Mag ik even kwijt #84

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Mark »

Altijd gezellig daar in Goor, haha *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door deadlock »

Klopt! Ik heb zoveel zin in de optocht morgen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Michael »

Het was net een ramp om in de omgeving van Rotterdam Zuidplein het verkeerstond best vast. ik stond er middenin. zal wel door de afgesloten Maastunnel komen en door de zaterdagdrukte

Afbeelding [Mobiele post]
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door mb90 »

Kwam vooral door een evenement in Ahoy, het Studio 100 festival. Alle fans van o.a. Mega Mindy en haar vrienden kwamen daar dus heen. Morgen is het ook weer.

Was ook meteen weer wennen om een file te zien na een weekje rust in Zweden. Files komen daar nauwelijks voor merkte ik. Vanochtend vroeg ben ik overigens weer teruggekomen vanuit Zweden. Het was een leuke week. Qua OV heb ik ook genoeg gezien met de metro en S-tog in Kopenhagen, de Citytunnel in Malmo en de trams van Goteborg. Ook was het op woensdagavond en een enkele bui op donderdag na helemaal droog deze week. :) Om als toerist met de bus te gaan in Malmo is het overigens sinds 1 juni een ramp. Je kunt alleen per SMS of met een jojo-kaart reizen, waarbij je de laatste alleen bij het centraal station kunt halen. Met contant geld kom je de bus niet in. :neg: Het taxibedrijf van Malmo heeft in ieder geval door ons genoeg ritjes kunnen maken deze week..
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Justin »

Zucht, het is moeilijk om me over een 12-36 home loss heen te zetten :(. Dat wordt de wooden spoon dan maar... Hopelijk komt er nog winst aan binnenkort...

Goed... ik ga maar eens koken...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Fles »

Wat ga je met een houten lepel doen? :?:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Justin »

De wooden spoon is de "prijs" die men krijgt als men aan het einde van het seizoen laatste staat.

"Ironisch" genoeg staan de grootste teams van de Gold Coast , de Titans (Rugby League) én de Suns (Australian Football) op dit moment op de laatste plaats van hun respectievelijke "ladders" :N .

Maar nu gebruik ik een pollepel om een carbonarasausje te maken... ik ga over naar het 'wat eten we vandaag topic' *O* :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Michael »

mb90 schreef:Kwam vooral door een evenement in Ahoy, het Studio 100 festival. Alle fans van o.a. Mega Mindy en haar vrienden kwamen daar dus heen. Morgen is het ook weer.
Voor het Ahoy zelf was het anders behoorlijk rustig terwijl het bij de Strevelsweg wel behoorlijk druk was
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Geweldig die Super Summer Sale vanavond in Amsterdam¡ Bijna niemand wist ervan dus kon op mijn gemak de winkels doorspitten op koopjes :-D

Afbeelding [Mobiele post]
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Daantje »

Is dat ook zo'n extra late koopavond? Gisteren was het hier Rotterdam laat open waarbij de winkels tot 23.00 uur open waren. Heb er even van geprofiteerd maar het was echt achterlijk druk.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Veel winkels waren nu eenmalig op zaterdag tot 21 uur open in plaats van 18 uur. Maar veel meer dan een verdwaalde toerist was er niet in de winkel. De HEMA ging zelfs al om half negen dicht zag ik. In Amsterdam houden ze niet zo van laat sluiten geloof ik :N

Mag ik hier trouwens ook even melden dat nietjes met een speciaal stukje zodat je ze eenvoudig met je duim kan verwijderen de uitvinding van de eeuw zijn. Eindelijk niet meer zo'n ellendige ontnieter nodig :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Ik heb de oplossing voor de RijnGouweLijn gevonden, en het komt uit Japan :mrgreen:

Ik presenteer u, de DMV :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YC0PZQvdvQU[/youtube]
*O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door STF »

Leuk bedacht maar dat omschakelen duurt allemaal veel te lang voor het ongeduldige Nederlandse volk. :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Fles »

Is dat weer zo'n SchiStraBus ding zoals in Duitsland in de jaren '50? Ik heb het geduld niet om dat filmpje te kijken :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door deadlock »

Tijd voor de optocht!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door STF »

Ik was een paar dagen terug een beetje gedachtenloos de haren uit het doucheputje in het sanitairgebouw aan het halen tot ik opeens poep bleek vast te hebben, duidelijk iemand de douche als toilet gebruikt... :?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Zo, 44 kilometer gefietst van Diemen naar Utrecht, en daarnet nog even 4 kilometer extra door werkzaamheden bij de NS.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Klaasje »

Zo, net ff 45 kilometer gefietst in 1:44 uur. Onderweg kwam ik wat aparte dingen tegen:
  • Bij de Stichtsebrug stond op de A27 een bord: "Pas op drempel 800 meter!"
  • In Huizen heb ik een R-net Dris zien staan.
Ik heb er alleen geen foto's van. Wie gelooft mij niet? *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Opschepper, net een kilometer meer dan ik :6
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Klaasje »

Daar heb ik het niet om gedaan hoor! :mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Caspar »

@ Klaasje, dan trap je stevig door. Wat voor fiets heb je? Zowel met mijn stadsfiets als op mijn mountainbike kom ik met afstanden van ongeveer 50 kilometer op een gemiddelde snelheid van ongeveer 22 à 23 km/u uit op een dag met weinig wind zoals nu. Dan ben ik dus iets langzamer :)
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Klaasje »

Ik heb een cross-hybride. Eerst had ik ook een mountainbike en toen zat ik qua gemiddelden ook rond de waarden die jij aangeeft :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Suus »

Ik ben sowieso langzamer omdat ik door mijn krat een nogal zwabberende fiets heb. Het lijkt, zeker met veel wind, dan net alsof ik teveel gedronken heb :') Ik had vandaag een gemiddelde van 18,01 km/u op een totale afstand van 44,15 km en in totaal heb ik er 2 uur, 27 minuten en 5 seconden over gedaan. Maar ik heb in Vreeland bijna 5 minuten voor een open brug gestaan.

Daarnet werden trouwens nieuwe schoenen opgehangen aan de verlichting op de binnenplaats :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Etienne »

Mag ik even kwijt dat je niet "teveel" op navigatie moet vertrouwen....

Afbeelding [Mobiele post]
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #84

Bericht door Klaasje »

Tijd voor een KlaasjeKlaasje? *O*
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten