Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Ennes »

Fles schreef:
Mark schreef:Haha, true. In het weekend valt er bijna geen normale reis te maken.
Net als dat je nu bij elk reisadvies al een rode banner krijgt "Let op! Storingen!!" en dat het dan om het traject Amsterdam - Warschau - Moskou gaat. ( :') ) Is voor incidentele reizigers genoeg om in paniek te raken. _O-
Ja dat is een leuk voorbeeld ja :D De hele lijn tot Moskou met een knipperende rode alarmbanner omdat ze bij Bunnik een lampje in een Ahob moeten verwisselen _O-

Maar ontopic: Je moet blijkbaar naar de winkel voor een bonnetje wat je dan later kan verzilveren voor een e-Ticket? :') Donderop man, dit is 2011 hoor :N
Tja je moet er wat voor over hebben om een hele dag onbeperkt van de wondere wereld van werkzaamheden te kunnen genieten :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door willy84 »

Ik stond vanmorgen om 8.30 aan het filiaan in de Jodenbreestraat waarbij ongeveer zo gereageerd werd :roll: . Wisten nergens vanaf. S'middags maar terug gekomen. Was geen levering geweest, ze gingen ze alsnog bestellen. Wat een faal vestiging toch ook!

Vanmiddag naar een filiaan in Huizen alweer ik er acht ingeslagen heb. Kassadame haalt acht keer een barcode over de scanner en er komen acht bonnentjes uit met een code die je moet activeren ofzo.

Vraag me nou af of er een maximum aantal mensen die code kan activeren voor een bepaalde dag? Iemand die dat weet?
immer kwaliteits posts
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Daniel »

Die codes zullen ongetwijfeld uniek zijn...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door willy84 »

Ik bedoel het volgende te vragen. Kan er een maximaal aantal codes 'verzilverd' worden op een bepaalde dag? Bijvoorbeeld om reizigersdrukte te voorkomen.

Uiteraard zijn de codes uniek. Zo snugger is appie wel :lol:
immer kwaliteits posts
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Fles »

willy84 schreef:Ik bedoel het volgende te vragen. Kan er een maximaal aantal codes 'verzilverd' worden op een bepaalde dag? Bijvoorbeeld om reizigersdrukte te voorkomen.
Nee.

Dat zou me wat zijn zeg _O-

Nee :D
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door midnet »

heb er vanochtend meteen maar gekocht. Mijn zus werkt trouwens ook al jaren+jaren bij Appiehappie-aan de service balie. Bij de HEMA-zelfde systeem met homeprint, kon je wel direkt online bestellen.
deze kaarten/coupons kan je NIET kopen: bij de bezorgaanhuisservcie en ook niet bij de ToGo kleine sjoppies in de NS-stations!
Meest kosten dagkaarten voor elke dag rond de 14/15eur p.p. en voor enkel za-zo rond de 12,50. (is eigenlijk enkel Kruidvat). Een max/tarief enkel )bee!) met 40% korting is net iets onder de 14/ik meen 13,70 momenteel. In belgie hebben ze momenteel een zomeraktie/max tarief voor enkeltje is 7,50/dus retour 15, maar die gelden juist niet za-zo.
beetje vreemd is nu wel, dat na al die enorme troubles over de nieuwe abo´s die juist niet in de middagsspits meer gelden, deze aanbiedingen net zo vrolijk gewoon tussen 16-18 gebruikt mogen worden. Ben ook benieuwd hoe ze dat in de toekomst met ´´enkel chip´´ gaan doen.
En hr. fles zit natuurlijk de hele dag gewoon thuis achter het screen om zo de bezorgservice te bellen om de kratten pils af te leveren= en komt nooit in een supermarket.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door Fles »

Sukkeltje :') Leer eens begrijpelijk typen voordat je over kratten pils begint, de ranja strijgt naar je hoofd :D
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Albert Heijn NS-dagkaartaanbieding

Bericht door willy84 »

Om 14.17 al zoveel pils op dat het online regelen van een NS dagkaart al te moeilijk is.

Trouwens ook opmerkelijk. Vanaf september is het altijd enorm druk ivm einde vakantie en begin nieuwe studiejaar. Juist dan een actie houden vind ik wel onlogisch. En dit jaar geen 'proef' tien minuten dienst tussen Amsterdam CS en Eindhoven.
immer kwaliteits posts
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten