Mag ik even kwijt #86

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door deadlock »

Kak, mijn trein rijdt niet en de 3680 heeft +40 :(

Afbeelding [Mobiele post]
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Justin »

Gefeliciteerd Ronaldussen

And that sucks to read/hear/see TheKnitter :(.

Was vandaag nog op Ddzd... zou er gisteren ook zijn, maar blij dat ik er toch maar niet was, omdat ik eventjes andere urgente dingen had gepland...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Daniel »

TheKnitter schreef:Tussen Amersfoort en Utrecht ging deze machinist circa 6 seconden knoerthard op de tyfoon, dat alles weer zo snel door mijn hoofd flitste, ik een soort van paniekerig werd, en zat te trillen op de stoel.
Die schrikreactie is nog de vervelendste ja... heeft bij mij ook een tijd gekost voor ik geen "nee niet weer"-gevoel had bij iets simpels als een ATB-remming.
Klinkt misschien raar, maar je kunt dat soort dingen het best zoveel mogelijk meemaken in de nabije toekomst: de beste manier om daar vanaf te komen is namelijk simpelweg vaak een dergelijke situatie meemaken waarbij niks aan de hand blijkt te zijn. Heeft bij mij na twee aanrijdingen meegemaakt te hebben goed geholpen in ieder geval.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door TheKnitter »

Ja, daarom dat ik ook gewoon weer overal heen ga met de trein. Niets mijden. De bewuste overweg zal ik ook niet mijden.
Ik vind het ook niet zo erg, dat is een normale reactie nadat je zoiets meegemaakt hebt. Ik heb daar toen wel circa een minuut paniekerig gezeten (alles van gister speelde zich weer continu af... Werd steeds herhaald in korte stukjes)...
Nu weet ik ook wat een machinist mee maakt tijdens zo'n voorval... En dan sta ik nog maar op de 'zijlijn', hij ziet hem dan nog voor hem gepakt worden. Wat hij dan (gelukkig) weer niet ziet is dat wat onder de trein gebeurt.
Heb al zin in zondag, dan een weekje met Htm tram op vakantie. Dan proberen zoveel mogelijk van mij af te zetten.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Michael »

Ik ben weer onderweg naar huis na een dag hard werken. Ze hadden het voor elkaar gekregen om mij vandaag eerder te laten beginnen en ook nog eens te vragen of ik langer wou blijven. Ik had eigenlijk een dienst van 4,5 uur maar dat is een dienst van 11 uur geworden.

Afbeelding [Mobiele post]
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door find_your_spot »

Is die 11 uur inclusief twee keer 15 minuten en een keer 30 minuten?

Anders lijkt er mij spraken van uitbuiting?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Ardan »

Slapen! Druk weekendje voor de boeg met nogal wat heen-en-weer-gereis.
Morgenmiddag naar Zwolle, morgenavond bardienst met mijn vriend aldaar.
Vrijdag tussen de middag naar Deventer voor een afspraak bij het uwv en die avond een barbecue met alle Deventer COC-vrijwilligers. Mijn vriend kan er niet bij zijn omdat hij in Zwolle dienst heeft, waar ik die avond dus weer op tijd naartoe ga, en misschien als het lekker druk is gooien we de danszaal open en ga ik als dj optreden.
Zaterdagavond gaan we weer samen naar Deventer omdat we beide daar dienst hebben.
Zondagmiddag naar mijn schoongrootouders in Vaassen omdat schoongrootvader (schoonopa klinkt wat gek vind ik) jarig is.
Die avond gaat mijn vriend weer naar huis en ik naar Deventer omdat een vriendin voor een half jaar vertrekt naar Schotland en er een barbecue in het geheim voor haar georganiseerd wordt.
En dan verwacht ik tussendoor ook nog bericht te krijgen over mijn keuringen voor de machinistenopleiding...

STF, doe jij zo even een ronde en doe je het licht uit? Ik heb al met de beheerders afgesproken dat je de sleutels van het OVinNL-complex bij hen door de bus kunt doen want zij hebben hem om 5 30 uur weer nodig om te openen :lol:
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door STF »

Afbeelding
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door STF »

Ardan, waarom moest ik de sleutels eigenlijk bij het beheer inleveren, ik kan toch net zo goed het forum ook openen?

GOEDEMORGEN! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Geert »

Het lijkt wel het internetbankieren van de ING, die ging vroeger om 23 uur uur dicht :lol: (Of was het nou de KvK-site?)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Fles »

Dus ik ga gisteren in Dv kijken in m'n huis. Badkamer keurig betegeld inclusief extra tussenmuurtje *O*

Dus ik mail pa en ma nog snel even de foto's voordat ze vanochtend heel vroeg voor 2 weken naar Portugal vliegen. Wat denk je?

"Is het rooster van het putje wel van RVS? Dat kunnen we niet zien op de foto :o :N "

Christus te paard :X Ga op vakantie :roll: Ga je met belangrijke dingen bezig houden :roll: Donder op :roll: Echt :N
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Wubbo »

Ach. De moeder van een vriend van me vindt zijn huis (een apartement uit de jaren 90) maar niks omdat er geen raam in de keuken zit (hij heeft een open keuken) en de deuren te laag zijn (zijn gewoon 2 meter ofzo). Je kam tenslotte alles een probleem vinden.

Afbeelding [Mobiele post]
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door Michael »

find_your_spot schreef:Is die 11 uur inclusief twee keer 15 minuten en een keer 30 minuten?

Anders lijkt er mij spraken van uitbuiting?
Ik heb maar 1 keer 30 minuten pauze gehad. :lol:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door find_your_spot »

Michael schreef: Ik heb maar 1 keer 30 minuten pauze gehad. :lol:
Misschien handig om met je chef te praten of loonsverhoging te eisen? Dit kan natuurlijk niet.
For Your Railroad Adventures
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Dus ik ga gisteren in Dv kijken in m'n huis. Badkamer keurig betegeld inclusief extra tussenmuurtje *O*

Dus ik mail pa en ma nog snel even de foto's voordat ze vanochtend heel vroeg voor 2 weken naar Portugal vliegen. Wat denk je?

"Is het rooster van het putje wel van RVS? Dat kunnen we niet zien op de foto :o :N "

Christus te paard :X Ga op vakantie :roll: Ga je met belangrijke dingen bezig houden :roll: Donder op :roll: Echt :N
:mrgreen: :pos:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Loonsverhoging bij de McDonald's? Kansloos, krijg je nooit voor elkaar. Een assertiviteitstraining lijkt mij efficiënter. Ze mogen je een half uur laten overwerken zonder toestemming te vragen, daarna mag dat niet meer. En dan moet je nee kunnen zeggen.

Afbeelding [Mobiele post]
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Fles »

Lig je er wel meteen uit waarschijnlijk, maar hey, voor jou 10 anderen :')
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Caspar »

Totdat op een gegeven moment de doorstroming van personeel zo hoog wordt dat men in gaat zien dat iets beter belonen goedkoper is dan iedere week een handvol nieuwe werknemers in te moeten laten werken?

In het hotel waar ik jarenlang een bijbaan had heb ik ook wel eens van 15u tot 3u30 's nachts staan werken, en dan de volgende dag weer van 8u tot 13u ontbijt geprepareerd (nota bene op oud en nieuw, niemand anders was beschikbaar...) Met in die lange dienst in totaal een half uur pauze. Maar daar kreeg je dan op andere momenten weer ruimschoots compensatie voor in de vorm van gratis dinertje met hele familie in de brasserie van het hotel of soms een onderhandse enveloppe met 100 gulden/50 euro :D
Laatst gewijzigd door Caspar op do 07 jul 2011, 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Casparrrr ik krijg nog een muziekje van jou Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Caspar »

Oja de Brooklyn Bounce?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

:y

Wil je een plek waar je hem kan uploaden of via msn of facebook een link sturen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Klaasje »

Caspar schreef:Totdat op een gegeven moment de doorstroming van personeel zo hoog wordt dat men in gaat zien dat iets beter belonen goedkoper is dan iedere week een handvol nieuwe werknemers in te moeten laten werken?
Helaas moet ik constateren dat er zoiets aan de hand is bij PostNL, maar dat PostNL dat zelf dat niet doorheeft. -o-
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door microshit »

Geert schreef:Het lijkt wel het internetbankieren van de ING, die ging vroeger om 23 uur uur dicht :lol: (Of was het nou de KvK-site?)
Wat dacht je dan van de site van DUO, ligt er ook een aantal uur per dag uit.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #85

Bericht door find_your_spot »

microshit schreef: Wat dacht je dan van de site van DUO, ligt er ook een aantal uur per dag uit.
Ja, heel irritant als je aan de andere kant van de wereld zit met een andere tijd zone. Dan moet je echt inplannen om op Mijn IB Groep te kunnen inloggen.

Afbeelding [Mobiele post]
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Caspar »

Ja want dat wil je ook echt dagelijks als je aan de andere kant van de wereld zit... :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 29 gasten