Mag ik even kwijt #90

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Was er niet met de plaatjes geknoeid door Apple? :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:Ik wil heel graag een iPad. Dat is de enige tablet die waar voor z'n geld geeft. Het enige probleem met het ding; Vendor lock in. Daar hou ik niet zo van.

Koop je toch een Samsung Galaxy tab :P Die lijkt er HEEEEEEEEEEEEEEEL erg veel op heb ik gehoord :P
Mja maar de interface is toch niet helemaal hetzelfde en niet zo vloeiend. Ik wacht tot er een goed alternatief komt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Fles schreef:
deadlock schreef:Ik wil heel graag een iPad. Dat is de enige tablet die waar voor z'n geld geeft. Het enige probleem met het ding; Vendor lock in. Daar hou ik niet zo van.

Koop je toch een Samsung Galaxy tab :P Die lijkt er HEEEEEEEEEEEEEEEL erg veel op heb ik gehoord :P
Mja maar de interface is toch niet helemaal hetzelfde en niet zo vloeiend. Ik wacht tot er een goed alternatief komt.
Jij wacht op iets wat EN heel erg op de iPad lijkt EN heel erg niet op de iPad lijkt.

Doe jij de rest van de gevolgtrekking> Dank je :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

De interface van de iPad is ongeëvenaard en voor de specificaties die je krijgt is de prijs ongelofelijk goed als je het vergelijkt met de zogenaamde concurrenten. Ik wacht dus nog mooi even.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

deadlock schreef:De interface van de iPad is ongeëvenaard en voor de specificaties die je krijgt is de prijs ongelofelijk goed als je het vergelijkt met de zogenaamde concurrenten. Ik wacht dus nog mooi even.
Op een alternatief wat EN een volmaakte kopie is van de iPad EN zonder Vendor lockin.

Ja dude je hoeft mij niet te leren wat geduld is hoor ;) maar dit gaat niet echt ergens heen :N
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Dan ken je Microsoft nog niet goed genoeg!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Geert »

Bee schreef:Was er niet met de plaatjes geknoeid door Apple? :X
Ja, de verhoudingen zijn helemaal niet hetzelfde zoals Apple deed voorkomen: http://webwereld.nl/nieuws/107599/apple ... msung.html
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Ennes »

Mag ik ff kwijt dat ik me afvraag hoe de toekomst er straks uit komt te zien met de nieuwe lichting studerenden/scholieren.

Hoeveel SOV´s ik de afgelopen dagen wel niet ben tegen gekomen die pas vanaf 1 sept geldig zijn :roll:
Is lezen dan echt zo erg moeilijk? -o-

¤ misschien dat ze de voorwaarden voortaan moeten pingen, twitteren, msnnen, smssen, whatsappen, of verwerken in een spelletje, enz , misschien dat men het dan weet.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Ik werd daarnet tijdens het schoonmaken van de keuken een beetje gek van een hoornaar die de hele tijd tegen de kap van de TL buis aan het zoemen en tikken was dus dacht hem even met de vliegenmepper bij de lamp weg te wapperen; maakt dat beest ineens een duikvlucht, zo in me emmertje sop vijf meter verderop, whahaha was ik gelijk van dat beest af. :mrgreen:

Een hoornaar is trouwens een reusachtig grote wesp alleen komt niet op zoetigheid af maar op licht. Het zijn redelijk zeldzame beesten maar toch hebben we ze hier in Reisdorf al drie zomers achter elkaar in overvloed. Ze vliegen trouwens ook veel trager dan gewone wespen, net alsof ze moe zijn. :Y
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Ennes schreef:Hoeveel SOV´s ik de afgelopen dagen wel niet ben tegen gekomen die pas vanaf 1 sept geldig zijn :roll:
Is lezen dan echt zo erg moeilijk? -o-
Is goed voor de bedrijfskas!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Michael »

STF schreef:Ik werd daarnet tijdens het schoonmaken van de keuken een beetje gek van een hoornaar die de hele tijd tegen de kap van de TL buis aan het zoemen en tikken was dus dacht hem even met de vliegenmepper bij de lamp weg te wapperen; maakt dat beest ineens een duikvlucht, zo in me emmertje sop vijf meter verderop, whahaha was ik gelijk van dat beest af. :mrgreen:

Een hoornaar is trouwens een reusachtig grote wesp alleen komt niet op zoetigheid af maar op licht. Het zijn redelijk zeldzame beesten maar toch hebben we ze hier in Reisdorf al drie zomers achter elkaar in overvloed. Ze vliegen trouwens ook veel trager dan gewone wespen, net alsof ze moe zijn. :Y
Hier in nederland was een tijdje geleden ook wat met hoornaars:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1035 ... html?p=1,3
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Hoornaars zijn veel minder agressief dan gewone wespen en er zitten er net 100 in een nest. De steek is ook niet giftiger dan die van een normale wesp, die brandt alleen een beetje meer. Stelletje paniekvoetballers dat het toch altijd zijn.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Ja precies, van hoornaars, bijen en hommels heb je nauwelijks last maar van wespen wordt je soms helemaal gek.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Voor wespen hebben ze in Baden-Baden een oplossing :D

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Afbeelding

Ik ben de man met de hekel aan bussen en ik ben nog 2 weken van u verwijderd :twisted:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Er rijden er gelukkig maar weinig in Deventerror (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Oh had ik hier het Command & Control Centrum al laten zien? :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:http://www.smorgensindevroegte.nl/2011/dvbussen.jpg

Ik ben de man met de hekel aan bussen en ik ben nog 2 weken van u verwijderd :twisted:
En uiteraard is Fles degene die als eerste een foto van een Optare in de standaard Syntus-kleurstelling op het forum zet. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Was daar een soort taboe op of is dat iets bijzonders? :D
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door webguy »

Eerder nieuw denk ik... De bovenkant is nog wel babyblauw :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Het lijkt meer op de ruimte voor een wietplantage met al die stopcontacten dan op een plek voor de computer...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

STF schreef:Het lijkt meer op de ruimte voor een wietplantage met al die stopcontacten dan op een plek voor de computer...
Nee man dan had ik allang de bovenleiding afgetapt natuurlijk. Fantast :lol:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door ODRAIL »

Vandaag te horen gekregen dat de functie die ik bij een van mijn twee bazen bekleed per 1 oktober komt te vervallen. Dat wordt dus weer op zoek naar ander (vrijwilligers) werk :shock: :?.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Geert »

@KM46: Balen zeg! Verwacht je wel gemakkelijk een nieuwe baan te kunnen vinden of werk je in een vakgebied waar niet veel vacatures zijn?
Fles schreef:Hier komen flitslichten voor als ik de bel niet hoor
:shock: Ik wist niet dat je zo'n slecht gehoor hebt? Enfin, command & control center is wel de beste term als je dat zo ziet :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Ik moest inderdaad ook denken aan de flitslichtinstallatie van mijn oma. Die is ondertussen al 70 jaar geleden door een hersenvliesontsteking doof geworden en heeft voor de deurbel van het ouderencentrum een flitsinstallatie, voor de deurbel van haar appartement een flitsinstallatie en voor de fax een flitsinstallatie.

Vroeger had de hele familie ook een bruin toetsenbord met een tweeregelig schermpje. Daarmee kon je dan inbellen op de telefoon en geschreven tekstberichtjes sturen die bij de ander dan op het beeldscherm verschenen zodra de telefoon werd opgenomen. Dat bestond al voor de uitvinding van SMS of MSN, de moedervorm van chatten 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten