Mag ik even kwijt #87

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Mag ik even kwijt #87

Bericht door find_your_spot »

Aantal jaar van m'n leven in Roosendaal gewoond onder de zendmast van Roosendaal.
Maar als dit in Roosendaal was gebeurd...

Wat verschrikkelijk trouwens, zijn er gewonden gevallen?
For Your Railroad Adventures
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Etienne »

Nee, dat gelukkig niet :P
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Toevallig is eerder vandaag Lopik ook al uitgevallen door een brand...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Fles »

Bee schreef:Toevallig is eerder vandaag Lopik ook al uitgevallen door een brand...
Lopik was niet uitgevallen. Maar na Hoogersmilde hebben ze hem toch maar even uitgezet.

Maar wel toevallig ja, zoiets gebeurt nooit zowat, en nu 2 op 1 dag :o
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Vanochtend stond ik in het kantoor achter op mijn werk om wat aan mijn collega te vragen, hoor ik opeens het geklepper van paarden buiten. Zie ik buiten op de drukke Wibautstraat een zwarte rouwkoets voorbijkomen getrokken door 4 zwarte paarden met doeken en een opvallende zwarte kwast op hun hoofd. Vreemd genoeg reed er geen rouwstoet achteraan :?

Hmm, de Zomerhits krijgen een verrassende wending. Na Hamburgers en Pasta gaat hij nu opeens jokers plakken :')
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qzA0BMa06bs[/youtube]
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door microshit »

Yea, ze gooien weer eens meerdere acties door elkaar. Sterker nog: de Superdieren zijn ook nog doorgelopen tijdens de Zomerhits.
Zelf vind ik de jokers het meest irritant, ze maken die stickers elk jaar kleiner :x Dus zie je ze niet zo snel.
En ook al zit er op de kassa de knop "Actie korting", die de afgelopen jaren hiervoor gebruikt werd, kan ik morgen daar miniscule joker-stickertjes op gaan plakken :roll: Ach ja, 3 weken jokertjes plakken, laatste Zomerhits afwachten en daarna maar weer Hamsteren ofzo.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Fles »

Ik ben in 2007 voor het laatst in een Albert Heijn geweest, wat is deze?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

De Albert Heijn waar ik kom heeft touchscreenkassa's met heel flauw zelfs plaatjes van bankbiljetten erin. :') Zo erg was het zelfs bij de McDonald's niet :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door STF »

In Luxemburg hebben bussen in tegenstelling tot Nederland wel een contactslot, maar hoeveel variatie zou er nou eigenlijk in de sleutels zitten? Zou je bijvoorbeeld met de Mercedes sleutel van vervoerder CFL ook een Mercedes bij vervoerder Bollig kunnen starten? :lol:
Sommige vervoerders hebben zo vreselijk veel merken bussen rijden dat de chauffeurs toch een sleutelbossen hebben; MAN sleutel, Setra sleutel, Mercedes sleutel, van Hool sleutel, Renault sleutel, Neoplan sleutel, Hess sleutel, Bova sleutel, Scania sleutel, Volvo sleutel...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Caspar »

Ik snap overigens niet wat iedereen zo bezig houdt met die AH reclames :roll: Ik heb die van de pasta 1 keer langs zien komen op de tv en wel 5 keer op het forum ofzo...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Fles »

Bee schreef:De Albert Heijn waar ik kom heeft touchscreenkassa's met heel flauw zelfs plaatjes van bankbiljetten erin. :') Zo erg was het zelfs bij de McDonald's niet :lol:
Ik denk dat dat niet zo zeer flauw is, of appelleert aan volstrekt hersenloze kassabediendes, maar dat het gewoon sneller is :Y En nauwkeuriger bovendien.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Vinny »

Over het algemeen zijn de caissières van de Albert Heijn grotere rekenwonders dan die bij concurrerende supermarkten. Overigens vind ik het personeel bij de AH ook beduidend klantvriendelijker dan bij andere bedrijven in Amsterdam. Om het maar eens niet over Servex te hebben :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Caspar »

Mwa, bij de Kiosken (van vooral wat minder grote stations) staan meestal wel mensen die al heel wat jaren meedraaien aldaar. Ik vind bijvoorbeeld de dames van de Kiosk ik Hoorn altijd vriendelijk en snel werken. Op een station als Den Helder/Heiloo/Heerhugowaard etc weten ze volgens mij net zo veel van treinkaartjes als een lokettist van een volledige balie en weten ze snel een hele rij klanten weg te werken die de meest diverse producten kopen... Ondertussen vullen ze ook zelf de schappen bij in de rustigere minuten en zorgen ze dat de winkel netjes blijft. Zo veel inzet zie ik een gemiddelde cassiere bij AH niet tonen (niet dat ze zo'n divers takenpakket hebben...)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Suus »

Op stations waar de kaartverkoop in de AH to Go gebeurt gaat het er vaak hetzelfde aan toe. Alleen de mensen rondom station Naarden-Bussum hebben volgens mij automaatvrees want daar koopt werkelijk iedereen bij de AH to Go kaartjes, aan inruimen komen die zo nooit toe natuurlijk :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Klaasje schreef:Het is iets te makkelijk gebruikt jargon. De middenstreep heet de "asmarkering" omdat die over de "as" van de weg loopt. Het woord as is onder technici ook wel bekend als "het alignement". Het Alignement zit meestal bij de rijrichtinscheiding. Als je maar één richting op een rijbaan hebt dan ligt de as doorgaans aan de linker kant van de meest linker rijstrook.
De alignment.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:Over het algemeen zijn de caissières van de Albert Heijn grotere rekenwonders dan die bij concurrerende supermarkten. Overigens vind ik het personeel bij de AH ook beduidend klantvriendelijker dan bij andere bedrijven in Amsterdam. Om het maar eens niet over Servex te hebben :roll:
Bij de Kiosk erger ik me groen en geel aan de medewerkers inderdaad.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door htm_tram »

Bee schreef:De Albert Heijn waar ik kom heeft touchscreenkassa's met heel flauw zelfs plaatjes van bankbiljetten erin. :') Zo erg was het zelfs bij de McDonald's niet :lol:
Leuk want het vakje van 5 euro staan boven dat van pinnen, heb al vaak de fout gemaakt dat ik de 5 euro aanraakte ipv pinnen... :neg:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door find_your_spot »

Zou Wolter Kroes nou nog copyright geld krijgen van Albert Heijn voor het gebruiken van zijn melodie?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door AppleMoose »

Als hij de rechten heeft over de melodie, dan zal hij vast geld er voor krijgen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Ik heb echt walgelijk veel zin in de 25e. Ik ga met mijn exvriendin vanaf 15:00 's middags in de kroeg hangen en we hebben het altijd zo intens leuk met zijn tweeën.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
lamar
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 22:15

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door lamar »

Caspar schreef:Ik snap overigens niet wat iedereen zo bezig houdt met die AH reclames :roll: Ik heb die van de pasta 1 keer langs zien komen op de tv en wel 5 keer op het forum ofzo...
Kom een keer bij mij in de kas werken en je kunt ze binnen een dag uit je hoofd! :wink:
''Schade dass die bahn nicht fliegen kann!''
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door find_your_spot »

Gisteren samen met htm_tram geprobeerd z'n SRP te verlengen, zonder resultaat...

Afbeelding

Zelfs de NS loket dames stonden met grote ogen te kijken en vertelden dat ze dit nog nooit hadden gezien.
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Ik heb echt walgelijk veel zin in de 25e. Ik ga met mijn exvriendin vanaf 15:00 's middags in de kroeg hangen en we hebben het altijd zo intens leuk met zijn tweeën.
:D En daarna dampende nueqsechs _O-
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door deadlock »

Fles schreef::D En daarna dampende nueqsechs _O-
:mrgreen: Neenee dat heeft de afgelopen keer bijna een einde aan onze relatie gemaakt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door TheKnitter »

find_your_spot schreef:Gisteren samen met htm_tram geprobeerd z'n SRP te verlengen, zonder resultaat...

Afbeelding

Zelfs de NS loket dames stonden met grote ogen te kijken en vertelden dat ze dit nog nooit hadden gezien.
Whehehe. Foutje van TLS / IB-Groep ofzo :')
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten