Mag ik even kwijt #88

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Mag ik even kwijt #88

Bericht door Caspar »

Wat is nou belangrijker, je gezondheid of een paar campinggasten :?
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

Er vloog net een traumahelikopter heel laag over er zal wel iets gebeurd zijn in de buurt. want ik hoorde ook allemaal sirenes

Edit: het ongeluk is bij mij in het dorp gebeurd. aldus P2000
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Komende dinsdag het MRI onderzoek, om een voor mij onmogelijke tijd; 9.00 uur... Zal ik maar gewoon na de MRI scan naar me bed gaan? Waarschijnlijk ben ik niet eerder dan 4.30 uur klaar met me werk dus vroeg gaan slapen is geen optie.
Het wordt echt eens hoog tijd dat je normale eet en slaaptijden gaat aanhouden. je sloopt je lichaam wel op deze manier. Heeft camping Reisdorf geen personeel of zo?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Daniel »

Wubbo schreef:Ik werk standaard 9 uur op een dag (en heb daar zelf voor gekozen). Zit zelfs in de CAO bij ons dat dat mag.
Als je er zelf voor kiest is het wat anders natuurlijk, dan zijn het gewoon normale werktijden. Da's heel wat anders als het maken van een dag van 9 uur terwijl je normaal een 8-urige werkdag hebt.
Overigens behoor ik dan weer tot de 15% van de Nederlanders die niet onder een CAO valt...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Joshua »

Fles schreef:
Joshua schreef:Dat is voor mij wel een hele goede reden waarom ik in Nijmegen geen bussen meer sta te spotten. Voor je het weet gaat de chauffeur jou spotten.
En waarom zou dat risico alleen in Nijmegen bestaan? :?

Los van "wat is er erg aan?"
Ik zei het ook meer als grap.
Maar in Nijmegen en Arnhem spot ik niet meer om een andere reden.
Vaste klanten herkennen mij in Nijmegen en Arnhem. En het is voor hun natuurlijk een beetje raar als ik op dat zelfde station dan ook weer foto's sta te maken van die trein waar zei niet uitstappen.
Voelt voor mezelf dan gewoon niet goed om dat daar te doen. Dan wijk ik wel uit naar Dukkenburg of zo. Natuurlijk komen daar veel dezelfde mensen. Maar het is een andere locatie en kan het voor mijn gevoel weer wel.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door STF »

KM46 schreef:Het wordt echt eens hoog tijd dat je normale eet en slaaptijden gaat aanhouden. je sloopt je lichaam wel op deze manier. Heeft camping Reisdorf geen personeel of zo?
Ik wordt er een beetje moe van dat je daar elke keer weer over begint... Het heeft totaal niets met deze vreemde ziekte te maken, ik heb er de verkeerde klachten voor en om alles uit te sluiten heb ik van de winter zowiezo eens getest of de klachten minder zouden worden door overdag te gaan leven, nou de klachten werden alleen maar erger!

Nee de camping heeft geen personeel, daar is het te klein voor.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Tsja maar een dagje omzet maken of een MRI scan missen, ik zou het wel weten... :roll: :wink:
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

Dat ik nu na een 12,5 uur durende werkdag naar huis aan het fietsen ben. en ik heb honger. Zometeen als ik thuis ben eerst even iets eten en dan slapen
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:Ik heb zoooooooo'n zwaaar leveeeeeeeeeen. Houten kop zoals Fles het zou zeggen.
Hee gisteren kwam ik ook rond die tijd mn bed uit _O-
(y)

Gisteravond feestje in Amersfoort, daarna in Utrecht, daarna in Zwolle. Zooooooo'n zwaar leveeeeeeeen <3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Gisteren was ik op een trance feest in het Amsterdamse bos. Prachtige lasershow met vuurwerk aan het einde, dus ik was weer eens helemaal in mijn elementen :D Voor ons stond een grote vriendengroep te dansen met RTL Nieuws verslaggevers Jeroen Wetzels (die met dat kale hoofd) en Geert Gordijn. De consumptie munten vloeiden rijkelijk bij die twee, blijkbaar komen ze bij RTL niets te kort.
Alleen de busrit terug was niet echt heel tof, Traffic support meende dat er nog wel wat mensen achterin een gelede bus erbij konden en een medewerker hield de deur tegen die de chauffeur juist wilde gaan sluiten. Daardoor raakte deze deur in de storing, waarop een medewerker van Arriva naar die van Traffic support riep: Je moet nooit deuren tegen gaan houden die dicht gaan! Het nodige vloekwerk kwam er aan te pas, en de bus had bijna een kwartier nodig om alsnog weg te komen, zelfs na meerdere keren de motor opnieuw opstarten vloog iedere keer die achterdeur weer open. Ondertussen verzamelde zich een rij van een kleine 1000 man rondom deze bus, en stond er achter deze bus een rij van een stuk of 10 pendelbussen te wachten om weer festival gangers af te kunnen voeren...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Oooh daar had ik ook heen gekund, de lineup was echt heel leuk (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Caspar »

Ja en de special effects erom heen dus ook!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VHgAWcwgCVo[/youtube]
Bij 2m25 sec kreeg ik letterlijk kippenvel :oops: En bij 4m20 sec wederom :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door STF »

Het heeft een paar dagen geduurd maar nu is de camping toch echt vol, we hebben zin om de buurman op te bellen of we zijn bordje "VOL" mogen lenen aangezien er bij hem toch bijna niemand staat... :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door deadlock »

Awesome Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Justin »

Groet uit Praag, mijn Japan/Mexico van dit jaar (ja bestemming toch maar dichter bij huis genomen... Scheelt weer beetje geld)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Fles »

Ik heb in juli wel TIEN dagen 100+ km gespoord 8-) Komtie:

101
101
102
109
116
122

:')

Het was een lousy maandje inderdaad ja.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Mark »

Hmm ik ontdek net dat NS een abonnement heeft waarmee je voor 40 euro per maand vrij reizen hebt in het weekend.
Is dat even handig, in combinatie met een SOV heb ik dus in feite altijd vrij reizen voor maar 40 euro per maand. *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

Na vandaag een dagje vrij te zijn geweest mag ik morgen weer van 7.00 tot 17.00 werken. Ik krijg altijd die leuke tijden :lol:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door ODRAIL »

Toch wel met pauze mag ik hopen?

Wat voor werk doe je eigenlijk?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door webguy »

Hij werkt bij de Mac...
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Michael »

KM46 schreef:Toch wel met pauze mag ik hopen?

Wat voor werk doe je eigenlijk?
Ja uiteraard met pauze. En zoals webguy al meldde ik werk bij de McDonald's in Breda Centrum
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Geert »

Mark schreef:Hmm ik ontdek net dat NS een abonnement heeft waarmee je voor 40 euro per maand vrij reizen hebt in het weekend.
Is dat even handig, in combinatie met een SOV heb ik dus in feite altijd vrij reizen voor maar 40 euro per maand. *O*
Ga je die 40 euro er uit halen voor de weekenddagen? Op zich een leuk aanbod, maar ik vind het aan de dure kant. Voor mijn reizen zou het niet uitkomen, dan zijn losse kaartjes met korting een stuk voordeliger.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Daniel »

Je moet inderdaad wel een aardig eindje reizen met korting om die 40 euro eruit te halen, tenzij je in een uithoek woont natuurlijk. Al kan het weleens makkelijk zijn als je een afwijkende route wilt nemen.

Dacht zelf ooit ook dat WeekendVrij wel handig zou zijn, maar je komt verrassend ver voor 10 euro met korting. Of ik zou elk weekend bij m'n ouders langs moeten gaan, dan haal ik 't er wel net uit :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #87

Bericht door Mark »

Geert schreef:
Mark schreef:Hmm ik ontdek net dat NS een abonnement heeft waarmee je voor 40 euro per maand vrij reizen hebt in het weekend.
Is dat even handig, in combinatie met een SOV heb ik dus in feite altijd vrij reizen voor maar 40 euro per maand. *O*
Ga je die 40 euro er uit halen voor de weekenddagen? Op zich een leuk aanbod, maar ik vind het aan de dure kant. Voor mijn reizen zou het niet uitkomen, dan zijn losse kaartjes met korting een stuk voordeliger.
Ik haal hem er wel uit, moet namelijk ieder weekend van Vlaardingen naar Hengelo en terug. :wink:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door MdJ »

Of je gaat mensen "aansturen"(lees: je ze met "u" laten aanspreken, uitschelden dat ze te langzaam werken en ze ook jou eigen werk over laten nemen, zodat je in een hangmat bier kunt zuipen) in de AH in Vlaardingen natuurlijk? :oops: :pos:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten