Mag ik even kwijt #87

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

webguy schreef:Veel te prijzig, en niet echt geschikt maar wel rustig, en dicht bij het station: een vergaderzaaltje voor 15 man kost ~585 euro voor een middag...
Daarvoor kan je je met 15 man ALLEMAAL je kop eraf zuipen in de Stairway :idea:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door STF »

Toch best wel gek met de Reisdorfse horeca; de camping naast ons is zo goed als leeg, het Chinese restaurant tegenover ons heeft nauwelijks eters terwijl bij ons zowel de camping als het restaurant enorm goed draaien.
Verder zijn er nog een tweetal cafe's waarvan er eentje momenteel gesloten is wegens vakantie. Tot slot hebben we aan de andere kant naast ons een hotel wat al meer dan een jaar gesloten is i.v.m. met het overlijden van de eigenaar.

Van horen en zeggen draaide vroeger alle Reisdorfse horeca uitstekend.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door tsov »

Dag mensen! Een zwaai vanuit Odessa!Het is hier een graadje of 32 en stralend zonnig. Ben maandagavond met de trein vanuit Berlijn vertrokken en woensdagochtend hier aangekomen, wat een reis! Ook heel vet hoe je wagon opgetild wordt in een of andere loods aan de Pools-Oekraiense grens om omgespoord te worden. :D Ohja, en ik heb nog gezwaaid naar twee gastjes die op de laatste overweg in Polen onze trein stonden te filmen, ik hing uiteraard lekker uit het raam *O*
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

Dat ik 14,10 terug krijg van de NS vanwege meer dan 30 minuten vertraging op 14 Juli opgelopen te hebben.

Verder heb ik net een medewerkster van de Jumbo hier in het dorp een beetje boos gemaakt geloof ik. Ik haalde een blikje energiedrank van 30 cent. En ik had dat gepast maar mijn moeder helpt oudere mensen met schoonmaken en boodschappen doen en dat soort dingen en die waren daar ook en die vrouw vroeg of ik effe een briefje van 50 euro kon gaan wisselen. Bij de kassa zeiden ze dat ze dat niet deden. Dus in plaats van die 30 cent heb ik dat briefje van 50 gegeven.. Toen moest ze hem wel aannemen. Was ze niet zo blij mee. "ja nou moet ik wel" was de reactie en dat op een beetje chagrijnige toon. :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

tsov schreef:Dag mensen! Een zwaai vanuit Odessa!Het is hier een graadje of 32 en stralend zonnig. Ben maandagavond met de trein vanuit Berlijn vertrokken en woensdagochtend hier aangekomen, wat een reis! Ook heel vet hoe je wagon opgetild wordt in een of andere loods aan de Pools-Oekraiense grens om omgespoord te worden. :D Ohja, en ik heb nog gezwaaid naar twee gastjes die op de laatste overweg in Polen onze trein stonden te filmen, ik hing uiteraard lekker uit het raam *O*

Tim *O*

Ga je die tramlijn bij Jalta nog doen? *O*
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door find_your_spot »

Wie zijn dit?

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Dat durfde je ze niet meteen te vragen?
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door marvinkok »

Volgens mij heeft ie deze foto uit de twitter van Nijmeegsebus? Daar zag ik hem net voorbij komen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door find_your_spot »

marvinkok schreef:Volgens mij heeft ie deze foto uit de twitter van Nijmeegsebus?
Correct. :Y

Misschien zitten deze heren ook hier op het forum.
For Your Railroad Adventures
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Joshua »

Dat is voor mij wel een hele goede reden waarom ik in Nijmegen geen bussen meer sta te spotten. Voor je het weet gaat de chauffeur jou spotten.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Daan »

En met je kop op OVNL, Somda, en ga zo maar door...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Joshua schreef:Dat is voor mij wel een hele goede reden waarom ik in Nijmegen geen bussen meer sta te spotten. Voor je het weet gaat de chauffeur jou spotten.
En waarom zou dat risico alleen in Nijmegen bestaan? :?

Los van "wat is er erg aan?"
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Dexter »

Daantje schreef:Even een vraag hier voor de Utrecht-kenners: is er iemand hier die in Utrecht in de buurt van het station (loopafstand) iets weet waar je een zaaltje of hoek ofzo af kan huren voor een feestje voor niet al te veel geld voor 15 personen? Mijn moeder heeft in september een reünie van haar middelbare school en zoekt daar een locatie voor.
http://www.oudaen.nl/web/nl/1_home.htm

Hier had ik een tijdje geleden spoorgerelateerde vergadering met borrel en rondleiding door de stadsbrouwerij. Leuke locatie gevestigd aan de Oude Gracht op hooguit 10 minuten lopen vanaf Ut. De tarieven ken ik helaas niet, dus weet ik niet of het wel binnen het budget past.
Vallend blad maakt rails glad.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Stefan »

Fles schreef:Los van "wat is er erg aan?"
Inderdaad, maar maak dan tenminste nog wel wat van die foto. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door ODRAIL »

Het schijnt vakantie te zijn in Nederland. Al is dit niet te merken aan het aantal mails wat ik in de maand Juli gehad heb. Het zijn er bijna drie keer zoveel als normaal. En nee het zijn geen spammails.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Bah, vannacht de hele nacht Yvo Niehe met de TV -show. Van 23u tot 08.00u. Je moet er maar zin in hebben. Als ik wakker lig zal ik 't eens aanzetten om wat sneller in slaap te vallen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Dexter »

(Krijgt meteen associaties met de persiflage van de TV-Kantine) Lach, toe nou Caspar, toe nou lach. Laat je mondhoeken krullen. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door mb90 »

Om echt in slaap te komen schijnen er beelden te komen van een bezoek bij Harry Mens. :P
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:(Krijgt meteen associaties met de persiflage van de TV-Kantine) Lach, toe nou Caspar, toe nou lach. Laat je mondhoeken krullen. :lol:
Alsof ik zo'n zuurpruim ben :twisted:
Enne Harry Mens... Lekker rechts brallen op de zondag ochtend is soms best oké, ze gaan in ieder geval nooit diep in de materie, zodat je het ook met een brak hoofd nog prima kan volgen. :lol: Alleen drinken ze daar alweer hun eerste glas wijn terwijl bij mij de laatste van de zaterdagavond nog niet mijn lichaam uit is...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Geert »

Dexter schreef:
Daantje schreef:Even een vraag hier voor de Utrecht-kenners: is er iemand hier die in Utrecht in de buurt van het station (loopafstand) iets weet waar je een zaaltje of hoek ofzo af kan huren voor een feestje voor niet al te veel geld voor 15 personen? Mijn moeder heeft in september een reünie van haar middelbare school en zoekt daar een locatie voor.
http://www.oudaen.nl/web/nl/1_home.htm

Hier had ik een tijdje geleden spoorgerelateerde vergadering met borrel en rondleiding door de stadsbrouwerij. Leuke locatie gevestigd aan de Oude Gracht op hooguit 10 minuten lopen vanaf Ut. De tarieven ken ik helaas niet, dus weet ik niet of het wel binnen het budget past.
Oudaen is erg leuk inderdaad! Ben ik ook wel eens geweest, inclusief rondleiding en bier uit eigen brouwerij. :Y Verder... in Florin heb ik ook wel eens de verjaardag (van iemand anders) gevierd, en natuurlijk de tips die al gegeven zijn door anderen :)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

Ik heb morgen weer een lekker dienstje. Van 16.00 tot 4.00. Zondag wel lekker vrij
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door find_your_spot »

Twaalf uur lang werken in een Mc Donalds, inclusief beroerde pauzes.

Kijk je uit dat je niet tegen een burn-out aan gaat zitten?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Daniel »

Vind 't er toch vooral op lijken dat Michael geen nee kan zeggen... nou doe ik dat zelf ook niet vaak overigens, maargoed, zolang rustige en drukke periodes elkaar afwisselen gaat dat prima.

Gisteren zelf ook nog een dagje van 9 uur gemaakt met eigenlijk alleen de lunchpauze volledig ertussendoor, rest stelde weinig voor wat pauzes betreft. Rest van de week ook al allemaal lange dagen gemaakt, maargoed, was ook wel weer lekker na anderhalve week die wel erg rustig was.
Zal nog wel twee weken zo blijven...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Wubbo »

Ik werk standaard 9 uur op een dag (en heb daar zelf voor gekozen). Zit zelfs in de CAO bij ons dat dat mag. 12 uur werken op een dag doe/deed ik incidenteel, maar nooit gepland en al helemaal niet standaard. Zou ik ook niet blij van worden, ik zou dan echt ander werk gaan zoeken.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

find_your_spot schreef:Twaalf uur lang werken in een Mc Donalds, inclusief beroerde pauzes.

Kijk je uit dat je niet tegen een burn-out aan gaat zitten?
Ik had eigenlijk dienst van 13.30 tot 19.30. Mijn manager vroeg vandaag dus aan mij of ik van 16.00 tot 4.00 wou werken.
Ik heb daarbij wel gezegd dat ik dan wel 2 keer pauze wil. En ik vind over het algemeen avonddiensten veel fijner.
Vind 't er toch vooral op lijken dat Michael geen nee kan zeggen... nou doe ik dat zelf ook niet vaak overigens, maargoed, zolang rustige en drukke periodes elkaar afwisselen gaat dat prima.
Ik heb daar inderdaad wat moeite mee.

De oorzaak dat ik zo geroosterd word op dit moment komt vanwege de vakantie waardoor er te weinig personeel is
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten