Mag ik even kwijt #90

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Hoeveel minuten gaan er in Frankrijk eigenlijk in een uur? Vanmiddag de grasmaaierfabrikant aan de telefoon om nogmaals te klagen over alle problemen, kregen we als antwoord dat ze er niets van begrepen want ze hadden meer dan een uur op dat ding rondgereden, zonder enig probleem te ontdekken.
Een UUR??? Hooguit tien minuten ja... En ik heb toch vaak genoeg aangegeven dat vrijwel alle storingen zich pas na 1,5 uur maaien voordoen, wanneer de machine flink warm is.

Nou ja, ze hebben nu toegezegd over twee weken een andere grasmaaier te brengen en ons exemplaar mee naar de fabriek te nemen voor een "grote inspectie". Hopelijk gooien ze hem daar gelijk in de oud-ijzer bak...
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door hauptbahnhof »

Kleine rondvraag: zijn er hier meer mensen (evt met Android telefoon icm Vodafone), waarbij de tijd 4 minuten achterloopt?
Sinds ik uit London terug ben (donderdag) heb ik er last van. Dus heb ik even de automatische klok uitgezet. Bij mij zat het verschil rond de 3 minuten trouwens. Ik heb een iPhone trouwens. Mijn vriend (die ook een iPhone heeft) had voordat we naar London gingen dit probleem (met 2 minuten). Nu we terug zijn loopt zijn klopt goed en de mijne niet ...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Dat had ik een tijdje geleden ja, dat van die 4 minuten. SIndsdien stel ik hem maar gewoon handmatig in. Gaat beter :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Zolang het alarm van mijn wekkerradio en telefoon tegelijkertijd afgaat vind ik het goed :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Mag ik even kwijt dat ik even flink zit te balen? Mijn prachtige granieten multiduizend euro aanrechtblad is dus gewoon gesneuveld bij het plaatsen van de keuken. -o- En nu? Geen idee.
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door hauptbahnhof »

E nu? Nieuwe bestellen! *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Nou, dat ligt zo simpel niet. Er is kennelijk iets met de maatvoering niet helemaal jofel, waardoor er rond de kookplaat een te dun randje overblijft en graniet is best broos blijkbaar. Dus bij een nieuw blad gebeurt het gewoon weer. Dat zuigt best hard dan natuurlijk. Morgen maar eens overleggen met de keukenboer -o- Ik weet het gewoon niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door webguy »

Euh, neem aan dat de keukenboer 'm plaatst toch? Niet een gevalletje "geen fatsoenlijk product door fout producent"?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Afbeelding

Je moet, mag of kan helemaal niks "aannemen" als je een huis bouwt :)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Stefan »

Wel mooi dat geel. :)

Nee, even serieus.. Lekker klote dit.. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Het ziet er inderdaad wel een beetje treurig uit zo. Maar je zou toch verwachten dat iemand die keukens ontwerpt hier ervaring mee zou moeten hebben?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Bee schreef:Het ziet er inderdaad wel een beetje treurig uit zo. Maar je zou toch verwachten dat iemand die keukens ontwerpt hier ervaring mee zou moeten hebben?
Ja nou ja, je kan het allemaal nog zo leuk op papier uittekenen, maar in de praktijk blijkt het nooit helemaal te kloppen. Ik weet niet wat er aan gedaan moet gaan worden, maar we zullen morgen wel contact hebben, de keukenboer en ik. Ze mogen het gaan regelen, ze hebben nog 2 weken. Ietsje minder.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Jij kookt toch nooit, waarom heb je dan een aanrechtblad nodig?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Omdat jouw camping-adviezen ook zwaar op zich laten wachten :twisted:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Goedenavond afdeling camping-adviezen, waar ik u mee van dienst zijn?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Ja eh nou ziet u, ik ben thuis een granieten blad gewend, en hier heb ik eoa blauw ding met een vlam eruit wat steeds omverknettert en zo, al mijn goulash in het gras goddomme :evil: hoe kan ik nu het beste koken denkt u?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Gebruikt u croma vloeibaar?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

STF schreef:Gebruikt u croma vloeibaar?
:o Nee? Zou dat het zijn dokter? :o
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Wij van camping Reisdorf adviseren croma vloeibaar.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Geert »

Fles schreef:
Bee schreef:Het ziet er inderdaad wel een beetje treurig uit zo. Maar je zou toch verwachten dat iemand die keukens ontwerpt hier ervaring mee zou moeten hebben?
Ja nou ja, je kan het allemaal nog zo leuk op papier uittekenen, maar in de praktijk blijkt het nooit helemaal te kloppen. Ik weet niet wat er aan gedaan moet gaan worden, maar we zullen morgen wel contact hebben, de keukenboer en ik. Ze mogen het gaan regelen, ze hebben nog 2 weken. Ietsje minder.
Maar ik neem aan dat de keukenboer toch wel verantwoordelijk is voor een correcte oplevering van zijn eigen ontwerp?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Geert schreef: Maar ik neem aan dat de keukenboer toch wel verantwoordelijk is voor een correcte oplevering van zijn eigen ontwerp?
Tuurlijk. Ik ga er ook gewoon van uit dat er hoe dan ook een oplossing komt. Ik weet alleen nog niet welke. Maar de opleverdatum blijft vooralsnog staan en ik denk dat iedereen zich wel bewust is dat het zo niet geaccepteerd kan worden :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Ik wilde vanmiddag in de bus gaan zitten, tot ik snel weer omhoog sprong omdat ik me broek nat voelde worden; wat er in hemelsnaam met die zitplaats gebeurd was weet ik niet maar het was echt drijf en drijfnat...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Interessant artikeltje in de Volkskrant vandaag, er wordt namelijk gemeld dat alle AH to Go's volgend jaar een restyling krijgen en dat er ook AH to Go's in Duitsland geopend gaan worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Auw. M'n hoofd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door webguy »

Heb net "NS Uitgestudeerden" aanbod aangevraagd, maar lijkt er op dat je nog een "oude stijl" VDU krijgt... Zou ik niet erg vinden, avondspits is nog best fijn om dan ook met korting te reizen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten