Mag ik even kwijt #89

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

wtf is deze nieuwe regel voor Lowlands. Nadat je je bandje gekregen hebt mag je niet meer terug naar de auto om nog meer drinken te halen. Maakt niet uit wat voor drinken :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Stefan
Berichten: 4305
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Stefan »

Bee schreef:Ik had vanochtend de schrik van mijn leven toen er opeens een stoeptegel in het fietspad ontbrak :shock: Ik kon nog maar net uitwijken, voor hetzelfde geld had ik een gebroken net gehad :X

Direct maar de gemeente gebeld om het te laten repareren.
Ja, zou zonde zijn van je visnetje.. -o-

Sorry, flauw, maar het moest even. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door webguy »

Ik krijg op facebook constant deze advertentie:

http://www.consolid.nl/werknemers/vacat ... s/?id=4301

Begint echt vervelend te worden, maar ja, kennelijk val ik binnen de doelgroep...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Justin »

Zo, ik ben ook weer terug van vakantie :). Gelijk weer terug aan de thesiscrisis :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Volgende week heerlijk een paar dagen met de trein naar Duitsland, het idee is om in de omgeving van Fränkische Schweiz (ten oosten van Bamberg, noorden van Neurenberg) een beetje rond te kijken en wat lokale horeca sponsoren :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

De tegel die vanochtend ontbrak in het fietspad was vanmiddag al vervangen door een nieuwe tegel. Mijn complimenten aan de gemeente Ouder-Amstel :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

Zijn er nog liefhebbers van de Big Tasty? Zo ja. Ga er nog maar gauw van genieten dan want op 29 augustus gaat ie uit het assortiment. De 1955 burger komt ervoor in de plaats. Met sla, tomaat BBQ saus, Ketchup, Bacon en gekarameliseerde uien.

En nu ga ik effe wat slaap inhalen nadat ik afgelopen nacht niet heb geslapen.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Gekko123 »

Dat de internetprovider hier weer eens besloot om de verbinding tijdelijk af te sluiten? Het is dat deze internetverbinding bij mijn kamerhuur inbegrepen is, anders had ik allang een andere genomen :X
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Mark »

Bij welke provider zit je?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Michael schreef:Zijn er nog liefhebbers van de Big Tasty? Zo ja. Ga er nog maar gauw van genieten dan want op 29 augustus gaat ie uit het assortiment. De 1955 burger komt ervoor in de plaats. Met sla, tomaat BBQ saus, Ketchup, Bacon en gekarameliseerde uien.
Zo hehe, wat een baggerburger was het ook, helemaal toen men in plaats van Canadese bacon de baconstrips introduceerde en met als klap op de vuurpijl besloot om ook nog handschoenen verplicht te stellen voor het aanraken van de bacon. Sindsdien lukte zelfs mij het vaak niet om die burgers binnen de gestelde tijd af te maken, vaak hing ik ze pas aan de grill als de plaat al omhoog ging.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Ik vlieg, ik waggel en ik zwem
Ik kwek voor jou en ik kwak voor haar
Ik snater heel wat bij elkaar
En als jij een liedje voor me zingt
Dan plons, dan duik ik en dan zwem ik wat voor hem
Spetter, pieter, pater
Lekker in het water
Ga maar vast naar huis
Ik kom een druppel later
La la la la la la la la
La la la la la la la la
La la la la la la la la
La la la la la la la la
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Thom91 »

Michael schreef:Zijn er nog liefhebbers van de Big Tasty? Zo ja. Ga er nog maar gauw van genieten dan want op 29 augustus gaat ie uit het assortiment. De 1955 burger komt ervoor in de plaats. Met sla, tomaat BBQ saus, Ketchup, Bacon en gekarameliseerde uien.

En nu ga ik effe wat slaap inhalen nadat ik afgelopen nacht niet heb geslapen.
Jahoor! Klote Mac! Eerst de beste kipburger ooit eruit halen, de chicken sensation! :( en nu ook al de big tasty! :(
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

De Chicken Sensation is er nog gewoon hoor.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Ardan »

Lieve Mona (en consorten),
Kan iemand mij een beetje geruststellen? Ik heb straks om 14 uur mijn medische keuring in Houten maar ik ben echt doodzenuwachtig..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Ik ken wel een man die niet door de keuring zou komen. Ik zat ongeveer een maand geleden in een ICE Keulen - Stuttgart en we maakten een stop bij Bonn/Siegburg waar een man instapte die in de rij stoelen aan de andere kant van het gangpad ging zitten. Deze meneer had echter een probleem: Zijn buik was zo dik dat hij het klapding aan de stoel voor hem niet naar beneden kon. Aangezien hij toch op zijn laptop wilde werken zette hij zijn laptop maar op zijn buik voor hem neer. Hij bleef nog stabiel staan ook, zelfs als hij hem los liet :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Wubbo »

Lieve Ardan,

Het is goed te begrijpen dat je zenuwachtig bent. Het is natuurlijk niet zomaar het eerste het beste, waar je nu aan begint. Maar zenuwachtig zijn is ook goed: het zorgt ervoor dat je meer gefocust bent, en dat kan geen kwaad. Bedenk goed dat niet je hele leven van deze keuring afhangt: gelukkig zijn er nog meer wegen die naar Rome leiden. En heel veel mensen voor jou zijn al door de keuring gerold, ook allemaal met hun eigen afwijkingen. Niemand is perfect, dat weet jij net zo goed als ik.

Pas vooral goed op met oversteken: in Houten woont een bepaald soort mensen, dat niet goed te vergelijken is met de rest van de wereldbevolking. Verbaas je niet te veel over wat je daar rond ziet lopen, want dat leidt alleen maar af en je wordt er toch niet wijzer van.

Succes vandaag, en laat Mona en de rest weten hoe het gegaan is!

Liefs,
Mona

[Zo, en nu weer wat zinnigs gaan doen ;-)]
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Gekko123 »

Mark schreef:Bij welke provider zit je?
Ik zit bij Lijbrandt Telecom. Faal provider -o- Gelukkig kan ik hier op mijn kamer nog net Eduroam ontvangen *O*
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Over keuringen etc, ik was in december 2009 uitgenodigd om een nieuw type rollenspel voor het assessment treindienstleider uit te testen in Amersfoort. Er hing dus niets van af, men wilde alleen even proefdraaien met de acteurs, psychologen etc. Ik ging er uiterst ontspannen heen, en had er ook zin in. Toen ik zag dat er een camera man met zo´n heuze TV-camera al mijn hangelingen ging filmen en opnemen werd ik toch lichtelijk nerveus. Vervolgens zaten er achter me in de kamer ook nog eens een hele rij (stuk of 8 personen) psychologen, managers van Prorail en anderen van de Human Company.
Zie dan nog maar eens ontspannen in je rol te blijven :roll:

Daarna vroegen ze ook nog aan mij of ik een nieuw type simulator wilde uittesten die men daar wil gaan gebruiken bij het testen van potentiele buschauffeurs. Nou, ik weet wel dat ik daar in ieder geval niet doorheen was gekomen. Werd gewoon ronduit misselijk van die bewingen op de schermen en reed constant te hard, en was nooit binen de gevraagde tijdsduur aan het einde van de ronde. Ook had ik meerdere mensen aangereden tijdens die simulatie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door find_your_spot »

Ardan,

Zolang je niet als ik bang bent voor bloed met als gevolg stuip trekkend over de vloer rollen bij de arbo arts, zou ik je geen zorgen maken. :Y
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Pff ben pas net terug uit het ziekenhuis (7.50 uur - 13.35 uur), ga nu snel me bed in want ben al meer dan 24 uur lang wakker (heb vannacht nog geprobeerd te slapen maar tegen de tijd dat ik er weer uit moest sliep ik nog altijd niet).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik heb zowaar een klantvriendelijke afdeling van de UvA gevonden :shock:

Ik had een mailtje gestuurd of ik een afspraak moest maken voor een minorcertificaat, vind ik vandaag een grote envelop met een certificaat in de brievenbus *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21362
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Meltrain »

... dat men in de VS ook echt voor elk probleem een oplossing heeft :Y :
Afbeelding

:lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

find_your_spot schreef:Ardan,

Zolang je niet als ik bang bent voor bloed met als gevolg stuip trekkend over de vloer rollen bij de arbo arts, zou ik je geen zorgen maken. :Y
Je kan beter flauwvallen bij de arbo-arts en dat verder alles goed is, dan dat je tegen naalden en bloed kan en je gezichtsvermogen niet goed genoeg is waardoor je afgekeurd wordt. Iemand die wit wegtrekt na een paar buisjes bloed, zullen ze echt niet afkeuren. En volgens mij hoef je maar bij heel weinig functies bloed af te geven?
Ik moest alleen met zo'n prik ding in mijn vinger kijken wat de bloedsuikerspiegel is. Nou dat overleeft volgens mij ook nog wel iemand die flauwvalt bij het zien van bloed, die ene druppel.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Zometeen maar weer eens een paar uurtjes proberen te slapen, me ritme is echt helemaal verstoord.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door find_your_spot »

Goedemorgen.

Ja, het is vroeg. Begrijp sowieso niet waarom mijn werkpakket zulke vroege diensten kent. Maar goed, we doen het er maar mee.

Wees lief voor elkaar, breng ik iedereen veilig van À naar B.
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 182 gasten