Het Grote Blundertopic #5

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Caspar »

...* voelt zich met bouwjaar '82 ineens erg jong hier...
Etienne
Donateur
Berichten: 7942
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Etienne »

En dan ben ik nog 10 jaar jonger dan Caspar :@
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Genoeg spreiding in ieder geval... al zijn de meesten nog wel redelijk jong hier volgens mij. En achja, ik ben ook nog van 'n jaartje na Caspar (wel op de grens van dat jaar, dat wel)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Vanmorgen in Asd een gesprek tussen mij (4:15 begonnen) en mijn conductrice die aanzienlijk later was begonnen: "Meester, tot hoever ga je mee?" Ik: "Ik stap op de terugweg in Asd af en dan krijg je weer een verse machinist!" Zij: "Hoezo? Ben jij bedorven dan?" Ik: "Nou, na 3 van dit soort diensten ben ik in ieder geval niet vers meer!" :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Freek »

Haha ben jij nog zo jong Dexter. op en de een of andere manier dacht ik dat je veel ouder was...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Mag ik dat als een compliment opvatten? :D

Ik ben nog net van de valreep van de jaren '70.
:@ Laat ik het zo zeggen, toen ik 10 jaar geleden begon was ik een van de jongste machinisten in Nederland. Maar toen ik laatst een aspirant van 24 in opleiding meekreeg en we tijdens het passagieren bij een machinist van 26 instapten, werd het me toch pijnlijk duidelijk dat ik wat ouder begin te worden. :')
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Ik was achter een beetje aan het ordenen toen ik iemand op het raam hoorde kloppen. Was een vrouw op mijn raam aan het kloppen. Dus ik vraag wat er aan de hand is, doet haar lamp het niet. Ik denk, right, ik zal wel even kijken. Nou, twee halve blokken verder staan een vriend en die vrouw net verhuisd in een huis vol troep een beetje naar die lamp te kijken.

Dus ik klauter de koelkast midden in de keuken op om eens een goede blik erop te werpen, zit de stroomkabel er niet in. Ja, logisch dat hij niet doet dan :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Klopte de buurvrouw weer aan de deur. Die jongen probeerde het na te maken wat ik had gedaan en nu sloeg elke keer de stop van de groep waarop die lamp zat aangesloten af. Hij had het groen-gele kabeltje in het verkeerde gaatje gestopt. Maar nadat alle kabeltjes weer netjes goed zaten bleef de stop maar afslaan als je de lamp aandoet. Helaas gaat mijn technische kennis niet zo ver dat ik nu kan zien waardoor dat komt :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Gertjan »

Dexter schreef:Ik ben nog net van de valreep van de jaren '70 :@ Laat ik het zo zeggen, toen ik 10 jaar geleden begon was ik een van de jongste machinisten in Nederland. Maar toen ik laatst een aspirant van 24 in opleiding meekreeg en we tijdens het passagieren bij een machinist van 26 instapten, werd het me toch pijnlijk duidelijk dat ik wat ouder begin te worden. :')
Haha, kom ik aan met me bouwjaar 1990 :lol: En toch hebben we 2 dezelfde papiertjes van de SERV.
Volgende keer krijg je wel een bakkie thee van me hoor Dex
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Haha, gezellig, daar hou ik je aan! Enne, een oudere machinist is niet per definitie een betere machinist hoor. Ik ken er genoeg van de oudere garde die er de kantjes vanaf lopen en ook veel jongeren die extreem goed hun vak uitoefenen.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Zo jong had ik je ook weer niet ingeschat :shock:

Dan ben zelfs ik nog ouder met mijn 1989. Een mooi bouwjaar al zeg ik zelf. Toen Peugeot nog dergelijke auto's maakte in de vorm van de Peugeot 205. Mijn moeder kocht er eentje een paar jaar voor mijn geboorte en die heeft het toch mooi 13 jaar volgehouden, toen vond mijn moeder het tijd voor een nieuwe auto (Fiat Cinquecento), die toch veel slechter was :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Gekko123 »

Ik begin me hier onderhand akelig jong te voelen met als bouwjaar 1992. Maar volgens mij begint dit topic toch wel erg te blunderen, we zitten hier nu te bakkeleien over ons bouwjaar terwijl we het hier over blunders horen te hebben :')
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Ik zit nu eens op mijn geboortedatum te Googlen... wel toevallig dat ik, met enige Joodse achtergrond in m'n naam, geboren ben op de Holocaust Memorial Day...

Maargoed, terug naar de blunders en een apart bouwjaren-topic? :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Broekkies!! :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Justin »

Zoveel uit bouwjaar 1986/1987 ken ik er hier ook niet heur ;).

Anyway, today I have had my share of stupid actions ...

Ik was erg in gedachten verzonken dat ik totaal vergat dat het verkeer hier in Nederland NIET links rijdt... Dus ik steek over, *PWEEEEP*. Juist er kwam een auto aan ineens... Oeps, nooit gedacht dat me dat weer zou overkomen :').

Vervolgens was ik teruggekomen van de Spar en zat zo te dagdromen dat ik prompt in de bosjes liep :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daantje »

Justin schreef:Zoveel uit bouwjaar 1986/1987 ken ik er hier ook niet heur ;).
Ikke :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door STF »

En ik ook.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Caspar »

Ik was net even in de badkamer een stukje muur aan het egaliseren met muurvuller, krijg ik een smsje en om mijn telefoon te pakken grijp ik met mijn andere hand precies op het stuk bewerkte muur om me daar aan vast te houden... Zit er dus een hele handafdruk in het zojuist gladgeplamuurde stuk muur :twisted:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Dexter »

Oeps, sorry! :oops: Ik wist niet dat ik zelfs op afstand mensen blunders kon laten begaan... :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Vinny »

Ik heb mijn fiets wel eens laten vallen toen ik op de trap van het station Amsterdam Zuid stond. Er belde iemand op... :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Oeps, sorry! :oops: Ik wist niet dat ik zelfs op afstand mensen blunders kon laten begaan... :@
Laat die imagozorgen maar zitten, dat is toch niet meer te redden :D _O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Suus »

Het is mij vandaag eindelijk gelukt vuilniszakken te kopen. Het ging niet van een leien dakje, want de gewenste maat vuilniszakken waren helaas al uitverkocht, inclusief de A-merkzakken van Komo.

Nog een andere blunder van mijn collega deze week. Wij hebben op het werk de ongeschreven regel dat als iemand in het kantoor trek in koffie heeft, je dan voor iedereen moet halen. Het personeel achter de balie kan niet weg, dus die krijgt dan ook. Normaal neem ik altijd een 81 uit de automaat, een bekertje warm water zodat ik zelf de thee kan trekken. Maar deze keer was mijn collega een beetje in gedachten verzonken, want hij haalde een thee met melk zonder suiker. Toen hij terugkwam vroeg hij nog aan mij hoe ik dat lekker kon vinden. Nou, dat vind ik dus niet lekker dus dat werd een enkeltje plantenbak :')

Vrijdag zat ik mijn collega die volgende week naar een andere vestiging vertrekt voor een betere functie te plagen door allerlei extreem smerige koffievarianten uit de automaat te halen onder het mom van koffieautomaat doet vreemd (A) Eerst een koffie extra slap met suiker en met de mokkastand geactiveerd. Helaas kwam er slechts een karig gevuld bekertje uit, dus dat hij vrij snel door. De tweede keer ging beter met extra slap bekertje koffie zonder suiker maar met mokkastand. Ik had om de grap compleet te maken ook een bekertje 0144 (zwarte koffie medium sterkte) meegenomen, dat is wat hij normaal altijd drinkt, maar ook dat bekertje heeft hij vervolgens in de plantenbak leeggegoten zonder het te drinken omdat hij dacht dat het ook weer smerig spul zou zijn (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daantje »

Ik koop alleen maar A-merk komozakken meer nadat ik met B-merk zakken een aantal keer gehad heb dat de bodem eruit zakte. Geloof me, dat wil je echt niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door webguy »

Brabantia verkoopt ook vuilniszakken kwam ik laatst achter bij de Blokker. Zijn dat dan AA-zakken?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Daniel »

Dat zijn afwijkende maten voor Brabantia vuilnisemmers... wel stevige zakken weet ik uit ervaring :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten