Mag ik even kwijt #87

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Misschien moeten jullie eens wat minder klooien met die OV-chipkaarten, doet ook wonderen :wink:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Caspar heb je dat MP3tje al voor me ? (a)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door htm_tram »

@Caspar

Vind het wel erg dat je alweer mij beschuldigd zonder dat ik iets fout doe. Ik moet een half jaartje langer naar school, ben naar duo loket hier in de straat geweest om me stufi en me sov te verlengen... Product zou na 2 dagen klaar liggen. na 3 weken stond dit klaar waar ik dus niks aan heb... Iets van vooroordelen? :roll:

En een wat leuker onderwerp, zo naar het trammuseum om met een oude motorwagen een draaistel naar een andere remise rijden. mag pas nadat de laatste dienstwagen binnen is, heb er zin in :)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

htm_tram schreef:@Caspar

Vind het wel erg dat je alweer mij beschuldigd zonder dat ik iets fout doe. Ik moet een half jaartje langer naar school, ben naar duo loket hier in de straat geweest om me stufi en me sov te verlengen... Product zou na 2 dagen klaar liggen. na 3 weken stond dit klaar waar ik dus niks aan heb... Iets van vooroordelen? :roll:

En een wat leuker onderwerp, zo naar het trammuseum om met een oude motorwagen een draaistel naar een andere remise rijden. mag pas nadat de laatste dienstwagen binnen is, heb er zin in :)
Weet je wat een ;) smiley betekent? Zo niet, eerst je netiquette bijlezen en daarna terugkomen alsjeblieft dankjewel.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

*beugel aan Fles geeft*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Daniel »

htm_tram schreef:Ik moet een half jaartje langer naar school, ben naar duo loket hier in de straat geweest om me stufi en me sov te verlengen... Product zou na 2 dagen klaar liggen. na 3 weken stond dit klaar waar ik dus niks aan heb...
Je studiefinanciering en SOV hoef je toch niet te verlengen als je uitloopt? Zover ik me kan herinneren loopt die gewoon door zolang je ingeschreven staat, je krijgt echter dan alleen nog 'n lening.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

deadlock schreef:*beugel aan Fles geeft*

Joa lekker
*POP
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

*PLOP :-8
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Morgen lekker met de Thalys in de 1e klas naar Parijs voor een 'weekendje weg' :D Heb er zin an! Heb zelfs al de hele ochtend het liedje van de Thalys in mijn hoofd: Welkom, bienvenue, welcome...
Met een geleende Canon Eos camera daar eens wat toffe fotos proberen te maken :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Morgen lekker met de Thalys in de 1e klas naar Parijs voor een 'weekendje weg'
Lekker op tijd ja _O- Het weekend zit er net op man :D
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Thom91 »

.. dat ik net heb ingecheckt voor de vlucht naar Londen van morgen :D
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Morgen lekker met de Thalys in de 1e klas naar Parijs voor een 'weekendje weg' :D Heb er zin an! Heb zelfs al de hele ochtend het liedje van de Thalys in mijn hoofd: Welkom, bienvenue, welcome...
Met een geleende Canon Eos camera daar eens wat toffe fotos proberen te maken :D
Oh gaaf :8 Een 5D?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Op stations waar de kaartverkoop in de AH to Go gebeurt gaat het er vaak hetzelfde aan toe. Alleen de mensen rondom station Naarden-Bussum hebben volgens mij automaatvrees want daar koopt werkelijk iedereen bij de AH to Go kaartjes, aan inruimen komen die zo nooit toe natuurlijk :')
Bij de AH to Go op Rta heeft de ns de kaartverkoopapparatuur per 1 juli 2011 verwijderd. Je kunt er nu alleen een kaartje uit de automaat halen :X :neg:.
Thomas
Berichten: 223
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:52
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Thomas »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=of9nfPZPoZk[/youtube]
Zag ik afgelopen week langskomen op AT5 of TV Noord-Holland :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #86

Bericht door webguy »

KM46 schreef:
Bee schreef:Op stations waar de kaartverkoop in de AH to Go gebeurt gaat het er vaak hetzelfde aan toe. Alleen de mensen rondom station Naarden-Bussum hebben volgens mij automaatvrees want daar koopt werkelijk iedereen bij de AH to Go kaartjes, aan inruimen komen die zo nooit toe natuurlijk :')
Bij de AH to Go op Rta heeft de ns de kaartverkoopapparatuur per 1 juli 2011 verwijderd. Je kunt er nu alleen een kaartje uit de automaat halen :X :neg:.
In Driebergen is dat ook het geval per 1 augustus ofzo... Kwam er van de week ook achter dat 'ie daar al om 19:00 gesloten is... Wat is dat nou weer voor tijd.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door TheKnitter »

Driebergen-Zeist is bij de AHToGo al langer gesloten met NS-kaartverkoop. Ik dacht begin juli.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Ik heb een gebrande CD teruggevonden met allemaal chatlogs van de TMF Cyberchat uit negentiennul :mrgreen: :neg:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Stefan »

Inmiddels al weer een paar uurtjes thuis van een mooie vakantie in Engeland, zou graag weer terug willen, maar helaas.. Dat gaat niet. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door STF »

We kunnen hier thuis haast wel gaan kwartetten met TORK-sleutels (toiletpapier, zeep, e.d.), ik was na het monteren van een nieuwe dispenser eens aan het tellen hoeveel sleutels we er onderhand al van hebben: 15...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Thom91 »

Fijne week, tot vrijdag! *O*
Komt wel goed schatje.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door find_your_spot »

Lang geleden dat ik zo vroeg op ben gestaan.

Doe allemaal goed jullie best vandaag!
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Justin »

My God, I am so bored.... Ene kant wel blij dat ik van m'n thesis af ben... maar omdat het nu zo'n rotweer is, weet ik gewoon niet wat ik moet doen binnen, en meeste vrienden zijn ook op vakantie...

There's a 104 days of summer vacation,
And school comes along just to end it.
So the annual problem for our generation,
Is finding a good way to spend it...

LIKE MAYBE...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Wubbo »

Je mag wel hier langs komen hoor, ik heb nog genoeg rotklusjes voor je :Y
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door TheKnitter »

Ik verveel mij ook de knaken. Morgen misschien maar eens voor de verandering iets Niet-ov gerelateerds doen: Het Legermuseum in Delft bezoeken. Of zijn er mensen die het hier afraden :?:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door STF »

Nou nou, dat nieuwe nooduitgangbordje heeft een wel erg krachtige accu zeg; ik heb bijna drie uur geleden de elektriciteit van die groep uitgeschakeld zodat de accu een paar keer volledig ontladen en weer opgeladen kan worden maar hij geeft dus nog altijd licht. Meestal kappen dat soort bordjes er na 30 à 60 minuten echt wel mee.

Bij voertuigen is dat vaak ook zo wisselend; de ene kan nog geen kwartier zijn koplampen laten branden of de motor start al niet meer (zoals de splinternieuwe auto van me vroegere werkgever) terwijl de ander het rustig een paar uur kan laten branden zonder startproblemen te krijgen.
Ik heb een keer de accu van de grasmaaier goed op de proef gesteld door alle verlichting van de grasmaaier (stadslicht, grootlicht, achterlichten, remlichten, alarmlichten en achteruitrijlicht) ruim zes uur te laten branden en daarna bij een temperatuur van -15 de motor gestart, nou geen enkel probleem... :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 41 gasten