Mag ik even kwijt #89

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Stefan »

Ik zat daar ook al een beetje aan te denken ja..
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Dat hadden al meer mensen geopperd volgens mij op dit forum, zoals KM46?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Ardan »

Geen idee, was er een tijdje niet ;) ik zwam ook maar een eind weg :lol:
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef:Geen idee, was er een tijdje niet ;) ik zwam ook maar een eind weg :lol:
Probeer je leven maar een beetje op de rails te houden.
Waar was jij eigenlijk de afgelopen 4 weken?
For Your Railroad Adventures
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

Mag ik even kwijt dat ik sinds gisteren een vriendin heb. :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Diverse personen hebben inderdaad al opgemerkt of het niet een burn-out is maar de algemene verschijnselen die op internet genoemd worden komen niet tot nauwelijks met mijn klachten overeen, bovendien is het allemaal in een stille december maand begonnen wat nou niet het meest voor de hand liggende moment is. :wink:

De laatste weken heb ik er nog wat nieuwe klachten bij gekregen en ze worden allemaal genoemd in de lijst met verschijnselen bij de ziekte van Lyme... Volgende week gaan ze in het ziekenhuis vocht uit me rug afnemen om te kijken of daar die ziekte in te vinden is. Zo ja, moet ik twee weken lang elke dag naar het ziekenhuis voor een infuus met antibiotica en zo nee, tja dan weet ik het niet meer hoor... Een deel van mijn klachten worden bij de meeste andere ziektes helemaal niet genoemd dus het kan gewoon haast niks anders zijn dan Lyme... Als ik ook de verhalen op internet lees van Lyme patienten, lijkt het net alsof ik mezelf erover hoor vertellen.
Een paar maanden geleden was ik er eigenlijk al van overtuigd dat ik deze ziekte heb maar de huisarts en dokter in het ziekenhuis deden het af als geestelijke problemen... :?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Vinny »

Wellicht een second opinion laten doen? Desnoods in een Nederlands ziekenhuis...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Maar wat zou er mis zijn als het wel geestelijke problemen zijn? Stel het is geen Lyme, maar iets geestelijks, dan is dat toch geen schande of iets om je over te schamen? Ook daar kan je prima van ''genezen''.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Ik bedoel te zeggen dat ze het veel te makkelijk afdoen als "het zullen wel geestelijke problemen zijn"...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Misschien eens naar een Duite ziekenhuis anders? Die staan erg goed aangeschreven.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Caspar schreef:Dat hadden al meer mensen geopperd volgens mij op dit forum, zoals KM46?
Je leest inderdaad goed mee.

Volgens mij loopt STF tegen zijn fysieke en geestelijke grenzen aan als ik alles zo lees. Nee ik ben geen dokter of psycholoog maar ben ook een paar keer tegen mijn geestelijke en fysieke grenzen aangelopen. Ik ben er zelfs een paar keer over heen gegaan, en niet zo'n klein beetje ook (en dat terwijl ik een lichamelijke hadicap heb). Doordat ik een flink aantal stappen heb moeten terug treden, kan ik nu de stappen vooruitmaken die ik doen wil. Ja ik moet ook wel eens wat laten schieten. Overigens deze stappen heb ik op dit forum weleens verpakt aangereikt aan STF, maar worden met harde hand afgewimpeld onder het motto "De Camping".

Zo, tot zo ver mijn betoog hierover. Dit moest ik even kwijt.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Klaasje »

Wat ik even kwijt wou is dat ik vanmiddag iets interessants tegenkwam op internet. Iemand heeft het idee gehad om in Almere langs de routes van de oudste busbanen doorgaande wegen te maken, de busbaan te vertrammen en de boel te verstedelijken door er appartementen langs te zetten. Dit omdat meer "logische routes" in het stedelijk netwerk te maken. (voor de mensen die Almere niet kennen: De busbanen lopen dwars door de wijken, met de auto moet je altijd buiten de wijken omrijden.)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Flauwe OV-Mop:

Jantje loopt de bus in met in zijn ene hand een zak friet en in zijn andere hand een hamburger. Zegt de chauffeur: Zeg, het is hier geen restauratiewagen. Jantje: Dat weet ik, daarom heb ik zelf maar eten meegenomen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Zometeen maar eens proberen te slapen, zal wel niet meevallen want heb vandaag nauwelijks wat gedaan en heb vanavond al een paar uurtjes in bed gelegen dus ben eigenlijk helemaal niet moe. Mijn lichaam is nou eenmaal gewend aan hard werken dus nu ik al twee dagen te ziek van de griep o.i.d. ben om iets te doen, kom ik nauwelijks in slaap.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Ardan »

Zonet nog even deadlock dronken gevoerd met cola-vieux. Veel gekletst over de modelbouwhobby en het forumleven en zo. Was gezellig :)
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Dus deadlock is nu ook Nederland uitgezet? :lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

STF schreef:Ik bedoel te zeggen dat ze het veel te makkelijk afdoen als "het zullen wel geestelijke problemen zijn"...
Even je stelling omdraaien: Zou je jezelf niet voor je kop stoten als blijkt dat het geestelijke problemen zijn, en je nu daardoor al een half jaar niet behandeld wordt en je problemen alleen maar erger zijn geworden? Stel de arts ziet meteen dat het geestelijke problemen zijn, maar houdt je nog maanden aan het lijntje door iedere maand weer wat anders te bedenken wat het eventueel nog zou kunnen zijn, ben je dan achteraf niet ontzettend boos op zo'n man?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Breaking news voor alle songfestival liefhebbers hier op het forum:

http://www.nu.nl/muziek/2587886/david-h ... tival.html
Weet alleen niet of we daar blij mee moeten zijn? Ik dacht dat ie als zanger meer succes had in Duitsland met zijn versie van het liedje 'Du'?

Krijgen we straks zoiets in het Nederlands?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SebarSe6u4c[/youtube]
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door M57 »

Dat is er toch al steeds als voorronde van het Europese?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

David Hasselhoff :shock: En ik vond de jasjes van de Toppers al oogverblindend :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1036 ... ash__.html

Een kat die gewoon een vliegtuigcrash overleeft.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Ennes »

Michael schreef:http://www.telegraaf.nl/buitenland/1036 ... ash__.html

Een kat die gewoon een vliegtuigcrash overleeft.
Op zich niet zo onmogelijk natuurlijk zeker gezien het feit er meer overlevenden waren.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Fles »

Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Goed, na een raar weekje ben ik toch uiteindelijk weer bij het weekeinde aanbeland.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Zo ik ga vanavond weer eens genieten van een van mijn passies; het kijken naar vuurwerk. Vorig jaar was het erg mooi vanaf het IJsselmeer afgeschoten hier in Hoorn.
Misschien krijgt mijn eigen stad er wel een werelderfgoed bij, de gemeente is namelijk druk bezig de Hoornse kermis op de Unesco lijst met werelderfgoed te krijgen, in samenwerking met de gemeente Tilburg :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten