Mag ik even kwijt #91

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Mag ik even kwijt #91

Bericht door STF »

Daarom heeft ie dus die keuken met dat prachtige aanrechtblad nodig; zijn LieblingSchatz gaat daar de overheerlijkste gerechten klaarmaken... :Y
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Daan »

Tja, of er gebeuren heel andere dingen in die keuken.

O wacht, daarom was dat aanrechtblad natuurlijk ook stuk :idea: :lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Caspar »

Ik ben zojuist van Hoorn naar Nunspeet gefietst en moet zeggen dat ik er aardig doorheen zit. Heb dan ook maar besloten zo de trein terug te nemen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Thom91 »

Jeetje, VIRM-14 is echt heel lang!

Ik vind trouwens sid meiers railroads een heel tof spelletje :p
Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door STF »

Daan schreef:Tja, of er gebeuren heel andere dingen in die keuken.

O wacht, daarom was dat aanrechtblad natuurlijk ook stuk :idea: :lol:
Nee, Fles kan zijn OCR ruimte beslist niet verlaten, dan valt half Nederland stil... Tenzij er ook een zwaailicht in de keuken gemonteerd wordt... :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6459
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Daantje »

KM46 schreef:
KM46 schreef:En het gekke is dat we geen Rotterdamse weekbladen ontvangen (waar bijvoorbeeld de (deel)gemeenteberichten instaan), op de Havenloos na dan, maar daar staan weer niet de gemeenteberichten in.
Oja bijna vergeten. We ontvangen ook nog de Postiljon (ook hier staan geen (deel)gemeenteberichten in).
Mja, ik woon in Noord en ontvang wel de Echo en dat andere gemeentekrantje waar ik even de naam van kwijt ben. Alleen ontvangen wij vaak die van het centrum ipv die van noord wat dus ook niet zo nuttig is voor de deelgemeenteberichten.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door ODRAIL »

Daantje schreef:
KM46 schreef:
KM46 schreef:En het gekke is dat we geen Rotterdamse weekbladen ontvangen (waar bijvoorbeeld de (deel)gemeenteberichten instaan), op de Havenloos na dan, maar daar staan weer niet de gemeenteberichten in.
Oja bijna vergeten. We ontvangen ook nog de Postiljon (ook hier staan geen (deel)gemeenteberichten in).
Mja, ik woon in Noord en ontvang wel de Echo en dat andere gemeentekrantje waar ik even de naam van kwijt ben. Alleen ontvangen wij vaak die van het centrum ipv die van noord wat dus ook niet zo nuttig is voor de deelgemeenteberichten.
Bedoel je de Maasstad? Nee die krijgen wij net niet, en laat daar nou net de berichten instaan van de deelgemeente. In de Postiljon staan trouwens wel de berichten in vanuit het stadhuis.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Interessante bijlage bij de Gouden Gids van dit jaar :?

Het boekje "De linkse traditie in Europa" zat er bij, een of ander boekje uit 1966 over de opkomst van links in Europa en de redenen waarom sommige bevolkingsgroepen links stemmen. Vraag mij af hoe dat in mijn brievenbus terecht is gekomen :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:
Fles schreef:Mijn LieblingSchatz gaat op vakantie met haar moeder. Vrijdag pas. en ik mis haar nu al :oops:
Even gauw langswippen, hoe lang gaat ze weg?
Oh nee hoor, een IRL meet zal op zijn vroegst tweede helft oktober worden :D Daar heb ik ook geen moeite mee :D echt niet :!:

Maar gewoon, normaal is er elke avond wel even kortstondig contact. Noem het een nachtkusje, veel meer is het niet eens. Maar je gaat ZO anders slapen gewoon :oops:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

We hebben ook geen relatie of zo he :N Willen we ook niet.

Gecompliceerd verhaal :')
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door ODRAIL »

Jaja draai er maar weer lekker om (haar) heen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Suus »

Ooit komen er babyflesjes uit. Je weet wel, van die kleine flesjes die je bij de Body Shop of Lush kan krijgen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ooit komen er babyflesjes uit.
Ja, dat zou heel goed kunnen :Y

Maar nu nog even niet :N
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Stefan »

Thom91 schreef:En waar gaat u slapen? En wat gaat u daar doen? :)
Ik ga hier slapen, heb eigenlijk er voor gekozen vanwege de gunstige ligging en de recensies waren wel aardig, prima.. Je slaapt er toch alleen maar. :) Enneh, ik ga er samen met m'n vriendin heen, beetje de toerist uithangen. Ik ken het daar inmiddels wel, maar zij is er nog nooit geweest. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21274
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Meltrain »

In dat hotel ben ik vorig jaar met Kerstmis geweest. :lol:
In onze kamer (4-persoons) was de badkamer net een soort inbouwkast en je kreeg de deur nauwelijks dicht als iemand op de wc zat. :roll: :P
Verder zaten we vrij hoog, wat een flinke klim op de trappen was. Maar goed, ik heb ook eens een hotel in London gehad waarbij ik een halve kilometer onder de grond moest lopen naar de kamer, dus ik ben wel wat gewend. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Stefan »

Haha, ik ben inmiddels ook wel wat gewend in Londen, dus ik ben niet zo moeilijk meer. :P Als ik maar kan slapen en douchen ben ik tevreden. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6459
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Daantje »

KM46 schreef: Bedoel je de Maasstad? Nee die krijgen wij net niet, en laat daar nou net de berichten instaan van de deelgemeente. In de Postiljon staan trouwens wel de berichten in vanuit het stadhuis.
Ik bedoelde de Havenloods, daar staan idd geen berichten van de deelgemeente in maar die staan wel in de Echo die bij mij altijd in de Havenloods gevouwen zit.
hauptbahnhof
Berichten: 3905
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door hauptbahnhof »

Ik ben laatst in het Mint Hotel - Tower of London geslapen.

Redelijk nieuw hotel, prima locatie. Enige nadeel, lelijke oude Sub-Surfacemetro's (C/D-stock).
Het heeft wel €125 per nacht gekost (2 pers kamer incl ontbijt).
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #90

Bericht door Ronald »

Stefan schreef:Ik heb nog even zitten kijken waar ik tijdens mijn reisje naar Londen in de Eurostar zit. En jahoor, uiteraard zit ik op de heenweg tegen een raamstijl aan te kijken. Hoe krijg ik het weer voor elkaar?
In de Duitse ICE boek ik tegenwoordig altijd een "tischplatz". Dan heb je eigenlijk nooit een raamstijl. Het eventuele ongemak van iemand tegenover je neem ik dan maar voor lief.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Caspar »

Maar die ICE zit toch (bijna) nooit vol? Even verkassen is volgens mij bijna altijd wel mogelijk. Des te verder van het barrijtuig af, des te meer vrije zitplaatsen is mijn ervaring na een hele hoop ritten.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Suus »

Alleen beginnen de reserveringen op de een of andere manier altijd in rijtuig 1, 11, 21 of 31. Van alle ICE-reserveringen die ik ooit heb gehad waren er geloof ik maar 2 die niet in rijtuig 21 zaten, zelfs als de trein uit twee treinstellen bestond :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Freek »

Vandaag mijn ICE reservering van hispeed binnen gekregen. Twee keer middenpad ( :neg: ) een keer in rijtuig 26 en 1 keer in rijtuig 34. Dus het kan wel anders ;-)

Edit: en even mijn oude reserveringen bekeken: rijtuigen, 24 (3x), 21. Andere keer (retour) heb ik het kaartje niet meer van en nog een keer eerste klas op een VIP-ticket, dus die telt niet mee.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door STF »

Volgende week komen eindelijk de nieuwe banden voor de bestelbus, negen maanden op zitten wachten en ondertussen werden de huidige banden natuurlijk alleen maar slechter en slechter. Doorslippen is nog niet eens zo heel erg maar vorige week raakte ie in een bocht weer eens in de slip, ik reed hooguit 30 km/u maar evengoed gleed de auto van links naar rechts alsof het geijzeld had dus had de grootste moeite om enigzins koers te houden...

Iets anders; ik vond de vloer in de afwaskeuken de laatste paar dagen na het afwassen zo ontzettend lang nat blijven, tijdens het voorspoelen spettert er genoeg op de vloer maar tegen de tijd dat de laatste korven in de afwasmachine gaan is de vloer meestal alweer zo goed als droog. Daarnet toch maar eens voor de zekerheid onder het aanrecht gekropen; blijkt de afvoerslang van de afwasmachine op drie plaatsen lek te zijn... :?
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door tsov »

Zo! Ik is ook weer in de beschaafde wereld :) Oekraïne was echt heel tof! Foto's en verhalen volgen nog wel :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #91

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag me weer een dienst op de hals gehaald. Van 14.00 tot 1.30. Moest eigenlijk van 16.00 tot 1.30. Ik zeg ik kom alleen eerder als ik 2 pauzes krijg. en dat krijg ik dus ook
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten