Hoesjes voor de OV Chipkaart

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
willemmo
Berichten: 3
Lid geworden op: do 14 jul 2011, 15:51

Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door willemmo »

Zoals iedereen weet, is de OV Chipkaart bijna in heel Nederland Actief.
Een tijdje terug kreeg iedereen die een OV Chipkaart kocht, kreeg daar een gratis hoesje bij.

Deze gratis hoesjes zijn al tijden niet gespot door vele mensen, zijn ook bijna niet meer te verkrijgen.

Wel zijn er nog soortgelijke hoesjes te koop op Internet op bijv. :arrow: http://www.chipbuddy.nl , deze website bevat trouwens ook veel informatie over het reizen met het OV, hebben aankomende week meer als 100 verschillende hoesjes in hun shop.

maar eigenlijk zou iedereen bij de aankoop van zijn / haar OV Chipkaart een gratis hoesje moeten krijgen.

Wat denken jullie hiervan? na alle problemen die zich hebben voorgedaan met de OV-Chipkaart mag er op zijn minst wel een kleinigheidje worden weg gegeven. :)

mvg
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door find_your_spot »

willemmo schreef:na alle problemen die zich hebben voorgedaan met de OV-Chipkaart mag er op zijn minst wel een kleinigheidje worden weg gegeven. :)
Welke problemen dan?

Jij geeft gratis hoesjes weg?
For Your Railroad Adventures
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door iljitsch »

Waar is zo'n hoesje voor nodig dan? De chip zit toch veilig binnenin de kaart opgesloten?
The best
Berichten: 503
Lid geworden op: wo 01 jun 2011, 10:21

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door The best »

Ik bewaar de chipkaart in mijn portemonnee, dan is een hoesje gewoon overbodig volgens mij.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door Thom91 »

Dit is waarschijnlijk geschreven door een iPhone 4 bezitter met gratis hoesje.
Ga maar betalen voor je hoesje als je die wilt, portemonnee werkt ook prima.
Komt wel goed schatje.
willemmo
Berichten: 3
Lid geworden op: do 14 jul 2011, 15:51

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door willemmo »

haha neej, ik geef helaas geen gratis hoesjes weg :P ,

het viel me gewoon op dat er geen hoesjes meer werden weg gegeven, veel mensen
zouden er graag eentje willen hebben,

natuurlijk kan je de OV Chipkaart in je portemonnee bewaren, maar deze moet je er dan wel
steeds uit halen. Je kan ook wel je hele portemonnee scannen maar dat lijkt me ook niet goed, als je 8x
per dag je OV kaart uit je portemonnee haalt word je er langzamerhand ook beetje ziek van, zon hoesje is een goede
oplossing.

Een voorbeeld van een probleem is dat als de ov chipkaart beschadigt is die niet meer werkt, dat
brengt zeker problemen mee, als er elke dag gereisd wordt. De Kosten daarvan worden immers niet vergoed volgens mij.

helaas heb ik ook geen Ihone 4 :P , ben zo stom geweest om een BB te halen haha
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door Suus »

Soms willen vervoerders bij een actie nog wel eens hoesjes maken. Het GVB heeft dat vorig jaar nog gedaan bij de introductie van Google Transit. Die werden toen onder andere op Amsterdam Amstel uitgedeeld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6466
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door Daantje »

Normaal gesproken zit m'n OV-chipkaart in m'n portomonnee die ik m'n jaszak zit en dan check ik ook in en uit terwijl het pasje in m'n portomonnee zit, gaat prima. Als het mooi weer is en ik geen jas aan heb dan heb ik m'n chipkaart in zo'n GVB-hoesje want die past vaak in m'n broekzak en is dan praktischer.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door Fles »

Ja, een gratis hoesje voor een pasje :') DAAR gaan we eens even lekker moeilijk over doen _O-
willemmo
Berichten: 3
Lid geworden op: do 14 jul 2011, 15:51

Re: Hoesjes voor de OV Chipkaart

Bericht door willemmo »

:P
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten