Gewoon wat plaatjes van gisteren

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Gewoon wat plaatjes van gisteren

Bericht door Fles »

Zo, even wat plaatjes van gisteren:

1. Leeuwarden. Doooon't steal mah bucket!! :o

Afbeelding

2. Amersfoort. Een aardige line-up van de 4202, de 2992 en een rode Plan U.

Afbeelding

3. Amersfoort. RN 6470 met twee onbekende grijze rijtuigen. Iemand enig idee wat dit is of waar het bij hoort? Er stonden trouwens ook een aantal Plan U's in keurig NS-geel met blauwe banen daar, ook lang niet gezien :)

Afbeelding

4. Nijmegen. Olympische Virm 9520, zolang het nog kan. Heb me maar even zeiknat laten regenen voor een foto :)

Afbeelding

5. Ede-Wageningen. Sinds september 2009 stonden de palen er al, maar enkele dagen geleden zijn blijkbaar uiteindelijk de schermen ook geplaatst *O*

Afbeelding

Enjoy :)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Gewoon wat plaatjes van gisteren

Bericht door webguy »

Die rijtuigen zijn geloof ik begeleidingsrijtuigen voor treinen met legermaterieel...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Gewoon wat plaatjes van gisteren

Bericht door Fles »

Oh die grijze dingen zijn militaire begeleidingsrijtuigen en de gele Plan U's zijn voor Roemenië hoor ik net *O*

Oh ik had je post gemist webguy :oops:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Gewoon wat plaatjes van gisteren

Bericht door Suus »

Hebben ze na 10 jaar roesten toch nog een koper voor Plan U kunnen vinden. Wat voor gladde verkopers heeft de NS in dienst joh :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Gewoon wat plaatjes van gisteren

Bericht door webguy »

Het mag ook wel na ze eerst te hebben opgenknapt en vervolgens 5 jaar te parkeren...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Gewoon wat plaatjes van gisteren

Bericht door Justin »

Zo, mocht eens tijd worden voor de schermen op Ed... Aanstaande vrijdag zal voorlopig de laatste keer zijn dat ik structureel naar Ed gaan... ik zal het missen... en de kapsalon ook.....

Die grijze rijtuigen heb ik regelmatig voorbij zien komen met wat militair spul inderdaad.... heb die krengen ook al een keer hier op Kfh mogen bewonderen (geloof toen het e.e.a. naar Afghanistan ging, moest er het e.e.a. vervoerd worden naar bepaalde delen in Nederland).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten