik had volgens rooster toch vroeg). Heb nu 2 late diensten van het weekend, en zou officieel maandag weer volgens rooster moeten draaien.
Aangezien ik volgens rooster maandag en dinsdag vroeg zou hebben, zijn dat 2 tussendiensten geworden.
Baal er wel van hoor, 4 vroege diensten minder :lol:
Voor wie het nog niet weet, ik ben gemaakt voor laat en nacht
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Thom91 »

Afbeelding

haha, ik moest lachen
en nog eentje
Uienradar
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Die Uienradar is waarschijnlijk van een grap op de Duckstadtwitter eerder deze week.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Daniel »

Zow, nog eventjes langs de WC hier en dan richting bushalte. En dan is de lekkere 2,5 week vakantie begonnen :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:
Dexter schreef:Ik heb vandaag voor de derde keer in 1 week tijd de aller-aller-allervroegste dienst. Wat een marteling. :')
Pff mij kan je dan wel opvegen na een paar van die dagen... Ik kom net pas mijn bed uitgerold, volgens mij ben jij alweer klaar met je dienst?
Ja, toen lag ik zelfs alweer in mijn bed te ronken. :Y Dat je lekker vroeg klaar bent is dan wel weer een voordeel, maar bij mij komt er dan niets meer uit mijn handen want ik val na een paar van die diensten ook langzaam uit elkaar. :')
Thom91 schreef:je zal er vast naar betaald worden ;)
Nah, dat valt nog tegen. Wat Caspar over Prorail al vertelde, zo is het bij NSR ook: Een hele late dienst levert per saldo meer op dan een hele vroege. En alles wat tussen 2:00 en 4:00 valt, wordt nog eens extra beloond.
Gertjan schreef:Hoe vroeg begin je dan? 4:27 uur? [...] Voor wie het nog niet weet, ik ben gemaakt voor laat en nacht
Nog ietsje vroeger zelfs en dan sta je dus om 3:00 uur al naast je nest. We kunnen elkaar overigens een hand geven, want ik ben ook alleen gemaakt voor laat/nacht, maar dat is niet zo goed voor je huwelijk en je sociale leven, daarom draai ik vroeg/laat. Niet dat ze het hier erg vinden, maar was ik alleen geweest dan draaide ik laat/nacht. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Daantje »

Als m'n vriend laat heeft vind ik dat altijd zo ongezellig. Ik werk van acht tot vijf en als ik thuiskom is hij aan het werk, als hij thuiskomt slaap ik, als hij wakker is ben ik weer aan het werk. Precies wat je zegt, dat is echt niet goed voor je relatie want zo zie/spreek je elkaar nooit en blijft het bij smsjes en mailtjes.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Wubbo »

find_your_spot schreef:Is er ooit wel is overwogen het forum op slot te doen?
Mensen die nu mee lezen moeten dan maar gewoon lid worden.
Ja, dat is overwogen en nee, dat gaan we niet doen. We zijn nu vrij laagdrempelig, dat verlies je dan helemaal dus dat doen we niet.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Mark »

Thom91 schreef:Afbeelding

haha, ik moest lachen
en nog eentje
Uienradar
Het adres er ook boven, Takkebijsters 70 in Breda. :D :D :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Zojuist bericht gekregen dat de laatste dagen voor mijn vakantie in juli alle koffieautomaten op onze vestiging buiten dienst zijn :') Hadden ze nu niet een weekje kunnen wachten ofzo -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door STF »

Komisch hoe sloom sommige honden toch reageren; vanavond werd ik gevraagd even een caravan achteruit tussen twee bomen in te parkeren dus ik stap in die auto en de eigenaresse ging in de tussentijd even naar het toilet maar ondanks dat er een vreemd persoon met de auto ging rijden en het baasje nergens te bekennen was, gaven de beide honden op de achterbank geen blafje of niks. Nee waakhonden zijn het duidelijk niet. :lol:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door AppleMoose »

O dat zou zo maar onze hond kunnen zijn :mrgreen:
Hoewel, die bespringt je wel meteen, maar dan om zelf aandacht te krijgen :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door STF »

Moeten we AT5 eigenlijk niet even bellen want ik hoor net dat find_your_spot momenteel in de nachtbus zit en gewoon wakker is, hoe kan dat nou...??? :shock:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door find_your_spot »

Mijn hemel. Ik had de nachtbusschauffeurs van 01:05 en ik ben net 02:25 thuis...

Volgende keer gewoon met de auto naar verjaardags partijtjes, dan maar geen alcohol.

Oh ja, de auto staat bij de garage... Aaaaahhhh!!!

Afbeelding [Mobiele post]
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door STF »

Je hebt in ieder geval je goede daad voor deze week weer gedaan, door die defecte deur dicht te beuken. :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Vinny »

find_your_spot schreef:Mijn hemel. Ik had de nachtbusschauffeurs van 01:05 en ik ben net 02:25 thuis...

Volgende keer gewoon met de auto naar verjaardags partijtjes, dan maar geen alcohol.

Oh ja, de auto staat bij de garage... Aaaaahhhh!!!

Afbeelding [Mobiele post]
Misschien volgende keer met de taxi gaan :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Caspar »

Gisteren nacht hoorde ik twee keer een raam sneuvelen rond 2u30. Heel veel glasgerinkel dus. Heb mezelf maar even uit bed gehezen om te kijken wat er loos was, toen ik dat aan het doen was ging ondertussen het alarm van de Etos hier 25 meter tegenover me loeien en ben ik even op het balkon gaan staan kijken. De politie kwam niet veel later al aan, zat hooguit 4 minuten tussen het breken van het glas en de aankomst van de politie. Helaas waren de daders al gevlogen.
Ik ging daarna weer naar bed, word ik een uurtje later weer wakker door twee mannen voorzien van gouden tanden etc die met tassen zich rondom de Etos ophielden. Blijkbaar was er nog een agente (dezelfde als aan wie ik mijn verhaaltje een uur eerder had gedaan) aanwezig in de winkel, want ze werden meteen aangehouden, maar die mannen begonnen te vloeken etc, heb weer aardig wat nieuwe woorden erbij geleerd. Toen er versterking bij kwam was er gelukkig geen ruimte voor discussie en waren ze binnen een halve minuut afgevoerd :pos:

Ik weet niet of die twee mannen ook de daders waren van de eerdere inbraak, maar het is natuurlijk goed mogelijk dat het wel zo is, en dat ze later nog eens terug wilden komen om meer spullen mee te nemen, of dat ze met meerderen opereerden.

Zo zie je maar Bee, ook diep in de provincie is het soms raak!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Is SBS Hart van Nederland al geweest? Of 06-11 Weekend?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Justin »

06-11 Weekend! Oldschool :P.

Of course... another loss...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Caspar »

Even een praatje gemaakt met de winkelier; de buit van de inbraak blijkt 30 voordeelverpakkingen Hughies luiers te zijn. Leuk als je in zo'n gezin moet opgroeien als baby...

Afbeelding [Mobiele post]
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Ik wist dat luiers duur zijn, maar dit is toch vrij kansloos inderdaad :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door deadlock »

Oh jongens wat is mijn leven toch zwaar. De eerste nacht feesten zit er op en zometeen gaan we de tent weer in :'(

Lang leve Twenthe met zijn dorpsfeesten. Of nou jah, Goor is eigenlijk een stad.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten