Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door microshit »

Een hele dag onbeperkt door Nederland reizen met hoge korting op het treinkaartje. Én korting op het tweede kaartje voor een aantal attracties en dierentuinen. In week 32 en 33 biedt Albert Heijn klanten korting op een compleet dagje uit.

Klanten betalen tijdens deze twee weken € 14,00 voor een dagkaartje van de NS. Normaal kost zo’n kaartje
€ 47,00. Met het dagkaartje kunnen klanten een dag lang onbeperkt door het hele land reizen.

De dagkaart is te gebruiken in de tweede klas van 8 augustus tot en met 30 oktober 2011. De kaart is geldig van maandag tot en met vrijdag vanaf 09.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag. Voor de actie geldt:
op = op. Kijk voor meer uitleg en de actievoorwaarden op www.ah.nl/ns.

Om klanten de mogelijkheid te bieden om er een compleet dagje uit van te maken, krijgen klanten in week 32 en 33 ook korting op het tweede toegangskaartje van vier dierentuinen en attracties, namelijk: Dierenpark Emmen, Ouwehands Dierenpark, Madurodam en Madam Tussauds. Dit tweede kaartje voor deze parken kunnen klanten voor de helft van de prijs kopen.


Website is vanaf maandag te bereiken.
Bron: Albert Heijn (intern)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door webguy »

Ze worden ook steeds duurder he... Die van de Hema waren 12,50?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Daniel »

14,50 voor volwassene + kind, deze is dus weer iets goedkoper maar duurder dan de 12,50 van het Kruidvat. Is voor mij ondertussen amper meer de moeite om nog van gebruik te maken... moet wel zo'n gigantisch eind gaan reizen wil het nog voordeliger zijn dan een kaartje met korting.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Abracadabram
Berichten: 241
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 02:56

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Abracadabram »

Daniel schreef:14,50 voor volwassene + kind, deze is dus weer iets goedkoper maar duurder dan de 12,50 van het Kruidvat. Is voor mij ondertussen amper meer de moeite om nog van gebruik te maken... moet wel zo'n gigantisch eind gaan reizen wil het nog voordeliger zijn dan een kaartje met korting.

Mwoh, Met een beetje dagretour heb je het er makkelijk uit.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Daniel »

Zal je tegenvallen. Bedenk dat ik zo'n beetje in het midden van het land woon en op m'n abonnement ook "gratis" Utrecht Centraal kan bereiken: het station met de gemiddeld kortste afstand naar elk ander station.

Moet dus voorbij Holten, Zwolle, Uitgeest, Voorschoten, Purmerend Overwhere, Dordrecht, Best, Nijmegen, 's-Hertogenbosch (ri. Tilburg) reizen wil ik het eruit halen. En dat gebeurd weleens ja, maar allesbehalve regelmatig. Is nog een aardig groot gebied waarbinnen een retourtje met korting voordeliger is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Suus »

Ik maak zelf praktisch alleen maar enkele reizen en dan ook nog met korting, dan moet je nog wel even door voor je het er uit heb: zelfs een enkeltje Amsterdam Centraal - Groningen met korting is goedkoper dan zo'n dagkaartje van de Ap.

Maar ik ben dan ook niet bepaald een stereotype reiziger :)

Bij een retour ben je er al wat eerder natuurlijk, maar een retourtje Amsterdam Centraal - Veenendaal de Klomp met korting is nog steeds even duur als zo'n Ap-kaartje.

Voor een reiziger zonder kortingskaart is het een stuk aantrekkelijker, dat is wel waar.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door waldo79 »

En op dat publiek zullen dat soort acties wel op gericht zijn :idea:
huibf
Donateur
Berichten: 4101
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door huibf »

juist van deze mensen moet de NS het gaan hebben.
Mensen die niet vaak met de trein gaan, maar er geen hekel aan hebben. Ouders met kinderen als voorbeeld, want dan is de auto toch vaak goedkoper+parkeren dan voltarief met twee volwassen en 2 kinderen.

Ik ken genoeg mensen die in de zomer de trein pakken met deze kaartjes. En daarbij als het dan 'goed' gaat heb je mensen gewonnen om vaker de trein te nemen. Als het fout gaat, ben je ze ook meteen kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Daniel »

En met kaartjes die alleen in het weekend geldig zijn gaat het natuurlijk redelijk snel fout. Want tja: veel kans dat ze werkzaamheden treffen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door willy84 »

Als je de strategie van de NS ziet dan is alles erop gericht om de lege stoelen tussen de spitsen te vullen. Vandaar ook die zes soorten voordeeluren/vrij reizen etc.

Dit soort acties, als bij AH, Kruidvat, Hema, etc is precies gericht op de groep die niet over een kortingskaart beschikt. Allemaal extra omzet dus en dat met treinen die toch al rijden of anders stilstaan.

In de toekomst zullen de stads- en streekvervoerders ook gaan differentiëren met de OV chipkaart tarieven met exact hetzelfde doel: groeien tussen de spitsen om lege stoelen te vullen.

Op zich een begrijpelijke actie maar de mensen zonder keuzen (de werkenen) worden wel gepakt want hebben geen uitwijkmogelijkheden. En dat is behoorlijk balen als je net je studentenkaart heb moeten inleveren -o-
immer kwaliteits posts
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door AppleMoose »

Och, als pas afgestudeerde, mag je jaar lang gratis van een kortingskaart gebruikmaken. Gratis een heel jaar lang 40% korting, ook in de weekenden! Bovendien krijg je ook nog 2 dagkaarten cadeau.

Het is even wennen ja, dat je weer voor iedere reis moet betalen (na 4 jaar doordeweeks gratis te hebben mogen reizen), maar kom, zo duur is de trein nou ook weer niet, zeker niet met 40% korting waar je niks voor heb moeten betalen.

Zo'n dagkaart van de app is ideaal voor mensen die niet zoveel met de trein reizen of mensen die niet op een gunstige plek wonen. Maar hey, Dieren ligt ook niet zo ongunstig qua spoor, maar met een retourtje Dieren-Utrecht heb ik die kaart er al bijna uit (met korting 14.20 euro). En dat van de app is een dagkaart, dus je mag een hele dag onbeperkt treinen wat je maar wil. Is die 14 euro dan nog zo "duur"? Is die 12,50 van de Hema nog zo duur?
Ik vind van niet, en zeker als je net de ov-kaart in heb moeten leveren zijn dat soort kaartjes erg leuk. :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door fogeltje »

Ronaldussen schreef: Het is even wennen ja, dat je weer voor iedere reis moet betalen (na 4 jaar doordeweeks gratis te hebben mogen reizen), maar kom, zo duur is de trein nou ook weer niet, zeker niet met 40% korting waar je niks voor heb moeten betalen.
Ik hoop dat je dat niet meent :') Even op en neer van Eindhoven naar Nijmegen is al meer dan 14 euro MET korting. Dan vind ik anders wel behoorlijk. Dat vond ik al veel geld ook in het jaar dat ik een gratis VDU had.
"Een touringcar is geen bus"
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Ennes »

Bovendien, hoezo is dat een strategie van NS, doen alle bedrijven dat niet? drijft daar de hele economie niet op?

-Zijn met moederdag de bloemen niet ongelofelijk duur?
-Betaal je in de Schoolvakantie periode niet de hoofdprijs voor een reisje?
-Zijn woningen op een A locatie niet onbetaalbaar?

En zo kunnen we nog wel even doorgaan!

Hou nou gewoon eens op met zeiken, huilen, stampvoeten en weet ik wat! Je weet dat als je tot een groep behoort die in een bepaalde periode of locatie iets aanschaft of het nou bloemen zijn, of een treinreis, je betaalt gewoon! kwestie van vraag en aanbod!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door AppleMoose »

fogeltje schreef:
Ik hoop dat je dat niet meent :') Even op en neer van Eindhoven naar Nijmegen is al meer dan 14 euro MET korting. Dan vind ik anders wel behoorlijk. Dat vond ik al veel geld ook in het jaar dat ik een gratis VDU had.
Een treinreis kost gewoon geld. Maar laten we wel wezen, Een treinreis is niet super goedkoop, maar nog niet duur, laat staan onbetaalbaar. Zeker niet als je als pas afgestudeerde GRATIS!!!! een kortingskaart krijg waarmee je een jaar lang met 40% korting mag reizen, + 2 gratis dagkaarten, binnen een jaar vrij te besteden.
Als je met de auto gaat ben je ook benzine/verzekering/afschrijving/onderhoudskosten/parkeerkosten/belasting kwijt.

Als je echt gratis wil reizen, moet je op blote voeten met boomblaadjes voor je edele delen ergens heen wandelen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Ennes »

En niet te vergeten... een Conducteur eet ook graag beleg op zijn boterham :wink:

(die hij vervolgens in de eerste klas gaat opeten) zal het zelf maar ff zeggen :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door webguy »

Ronaldussen schreef:Zeker niet als je als pas afgestudeerde GRATIS!!!! een kortingskaart krijg waarmee je een jaar lang met 40% korting mag reizen, + 2 gratis dagkaarten, binnen een jaar vrij te besteden.
Ik ga binnenkort SOV inleveren, dus ben benieuwd wat ik krijg met de nieuwe abonnementen...
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door microshit »

Ennes schreef:En niet te vergeten... een Conducteur eet ook graag beleg op zijn boterham :wink:
En het AH personeel niet te vergeten :) (budget om personeel in te plannen is uiteraard afhankelijk van de omzet)

Ben echter wel benieuwd hoeveel mensen met zo'n coupon in de trein terecht gaan komen, ipv een e-ticket.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door webguy »

Dit is toch al een keer eerder gedaan? Zal vast wel voorkomen, maar ze doen het toch wel op zo'n manier dat voor de meesten duidelijk is dat wat je krijg geen treinkaartje is?
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door microshit »

Staat zowel op het reclamemateriaal, de coupon zelf en het hoesje waar de coupon in gaat.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Ennes »

en anders zijn ze alsnog heel duur uit ;)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door microshit »

www.ah.nl/ns is vanaf nu te bereiken (exact vanaf middernacht :p)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Fles »

huibf schreef:juist van deze mensen moet de NS het gaan hebben.
Mensen die niet vaak met de trein gaan, maar er geen hekel aan hebben.
Precies. Die laat je in het weekend eens even goed voelen wat een hindernisbaan het allemaal wel is qua werkzaamheden :Y Want stel je voor dat ze op het idee komen om doordeweeks in de trein te gaan zitten :N
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Mark »

Haha, true. In het weekend valt er bijna geen normale reis te maken.
Net als dat je nu bij elk reisadvies al een rode banner krijgt "Let op! Storingen!!" en dat het dan om het traject Amsterdam - Warschau - Moskou gaat. ( :') ) Is voor incidentele reizigers genoeg om in paniek te raken. _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Vinny »

het maakt nogal wat uit of die storing zich bij Naarden-Bussum of bij Stettin Glowny zich afspeelt. In het eerste geval hebben Nederlandse reizigers er veel meer last van..
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Fles »

Mark schreef:Haha, true. In het weekend valt er bijna geen normale reis te maken.
Net als dat je nu bij elk reisadvies al een rode banner krijgt "Let op! Storingen!!" en dat het dan om het traject Amsterdam - Warschau - Moskou gaat. ( :') ) Is voor incidentele reizigers genoeg om in paniek te raken. _O-
Ja dat is een leuk voorbeeld ja :D De hele lijn tot Moskou met een knipperende rode alarmbanner omdat ze bij Bunnik een lampje in een Ahob moeten verwisselen _O-

Maar ontopic: Je moet blijkbaar naar de winkel voor een bonnetje wat je dan later kan verzilveren voor een e-Ticket? :') Donderop man, dit is 2011 hoor :N
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten