Het Grote Blundertopic #6

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Het Grote Blundertopic #6

Bericht door deadlock »

Fles schreef::D _O-

Ik ga een Dexter spandoek maken voor de volgende meet _O- _O-
Ik wil meehelpen 8-) En dan verzinnen we er een liedje bij!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Freek »

Bee schreef:Ik ben ook per ongeluk tegen een treinconducteur van de Duitse spoorwegen in het Nederlands begonnen
Dat lijkt op de blunder die ik de eerste vakantiedag altijd maak. Zo ook dit jaar, nauwelijks een half uur de voeten aan de Spaanse grond gezet of je staat bij de kaartjesautomaat voor de metro te prutsen waarop er iemand kwam helpen. Ideaal, maar waarom moet ik dan zijn vraag met Oui beantwoorden?
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door JeePee »

Dexter wordt een cultfiguur zo 8-)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ik heb gisteren een blunder mogen aanschouwen van ons aller Dexter! We zaten op een druk bevolkt grasveld een beetje te picknicken. Dexter raakte bij het overeind komen een beetje uit balans en kukelde min of meer achterover, zo tegen de benen van een onbekende vrouw aan. Om het nog wat erger te maken vroeg ie erbij: Bent u nog vrij?

Of is dit een vertekend beeld Dex?
Ja, dit is een vertekend beeld. De realiteit was namelijk nòg erger:

Ik rolde achterover (tja, ik heb een laag zwaartepunt) en belandde met mijn hoofd bijna tussen de benen van die jongedame, die rechtop stond en toen ik omhoog keek, keek ik ook nog eens zowat recht onder haar rok. :oops: En om de situatie te redden, dacht ik: "Kom, laat ik eens wat origineels zeggen." :X Maar gelukkig kon ze er wel om lachen en hees Caspar me weer overeind voordat het echt genant kon worden. :lol:

@deadlock: Haha een boomlange machinist! :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

Dexter schreef:@deadlock: Haha een boomlange machinist! :lol:
;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door JeePee »

Ik vind dat Dexter zijn eigen topic verdiend. Ik lig stuk hier :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door STF »

Kan Dexter niet een paar weken op de camping komen om de kampeerders te vermaken met zijn blunders? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Suus »

Ik had vanochtend een trolleykoffer gevuld met kleding om van mijn ouders mee naar huis te nemen. Ik dacht dat hij dicht zat, maar toen ik hem oppakte bleek dat niet zo te zijn en lag de volledige inhoud over de vloer verspreid :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door webguy »

Hmm, vorige week twee tweedehands PCs besteld voor een projectje, waarbij ik twee netwerkkaarten per pc nodig heb. Leuke deal gevonden bij een of andere winkel in Wateringen, dus besteld. Komen ze vandaag, blijkt dat er maar een netwerkkaart in zit. Bel je ze op: "Ja, foutje, we sturen een netwerkkaart op, er zit ook een dvd ipv cd in, dus dacht dat dat wel goed was". Nou, ok, geregeld. Krijg je half uur later telefoontje: "euh, ja, hoorde van mn collega over die netwerkkaart maar het is helemaal fout gegaan. Hier heb je RMA nummer, dan kan je 't terug sturen". Ben benieuwd wat ik terugkrijg straks....
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door microshit »

Zusje + tante zijn onderweg naar Utrecht, vanuit Geldermalsen (met de auto). Bellen ze welke afrit het is, zitten ze ondertussen bij Breukelen. Daar gekeerd, juiste afrit gemist. 3 kwartier later dan gepland aangekomen :p
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Hmm, vorige week twee tweedehands PCs besteld voor een projectje, waarbij ik twee netwerkkaarten per pc nodig heb. Leuke deal gevonden bij een of andere winkel in Wateringen, dus besteld. Komen ze vandaag, blijkt dat er maar een netwerkkaart in zit. Bel je ze op: "Ja, foutje, we sturen een netwerkkaart op, er zit ook een dvd ipv cd in, dus dacht dat dat wel goed was". Nou, ok, geregeld. Krijg je half uur later telefoontje: "euh, ja, hoorde van mn collega over die netwerkkaart maar het is helemaal fout gegaan. Hier heb je RMA nummer, dan kan je 't terug sturen". Ben benieuwd wat ik terugkrijg straks....
In het vervolg mij even PM'en. Wij hebben stapels Core Duo's met 1GB geheugen, DVD en NIC's die niet meer ingezet worden voor €25,- per stuk. €20 bij grote partijen. Draaien echt heel goed Windows 7 als het moet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

een NIC is twee knaken in de kassabak van de mediamarkt of zo hoor :P
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door webguy »

Ja klopt, maar ze wilde ze meteen terug hebben, dus het zal wel, ben benieuwd wat ik straks weer terug krijg...

Overigens is Dell (samen met UPS) wel snel tegenwoordig: laatste tijd 2 laptops besteld die 4-5 dagen eerder waren dan de prognose, en binnen 2 dagen van China naar NL.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

:D _O-

Ik hoor zojuist dat een niet nader genoemde internetgebruiker die onder zijn vrienden bekend is als DEADLOCK, in gezelschap van een aantal van die vrienden, Kroatië uit getrapt is _O- :D :lol:

Al zou het niet aan hem liggen (A) Nee joh, tuurlijk niet :') _O-
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Fles »

En we gaan vrolijk verder met de uitslagen van de lokale Bridge-competitie in het altijd bruisende Best *O*

Afbeelding

_O-
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Michael »

Ik stond zo met iemand op het station in Breda te praten dat ik gewoon heel mijn bus vergeten was. dusja, nu heb ik die van een uur later
Bluearrow
Berichten: 286
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 12:50
Locatie: Huizen

Re: Het Grote Blundertopic #5

Bericht door Bluearrow »

webguy schreef:Overigens is Dell (samen met UPS) wel snel tegenwoordig: laatste tijd 2 laptops besteld die 4-5 dagen eerder waren dan de prognose, en binnen 2 dagen van China naar NL.
Leuk om te horen :) Maar ja, dat doen we om de klanten te paaien. De 'delletjes' (zoals wij die noemen) zijn standaard enkele dagen eerder in uitlevering dan er word gecommuniceerd met de ontvanger. Ikzelf maak altijd een standaardgrapje als er een klant zegt: "Goh, dat is snel". Dan zeg ik altijd: 'Ja meneer/mevrouw, ik heb speciaal voor u iets harder gereden!!!".

Groeten, Chris (UPS-er).
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Het staat natuurlijk inderdaad 10x beter als je 3 dagen eerder bent, dan dat je op de dag zelf of een dag te laat bent.

Moet zeggen dat UPS echt goed was ook qua status: kon precies zien van China naar Kazachstan naar Polen naar Duitsland naar Apeldoorn waar het pakketje was, en dat binnen 2-3 dagen. Ook leuk dat je binnen paar minuten na ontvangst ziet wie er getekend heeft en dat het bezorgt is.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door deadlock »

Ik heb gisteravond geheel onverwacht staan nekken in een kroeg Afbeelding Wel in het toilet trouwens. Echt wtf zo plotseling en vies en blergh :neg:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door webguy »

Krijg ik trouwens vandaag die twee computers binnen, zit er nog een ongemarkeerde Medion CD met Windows XP erop in... Wtf, hoezo onprofessioneel. Ga ook maar niet vragen of ze 'm terug willen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Fles »

:D jawel doen man, da's juist leuk _O-

Per mail naar een paar niveaus te hoog binnen hun organisatie of zo :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Ik kwam een vreemd bordje tegen op het station van Gießen. Gelukkig vond ik op het internet een foto :P

Afbeelding
Even een vertaling: Het verwijderen van deze aanwijzing is ten strengste verboden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Dexter »

Vanavond aan boord van de Thalys liet ik mijn bakje bruin-rode saus wat bij de maaltijd hoorde, uit mijn handen glippen en dat spatte alle kanten op: Op mijn broek, mijn tas en over de hele tafel. Later gleed ook de boter in mijn schoot.

Volgens mij moet ik me hoognodig laten behandelen voor Blunderitis. :@

En waarschijnlijk was er in het barrijtuig ook iets niet helemaal goed gegaan, want toen ik naar het toilet ging, zag ik dat het halve barrijtuig blank stond. Het personeel probeerde het uit alle macht te deppen met kranten en doekjes.
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door deadlock »

:mrgreen: MOAR :d
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #6

Bericht door Suus »

Ik woon achter een vestiging van Hogeschool InHolland. Ze hebben een lichtkrant naar de straat gemonteerd dat altijd reclame maakt voor open dagen en dergelijke. Nu scrollt er al een tijdje een wervende tekst voor een "Inschrijf avond". Ik vind het zielig dat een hogeschool zo'n simpele fout (spatie te veel) maakt en dat vervolgens weken niet doorheeft :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten