Het Grote Blundertopic #5

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door htm_tram »

Zoals ik al eerder zij over de ah2go op den haag centraal en het brandalarm. Het verhaal gaat verder. Brandalarm ging weer aan toen ik de oven open dee. Het sleuteltje om te resetten was zoek dus van 06.30 tot 07.40 heeft hij lekker staan loeien. Met alle medewerkers maar buiten gaan staan. Wat een herrie. Gelukkig heeft S&V ook geholpen. Uiteindelijk sleutel gevonden en van 07.40 tot 08.15 snel brood kunnen bakken en inpakken onder het genot van een Starbucks chocolademelk. Omdat bij hun en bij ons de deuren niet open konden.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Ennes »

Fles schreef:Ik ga hier niet eens op reageren gewoon :')
Het zou misschien beter zijn om niet op alle taalfouten te reageren :wink:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Freek »

Caspar schreef:Leuk ook dat keurmerk erop dat het vegetarisch is. Ik heb nog niet zo vaak een ijsje gezien waar vlees in zit.
Normaal gesproken is het bij AH zo dat als er een V op staat dat het juist wel door vegetariërs gegeten kan worden. kan het op de foto niet goed zien, maar hier ook het geval?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door AppleMoose »

Fles schreef:Ik ga hier niet eens op reageren gewoon :')
Ik ben toch blij dat je het wel gedaan hebt :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Dexter »

Daan schreef:Is Dexter op vakantie of zo? Vind het zo rustig hier... :P
Nee ik mag pas over een maand... En ik werk aan een blundervrij imago. 8-) Maar ik had juist een paar dagen geleden nog een verse gepost. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Caspar »

Als je een dagje met Dexter op stap gaat hoor je ook van tijd tot tijd: Ow dit is echt weer wat voor het blundertopic van OVNL :lol:
Thomas
Berichten: 223
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:52
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Thomas »

htm_tram schreef: Het sleuteltje om te resetten was zoek dus van 06.30 tot 07.40 heeft hij lekker staan loeien. Met alle medewerkers maar buiten gaan staan. (...) Uiteindelijk sleutel gevonden
<vrijdagmiddagmodus aan>
Lag de sleutel buiten of is er na 70 minuten iemand op het idee gekomen om toch maar eens te gaan zoeken :mrgreen:?
<vrijdagmiddagmodus uit>
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Daniel »

Vandaag met een collega wat nieuwe ovens aan het installeren geweest. De verpakking daarvan was er eentje waar echt over nagedacht was: plank met balken van samengeperst karton eronder zodat ze met de palletwagen verplaatsbaar waren. Op de bovenkant van het hout een strook karton met uitgestanste gaten waar de pootjes van de oven in vielen en daar dan weer een doos zonder bodem overheen.
Beetje jammer alleen dat we ons dat laatste pas bij nummer drie realiseerden... heel de tijd moeilijk zitten doen met het opensnijden van die doos :P

De eerste hadden we ook nog ingepakt op tafel gezet in de hoop 'm dan zo van het pallet af te kunnen schuiven (karretje waarmee we 'm verplaatsen en de tafel waren gelijk in hoogte), maar toen waren de vaststaande pootjes weer een probleem.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door htm_tram »

Thomas schreef:
htm_tram schreef: Het sleuteltje om te resetten was zoek dus van 06.30 tot 07.40 heeft hij lekker staan loeien. Met alle medewerkers maar buiten gaan staan. (...) Uiteindelijk sleutel gevonden
<vrijdagmiddagmodus aan>
Lag de sleutel buiten of is er na 70 minuten iemand op het idee gekomen om toch maar eens te gaan zoeken :mrgreen:?
<vrijdagmiddagmodus uit>
Nee nog leuker, we zitten nou tijdelijk in die containers of hoe je het mag noemen, buiten om de winkelruimte en binnen zit een hal wat als magazijn dient voor Starbucks en de ah2go, vanaf die binnenruimte heb je nog een vluchtgang en daar zit een kastje met de zekeringen en de schakelaars en daar zat hij verstopt sinds gister middag wat dus niet is doorgegeven... Meneer van de NS (S&V) had ook een sleutel maar was niet bevoegd. Brandweer zelf en het beveiligingsbedrijf hadden geen melding binnen gekregen... :roll: Heb dankzij dat loeien al de hele dag last van me oren + ik ben erg bang geworden om die ovens te openen :N , en als leerling bakker is dat niet echt goed :neg: Heeft school ook weer wat te doen komend schooljaar.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Als je een dagje met Dexter op stap gaat hoor je ook van tijd tot tijd: Ow dit is echt weer wat voor het blundertopic van OVNL :lol:
Hahahahaha :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Ronaldussen schreef:Ja hoor, meneer heeft weer een spelfout gevonden. :roll:
Zitten we op het forum van de Nederlandse Taalpuristen of op een gewoon ov-hobby forum? :roll:
Of gewoon het blundertopic :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Justin »

Dacht ik lenzenvloeistof te hebben ,die qua formaat compact is, bleek het alleen een heel sterk desinfecterend middel te zijn voor lenzen. Mn ogen branden zowat weg =(. Gelukkig dat mn vriendje ook lenzen heeft, want ik zie anders ook geen steek hier in Praag (aangezien ik van m'n bril hoofdpijn krijg als ik die te lang op heb)... =(

Voortaan toch maar grote fles gewoon meenemen =(
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Michael »

Ik was afgelopen nacht aan het werk. En ik zei best vaak tegen gasten Goedemiddag. :oops:
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door MdJ »

Ik kan de hele morgen "Goedemiddag", de hele middag "Goedemorgen"zeggen, "goed weekend" aan iedereen wensen, terwijl het gewoon doordeweeks is(kan ik ook de hele week volhouden)...

Hoort bij mij, zeggen m'n collega's al :X
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Geert »

En dan net na Pasen iedereen fijne dagen wensen? :mrgreen:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Ennes »

Justin schreef:Dacht ik lenzenvloeistof te hebben ,die qua formaat compact is, bleek het alleen een heel sterk desinfecterend middel te zijn voor lenzen. Mn ogen branden zowat weg =(. Gelukkig dat mn vriendje ook lenzen heeft, want ik zie anders ook geen steek hier in Praag (aangezien ik van m'n bril hoofdpijn krijg als ik die te lang op heb)... =(

Voortaan toch maar grote fles gewoon meenemen =(
of bij de apotheek een leeg klein flesje halen en overgieten :wink:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

Er wordt hier niet onwelvoeglijk met flesjes geklierd, okee? :twisted:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Thom91 »

Mezelf net weer een knoepert van een wond bezorgd met scheren ;(
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Michael »

Ik net dus ook en wel op 2 verschillende plekken. Bloedde aardig door
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Gekko123 »

Vandaag besloot ik om de helft van het afwaswater wat nog in een net afgewassen pan zat over mijn broek heen te kieperen :|
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Suus »

Ik ging op vakantie en vergat de spoorkaart van Duitsland mee te nemen.
En in Karlsruhe ben ik een pasje van de jeugdherberg kwijtgeraakt :(
Ik ben ook per ongeluk tegen een treinconducteur van de Duitse spoorwegen in het Nederlands begonnen

Al met al viel het stiekem wel mee (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Michael »

vandaag een blunder op het werk. Ik was ingeroosterd in de BOP (Het gedeelte van de keuken waar de broodjes met vis en kip en de groenteburger worden gemaakt.) En ik moet FishFilets in het vet doen. Dus ik doe 5 FishFilets in een mandje en in plaats van dat ik hem inhet vet doe hang ik hem erboven en druk ik de timer aan. 3 minuten en 15 seconden later gaat de timer af. Zegt een collega die mij aan het helpen was dat de Filets nog boven het vet hangen. Volgende keer maar iets beter opletten :oops:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Suus »

Oh BOP :lol: Ik werkte in het eerste restaurant dat BOP kreeg, ik kreeg ook nog een BOP-pet toen omdat ik een BOP-expert was 8-) Het hele systeem was zoveel beter dan het ouderwetse KVA (Kip Vis Appel, soms werd het Kip Vis Salade genoemd) waar ik in mijn eentje de boel nauwelijks kon bolwerken. Bij BOP ging dat juist heel goed omdat je alles langer kon bewaren (= gemoedsrust) en omdat als je in je eentje staat nooit het station mocht verlaten en ik zo alle rotklusje kon delegeren naar raam 1 :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Caspar »

Ik heb gisteren een blunder mogen aanschouwen van ons aller Dexter! We zaten op een druk bevolkt grasveld een beetje te picknicken. Dexter raakte bij het overeind komen een beetje uit balans en kukelde min of meer achterover, zo tegen de benen van een onbekende vrouw aan. Om het nog wat erger te maken vroeg ie erbij: Bent u nog vrij?

Of is dit een vertekend beeld Dex?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

:D _O-

Ik ga een Dexter spandoek maken voor de volgende meet _O- _O-
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten