Mag ik even kwijt #89

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door webguy »

Dat is net als Telfort die je 10 weken lang zo'n email stuurt omdat ze de systemen zo lang aan het omzetten zijn en de vraag negeren waarom je je rekening niet kan bekijken (vrij essentieel)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

find_your_spot schreef:Geachte,

Een week geleden heeft u ons een e-mail gestuurd, waarop u nog geen antwoord van ons heeft gekregen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Wij hopen op uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Nederlandse Spoorwegen
Alsof je binnen een week antwoord verwacht :D

Ik had ProFail een mailtje gestuurd met twee foto's waarop ik een cirkeltje had getrokken rond speakers waar geen geluid meer uitkwam in zowel Zutphen als Zwolle en ik kreeg me daar toch een vreemd antwoord op over dat er tijdens de verbouwing in Zwolle af en toe overlast zou zijn, terwijl dat voor deze specifieke speaker irrelevant is (helemaal aan het einde van spoor 3b). Ook tegen een servicemedewerker gezegd die me vertelde dat het al vier keer gemeld was maar helaas pindakaas, ProRail luistert niet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Bijna Lowlands *O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Vinny »

ProRail luistert niet.
Je wilt niet weten wat voor moeite het soms kost om de "verantwoordelijk" persoon te pakken te krijgen. Telecom he. Prioriteit 0. :roll:

Over vrouwen gesproken: Ik ben weer eens op de klassieke manier gefriendzoned (fok-term). Meisje wil bij mij uithuilen over een relatie die net uit is, en ik dacht dat ze mij leuk vond. Maar ze was dus helemaal niet zo single meer als ze zei.. :evil:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

deadlock schreef: Ik had ProFail een mailtje gestuurd met twee foto's waarop ik een cirkeltje had getrokken rond speakers waar geen geluid meer uitkwam in zowel Zutphen als Zwolle en ik kreeg me daar toch een vreemd antwoord op over dat er tijdens de verbouwing in Zwolle af en toe overlast zou zijn, terwijl dat voor deze specifieke speaker irrelevant is (helemaal aan het einde van spoor 3b). Ook tegen een servicemedewerker gezegd die me vertelde dat het al vier keer gemeld was maar helaas pindakaas, ProRail luistert niet.
Ik geef nog weleens middels een foto of een goede beschrijving aan het ministerie van toerisme door waar er bordjes ontbreken van een gemarkeerde wandelroute, vaak heb ik de volgende dag al antwoord en een paar dagen later staan ze al druk te schroeven of schilderen. :shock:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Vinny »

Waarin een klein land... ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Ardan »

Zoals jullie wel weten begin ik volgende week dinsdag aan mijn machinistenopleiding, samen met forumlid Rienstertje :D Voorafgaand doe je een psychologische en een medische keuring. Niet dat die bindend zijn om de opleiding te mogen doen, maar as je zakt zou het niet veel zin hebben. Rienstertje heeft zijn keuringen al gehad, maar bij mij duurde het erg lang omdat ik mijn keuringen andersom ga doen aangezien ik met mijn linkeroog minder zie.
Maar eindelijk zijn de uitnodigingen binnen! Donderdag de medische keuring om 14 uur in Houten, vrijdag om 10 uur bij station Driebergen-Zeist de psychologische :D
Toch ben ik wel een beetje bang voor de medische keuring, door mijn linkeroog... maar wel, ondanks dat zie ik wel als een havik, dus ja, in hoeverre moet ik me druk maken..
Hoe dan ook ga ik de 23e wel beginnen aan de opleiding, wat de keuringsuitslag ook is. En is die negatief, dan ga ik met de februarioverstap over naar Service&Veiligheidsmedewerker denk ik.
Spannend..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Vinny schreef:Waarin een klein land... ;)
En een groot land... Ik heb er een keer twee jaar (ja jullie lezen het goed) over gedaan om bij Prorail informatie over een redelijke klein bouwproject te krijgen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Daniel »

...dat Arriva kennelijk dezelfde humor als mij heeft. De 10.408, als tweetje een "treintje" vergeleken met de drietjes dus, heeft de naam "Trijntje" gekregen :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Gertjan »

Mag jij raden waarom de 10 407 Frank Wels heet :wink:
Misschien wel omdat hij met zn 1 meter 63 de op een na kleinste speler ooit van oranje was. (en een bekende was in Gorinchem)
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Thom91 »

Goedemorgen!

Ben ook weer terug uit chersonissos :)
Gelijk maar weer profiteren van OV, net alweer de trein in gesprongen :d
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Op mijn werk hadden we een eigen betaalsysteem. Je moest hiervoor geld op een pas zetten met behulp van een speciale oplaadpaal. Vorig jaar in de zomer is het betaalsysteem afgeschafd, maar de oplaadzuil is nooit verwijderd. Wel hangt er al enige maanden een een briefje "Buiten werking" over en was hij niet meer aangesloten.

Afgelopen zomervakantie is er op de plek waar die zuil stond een kopieerapparaat komen staan. Daarvoor moesten de banken, lampen en zuil aan de kant. Maar nu is die zuil dus helemaal netjes verplaatst, alle bordjes zijn verplaatst en dat ding is weer helemaal aangesloten enzovoort, maar dat briefje is er dus nog steeds opgeplakt. De medewerkers van de klantenservice en wij vragen ons nu af waarom ze dat achterlijke ding niet gewoon uit het raam hebben gekieperd :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Thom91 »

Staan die dingen nog steeds op de HvA?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Ik kan alleen maar bevestigend antwoorden.

Ja :Y

Ook schattig, een meisje uit Deventer dat vandaag voor het eerst in Amsterdam is :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Zo, weer eens een dagje vrij.

Vanmiddag de satellietontvanger van een update voorzien.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Daniel »

Niet te geloven zeg wat een herrie een rookmelder maakt als de batterijen leeg zijn... ik moest mezelf nog net niet van het plafond schrapen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Ik kreeg een van de rookmelders laatst helemaal niet meer stil nadat ik op de testknop had gedrukt...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Daniel »

Tja, de silence knop helpt dus ook niet als 'ie een lege batterij-signaal geeft. Erg vervelend als je even moet kijken waar het batterijluikje ook weer zat :P
Morgen maar eventjes nieuwe batterijen halen, want het ding ging uiteraard af net nadat ik m'n boodschappen gedaan had.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door BR628 »

Afbeelding
Locon, van origine een echte Berlijnse goederenvervoerder, breidt haar diensten meer-en-meer uit: nu zelfs internationaal. Na onder andere het containervervoer tussen Rotterdam en het Tsjechische Mělník van ERS overgenomen te hebben, is sinds 1 juli 2011 een aanzienlijk deel van het huisvuilvervoer van HTRS naar Locon gegaan. Omdat Locon zelf nagenoeg geen enkele lok, diesel of elektrisch, in Nederland tot haar beschikking had, moest er links en rechts tijdelijk gehuurd worden. Vrij kort daarop werden er twee ex NSR 1800'en aangekocht, waarbij de NSR logo's plaatsmaakten voor het oranje Locon-logo. De beide loks waren bij NSR als 1827 en 1834 in dienst maar werden bij Locon hernummerd naar respectievelijk 9901 en 9902. Ondertussen worden ze beide alweer ruim een maand ingezet voor de huisvuiltreinen op de relaties Maastricht-Wijster en Apeldoorn-Wijster. Voor het jaarlijkse festival Sziget, gehouden in de prachtige stad Budapest, mochten beide loks hun tractie eens aan een reizigerstrein geven. Nadat er twee zogenaamde Party-treinen op vrijdag 5 augustus richting de Hongaarse hoofdstad vertrokken, arriveerden beide treinen op dinsdag 16 augustus terug in Nederland. Nadat de vele feestgangers in enkele Randstedelijke plaatsen uitgestapt zijn, gaat de Locon 9901 met de set rijtuigen terug naar Venlo. Vanaf daar neemt HGK de trein over, verder Duitsland in. Als gevolg van het weer rijden van de Volvotrein naar België, reed de trein tussen Utrecht en 's Hertogenbosch zo'n 6 minuten later dan gedacht en passeerde zodoende tijdens een kortstondig zonnig moment het station van Geldermalsen. Op en rond de voormalige losweg zijn de eerste tekenen van een moderne fietsenstalling zichtbaar. Gelukkig blijft het oude stationsgebouw, dat dateert uit 1884, onaangetast.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Waarom geven de koelingen bij ons toch altijd meldingen op het display die niet in het boekje voorkomen?
Gisteren verscheen er PD op het display van de barkoeling, volgens het boekje kan er alleen E0, E1, LO, HI, DF en OFF op het display staan. Een paar jaar terug gaf onze keukenkoeling CLN aan en ook dat stond niet in het boekje dus maar eens contact opgenomen met de fabrikant in Portugal die uitlegde dat het gewoon in het boekje stond en CLEAN betekende, als bijlage hadden ze de handleiding in PDF formaat meegestuurd en in dat boekje stond inderdaad wel CLN beschreven maar in ons papieren exemplaar toch echt niet...
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

Ik heb echt teveel energie. Ik ben nog steeds wakker en niet moe. En ik moet om 7.00 weer beginnen met werken
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Haha ja dat is ook niet meer echt de moeite dan.

Ik moet komende donderdag om 6.45 uur uit me bed i.v.m. een onderzoek in het ziekenhuis maar zit me af te vragen of het uberhaubt wel nut heeft om te gaan slapen voor zo'n korte periode want ik denk dat ik me fitter zal voelen door pas na dat onderzoek te gaan slapen i.p.v. een heel kort slaapje vooraf te doen.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

@STF

succes.

Bij korte nachtrusten heb ik ook altijd de neiging om een nachtje over te slaan. Dan voel ik me vaak nog fitter dan dat ik ga slapen
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Stefan »

STF schreef:Waarom geven de koelingen bij ons toch altijd meldingen op het display die niet in het boekje voorkomen?
Gisteren verscheen er PD op het display van de barkoeling, volgens het boekje kan er alleen E0, E1, LO, HI, DF en OFF op het display staan. Een paar jaar terug gaf onze keukenkoeling CLN aan en ook dat stond niet in het boekje dus maar eens contact opgenomen met de fabrikant in Portugal die uitlegde dat het gewoon in het boekje stond en CLEAN betekende, als bijlage hadden ze de handleiding in PDF formaat meegestuurd en in dat boekje stond inderdaad wel CLN beschreven maar in ons papieren exemplaar toch echt niet...
Ik had ook zo'n momentje met een Cup-A-Soup dispenser van de week.. Schijnbaar waren alle drie de containers leeg, dus dan staat er leuk op het display 'NU EVEN NIET! Containers leeg', opzich niet zo'n probleem, maar je moet de boel dan resetten.. Maarja, hoe.. :mrgreen: Nergens een type- of serienummer te vinden natuurlijk, maar al met al ben ik er samen met de helpdesk uitgekomen hoe die tellers gereset moesten worden. :') Blijkt er een knopje aan de binnenkant van het deurtje te zitten, als je die indrukt kom je in een soort menu terecht. Dan moet je vervolgens een pagina of 6-7 doorbladeren en dan ben je er, echt.. Wie dát bedacht heeft. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Ik had vanochtend de schrik van mijn leven toen er opeens een stoeptegel in het fietspad ontbrak :shock: Ik kon nog maar net uitwijken, voor hetzelfde geld had ik een gebroken net gehad :X

Direct maar de gemeente gebeld om het te laten repareren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 122 gasten