Mag ik even kwijt #88

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Mark »

En dan heb je vanaf maandag ook nog dagkaarten van de Albert Heijn voor 14 euro.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door htm_tram »

Tip van de dag: spring nooit uit een rijdende bus... Heb een zwaar gekneusde pols... Jaja, ti's dom van mij...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

@Ennes: Ik had er geen last van. In de s5700 zat er maar een iemand anders in de eerste klas in de mDDM. In de s8800 daarna met een ICM-IV had ik een eigen zeszitter. Er zat een iemand in de grote ruimte en in de andere zeszitter zaten twee conducteurs. In de s9500 was de eerste klas van de losse SGM-II helemaal leeg. De stoelopstelling van de vierzitter ten opzichte van het raam is daar wel wat minder, precies zo'n stuk wand als uitzicht :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Daniel »

Ligt er natuurlijk ook maar net aan welke treinen je hebt... neem zelf ook niet voor niks altijd de s2800 als ik in Dordrecht bij m'n ouders langsga. Stuk rustiger als de NoordOost, zeker als je een IRM-VI op zondag hebt :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door deadlock »

Ik ben echt springerig zenuwachtig voor de vakantie. Over twee uur gaan we weg.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:Tip van de dag: spring nooit uit een rijdende bus... Heb een zwaar gekneusde pols... Jaja, ti's dom van mij...

_O-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door STF »

Spring ook niet tijdens het varen van de veerpont, dan wordt je zo nat! :Y
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Fles »

STF schreef:Spring ook niet tijdens het varen van de veerpont, dan wordt je zo nat! :Y
Jammer voor HTM dat de Space Shuttle net uitgefaseerd is :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

Wel grappig, bij alle sneltrams in Stuttgart kan je de deuren al openen voordat ze stilstaan. Dat zijn Zwaai-Zwenk deuren, die dus ook rustig even over de perronrand maaien. Maar je staat eigenlijk nooit buiten voordat het voertuig ook echt stilstaat :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
htm_tram schreef:Tip van de dag: spring nooit uit een rijdende bus... Heb een zwaar gekneusde pols... Jaja, ti's dom van mij...

_O-
Hou eens op :mad:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Joshua »

Totaal niet OV gerelateerd. Behalve dan misschien dat alle tram's in Amsterdam en alle treinen naar Amsterdam vol met nichten zaten. Maar de gay pride was super vet.

Toch maar de op 1 na laatste trein naar huis genomen. Als je al vanaf half 1 in Amsterdam bent is een hele nacht doortrekken niet het meest handige.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Michael »

Na een nachtje hard werken ga ik toch maar een paar uurtjes slapen
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door ODRAIL »

Gisteren weer eens vakkundig een blauwtje gelopen :?.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Gisteren weer eens vakkundig een blauwtje gelopen :?.
Klote joh -O- Weet je wat erg is? Op een goed moment krijg je het idee dat je een soort virtuoos bent in het lopen van blauwtjes. En dan is het echt VEEL te laat. :idea:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door ODRAIL »

Ach, het went vanzelf wel om vrijgezel te blijven, dat hoort er nu eenmaal bij als je een vlekje heb. Maar op een gegeven moment mis je gewoon ietst. Eens zal het een keertje raak zijn.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Vinny »

Klopt, bovendien wen je ook aan de eenzaamheid. Maar goed, het maakt het ook lastig om open te staan voor een relatie. Ik moet er niet aan denken om een vriendin te hebben die 24/7 aandacht van mij nodig heeft...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door STF »

Ik wil juist richting blokhut lopen om die schoon te maken aangezien er morgen weer nieuwe huurders in komen maar het begint me nu toch te storten van de regen, echt mega hard dus zal nog even moeten wachten...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door ODRAIL »

Vinny schreef:Ik moet er niet aan denken om een vriendin te hebben die 24/7 aandacht van mij nodig heeft...
Ik ook niet, maar in sommige maanden van het jaar is het niet prettig om als alleenstaande door het leven te gaan.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Gekko123 »

Daar kan ik mij als single volledig bij aansluiten.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door find_your_spot »

KM46 schreef:maar in sommige maanden van het jaar is het niet prettig om als alleenstaande door het leven te gaan.
Welke maanden om precies te zijn dan?
Gekko123 schreef:Daar kan ik mij als single volledig bij aansluiten.
Totdat je een vriendin hebt die je belazerd, dan wordt je gillend weer single *O*
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Suus »

KM46 schreef:
Vinny schreef:Ik moet er niet aan denken om een vriendin te hebben die 24/7 aandacht van mij nodig heeft...
Ik ook niet, maar in sommige maanden van het jaar is het niet prettig om als alleenstaande door het leven te gaan.
In de winter is het altijd wel fijn om wat warmte om je heen te hebben. Twee winters geleden had ik dat, afgelopen winter niet. Je mist toch wat dan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Michael »

mag ik even kwijt dat ik vandaag een baaldag had.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Caspar »

Ik mis eigenlijk in de zomer eerder een vriendin dan in de winter. Als ik zo op een strandtent naar de ondergaande zon zit te kijken met een paar vrienden erbij, dan mijmer ik wel eens wat in mezelf dat het met een vriendin erbij toch een stuk leuker cq romantischer is. Of samen ergens een middagje romantisch door een mediterraans stadje slenteren, dat doe je ook niet echt in de winter. Zo zijn er veel dingen te verzinnen waarbij ik liever in de zomer een vriendin heb dan in de winter. Maargoed, ik heb vrij weinig met de feestdagen, het doet me eigenlijk niets. Als ik een avondje alleen op de bank hang rond die tijd heb ik niet het idee dat ik wat mis.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door Vinny »

Bee schreef:
KM46 schreef:
Vinny schreef:Ik moet er niet aan denken om een vriendin te hebben die 24/7 aandacht van mij nodig heeft...
Ik ook niet, maar in sommige maanden van het jaar is het niet prettig om als alleenstaande door het leven te gaan.
In de winter is het altijd wel fijn om wat warmte om je heen te hebben. Twee winters geleden had ik dat, afgelopen winter niet. Je mist toch wat dan.
Gewoon in de winter met vakantie gaan. Dat helpt enorm. Een stedentripje, de opening van een nieuwe OV verbinding (tip: rond 10 december de opening van de tram in Zürich West) of wintersport.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #88

Bericht door ODRAIL »

Michael schreef:mag ik even kwijt dat ik vandaag een baaldag had.
Ik ook (blaasontsteking).
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten