Mag ik even kwijt #89

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21334
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Meltrain »

Dat programma is zo stom, maar tegelijk zo grappig. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door MdJ »

Hmnmz, ik ging naar de stad, tussen mijn huis (dichtbij A1/A50 knooppunt Beekbergen en het centrum al 4 politiewagens gezien...

Zonet een kwartier geleden stond er op de Matenpoort (thv bushalte Glazeniershorst) stond er een scooter in de hens. Ik zag het als eerst van de groep "he, vuur.... Vuur... VUUUR!!!! Stukje omgefietst, politie was er al, ambu reed net weg, brandweer kwam aangesneld)

Nu is er vrijdag-zaterdagnacht een schietincident in Zuidbroek geweest (Apeldoorn Noord, huiselijk geweld schijnt, politie werd aangevallen met een mes en heeft dader neergeschoten), en staat de Maten nogal bekend om hun autobranden of hegbranden... maar een scooterbrand... Nee, dat is nog niet eerder geweest.
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Wat is dat toch de hele tijd met lege autoaccu's deze zomer? En elke keer betreft het een busje, deze week ook weer twee niet startende busjes op de camping wegens een lege accu. Zoiets verwacht je midden in de winter, niet op een zomerse dag bij 25 graden... :?

Toch altijd vreemd dat veel mensen denken dat je met een piepklein auto'tje geen grote bestelbus gestart krijgt middels startkabels, is pure onzin; met een Smart of Citroen C1 krijg je rustig een Mercedes Sprinter aan de praat.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door webguy »

T gaat idd voornamelijk om de piekspanning... Als je de accu maar even opfrist komt het snel goed...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Meltrain schreef:Dat programma is zo stom, maar tegelijk zo grappig. :lol:
Het is ook zo heerlijk onschuldig en zonder geweld.
Laatst gewijzigd door ODRAIL op zo 21 aug 2011, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

Na de lange dienst van gisteren heb ik vandaag een lekker kort dienstje. Van 16.00 tot 20.30
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Dan heb je teminste nog wat aan je avond.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Na een zondagavond bij de McDonald's viel dat altijd behoorlijk tegen -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

Het word toch optijd naar bed. Morgen heb ik een dienst van 8 uur. Namelijk van 7.00 tot 15.00
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Gertjan »

Bee schreef:Naar aanleiding van die posts van Ardan zit ik mij af te vragen of ik recentelijk een machinist met een bril heb gezien :?
Ik heb een bril hoor ;)
Staat alleen wel uitdrukkelijk op je uitslag van je medisch onderzoek, en op mn bedrijfspas.
Çombimachinist met volledige bevoegdheid met bril of lenzen
Zal bij een rijdienst ook altijd een reservebril bij me moeten hebben. (1 geluk, das voor mij mn zonnebril die op sterkte is)
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Ja, maar jou heb ik nog nooit gezien, de enige Arriva-treinen waar ik in heb gezeten kunnen zonder handen rijden :mrgreen:

Ik werd gisterenochtend wakker met een suizend oor en de hele ochtend was ik mijn evenwicht kwijt, dus had ik mijn moeder, die praktijkondersteunend huisarts is (geen echte huisarts, maar een soort superassistente), gebeld om even wat advies te vragen en ze zei dat mijn oor hoogstwaarschijnlijk verstopt zit met oorsmeer. Gisteren al flink gespoeld, maar nog steeds verstopt, dus vandaag maar even een flesje Audispray gehaald om wat effectiever te werk te gaan dan lepels olijfolie en een douchekop maar er komt nog steeds uit en het is nog steeds verstopt. Hoe diep is zo'n oor wel niet :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Daniel »

Altijd leuk om op driehoog uit het raam te hangen om ze gewassen te krijgen... maarja is de enige manier met naar buiten openende ramen op de plek waar ik geen balkon heb. En 'tis weer mooi schoon :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Fles »

Take that, bitches 8-) *O*

Afbeelding

Nieuw PR, was:

Afbeelding
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Thom91 »

Ik fietste laatst 14 km/h
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Fles »

Dus ik zat gisteren bier te kantelen voor de poorten van EuroDisney, samen met zoeen lokale fransoos. Lachen. Pakt zijn dochtertje (5 of 6) mijn camera omdat ze dat toch wel erg interessant vindt :D

Heeft die kleine meid in een half uur net zo veel foto's lopen schieten als ik de rest van de dag _O-
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:Dus ik zat gisteren bier te kantelen voor de poorten van EuroDisney, samen met zoeen lokale fransoos. Lachen. Pakt zijn dochtertje (5 of 6) mijn camera omdat ze dat toch wel erg interessant vindt :D

Heeft die kleine meid in een half uur net zo veel foto's lopen schieten als ik de rest van de dag _O-
Zijn het ook leuke foto's of alleen maar halve handen? :P
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Fles »

Nee ze heeft best talent :D veel van haar broertje, en ook wel van mij, mijn maat en haar pa (zeg maar drie dertigers omgeven door genoeg bier) :')

Maar ze deed echt ALLES met flits (weet zij veel) dus halverwege kwam ze even een nieuwe accu halen :') EN weer door _O-
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Dexter »

Dat ik nog morgen nog één (1) dienstje moet draaien en dan is het eindelijk zomervakantie! :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef: ik kwak voor haar

[..]

Ik kom een druppel later
Ja ja. Leuk exhuisgenootje op bezoek gehad soms? :mrgreen:
Hehe, ook maar van dat soort dingen was geen sprake :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:Nee ze heeft best talent :D veel van haar broertje, en ook wel van mij, mijn maat en haar pa (zeg maar drie dertigers omgeven door genoeg bier) :')

Maar ze deed echt ALLES met flits (weet zij veel) dus halverwege kwam ze even een nieuwe accu halen :') EN weer door _O-
Nou, laat maar zien dan :P
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Wat erg trouwens wat er op Pukkelpop is gebeurd :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Thom91 »

deadlock schreef:Wat erg trouwens wat er op Pukkelpop is gebeurd :(
yup, was lowlands wel vet?
Trouwens wel een jammerlijk foutje, 4 ipv 5 doden door mistelling
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Thom91 schreef:
deadlock schreef:Wat erg trouwens wat er op Pukkelpop is gebeurd :(
yup, was lowlands wel vet?
Trouwens wel een jammerlijk foutje, 4 ipv 5 doden door mistelling
Ik heb niet alles gezien wat ik wilde zien omdat ik heel lui was en veel op de camping heb gezeten maar er zaten echt pareltjes bij. The Offspring was echt ronduit fantastisch, Elbow was magisch en verder heb ik heel veel DJ's gezien 's nachts (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Zo, na jaren van zwoegen en leren en weken worstelen door allerlei bureaucratisch gedoe zoals aartsluie docenten en verstopte regeltjes kan ik dan vandaag eindelijk al mijn papieren voor mijn bachelordiploma inleveren. HEHE *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Gisteren een middagje naar het strand gegaan bij Bloemendaal aan Zee. Het was niet zo'n succes; hele rare lui allemaal daar. Van die opgepompte anabolen-mannen met vrouwen van een jaar of 40 die zich kleden als een 20 jarige meid, met dito make up en geverfde haren. Iedereen zit overdreven horizontaal te hangen in stoelen en vooral niet met elkaar praten, maar naar het scherm van je blackberry kijken.
Na goed daar heb ik al niets mee, maar met de consumptieprijzen al helemaal niets. 4,50€ voor een glaasje bier. Moet je naar de wc, dan moet je weer 0,50€ per ronde betalen. We zijn dan ook na 1 glaasje opgestapt en de eerste beste bus naar het centrum van Haarlem gepakt en daar op een terras aan de Grote Markt wat gedronken. Dat beviel al een stuk beter. :pos:

Al stond er wel een meid op hoge hakken hysterisch te schreeuwen tegen haar vriend, dat hij maar iemand anders moet vinden om zich door te laten pijpen en dat ze er helemaal klaar mee was. De betreffende vriend bleef stoicijns doorbellen alsof ie haar niet hoorde.

In de trein naar het strand begon tussen Alkmaar en Uitgeest een man spontaan zijn bloeddruk waarden tegen mij te vertellen uit het niets, en er zat ook een man met lange rubberen laarzen schuin voor me in zichzelf te praten. Behalve deze laarzen droeg ie een lang donkergroen gewaad tot over zijn knieen en had ie een enorm groot houten kruis om zijn nek hangen.

Ik had op een gegeven moment het idee alsof er alleen maar vage mensen op stap waren gisteren... :roll:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 28 gasten