Metrohalte Beurs korte tijd ontruimd wegens verdachte koffer

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Metrohalte Beurs korte tijd ontruimd wegens verdachte koffer

Bericht door Michael »

Metrohalte Beurs korte tijd ontruimd wegens verdachte koffer

Metrostation Beurs in Rotterdam is zaterdagmiddag korte tijd ontruimd geweest omdat er een verdacht koffertje was aangetroffen. Na een kort onderzoek door de politie bleek dat er alleen wat kleding en een tandenborstel in zat.

lees verder: http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws? ... 0Rotterdam
Oud forumgebruiker

Re: Metrohalte Beurs korte tijd ontruimd wegens verdachte ko

Bericht door Oud forumgebruiker »

kwam net na 18 uur op Kralingse Zoom aan, omdat ik daar om 18.22 moest beginnen.
heb pas zo'n 3 kwartier na aanvang dienst wat moeten doen en dat was niet volgens m'n eigen dienst.
ben mee gegaan naar Binnenhof, omdat daar een metro gesplitst moest worden en het 2de deel van die metro heb ik later teruggereden naar Kralingse Zoom.
vanaf daar heb ik de metro van m'n eigen dienst weer overgenomen.

het hele gebeuren heeft slechts een ruim half uur geduurd, maar ja, voordat dan de boel weer normaal rijdt en iedereen weer in z'n eigen dienst zat.
na 21 uur was de CVL nog bezig om de laatste 2 bestuurders in hun eigen dienst terug te krijgen.

vroeger was zoiets gewoon gevonden goed en tegenwoordig is zoiets meteen een verdacht pakketje met alle gevolgen van dien.
voorzichtigheid geboden oke, maar als iemand echt iets kwaad wil doen, dan lukt dat toch wel en dat is niet zo met een koffertje op een vrij rustige plek...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Metrohalte Beurs korte tijd ontruimd wegens verdachte ko

Bericht door ODRAIL »

Hmm, rond 21:00 uur reed alles toch weer "normaal"? Ik heb niets van vertraging gemerkt op de b-lijn.
Oud forumgebruiker

Re: Metrohalte Beurs korte tijd ontruimd wegens verdachte ko

Bericht door Oud forumgebruiker »

met normaal rijden bedoelde ik dan ook voornamelijk dat iedere bestuurder weer op de juiste wagen zat en of de wagens wel in de juiste dienst zaten, zal ook best wel eens niet hebben geklopd.

ik ben zelf om 18.22 begonnen.
heb m'n eerste rit pas gereden tegen 19.45 en zat pas tegen 20.00 uur weer in m'n eigen dienst...
daarna heeft de CVL nog 2x gevraagd of iedereen nu goed zat en de bestuurders van de A-lijn zijn pas tegen 21 uur weer op de juiste wagen gezet...

de reizigers hebben daar gelukkig geen last van gehad...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten