Het Grote Blundertopic #5

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door tsov »

Leen ik een keer mijn (nooit gebruikte) bandenplaksetje uit, krijg ik natuurlijk een lekke band. Gelukkig kan ik 'm altijd op mn werk fiksen, maarja, dan moet ik die fiets wel daarheen brengen. Nu in de pauze dus maar ff op en neer met een leenfiets.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Meltrain »

webguy schreef:Maar je kan de CD wel lezen als 'ie er in zit? Lang leve all-in-one's...
Nee, hij kan hem ook niet lezen. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Dafdriver »

tsov schreef:Leen ik een keer mijn (nooit gebruikte) bandenplaksetje uit, krijg ik natuurlijk een lekke band. Gelukkig kan ik 'm altijd op mn werk fiksen, maarja, dan moet ik die fiets wel daarheen brengen. Nu in de pauze dus maar ff op en neer met een leenfiets.
Les 1: leen nooit uw bandenplaksetje uit. :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Wubbo »

Ik was er stellig van overtuigd dat gisteren het oud papier opgehaald zou worden. Dus ik alles verzameld in huis, klaargezet en 's ochtends buiten gezet. Loop ik richting station, zie ik nergens oud papier staan. En dan begin je te twijfelen, en blijkt dat het oud papier pas volgende week opgehaald wordt...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Daniel »

Tja, dan is zo'n grote blauwe container toch wel erg makkelijk...

Ik was er toen ik maandagavond boodschappen deed van overtuigd dat ik voldoende broodjes had meegenomen voor de rest van de week. Nou kon ik blijkbaar niet meer tellen, want na het inpakken van m'n lunch vanmorgen bleek ik er toch verdomd weinig over te hebben :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door htm_tram »

Werk nu al een aantal weken bij de ah2go op Den haag centraal. We zitten tijdelijk in een aparte ruimte waar de rook melders scherp zijn afgesteld. Dus elke keer als ik een oven met korst deeg producten heb en de oven iets te veel open doe op het eind komt er veel stoom snel vrij en gaat het brandalarm af... Dat hoor je rekening mee te houden maar vergeet het. Alle klanten in paniek, NS personeel wat kijkt en lacht. Kei hard die slow-whoop aan :-(
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Stefan »

Is het niet even een optie om (vlak voordat je de oven opent) even een thee- of handdoek om de rookmelder te wikkelen? :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Caspar »

Een leuke van de catering dame in de Thalys maandag ochtend: Ik had een half vol kopje koffie op op mijn tafeltje staan, en ze vroeg of ik nog een beetje bijvulling wilde. Ik zei; ja graag... Schenkt ze er thee in. :lol: Pardon mijnheer, nu heeft u een koffie-thee cocktail. Met haar Franse accent sprak ze het ook zo lekker uit. :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Dexter »

Haha :lol: ja, we kwamen niet meer bij. En het mooiste was nog dat ze er zelf ook wel de humor van inzag.
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Caspar »

Ja beter dan haar vorige collega die door deze dame in Brussel Zuid werd afgelost. Haar voorgangster griste gewoon het dienblad van de tafels af terwijl ik nog niet eens was uitgegeten... Ja in Antwerpen wil ik alles weer opgeruimd hebben zei ze... Pas ter hoogte van de Moerdijkbrug kwam ze het eten uitdelen, 10 minuten later vond ze dat we maar uitgegeten moesten zijn :roll:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Dexter »

Nee, ik was ook nog bezig met eten en kreeg er nou niet bepaald een Wilkommen, Bievenue, Welkom-gevoel van... :roll: Dit was trouwens al de tweede keer dat dit zo gaat. Dan was Cathérine met haar café-thé-cocktail een stuk aardiger. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Zojuist een hilarische reactie van een meisje op een ander forum in een topic dat als titel "Mijn trein heeft zojuist een fietser doodgereden -o-' heeft:
Kut zeg (n) die heeft het niet overleefd zeker?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door STF »

Vanmiddag kwamen me moeder en ik in een file terecht, zo'n vijftien kilometer bij Reisdorf vandaan en we hadden eigenlijk best wel haast met naar huis toe rijden want het is flink druk op de camping dus ik besloot te keren en snel via een sluiproute naar huis te rijden, na een paar honderd meter zaten we al achter een langzaam rijdende tractor die kilometers lang niet ingehaald kon worden aangezien er maar nauwelijks lange rechte overzichtelijke stukken in die weg zitten... Kortom ik had beter niet kunnen keren bij het zien van die file...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Dexter »

Gooi nooit badschuim in een jacuzzi! Daar krijg je HEUL VEUL schuim van!

Mijn wederhelft en ik waren dit weekend er even tussenuit in een luxe hotel in een knijter van een junior-suite met een jacuzzi. :D Ik dacht dat het wel lekker zou zijn om daar een klein beetje badschuim in te gooien, maar op een gegeven moment stond het schuim zowat een meter boven de rand van het bad. Ik zag door de bubbels het sop niet meer. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Caspar »

Vandaag werd mijn nieuwe koelkast thuis afgeleverd. Ik dacht dat het handig zou zijn om de oude een klein beetje schoon te maken en van de ijslaag in het vriesgedeelte te ontdoen. De oude nemen ze namelijk meteen mee bij het afleveren. Omdat ik een beetje in tijdsnood kwam, dacht ik dat het wat efficienter met een plamuurmes zou gaan, en dan bikken. Nu bleek dat niet zo verstandig, want ik bikte door de binnenwand heen, waardoor er allemaal gas uit begon te spuiten. Het spoot er zo hard uit, dat ik uit een reflex als een malle de deur uit ben gevlucht. Even later ben ik weer voorzichtig naar binen gegaan, en toen spoot het er nog steeds uit, maar ik denk dat het stikstof geweest moest zijn. Heb de oude koelkast meteen maar naar buiten gebracht, en mijn huis even goed gelucht voor het geval er nog andere gassen in zaten.

Moraal van het verhaal: ga nooit de ijslaag in een koelkast te lijf met een plamuurmes en dergelijke.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Ik denk niet dat het stikstof is maar freon :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Caspar »

Nee zo oud was ie ook weer niet. Er zat een sticker op: ''CFK Vrij''
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Achso! Ik heb geen idee wat voor gassen er tegenwoordig gebruikt worden. Stikstof was niet mijn eerste keus geweest eerlijk gezegd :o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

Stikstof lijkt me niet. Dat wordt gebruikt om hele andere temperaturen te bereiken (like -200 ºC).

Stikstof is trouwens totaal ongevaarlijk: 78 % van de atmosfeer is stikstof :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Daniel »

D'r zit propaan/isobutaan in vindt ik met wat Googlen. Da's vooral nogal brandbaar...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

EN nogal vluchtig. En ik kan me ook niet voorstellen dat dat in enorme hoeveelheden aanwezig is in het koelsysteem van een koelkast. Het zal dus nogal mee vallen al bij al.

Goed ventileren en die koelkast wegtiefen *O*
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

De nu.nl koppenmaker is normaliter al heel erg grappig, maar nu doet pownieuws gezellig mee!
"Cel voor misbruik dochtertje"

Handig dat ze daar aparte cellen voor hebben zeg.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

pownieuws :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

nu.nl is nóg veel creatiever met pareltjes als:
Man urineert voor slaapplaats in cel
'Lindsay Lohan worstelt met borsten'
Rus wipt Clijsters
Misdaad verankerd in Amsterdams Wallengebied
Tot zestien jaar cel voor onthoofding met hakmes
Nederland verbrandt twee keer te veel afval
Nederlander zeilt met 600 kilo cocaïne

En ga zo maar door.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

Jij verzamelt? :D

Zo heb ik ook eens een lijstje bijgehouden met linkjes naar nieuwsberichten waar de domheid van Belgen uit bleek :P Had er meer dan honderd op een goed moment :')
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten