Postlengte

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Plaats reactie
Xanland
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 30 jan 2011, 22:35
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Postlengte

Bericht door Xanland »

Dag allemaal,

Net het ik voor het eerst mijn eerste Xanland on Tour mooi geschreven en gemaakt. Nu heb ik alleen het probleem dat het forum komt met "Uw bericht heeft te weinig tekens", maar dat lijkt mij stug. Dat aangezien mijn bericht een lengte heeft van 4700 tekens (all incl.) en ik dus denk dat hij te lang is.

Wat is de tekenlimiet en moet ik hem gaan inkorten of...? Liever niet uiteraard, maar als het echt niet anders kan, aangezien ik alles wel mooi, goed en netjes beschreven heb!

Alvast bedankt!


Groet,
Xander.
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Postlengte

Bericht door Chauf21 »

Heb je gebruik gemaakt van de tags om bv. foto's in te voegen? Dan kan het zijn dat er ergens een [/img] mist.

Afbeelding [Mobiele post]
Xanland
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 30 jan 2011, 22:35
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Postlengte

Bericht door Xanland »

Alle [smallimg]http://pl.aa/t.je[/smallimg]-tags kloppen gewoon. Evenals de [url=http://ur.l][img]http://pl.aa/t.je[/img][/url]. Zulke combo's ken ik inmiddels wel uit mijn kop. :D
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21361
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Postlengte

Bericht door Meltrain »

Ik ken die combo's inmiddels ook uit mijn kop, maar dat wil niet zeggen dat ik nooit een foutje maak. :roll:
Ik heb hetzelfde probleem namelijk ook al eens gehad en toen stond er per ongeluk ergens [small/img] i.p.v. [/smallimg] en dat werkte niet. :wink:
Kijk dus even heel goed je verslag door of je per ongeluk toch een klein foutje hebt gemaakt (een typo is immers zo gebeurd) en kijk daarna of je hem wel kunt posten.
Lukt het dan nog niet, kun je altijd contact opnemen met het Beheer. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Xanland
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 30 jan 2011, 22:35
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Postlengte

Bericht door Xanland »

Meh, was inderdaad toch een klein foutske in geslopen.

Ik heb inmiddels kunnen posten. Merci voor de hulp in ieder geval!
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten