NS-blad Rails te hip voor reizigers

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Nielske1990
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 11 mei 2008, 19:22
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: NS-blad Rails te hip voor reizigers

Bericht door Nielske1990 »

Nou, dat is een kwestie van spreiden. Ik stap altijd óf vooraan óf achteraan in. Zit je op de heenweg achteraan en op de terugweg vooraan, zit je al in hetzelfde rijtuig. Die rijtuigen hebben 12 ? hokjes, waarvan er sowieso al 2 of 3 afvallen omdat die te dicht bij een stinkende wc zijn, heb je nog een kans van 1 op 9 dat je in hetzelfde coupétje zit. Maar ja, dan is het nog niet dezelfde trein he? Mijn lessen duren nou eenmaal twee uur. Als ik op een dag één les heb (wat nog wel eens voorkomt), kom ik altijd weer precies bij dezelfde trein uit. Verder gaat het hier helemaal niet over.

Als je ziet hoe de 1900 altijd terug komt uit Gvc, met overvolle prullenbakken, overal koekjes, flesjes drinken, stapeltjes kranten, verscheurde kranten, vieze ramen, deuren en wc's, dan weet ik toch wel dat er bar weinig wordt schoongemaakt in Gvc. :| Je gaat me niet vertellen dat je dat op dat korte stukje allemaal voor elkaar krijgt, over de gehele lengte van de trein. En de keren dat ik dáár ben zie ik ze iig niet bezig. Ok, misschien dat jij ze wel ziet, maar volgens mij zijn dat niet echt hardwerkende mensen. :roll:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: NS-blad Rails te hip voor reizigers

Bericht door Mikos »

Eindconclusie: Brabanders maken een enorme rotzooi tijdens de rit van Breda naar Eindhoven... Wát een viespeuken, zeg!

Mensen, waar gaat het hier nou over? :roll: Ja, treinen zijn niet altijd even goed schoongemaakt... Maar, omdat ik in Zwolle wel eens in een vieze trein stap, maken ze in Groningen of Leeuwarden niet schoon? Kom nou... :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten