Mag ik even kwijt #90

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Ik heb een AltijdVrij abo *O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Is AltijdVrij (zeker als straks de nieuwe abonnementen ook worden geaccepteerd door Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia) niet gewoon de oude NS-jaarkaart?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Ja. Maar hij is iets goedkoper en op 1-1-2012 zou je ook met de overige vervoerders moeten kunnen reizen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Heb je wat met de baas geregeld of zo?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door deadlock »

Nee maar ik geef ongeveer 270,- per maand uit aan treinkaartjes dus dan kan die 20,- er ook nog wel bij ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Freek »

Er zitten hier behoorlijk wat mensen die in Keulen zijn geweest, tijd om daarvan te profiteren ;-) voor een congres ga ik naar Bonn, verblijf plaats zal waarschijnlijk in Keulen zijn. Is het een beetje te doen om elke dag van halte Ebertplatz (keulen) naar halte Heussallee (Bonn) te gaan?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Met de trein ben je sneller dan met de Stadtbahn, en de Stadtbahn is ook nog behoorlijk oncomfortabel, tenzij je er eentje uit Bonn treft...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Vanmiddag eindelijk maar eens het dashboard van de auto opengeschroefd om de verlichting in een knop te kunnen vervangen, blijken het gesoldeerde LEDjes te zijn... Dat wordt me allemaal te lastig hoor, laat die knop dan maar onverlicht.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door BR628 »

Freek schreef:Er zitten hier behoorlijk wat mensen die in Keulen zijn geweest, tijd om daarvan te profiteren ;-) voor een congres ga ik naar Bonn, verblijf plaats zal waarschijnlijk in Keulen zijn. Is het een beetje te doen om elke dag van halte Ebertplatz (keulen) naar halte Heussallee (Bonn) te gaan?
Met de RE Emmerich - Koblenz ben je het snelst van a naar b. Dat kan 1x per uur met die trein, waarbij je wel 2 x moet overstappen. Eerst tram 12 naar Köln-Süd, dan de RE naar Bonn en vanaf daar tram 16. Totale reistijd 49 minuten. Met de rechtstreekse tram (ook lijn 16) doe je er 62 minuten over... Oh die RE is trouwens vaak ernstig druk en je moet in totaal bij beide overstappen ook nog eens 14 minuten lopen... Dus ik zou het wel weten.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Nee maar ik geef ongeveer 270,- per maand uit aan treinkaartjes dus dan kan die 20,- er ook nog wel bij ;)
Als er voor dat geld ook Interrail Global bij zat dan wist ik het ook wel ja :P

tering :o ff gekeken, eerste 7 maanden van 2011 was ik alleen al aan binnenlands treinverkeer gemiddeld € 267,11 per maand kwijt. En dat is met een hoop kruidvat- en andere dumptariefkaartjes erbij dus :o
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door ODRAIL »

Geert schreef:@KM46: Balen zeg! Verwacht je wel gemakkelijk een nieuwe baan te kunnen vinden of werk je in een vakgebied waar niet veel vacatures zijn?
Op zich moet het wel te doen zijn, ik zoek (vrijwilligers) werk als Post en Repro medewerker of licht administratief werk (bijvoorbeeld in een archief).
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door BR628 »

Fles schreef:
deadlock schreef:Nee maar ik geef ongeveer 270,- per maand uit aan treinkaartjes dus dan kan die 20,- er ook nog wel bij ;)
Als er voor dat geld ook Interrail Global bij zat dan wist ik het ook wel ja :P

tering :o ff gekeken, eerste 7 maanden van 2011 was ik alleen al aan binnenlands treinverkeer gemiddeld € 267,11 per maand kwijt. En dat is met een hoop kruidvat- en andere dumptariefkaartjes erbij dus :o
En zodra je zo;n OV jaarkaart cq Altijd-Vrij geval hebt, stap je nog sneller in de trein om ff een rondje te doen of om op pad te gaan irgenwo heen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Daniel »

Fles schreef:tering :o ff gekeken, eerste 7 maanden van 2011 was ik alleen al aan binnenlands treinverkeer gemiddeld € 267,11 per maand kwijt. En dat is met een hoop kruidvat- en andere dumptariefkaartjes erbij dus :o
Ook eens gekeken... zit slechts tussen de 98 en 200 euro per maand (waarvan die 98 euro/maand m'n jaartrajectkaart is). Waarbij er wel de nodige variatie per maand is trouwens, en de helft van de reizen naast het woon-werkverkeer wordt nog gedekt door een aardig ruime reiskostenvergoeding.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Thom91 »

Ik voel me een kleintje met ommenabij de €30-€40 max per maand :p

Nog mensen hier die morgen naar Mysteryland gaan? :)
Komt wel goed schatje.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door BR628 »

Neh, Mysteryland 2003 al gedaan, been there, done that. Maar veel plaisir.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Ah, de reclame van de Thalys is weer terug op de TV _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Justin »

Welkom, bienvenue, welcome?

Die bedoel je?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Ja, die ja :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Justin »

Heeft trouwens iemand hier ervaring met het bestellen van dogtags? Ik wil er een paar laten maken, en ze schijnen allemaal rond de 14.50 exclusief silencers per twee stuks te kosten...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door find_your_spot »

Justin schreef:Heeft trouwens iemand hier ervaring met het bestellen van dogtags? Ik wil er een paar laten maken, en ze schijnen allemaal rond de 14.50 exclusief silencers per twee stuks te kosten...
http://www.identificatieplaatje.nl/ al geprobeerd?
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Justin »

Ik ken de websites idd, maar ik weet niet of mensen hier er ervaring mee hebben met bestellingen van dat soort sites, of dat ik ze gewoon bij een schoenmaker o.i.d. laat maken ;). Niet dat ik wat bestel en ik er vervolgens 12 weken op moet wachten, of gewoon niks krijg, of teveel betaal --- dat soort praktijken ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door find_your_spot »

Justin schreef:Niet dat ik wat bestel en ik er vervolgens 12 weken op moet wachten, of gewoon niks krijg, of teveel betaal --- dat soort praktijken ;).
Ik plaats alleen maar kwaliteit links. Een bedroevend consumentenprogramma zou je slechter informeren.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Na de bouwvak de afgelopen maanden is men deze week weer verder gegaan met de verbouwing van Leiden Centraal. Op de plek waar de Burger King en Swirl's zaten (die zijn 2-3 maanden geleden naar buiten verhuisd) wordt nu een La Place Express gebouwd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door webguy »

Oh jee, wat houdt dat nou weer in? La Place was in Leiden alleen succesvol geloof ik omdat je er kon zitten, dat is nu de Starbucks geworden...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Justin »

find_your_spot schreef:Ik plaats alleen maar kwaliteit links. Een bedroevend consumentenprogramma zou je slechter informeren.
Okay okay, thanks! Ik wacht even totdat al mijn rekeningen zijn afgeschreven... dingen zoals zorgpremie zijn toch even wat belangrijker :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten