Het Grote Blundertopic #5

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Geert »

Uhm, nee niet echt :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

Bee schreef:Het feit dat die collega daar aandacht voor heeft geeft waarschijnlijk aan dat die vrouw die man als haar semi-vriendje ziet :wink:
_O- Jij concludeert er wel vrolijk op los he :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Suus »

Ja, heerlijk melig, al twee dagen :P

(ik zit al 50 minuten op het werk en heb nog geen collega en geen klant gezien ook :') )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Geert schreef:Ach. Een collega van mij heeft altijd één rode en één zwarte All-Star aan. Een andere (vrouwelijke) collega loopt daar al tijden zich over op te winden :lol:
Ja ik zag het gisteren :D In het verleden heeft hij wel eens rood en groen gehad trouwens!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door webguy »

Dinsdag stond ik voor mn deur na bij m'n vriendin te zijn geweest en kwam ik erachter dat mn sleutels niet had. Die lagen nog bij m'n vriendin, dus dat werd weer heen en weer fietsen.
Woensdag ging ik eerst naar mn vriendin, toen naar Cars 2 in de stad, en toen heb ik mn vriendin thuis gebracht en zelf weer naar huis gegaan. Kom ik thuis, staat mn laptop nog bij mn vriendin. Zeer irritant, moest ik dus weer langs terwijl ik dus twee kansen had gehad om mee te nemen...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Thom91 »

Iedere keer als ik in DDAR opsta blijf ik mijn hoofd stoten tegen de bovenkant :|
Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door STF »

Vanmiddag wilde ik het gras in de speeltuin gaan maaien maar moest eerst nog even de auto met aanhanger wat dichterbij zetten om daar telkens het gemaaide gras in te kunnen kieperen, een beetje dromerig rij ik de auto de speeltuin in terwijl dat natuurlijk helemaal niet de bedoeling was, hij had er vlak naast moeten staan niet erin. :oops:
Je kunt daar eigenlijk nauwelijks met een auto tussen de speeltoestellen door rijden, ik had geen zin om achteruit terug te rijden maar met een beetje beleid wist ik de aanhanger net om de wipkip en glijbaan heen te sturen terwijl de bumper van de auto ternauwernood langs de schommels kon. :lol:
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Milco »

Een hele grote botsauto, mèt aanhanger... :Y
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Tijd om naar bed te gaan!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door STF »

Milco1995 schreef:Een hele grote botsauto, mèt aanhanger... :Y
Als je naar onze bestelbus kijkt zou je haast denken dat ie inderdaad als botsauto'tje op de kermis wordt gebruikt; hij heeft aan alle kanten en alle hoogtes kleine schades, eentje heb ik er ooit zelf in gereden bij de ingang van de schadeafdeling van de Hyundai dealer (rechthoekige bloempot over het hoofd gezien, precies zo'n punt langs de voorbumper geschaafd) maar de andere twintig beschadigingen zijn door andere auto's op parkeerterreinen veroorzaakt en uiteraard allemaal weggereden zonder een briefje onder de ruitenwisser te doen ofzo.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Daniel »

Ik had een folder van de Gamma bewaard omdat daar wat in stond wat me wel handig leek. Wilde ik 't woensdag aan m'n vader laten zien, kon ik het nergens meer vinden en dacht al de verkeerde folder weggegooid te hebben. Niets is minder waar: toen ik 'm gisteren nogmaals doorbladerde bleek het er toch wel degelijk in te staan :mrgreen:

Ben dan wel de enige in de familie zonder bril, maargoed, na zoiets ga je toch denken...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Suus »

Ik was vandaag naar het station van Gouda gefietst vanaf het huis van mijn ouders. Ik wilde daar na een mislukte poging een specifiek tijdschrift te kopen bij de AKO nog even een flesje halen bij de Kiosk in de stationshal, nog zo'n ouderwetse waar je bediend wordt en ze nog een frituur hebben. Ik gaf om af te rekenen een briefje van vijf. Ik kreeg 2,30 wisselgeld, een flesje en het briefje van vijf weer. Toen ik zei dat er iets niet klopte ontkende het meisje... Dit moet het goedkoopste flesje water ooit zijn geweest :-P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Dafdriver »

Vanochtend om 8.15 telefoon. Werd er vanaf de zaak gebeld of het raam aan de bestuurders zijde van de truck open moest blijven dit weekend? Was ik gisteravond glad vergeten het raam dicht te doen afijn uiteraard een lekker buitje regen er over heen en iedereen weet wat de gevolgen zijn. Toch maar naar de zaak gegaan om zo te voorkomen dat ik Maandag op een natte stoel moet gaan zitten.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Daniel »

Keurig hadden we alles opgemeten voor het verbouwinkje in 'm keuken, balkje gezaagd, is 'ie een halve centimeter te kort... meetfoutje (maar gelukkig had ik nog 'n balk en kon het te korte stuk nog ergens anders voor gebruikt worden)
Daarna bleek het net geplaatste houten frame ook nog scheef te staan terwijl de afstanden toch echt klopten... owja, even vergeten dat werkelijk geenenkele binnenmuur hier recht staat :P

Tot slot bleek een bestaande sifon te lekken dus de boel maar afgezaagd even boven waar de buis de vloer in gaat en eventjes naar de bouwmarkt gefietst om een nieuwe sifon te kopen. Was daarna net weer de weg overgestoken toen ik me bedacht dat ik nog een koppelstukje miste.
M'n vader had even daarna nog een buis zitten schuren om daarna te gaan lijmen en vroeg zich af waarom hij te lang was... was 'ie dus vergeten er een stukje af te zagen :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Daan »

Dafdriver schreef:Vanochtend om 8.15 telefoon. Werd er vanaf de zaak gebeld of het raam aan de bestuurders zijde van de truck open moest blijven dit weekend? Was ik gisteravond glad vergeten het raam dicht te doen afijn uiteraard een lekker buitje regen er over heen en iedereen weet wat de gevolgen zijn. Toch maar naar de zaak gegaan om zo te voorkomen dat ik Maandag op een natte stoel moet gaan zitten.
Zoiets had een collega van mij gisteren ook, dakraam van de auto vergeten dicht te doen... :lol:
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Dafdriver »

Daan schreef:Zoiets had een collega van mij gisteren ook, dakraam van de auto vergeten dicht te doen... :lol:
Dat met het dakraam zie ik me ook nog wel een keer bij de ouwe BMW doen vrees ik. Bij de DAF is dat meestal niet zo'n probleem omdat er nog een dakspoiler aanwezig is tenzij de wind verkeerd staat. Wel jaren geleden in Rotterdam snel naar de vrachtauto gerend voor het dakraam probleem toen het plotsklaps begon te regenen want die wagen had geen dakspoiler. Gelukkig heb ik stoelhoezen welke in no-time te verwijderen en de stoel zelf was droog gebleven dus ik kan Maandag "droog" zitten gelukkig.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Suus »

Ik was bij de Ap en had wat boodschapjes gedaan. Omdat de M&M's drie zakken voor 5 euro waren had die meegenomen (handig voor op vakantie!) dus samen met mijn fles smoothie moest ik toch wel rond de 7 euro uitkomen. Maar wat deed die cassiere. Die sloeg per ongeluk de knop met het plaatje van een vijf euro biljet aan vlak voordat ik mijn pas door de automaat trok waardoor ik slechts 2 euro en een klein beetje pinde. Aangezien ze nu een kasverschil had belde ze de counter en kon ik later de rest alsnog pinnen -o-

In de tussentijd ook even een mevrouw tegengehouden die een hele stapel tasjes probeerde te pakken zonder te betalen (Mijn Ap heeft geen gratis zakjes meer bij de kassa maar twee soorten tasjes van 10 of 22 cent).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door find_your_spot »

Bij mijn lokale Jumbo presteerde 1 meisje het altijd om bij een six pack frisdrank altijd de barcode van 1 blikje te scannen. Waardoor ik vaak maar 0,35 cent betaalde voor 6 blikjes.

Op zulke momenten hou ik me altijd van de domme.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Suus »

Lukt ook regelmatig bij de Ap, alleen koop ik zelf maar een keer per jaar een sixpack colablikjes (en de rest van het jaar gewoon flessen)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Daniel »

Zelden zo'n mooie blunder gehad... had op 't werk een vloeistof overgegoten van een fles in een plastic bekertje. Vervolgens wil ik de dop weer op de fles draaien, schiet deze uit m'n handen en jawel: plonst precies middenin het bekertje :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Meltrain »

Vandaag een stomme opmerking van mij.
Om vage redenen krijgen we uit de computer in de woonkamer al sinds zaterdag een cd niet meer uit de computer. :? Inmiddels hebben we gebeld met de fabrikant en de computer zou kosteloos gerepareerd worden. Mijn vader en ik overlegden daarom een beetje over het bewaren van gegevens:
Vader: "Nu maar hopen dat ze niet alles wissen."
Ik: "Misschien kunnen we beter eerst een back-up maken."
Vader: "Op een USB-stick ofzo?"
Ik: "Heb je nog een cd-rom, daar kan meer op?"
Vader: "Ja, dat is nu juist het hele probleem..."
Ik: "Oeps... O ja, stom van me... :oops: "
Laatst gewijzigd door Meltrain op do 14 jul 2011, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Meltraintje toch :mrgreen: De oudste USB stick die ik heb gaat 1GB op :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Daan »

Meltrain schreef:Om vage redenen krijgen we uit de computer in de woonkamer al sinds zaterdag een cd niet meer uit de computer.
Paperclip.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Meltrain »

Het is zo'n computer, waarbij computer en beeldscherm in één zijn. De cd-speler is niet uitschuifbaar, maar de cd hoort eruit te 'floepen'.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door webguy »

Maar je kan de CD wel lezen als 'ie er in zit? Lang leve all-in-one's...
Is overigens een reparatie van 5 minuten als het meezit, als het tegenzit moet 'ie helemaal uit elkaar...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten