Mag ik even kwijt #87

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Klaasje »

Mag ik even kwijt dat het me al voor de derde keer is gelukt om tijdens de incheckperiode station Amersfoort in te lopen zonder in te checken.. :neg: Het is natuurlijk mijn eigen schuld, maar die paaltjes staan aan de achterkant van het station nou niet echt bepaald bijzonder opvallend opgesteld. Om het maar niet te hebben over het gebrek aan paaltjes op het perron bij de sporen 6 en 7. :N
Anyway: Nu ben ik 35 euro armer.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Afbeelding
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Chauf21 »

Klaasje schreef:Mag ik even kwijt dat het me al voor de derde keer is gelukt om tijdens de incheckperiode station Amersfoort in te lopen zonder in te checken.. :neg: Het is natuurlijk mijn eigen schuld, maar die paaltjes staan aan de achterkant van het station nou niet echt bepaald bijzonder opvallend opgesteld. Om het maar niet te hebben over het gebrek aan paaltjes op het perron bij de sporen 6 en 7. :N
Anyway: Nu ben ik 35 euro armer.
Misschien handig om even door te nemen: Geld terug vergeten abonnement?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Klaasje »

Chauf21 schreef:
Klaasje schreef:Mag ik even kwijt dat het me al voor de derde keer is gelukt om tijdens de incheckperiode station Amersfoort in te lopen zonder in te checken.. :neg: Het is natuurlijk mijn eigen schuld, maar die paaltjes staan aan de achterkant van het station nou niet echt bepaald bijzonder opvallend opgesteld. Om het maar niet te hebben over het gebrek aan paaltjes op het perron bij de sporen 6 en 7. :N
Anyway: Nu ben ik 35 euro armer.
Misschien handig om even door te nemen: Geld terug vergeten abonnement?
Ik denk niet dat dit van toepassing is voor een week-ov in de vakantieperiode. Of zie ik dit verkeerd?
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Klaasje »

Wat ik ook kwijt wil... Bij de analyse van het Kennisinstituut voor mobiliteitsbeleid over de rapportage OV-SAAL 2020 valt al op een van de eerste pagina's op dat ze het rapport niet goed hebben gelezen voordat ze er commentaar op hebben gegeven. Moet ik de rest van de analyse dan serieus nemen? :neg:
Laatst gewijzigd door Klaasje op di 26 jul 2011, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Chauf21 »

Klaasje schreef:Ik denk niet dat dit van toepassing is voor een week-ov in de vakantieperiode. Of zie ik dit verkeerd?
De regeling geldt ook voor Voordeelurenkaarten, dus ik zou zeggen: gewoon proberen :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Klaasje schreef:Wat ik ook kwijt wil... Bij de analyse van het Kennisinstituut voor mobiliteitsbeleid over de rapportage OV-SAAL 2020 valt al op een van de eerste pagina's op dat ze het rapport niet goed hebben gelezen voordat ze er commentaar op hebben gegeven. Moet ik de rest van de analyse dan serieus nemen? :neg:
:idea: Jij durft. _O- Zelf als een blind paard 3 keer een Cico voorbij wandelen en nu ineens gaan verwachten dat iedereen van alles leest :')

Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander (Mattheüs 7:3-5)
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Klaasje »

Ach, de eerste twee keer was er niets aan de hand en ben ik teruggelopen. Deze keer was ik ietwat druk in gesprek. Ik maak inmiddels al 6 maanden dezelfde reis maar hoefde eerst niet in te checken. Overigens is het wel een fout van een totaal andere orde:
Het ene levert mij een boete op voor een stommiteit. (35 euro)
Het andere is een analyse van een onderdeel van een ministerie welke vervolgens hun eigen werk niet voldoende controleert voordat ze het de grote boze wereld insturen. Op basis van die analyse worden beslissingen van 700 M euro genomen van jouw belastinggeld.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Suus »

Mag ik hierbij Ludwigshafen in Duitsland als lelijkste stad van dat land nomineren?

Redenen: vervallen Hbf waar amper treinen stoppen en dat ook nog eens onder een snelweg ligt. En het ligt ver van de rest van de stad vandaan.
Tweede reden: er rijden bussen in het centrum omdat het laten rijden van een tram door het tunnelstelsel te duur was.
Derde reden: alle winkels zitten in een vervallen winkelcentrum waar je vanaf de trein eerst een kilometer door een brede voetgangersstraat moet lopen waar alleen maar kebabzaken, belwinkels en zeemanachtige winkels in DDR-achtige woonkazernes zitten.
Er lopen twee verhoogde snelwegen dwars door de binnenstad
Het enige mooie stukje van de stad is het park dat op Mannhein Lindenhof uitkijkt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Abracadabram
Berichten: 241
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 02:56

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Abracadabram »

Ik heb een acht gehaald voor mijn scriptie!

Mijn Bachelor is afgerond en de eerste titel is binnen *O*
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Geert »

Hoera! *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door STF »

Nog zes plaatsen op de camping vrij, vijf daarvan zijn gereserveerd waardoor we dus eigenlijk zo goed als vol zijn.

Waarom doet zo'n situatie me toch altijd aan Davilex Vakantieracer denken... :wink:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BfARqsXYx8o[/youtube]
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Nog nooit van gehoord?

Ik ga vanavond als spook optreden op een kinderkamp in de bossen bij Zeist... Dus niet schrikken als iemand daar vanavond gaat wandelen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door webguy »

Is dat nou leuk om te doen? Misschien ben ik te weinig fantasierijk, want mn broertje heeft dat laatst ook gedaan voor een scoutingkamp ergens in de achterhoek. Word niet echt blij als er 50 ukkies op me af rennen :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Ach ben al paar leuke cdtjes aan het branden voor de heen en terugweg in de auto, en we gaan van te voren lekker ergens wat eten, dus het spookgebeuren is eigenlijk wat meer een bijzaak geworden. :lol:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag gewerkt van 7.00 tot 11.00 en dan werk ik ook nog van 16.00 tot 2.00. Ik denk dat ik aan het einde van de dag helemaal kapot ben :|
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door hauptbahnhof »

Je mag toch weigeren? :roll:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Dexter »

@Caspar: Haha nou veel plezier en ik ben benieuwd, laat je ze niet te hard schrikken? :lol:

Ik ga nog even een paar uurtjes bijslapen, want het was vanmorgen (3:15 uur) echt onmenselijk vroeg en vanavond gaan we naar de kermis in Tilburg. Hoewel, toen ik daar vanmorgen met de s1900 langsreed zag ik attracties staan waar ze mij met geen 10 paarden ingesleurd krijgen... Zoals deze bijvoorbeeld: :shock:

Afbeelding
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Allemachtig :| Duisenteng.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Zulk soort attracties zijn voor mij geen kwestie van niet durven, maar meer mijn avond niet willen verpesten door de rest van de avond met een drie dubbel opgevouwen maag rond te moeten lopen.
Nog twee weken dan begint ook in Hoorn de kermis, en dat is de meest sfeervolle kermis van West-Nederland. :D
En geloof ook na Tilburg de grootste van het land.

Al is onderstaande natuurlijk niet direct iets wat je onder sfeervol verstaat:
Drankverstrekking op Lappendag
De cafébedrijven zijn op Lappendag tussen 16.00 en 20.00 uur gesloten. Dit ter voorkoming van ernstige verstoring van
de openbare orde. Het is de bedoeling dat de drankver¬strekking om 16.00 uur wordt gestaakt en de zaak vervolgens is
ontruimd. De burgemeester heeft de slijterijen, afhaalpizzeria’s en supermarkten in de binnenstad ver¬zocht op Lappendag
na 16.00 uur geen (zwak-)alcoholhoudende drank te verkopen. Tevens geeft de burgemeester deze winkels in overweging
om van 16.00 tot 20.00 uur te sluiten.
De lappendag is een verhaal apart in ieder geval. Heb bv eens een teamleider gesignaleerd die om 11u 's ochtends al bezopen over straat zwalkte. Maargoed hij was die dag dan ook vrij.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Daniel »

Beantwoord ik een vraag van een Braziliaanse collega, krijg ik een antwoord terug in het Portugees :P Gelukkig bracht Google Translate de nodige verduidelijking :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

:o even proberen hoor :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Fles schreef::o even proberen hoor :)
Fles schreef::o even proberen hoor :)
Fles schreef: :o even proberen hoor :)
Fles schreef: :o even proberen hoor :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Ik wist al dat er een parse probleem was als een quote eindigde met een smiley zonder spatie, al lijkt dat bij deze opgelost te zijn *O* Maar ook als een quote BEGINT met een smiley, zonder voorafgaande spatie, treedt ditzelfde probleem op :idea:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 30 gasten