Mag ik even kwijt #89

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Thom91 »

Afbeelding
Kijk nou wat ik tegen kom!
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

Dat ik me vanochtend verslapen had. Ik was nog maar net op tijd op het werk
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door MdJ »

Ik ook... maar ik was 20 minuten te laat :oops:

en daardoor de hele dag een kltedag gehad.. Alles vergeten wat ik maar kan vergeten..

"Gelukkig heb je je pinpas nog!" Nee dus. Die is tussen huis-werk uit mijn portemonnee gevallen(!). Gelukkig issie gevonden door een man wiens zoon op het hoofdkantoor van de politie in Apeldoorn werkt, dus die mag ik morgen ophalen
Bij twijfel: gebruik beton.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Gisteren een hoop vreemde mensen gezien, maar vandaag was het ook weer raak in de trein.
Er zat net een vrouw voor me die een half uur lang aan een stuk door uit alle macht bellen aan het blazen was. Ze blééf maar doorgaan. Hele wolkjes hingen er rondom haar. Met haar andere hand ging ze zo veel mogelijk belletejs kapot prikken :roll:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Dexter »

Hehe, eindelijk zomervakantie! 8-) We trappen af met een paar dagen Deutschland met een niet-nader-te-noemen-forumlid. Daarna gaan we de bloemetjes buiten zetten op Mallorca, want met dat weer hier heb ik het nu wel gehad. :roll:
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Caspar »

Ik zag zojuist dat het in Duitsland de komende dagen tussen de 29 en 34 graden is in het Zuiden.
Wat een vervelend terras-weer is dat toch :D

Verder waren een paar van mijn jeugdhelden zaterdag aan het optreden in Hoorn, Critical Mass. En ik was er niet bij :cry:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Suus »

Wat geef je iemand voor een housewarming die zegt dat ze niets wil hebben?

En nee, niets geven is geen optie want ze serveren een maaltijd voor een grote groep en dan behoor je wat te geven en bij een Italiaan aankomen met een fles wijn is erg lastig weet ik van een eerdere ervaring :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Is er bij jou in de buurt niet ergens een leuke Italiaanse winkel waar ze allerlei van die snuisterijen verkopen? Of hele goede olijfolie oid?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door STF »

Welja, sinds vorige week weer een storing extra met de grasmaaier; telkens na zo'n 1,5 uur maaien komt het gaspedaal nauwelijks meer terug omhoog en aangezien de rem ook al wekenlang stuk is krijg ik dat ding nauwelijks tot stilstand, het enige wat je dan nog kunt doen is hem al vooruit rijdend in zijn achteruit gooien met gevolg dat er een krakend geluid onder dat ding vandaan komt...
Ze hebben laatst bij de dealer een tweetal sleuven in de motorkap gezaagd zodat de motor wat meer koeling krijgt aangezien de temperatuurmeter altijd in het rode vlak staat, nou het helpt natuurlijk geen ene donder en hoogstwaarschijnlijk komt er alleen maar extra zand in de motorruimte...
De fabrikant heeft laatst de messenbak een stuk hoger gemonteerd zodat de aandrijfriem er niet meer af zou lopen, heel leuk en aardig maar wat heb je dan aan een grasmaaier als de messenbak zo hoog in de lucht hangt dat er geen grassprietje meer door het mes geraakt wordt...
Eigenlijk maken beide partijen het er altijd alleen maar erger op. Het valt me nog mee dat ze het oliedruklampje niet uit het dashboard hebben gehaald om zodoende het oliedrukprobleem op te lossen...

Ik ga zo langzamerhand maar eens bij andere dealers rondkijken voor een grasmaaier, met deze wordt het nooit meer wat...
Zelfs onderdelen die helemaal niet specifiek voor een grasmaaier zijn gaan stuk, zoals de richtingaanwijzerlampjes...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door webguy »

deadlock schreef:Is er bij jou in de buurt niet ergens een leuke Italiaanse winkel waar ze allerlei van die snuisterijen verkopen? Of hele goede olijfolie oid?
Ervaring leert mij dat je dan juist iets oerhollands moet geven voor nieuwe huisje...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Welja, sinds vorige week weer een storing extra met de grasmaaier; telkens na zo'n 1,5 uur maaien komt het gaspedaal nauwelijks meer terug omhoog en aangezien de rem ook al wekenlang stuk is krijg ik dat ding nauwelijks tot stilstand, het enige wat je dan nog kunt doen is hem al vooruit rijdend in zijn achteruit gooien met gevolg dat er een krakend geluid onder dat ding vandaan komt...
Ze hebben laatst bij de dealer een tweetal sleuven in de motorkap gezaagd zodat de motor wat meer koeling krijgt aangezien de temperatuurmeter altijd in het rode vlak staat, nou het helpt natuurlijk geen ene donder en hoogstwaarschijnlijk komt er alleen maar extra zand in de motorruimte...
De fabrikant heeft laatst de messenbak een stuk hoger gemonteerd zodat de aandrijfriem er niet meer af zou lopen, heel leuk en aardig maar wat heb je dan aan een grasmaaier als de messenbak zo hoog in de lucht hangt dat er geen grassprietje meer door het mes geraakt wordt...
Eigenlijk maken beide partijen het er altijd alleen maar erger op. Het valt me nog mee dat ze het oliedruklampje niet uit het dashboard hebben gehaald om zodoende het oliedrukprobleem op te lossen...

Ik ga zo langzamerhand maar eens bij andere dealers rondkijken voor een grasmaaier, met deze wordt het nooit meer wat...
Zelfs onderdelen die helemaal niet specifiek voor een grasmaaier zijn gaan stuk, zoals de richtingaanwijzerlampjes...
Hmm..., als ik dit zo lees zou ik maar een ding doen met dat ding: terug naar de fabriek met dat ding en naar een andere fabrikant overstappen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Ben afgelopen nacht op drie plaatsten gestoken door een mug. Ik werd vanochtend wakker met flinke jeuk :X.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door webguy »

Kleine rondvraag: zijn er hier meer mensen (evt met Android telefoon icm Vodafone), waarbij de tijd 4 minuten achterloopt?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Daniel »

Ik heb ook een Android-toestel en Vodafone abonnement, maar bij mij loopt de tijd maar 1 minuut achter.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Geert »

Ik had er een tijd terug last van (maar dan eerder twee minuten), laatste tijd komt het probleem niet meer voor. Het verschilt per zendmast lijkt het.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Ik heb een KPN-prepaid pakket en heb er geen last van.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:Afbeelding
Kijk nou wat ik tegen kom!
Hoe ben je er aan gekomen?
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Ennes »

INSTALLING SUMMER:
███████████░░░░░░░░░░░░░44% DONE
Instalation Failed. 404 Error:Season Not Found.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Justin »

Ik heb er net als Daniel ook last van 1 minuut achter dan de werkelijke tijd, misschien soms 2, maar zelden tot nooit 4.

Mag ik even kwijt dat ik WEER een klapband heb gehad?! Dit keer bij mn nieuwe fiets achter ,toen ik in de stromende regen van huis naar de sportschool in Ddzd ging, op de Brouwersdijk... Dus mocht toen nog 2km lopen... Net mn fiets maar weer weggezet bij de fietsenmaker op Ddr, 30 euro bij elkaar, omdat ik niet al te cheap wil zijn voor banden. Zucht, zo kan ik nooit eens winst maken ofzo...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Geert schreef:Ik had er een tijd terug last van (maar dan eerder twee minuten), laatste tijd komt het probleem niet meer voor. Het verschilt per zendmast lijkt het.
BB met Enterprise abo nemen, dan ben je er zelf verantwoordelijk voor (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

webguy schreef:Kleine rondvraag: zijn er hier meer mensen (evt met Android telefoon icm Vodafone), waarbij de tijd 4 minuten achterloopt?
Ik heb ook Vodafone. Maar geen Android. Maar op mijn mobiel loopt de tijd gewoon goed.

Mag ik eeven kwijt dat ik vannacht heerlijk geslapen heb. :D Ben net een uurtje wakker
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

deadlock schreef:
Geert schreef:Ik had er een tijd terug last van (maar dan eerder twee minuten), laatste tijd komt het probleem niet meer voor. Het verschilt per zendmast lijkt het.
BB met Enterprise abo nemen, dan ben je er zelf verantwoordelijk voor (y)
Een BB komt er bij mij echt niet in. Ik hoef er geen. Ik vind het hele irritante dingen
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Het zijn dan ook telefoons die alleen voor awesome mensen zijn!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door Michael »

Ik vind het een beetje een verslaving. Iedereen maar dan ook echt iedereen wilt een blackberry. En alleen maar omdat ze kunnen pingen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #89

Bericht door deadlock »

Het is meer omdat een BB relatief goedkoop is en makkelijk in de omgang. Ik ping niet, ik weiger te pingen en daarnaast heb ik hem van de zaak. Ik beheer 70 van die dingen via een eigen server en het bevalt echt uitmuntend.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten